HTML

Görbe sminktükör

Kísérlet a női nem megítélésének árnyalására, azaz nagy szarban vagyunk, de mentem, ami menthető, ennél rosszabb már úgyse lehet.

Nőtípusok, játszmák, taktikázások, picsulások-picsogások túlzó, de ismerős formában.

Az ötleteket, kritikákat vagy akár teljes posztokat a gorbe.sminktukor kukac gmail.com-ra várom kíváncsi szeretettel :)

Az itt megjelenő minden tartalom Creative Commons: Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! licenc alatt áll.

Gondolatbokrétáitok

Címkék

agytröszt diznicsaj (1) alkohol (1) anya (2) ápolónő (1) autóvezetés (2) a lelki szemetesláda (1) a nők és az alkohol (1) a test angyala (1) babaproject (1) baba mama (1) bandababa (1) barátnők (4) bevásárlás a férfival (1) bikiniszezon (1) bkv (1) bőbeszédű (1) búcsúzás (1) bulvár (1) bútoráruházban (1) crocs (1) csajbuli (1) csajszis dumcsik (1) család (1) családi program (1) csúnya lány (1) díszfeleség (1) domina (1) egészségügy (1) első randi (1) esküvő (1) evés (1) facebook (1) farsang (1) felhívás (1) feminista (1) feminizmus (1) focimeccs (2) fogamzásgátló tabletta (1) fogyókúra (1) főnök (1) fotók (1) frusztráció generátor (1) gyerektervezés (1) gyermekkönyv (1) halloween (1) házasság (2) házibuli (1) hellókarácsony (1) hello kitty (1) hétköznapok dívája (1) hideghegyi sportőrült (1) hipochonder öregasszony (1) hivatalnoknő (1) húsvét (1) jogsi (1) jó fej csaj (1) karácsony (4) kibeszélés (1) kikupálós lány (1) kismama (1) kisvárosi csaj (1) könyöklő néni (1) könyvajánló (1) környezettudatos nő (1) közveszélyes nők (1) kreatív hobby (2) kretén (1) kultúra (3) lakótelep (1) latinos műveltség (1) lecsekkolás (1) lecsúszott kamuvállalkozó (1) leggings (1) magyarázat (1) március 15. (1) meglepetés party (1) mlm (1) mosolytündér (1) mozi (1) műköröm (1) nem értem (1) néptáncos (1) női dráma (1) női önzetlenség (1) női önzőség (2) nők (28) növénykedvelő (1) nyilvános wc (1) olvasói poszt (13) olvasói statisztika (1) összetartozás demonstrálása (1) óvszer (1) panasz (1) parfüm (1) párkapcsolat (1) parti nagy lajos (1) pasizás (1) pocaklakó (1) politizálás (1) posztajánló (1) rámászás a férfira (1) slágerek (1) smink (1) sör (1) stlustanácsadó (1) strandolás (1) strassz (1) szépségápolás (1) szépségszalon (1) szerelem (6) szervezőzseni nő (1) szingli (1) szlengblog könyv (1) sznob pengeszáj (1) szobanövények (1) szülés (1) születésnap (1) szüzesség (1) tánc (1) társkeresés (1) telefonálás (2) terhesség megelőzés (1) természet leánya (1) teszvesz (1) tippek (2) tömegközlekedés (1) trendi (1) tudatlan tucatnő (1) tudományos fanatikus (1) tunika (1) udvarlás (1) új külső (1) utazás (1) útjavító munkás (1) ütős keresőkifejezések (1) valentin nap (1) vallás (1) vásárlás (1) vidéki csajtípusok (1) Címkefelhő

2009.09.09. 22:16 HRita

BELEMAGYARÁZÁS: Félreérthetetlen jelek, hogy bejövünk a kiszemeltnek

    Mi, tündérmeséken szocializált nők ezt már óvodás korban megérezzük. Hogy a Misit a sors is nekünk rendelte. Amikor a délutáni alvás alkalmával a mellettünk lévő kinyitható, tábori ágyon alszik (nekünk persze nem sikerül a felfokozott érzelmi állapot miatt), amikor az udvarra ugyanolyan macis játszócipőben rohanunk ki. Mikor ugyanazt a lekváros buktát szemeljük ki ebédnél, és átengedjük neki. És mikor rájövünk, hogy az ő G.I. Joe-ja és a mi Barbie-nk felülmúlhatatlan párost alkotnak a homokozóban.

    Aztán általánosban árnyaltabb lesz a helyzet. Biztosak vagyunk benne, hogy a Peti nem közömbös irántunk, mikor a tízórai iskolatejes/kakós-száraz kiflis megmozdulásban az utolsó kakaóra (a háromból) egy vércse hirtelenségével lecsapunk, átnyújtjuk neki, és ő nagyvonalúan elfogadja. Vagy mikor padtársként áttolja a könyökét a mi térfelünkre, és hozzánk ér. Persze hozzáteszi, hogy „Menj már odébb!”, de ezt is csak a szerelem egyik megnyilvánulási formájaként értékeljük.
    Nem kérdéses, hogy viszontszeret minket, hogyha ugyanabban a szünetben megy ki pisilni, és ugyanakkor eszi meg a szendvicsét, mint mi. Tökéletesen egymásra vagyunk hangolódva. Ha télen hógolyót vág hozzánk, tudjuk, hogy nem volt véletlen. A többi húsz fiú is megdobott ugyan, de ők csak a hecc kedvéért, a Peti meg szerelemből.

    A középiskolás évek a legszebbek: ilyenkor már határozottak és céltudatosak vagyunk, a nem verbális jelek pedig kiegészülnek néha általunk kezdeményezett beszélgetéssel is: 

- Az én kedvenc bandám a U2!
- Nekem annyira nem jön be… Inkább akkor már a Depeche Mode, én őket bírom.
- Igen, szerintem is ők a legjobbak!

 Tehát még az ízlésünk is egyezik!
    Az iskolai bulikon mindig úgy pozicionáljuk magunkat, hogy az aktuális szerelmünk bármikor felkérhessen minket. Ha nem kér fel (márpedig valószínűleg nem kér fel), egész biztos, hogy csak nem mer, meg a többi haver visszahúzza. Pedig látszik rajta, hogy a Forever young-ot mindenképpen velünk szerette volna végiglassúzni. Ha a büfébe megy, mi is egyből megszomjazunk, ha viszont a táncparkett közepén kezd el csapatni, feltűnés nélkül arrafelé tendálunk; a Demjén Rózsi-féle Szerelemvonat első taktusainak felhangzásakor pedig úgy sasszézunk, hogy bármikor belénk tudjon kapaszkodni - szerelmét bizonyítandó.
    Ha utálja a matekot, csak azért teszi, mert mi se szeretjük, ha pedig rajong érte, csak miattunk imádja, hogy ha majd összejöttünk, korrepetálhasson minket.

    Később is ugyanilyen bizonyossággal érezzük meg a kiszemelt ostromló imádatát. Megismerkedve munkahelyünkön a szimpatikus, fess, jó kiállású, korban pont hozzánk illő fiatalemberrel, pillanatok alatt rájövünk, hogy a férfi menthetetlenül belénk szeretett. S hogy miből tudjuk ezt ennyire pontosan, az a következő félreérthetetlen jelzésekből egyértelműen kiderül:
Mert köszön. Végigmustrál, ha csinosan vagyunk felöltözve. Ad rágót és zsebkendőt, ha kérünk. Felveszi az általunk véletlenül leejtett papírt. Beszéd közben ránk néz. A kért könyvet kölcsönadja. Az ajtóban előreenged. Ha kérdezzük, válaszol.
Ha ezek közül bármelyik feltétel teljesül, biztosak vagyunk benne, hogy nyert ügyünk van, és már a szánkban érezzük a Nászinduló édes ízét. Egészen bizonyosak vagyunk benne, hogy Ő nekünk rendeltetett. De azért rádöbbenhetne már erre maga is...

Magyarázat: Egyszerű és kényelmes dolog keresni egy ideált, akiről naphosszat álmodozhatunk, és pirulással-pillarebegtetéssel reagálhatunk a feltűnésére. Viszont azt belátni hónapok múlva, hogy a dizniszerűen felépített szerelem még mindig nem mélyült el kellőképpen, az ötszázszor végiggondolt gyertyafényes vacsora leánykéréssel egybekötve pedig még mindig várat magára, már sokkal nehezebb. Ezért kombinálunk és belemagyarázunk: a férfi visszahúzódó, fél a visszautasítástól, nem úgy nevelték, álomvilágban él. Pedig nem. Csak nem mi kellünk neki. Ideje továbblépni. De hát köszön és ránk néz és előreenged! - Na jó, szóval nem biztos, hogy mi kellünk neki. De talán lehet. Várjunk még egy kicsit.

30 komment

Címkék: szerelem


A bejegyzés trackback címe:

https://gorbe-sminktukor.blog.hu/api/trackback/id/tr951372053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tromb 2009.09.10. 11:38:33

Ez kedves bejegyzés.
Az oviban/alsóban hajhúzogatás, csúfolás is megdönthetetlen bizonyítéknak számít.

vényesssy 2009.09.10. 13:06:55

hehe! Roppant életszerű... Ez ám a tükör!!

babraba 2009.09.10. 13:29:15

háááát, nem tom... Túlfiguráztad, és ettől valahogy nem érzem! Ha ilyen nő lennék/vagy a barátnőim, már felvágtam volna az ereim... De ha a saját tapasztalatod (Te vagy barátnők), akkor sajnálom... Segíthetek?
:)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.09.10. 14:09:25

@babraba: Pedig tényleg léteznek ilyen nők, plusz mazsolázgattam egy internetes női fórumról is ezügyben... Érdekes topikokra bukkantam: ismeretlen _topiktársaktól_ kértek és kaptak tanácsot a kétségek között vergődő lányok :) "Ma kétszer is köszönt a választottam. Szerintetek tetszem neki?" Válasz: "Kicsit bővebben fejtsd ki a szitut, léccike, de így első hallásra sztem jó vagy nála. Fel a fejjel :)"
:)

Tromb 2009.09.10. 14:15:03

@babraba:
Van ilyen nő, és nem is ritka.

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2009.09.10. 14:19:32

Kötelező film: Nem kellessz eléggé

justin case 2009.09.10. 16:06:20

afrancba hogy már megint be kell hogy tegyek egy blogot az rssgépbe :)

végigolvastam az összes posztot és most elfáradtam a röhögéstől.

csakígytovább, missz! ;)

Pernilla 2009.09.10. 21:02:18

áh, sajnálom hogy pont az egyetem részt hagytad ki. "ugyanazt a kurzust vette fel, mint én, biztos hogy többet lásson" vagy "a mellettem lévő koliszobába költözött, biztos direkt intézte így" :)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.09.10. 21:35:55

@Pernilla: Köszi a kiegészítést. Az a helyzet, hogy én olyan szakra jártam, ahol kb. 290 lányra jutott 25 fiú, és ők is olyanok voltak, hogy Gabinak hívtam őket, mert nem tudtam eldönteni, hogy Gáborok vagy Gabriellák. Kizárólag ennek tudható be, hogy az egyetemi éveket nem írtam bele :)

TH 2009.09.10. 23:10:50

Soha nem felejtem el, hogy még általános alsó tagozatán volt egy lány, aki folyton basztatott, és ezért igen utáltam. Ő többet csesztetett, mint én őt (mégiscsak lány, nem üthetem meg ugye...), és erre anyukám kifejtette, hogy biztosan azért teszi, mert szeret. Én meg csak pislogtam, mint a hülyegyerek. Ettől kezdve viszont végképp békén hagytam, mert féltem attól, hogy ha esetleg elgáncsolom, fellököm vagy más aljasságot teszek vele (ő hajlamos volt ilyenekre velem szemben), akkor az az érzelmei viszonzását jelentheti neki, ha anyukámnak igaza volt...

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.09.10. 23:45:57

@TH: Éljen, a férfi szemszög :) eléggé kíméletlen, de logikus és nagyon ravasz. És rettenetesen elszomorító... :)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.09.10. 23:47:18

@TH: jawohl. A legbunkóbb munkatársnőimről, akik folyton beugattak, már többször kiderült később, hogy megmasszíroztak volna :-D

TH 2009.09.11. 01:44:24

@Modor Tibi: Úgy nézem, hogy ez a blog remek kiegészítője lehet a modorosblognak. :)

Lesből Támadó Szárítókötél 2009.09.11. 09:27:26

A poszt szinte kiált a magyar irodalom talán legnagyobb belemagyarázós dumája után Rejtó A három testőr Afrikában c. könyvéből:

"- Egyik sem. Azt hiszem, Duron tábornok járt nála. Senki Alfonz leszerel - és halk férfias sóhajjal hozzátettem: - Elveszi Yvonne-t!
Hopkins körülnézett, azután ezt súgta:
- Ne törődj vele. Azért megy a leány Senki Alfonzhoz, mert így akarja leplezni, hogy téged szeret."

mek.niif.hu/01200/01268/01268.htm

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2009.09.11. 15:58:53

nagyon találó a poszt, de sztem nem női jelenség, fiúban is sok ilyen van, általában azokra jellemző, akik félénkek, nem mernek kezdeményezni, és csak messziről álmodoznak

Rebegő ajkak 2009.09.12. 00:08:49

Pedig látszik rajta, hogy a Forever young-ot mindenképpen velünk szerette volna végiglassúzni

:)

GeeGee 2009.09.14. 12:36:02

@Lesből Támadó Szárítókötél: bingo :)
@HRita: sirok a rohogestol, reg olvastam ilyen jot, es persze minden baratnomnek atkuldtem a linket okulasul lol
ajanlott olvasmanykent pedig:
szakitshabirsz.blog.hu/

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.09.14. 22:05:18

@GeeGee: Köszi :) viszont a Szakítósblog _ha meg nem haragszol_ nem az én műfajom, én túl egyszerű lélek vagyok hozzá :)

2009.09.15. 20:30:16

Gyönyörű poszt. :) Az ezotéria a hölgyek életében egy külön bejegyzést érdemelne. Volt erről egy _tiszavirág-életű_ életű blog, de úgy látom, Rita is nagyon vágja ezt a témát. :D

2009.09.15. 20:31:08

@vészmadár (pica pica):
Na igen, aranyosfiú-szindróma, lásd az idevágó bejegyzést a modorosblogon.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.09.15. 20:37:54

@tff: Hm, hogy is jön ehhez a poszthoz az ezotéria? :) Különben valóban, a nők olyanok asztrológia, numerológia, agykontroll és tsai nélkül, mint a rózsák illat nélkül. Szép, szép, de nem az igazi :D
Hogy mindenkit megnyugtassak, ezotéria témában van ott még, ahonnan ez jött :)
Érdekelne az az ezoterikus blog, még olvasható?

2009.09.15. 22:32:32

@HRita:
"Hm, hogy is jön ehhez a poszthoz az ezotéria? :)"

Természetesen úgy, h ész nélkül küldtem el, és valójában az elsőrandi+parfümös poszthoz kapcsolódik. :)

A blog címére nem emlékszem, és kemény 4 bejegyzést ért el, amikor utoljára néztem, már törölték. A modorosblogon is javasolták, talán Tibi még emlékszik a címére.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.09.15. 23:03:37

@tff: Ezek szerint akkor én már örökre lemaradtam a blogról... A srác bizonyára még előző életéből áll karmikus harcban az egyik kommentelővel, ezért durvultak el ennyire a dolgok. Elküdte a jóédesanyjába, és most törlesztett. Talán nem patkányként, hanem mosómedveként fog majd újjászületni. Remélem így lesz.

Ernoke 2009.09.16. 11:26:04

@HRita: az a kommentelő én voltam. (többek között:D)
a srác egy elvakult, végtelenül frusztrált ezobuzi volt sajnos. remélem, azért nem talál meg és nem ver szarrá mostmár.:D

Ms. Mazsola · http://msmazsola.blog.hu/ 2009.10.25. 00:36:59

Nagyon jó a blog, ez a bejegyzés pedig alaposan gyomorszájon vágott. Igaz. De jobb így, humorosan ráébredni erre.

Celtic 2010.02.01. 15:02:30

@Lesből Támadó Szárítókötél: Jaja, erre en is emlekszem :) Pedig meg javaban kiskamaszkent olvastam, de mar akkor is hulyesegnek tunt.

2010.12.09. 13:24:27

"Inkább akkor már a Depeche Mode, én őket bírom.
- Igen, szerintem is ők a legjobbak!"
Nagyon tipikus:)
süti beállítások módosítása