HTML

Görbe sminktükör

Kísérlet a női nem megítélésének árnyalására, azaz nagy szarban vagyunk, de mentem, ami menthető, ennél rosszabb már úgyse lehet.

Nőtípusok, játszmák, taktikázások, picsulások-picsogások túlzó, de ismerős formában.

Az ötleteket, kritikákat vagy akár teljes posztokat a gorbe.sminktukor kukac gmail.com-ra várom kíváncsi szeretettel :)

Az itt megjelenő minden tartalom Creative Commons: Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! licenc alatt áll.

Gondolatbokrétáitok

Címkék

agytröszt diznicsaj (1) alkohol (1) anya (2) ápolónő (1) autóvezetés (2) a lelki szemetesláda (1) a nők és az alkohol (1) a test angyala (1) babaproject (1) baba mama (1) bandababa (1) barátnők (4) bevásárlás a férfival (1) bikiniszezon (1) bkv (1) bőbeszédű (1) búcsúzás (1) bulvár (1) bútoráruházban (1) crocs (1) csajbuli (1) csajszis dumcsik (1) család (1) családi program (1) csúnya lány (1) díszfeleség (1) domina (1) egészségügy (1) első randi (1) esküvő (1) evés (1) facebook (1) farsang (1) felhívás (1) feminista (1) feminizmus (1) focimeccs (2) fogamzásgátló tabletta (1) fogyókúra (1) főnök (1) fotók (1) frusztráció generátor (1) gyerektervezés (1) gyermekkönyv (1) halloween (1) házasság (2) házibuli (1) hellókarácsony (1) hello kitty (1) hétköznapok dívája (1) hideghegyi sportőrült (1) hipochonder öregasszony (1) hivatalnoknő (1) húsvét (1) jogsi (1) jó fej csaj (1) karácsony (4) kibeszélés (1) kikupálós lány (1) kismama (1) kisvárosi csaj (1) könyöklő néni (1) könyvajánló (1) környezettudatos nő (1) közveszélyes nők (1) kreatív hobby (2) kretén (1) kultúra (3) lakótelep (1) latinos műveltség (1) lecsekkolás (1) lecsúszott kamuvállalkozó (1) leggings (1) magyarázat (1) március 15. (1) meglepetés party (1) mlm (1) mosolytündér (1) mozi (1) műköröm (1) nem értem (1) néptáncos (1) női dráma (1) női önzetlenség (1) női önzőség (2) nők (28) növénykedvelő (1) nyilvános wc (1) olvasói poszt (13) olvasói statisztika (1) összetartozás demonstrálása (1) óvszer (1) panasz (1) parfüm (1) párkapcsolat (1) parti nagy lajos (1) pasizás (1) pocaklakó (1) politizálás (1) posztajánló (1) rámászás a férfira (1) slágerek (1) smink (1) sör (1) stlustanácsadó (1) strandolás (1) strassz (1) szépségápolás (1) szépségszalon (1) szerelem (6) szervezőzseni nő (1) szingli (1) szlengblog könyv (1) sznob pengeszáj (1) szobanövények (1) szülés (1) születésnap (1) szüzesség (1) tánc (1) társkeresés (1) telefonálás (2) terhesség megelőzés (1) természet leánya (1) teszvesz (1) tippek (2) tömegközlekedés (1) trendi (1) tudatlan tucatnő (1) tudományos fanatikus (1) tunika (1) udvarlás (1) új külső (1) utazás (1) útjavító munkás (1) ütős keresőkifejezések (1) valentin nap (1) vallás (1) vásárlás (1) vidéki csajtípusok (1) Címkefelhő

2009.09.19. 08:23 HRita

STRATÉGIA: Az alpinista és a szűz, azaz a férfiakra rá kell mászni

Míg a csendben álmodozó a férfira bízza a kezdeményezést, a blöffölő pedig legalább esélyt ad, hogy a kiszemelt eldöntse, akarja-e a dolgot vagy sem, az alpinista már kész tények elé állítja a férfit, és nem teketóriázik. Rámászik, jól megdolgozza és kitűzi a zászlót. Ez a zászló vexillológiáját tekintve lehet simán csak a női vonzerő fitogtatása, egy felejthetetlen éjszaka, együtt járás, de akár házasság is.

Megmászásra alkalmas hegyek:

  • Hooligans frontember-kaliberű híres emberek, akik képtelenek nemet mondani a (fel)kínálkozó lehetőségekre.
  • Középiskolai és egyetemi tanárok egy része, akik örülnek a friss husinak, a friss husi meg örül, ha a tanár örül.
  • Harmincas, tapasztalatlan, párkapcsolati téren alulkvalifikált, de azért nem rossz parti fiatalemberek.
  • Steve Butabi.

Expedíció 1.

- Szió Popsztár, már régóta a rajongód vagyok, de most elhatároztam, hogy konci után lefekszem veled. Jó?
- (mérlegel)
- Popcikám, ha a mai este nem jó, felőlem lehet holnap is, itt a számom. Illetve nem is, elkérem a haverodtól a számodat, és majd én felhívlak, okés? (Közben a csaj egyre közeledik, és ha a Popsztár áll, hozzásimul, vagy a fülét harapdálja, ha pedig ül, az ölébe csüccsen.)
- (nyel egyet)
- De azért mégis jobb lenne ma, nem gondolod? Carpe diem! Nincs rajtam bugyi.
- Oooké, akkor várj meg a hátsó kijáratnál.
- Mindenképpen várni foglak! És ne feledd: nincs rajtam bugyi.

Expedíció 2.

- Tanár úr, én egész órán figyeltem meg jegyzeteltem, de egyszerűen nem tudom a fejembe verni az izoglosszát, a megfigyelői paradoxont/exponenciális függvényt/Reported Speech-et. Olyan jó lenne, ha elmagyarázná nekem ma délután 15.35-kor a parkban balról a második padnál!
- Tessék? Ja, igen. Lehet szó róla. Khm. A viszontlátásra.

- Tehát a Reported Speech függő beszédet jelent…
- Tanár úr, gyönyörű az idő, mégis olyan feszültnek tűnik ma. (Laposkúszásban a tanár mögé araszol.) Megmasszírozhatom a hátát? Higgye el, jót fog tenni. Csak lazítson, és bízzon mindent rám. Közben meséljen valamiről, bármiről! Imádom, amikor beszél…
A tanár viszont hallgat. Próbálja feldolgozni az eseményeket, de nehezen megy neki. Úgyhogy inkább még mindig hallgat.
- Azt hogy mondják angolul, hogy „csókolj meg”?
- Ezt valami régi magyar filmben hallotta, ugye?
- Nem, én nem nézek régi magyar filmeket!
- Jó, hát akkor „Kiss me”!
- Tényleg, tanár úr? Reméltem, hogy maga is erre vágyik…

Expedíció 3.

-Szia Péter! Régóta figyellek, és látom, hogy tetszem neked. Folyton engem bámulsz, és le se veszed rólam a szemed.
- Én?
- Te vagy a Péter, nem? Na, az a helyzet, hogy ilyenkor el kell hívni a nőt randizni: mehetünk valami jó kis beülős helyre, kávézóba, teaházba, moziba. Hova menjünk?
- Tudod én még…
- Vettem két mozijegyet, a Colin Firth-ös romantikus vígjátékot fogjuk megnézni, 5-kor kezdődik. Gondolom nincs más programod, úgyhogy ráérsz. A film után megiszunk egy kapucsínót, te ihatsz eszpresszót is, és majd ott megbeszéljük a többi találkát.
- Igazából nem nagyon tudom, hogy mennek ezek a dolgok. Eddig valahogy kimaradtak a nők az életemből, munka, egyéb elfoglaltságok…
- Jaj, te kis butus, hát ezért vagyok én! Ez az élet rendje: végre van valaki: én, aki a kezébe veszi a sorsodat és megédesíti a mindennapjaidat. Meglátod, egyszer még hálás leszel érte.

- Péterkém, gondolom te is érzed, hogy az utóbbi időben elmélyült a kapcsolatunk. Ez a két hónap megmutatta, hogy nekünk hosszú távon is dolgunk van egymással. Össze kéne költöznünk, nem? Persze nem kell elkapkodni semmit, az esküvő ráér három hónap múlva is, addig pedig dolgozhatunk a babaprojekten. A jegygyűrűt már kinéztem magamnak. Fehérarany kis gyémántkővel. Egyszerű, letisztult szín és forma, amilyen a mi kis családi életünk lesz.

Expedíció 4.

- Steve, Steve!
- Ne nézz oda!
- Szia Steve, szia Doug.
- Szia Emily.
- Nem téma.
- Szóval hazajöttél a suliból? Újra apád lámpaboltjában nyomod?
- Aha. Hiányoztál. Emlékszel, azt mondtad, ha majd végzek a sulival, akkor összejöhetnénk, ez járt a fejemben, és vége a sulinak és összejöhetnénk! Szóval elmegyünk moziba vagy ilyesmi?
- Naná.
- De ha nem akarod, csak kocsikázunk és témázgatunk. Imádok témázni. Az egyik legkedveltebb időtöltésem a világon! Tudod én nagyon májerül témázok ám!

- Steve, Steve!
- Most ne!
- Seggfej vagy, Doug! Jössz velem a strandra? Rajtam is van fürdőruci a ruha alatt, és tudok egy helyet, ahol fürdőruci se kell. Nem tudom, te hogy látod ezt, de szerintem tök laza dolog, és a tejfehér bőrömre vigyázni kell, hogy ne égjen le.
...
- Steve, csak telefonálj, vagy hívj fel, ha hívni akarsz. Akármikor!

- Elmondom, mi lesz: először is egyesítjük a boltokat, jó? Aztán, aztán jöhetnek a bútorok, heverők és szófák és az asztalok…
- És székek.
- Ó, igen, székek.

- Emily, ez így nekem túl gyors. Úgy beszélsz, mintha házasok volnánk.
- Ó, Steve, olyan boldoggá tettél!!
- Mi? Nem, nem úgy értettem, nem, én csak ö, hogy nem. Ooh. Na jó.

Minden nőben ott van egy Emily, csak elő kell hívni magunkból. Nem kell se lámpabolt, se körte; még affektálni és sipítozni sem szükséges, csak legyünk céltudatosak, lényegre törőek és állhatatosak. Előbb-utóbb úgyis összejön.

16 komment

Címkék: szerelem rámászás a férfira


A bejegyzés trackback címe:

https://gorbe-sminktukor.blog.hu/api/trackback/id/tr411392097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ernoke 2009.09.19. 14:04:09

tyűbazmeg, ez de gusztustalan lett! főleg Emily miatt, persze.:D meg Hooligans... hátbaszki. gratulálok, Rita, új mélységeket sikerült elérned!:D

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.09.19. 14:11:22

@Ernoke: :D

Durva lett bizony. Még szerencse, hogy elég sokan olvasnak, különben hiányolnám a címlapot.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.09.19. 16:49:09

@Ernoke: Ez volt a célom vele ;) Nem annyira bejövős szerintem, ha egy csaj ennyire beribancul. _Arcpirító_, na :D A férfiak meg majdnem minden esetben belemennek, tudjuk miért ;)

LyukasBogrács 2009.09.20. 00:23:38

Engem miért nem környékeztek meg soha ilyen nők?

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.09.20. 10:03:46

@LyukasBogrács: Lehet, hogy azért, mert nem tartozol a négy kategória közül egyikbe se :) Vagy igen? :)

Sakic19 · http://sakic19.blog.hu 2009.09.20. 17:40:08

szakmailag megjegyezném, hogy a filmben egy idő után Emily már fut a furgon mellett :)
ja, és a dugós rész is kimaradt, amikor a csaj az üzleti tervtől élvez el...
de egyébként a jelenség klasszikus, jól összeszedett "téma" (mármint a hagyományos értelmében)

LyukasBogrács 2009.09.20. 22:29:21

@HRita:
Azt hittem, hogy igen, de ezek szerint nem.

Ernoke 2009.09.21. 14:39:13

@LyukasBogrács: korántsem biztos, hogy pont olyan nők környékeznének meg, akiket szívesen meg is dugnál.:D

feltételes reflex 2009.09.21. 22:15:40

az alpinista és a szűz...ezen behaltam :)))))))

amúgy meg -tartva, hogy valóban ritka gusztustalan fajtái (is) léteznek a női nemnek-, csak azt tudom mondani, hogy egyik itt felsorolt expedíció se nélkülözi a buta vagy bamba, töketlen pasit.

zsák a foltját...

sorica123 (törölt) 2009.09.21. 22:22:12

@Ernoke: a [szívemből] gyomromból szóltál... és nem a szexuális vonulat miatt. Az örülő pipihusi... ijjjááj. Sorin vagyok!!:)))

semota · http://livewithit.blog.hu 2009.09.22. 13:11:47

Azt nem értettem sose, hogy mi a jó abban a csajoknak, hogy olyan pasikra másznak rá, akik valószínűleg minden nap más csajt döngetnek. A pasi úgyse lehet az övék, viszont elkaphatnak valami csúnya fertőzést, és ráadásul tovább növelik a feltehetően amúgy sem kicsi arcú muchomacho egóját.

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.09.23. 20:55:06

@Ön: ez a noknel lehet trofeagyujtes, vagy csak szeretetehseg miatt "fogtak tobb f.szt, mint kilincset"

Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2009.09.25. 21:27:16

Hatalmas. Az egész blog az, bazmeg.

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2010.01.07. 12:50:51

Öööö, mint hármas kategóriába keményen beleeső Y kromoszómával is rendelkező homo sapiens azt kell mondjam, ilyen nincs. Ami szerencse, mert ha lenne, akkor
1. a mozizós ötletnél meg kellene jegyeznem, hogy sajnos pont akkor raid lesz a WoWban/pont én vagyok soros a lépcsőház takarításban/fogselymezni kell a vidrámat, még ha nem is
2. ha mégis kibírtam addig, akkor az összeköltözős mondatnál sikoltozva elszaladnék
3. ha annyira sokkoltak volna az események, hogy addig eljutnánk, akkor az esküvő, de legkésőbb a babaprojekt említésénél teátrális mozdulatokkal szeppukut követnék el.

Celtic 2010.02.01. 15:07:21

Hat, talan megiscsak kozepiskolai tanarnak kellene mennem. A fizetes nem a legjobb, de amugy...

:)

PePPe · http://ujpepe.blog.hu 2010.05.10. 13:20:45

#s3mot@: "Azt nem értettem sose, hogy mi a jó abban a csajoknak, hogy olyan pasikra másznak rá, akik valószínűleg minden nap más csajt döngetnek."

Ez egyszerű. Ha egy csaj azt látja vagy legalábbis értékelhető infója van arról, hogy a férfi bejön a nőknek, akkor ez benne is vonzalmat kell a férfi iránt.

Tipp: legyél rúzsfoltos, tapadni fognak a nők.
süti beállítások módosítása