HTML

Görbe sminktükör

Kísérlet a női nem megítélésének árnyalására, azaz nagy szarban vagyunk, de mentem, ami menthető, ennél rosszabb már úgyse lehet.

Nőtípusok, játszmák, taktikázások, picsulások-picsogások túlzó, de ismerős formában.

Az ötleteket, kritikákat vagy akár teljes posztokat a gorbe.sminktukor kukac gmail.com-ra várom kíváncsi szeretettel :)

Az itt megjelenő minden tartalom Creative Commons: Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! licenc alatt áll.

Gondolatbokrétáitok

Címkék

agytröszt diznicsaj (1) alkohol (1) anya (2) ápolónő (1) autóvezetés (2) a lelki szemetesláda (1) a nők és az alkohol (1) a test angyala (1) babaproject (1) baba mama (1) bandababa (1) barátnők (4) bevásárlás a férfival (1) bikiniszezon (1) bkv (1) bőbeszédű (1) búcsúzás (1) bulvár (1) bútoráruházban (1) crocs (1) csajbuli (1) csajszis dumcsik (1) család (1) családi program (1) csúnya lány (1) díszfeleség (1) domina (1) egészségügy (1) első randi (1) esküvő (1) evés (1) facebook (1) farsang (1) felhívás (1) feminista (1) feminizmus (1) focimeccs (2) fogamzásgátló tabletta (1) fogyókúra (1) főnök (1) fotók (1) frusztráció generátor (1) gyerektervezés (1) gyermekkönyv (1) halloween (1) házasság (2) házibuli (1) hellókarácsony (1) hello kitty (1) hétköznapok dívája (1) hideghegyi sportőrült (1) hipochonder öregasszony (1) hivatalnoknő (1) húsvét (1) jogsi (1) jó fej csaj (1) karácsony (4) kibeszélés (1) kikupálós lány (1) kismama (1) kisvárosi csaj (1) könyöklő néni (1) könyvajánló (1) környezettudatos nő (1) közveszélyes nők (1) kreatív hobby (2) kretén (1) kultúra (3) lakótelep (1) latinos műveltség (1) lecsekkolás (1) lecsúszott kamuvállalkozó (1) leggings (1) magyarázat (1) március 15. (1) meglepetés party (1) mlm (1) mosolytündér (1) mozi (1) műköröm (1) nem értem (1) néptáncos (1) női dráma (1) női önzetlenség (1) női önzőség (2) nők (28) növénykedvelő (1) nyilvános wc (1) olvasói poszt (13) olvasói statisztika (1) összetartozás demonstrálása (1) óvszer (1) panasz (1) parfüm (1) párkapcsolat (1) parti nagy lajos (1) pasizás (1) pocaklakó (1) politizálás (1) posztajánló (1) rámászás a férfira (1) slágerek (1) smink (1) sör (1) stlustanácsadó (1) strandolás (1) strassz (1) szépségápolás (1) szépségszalon (1) szerelem (6) szervezőzseni nő (1) szingli (1) szlengblog könyv (1) sznob pengeszáj (1) szobanövények (1) szülés (1) születésnap (1) szüzesség (1) tánc (1) társkeresés (1) telefonálás (2) terhesség megelőzés (1) természet leánya (1) teszvesz (1) tippek (2) tömegközlekedés (1) trendi (1) tudatlan tucatnő (1) tudományos fanatikus (1) tunika (1) udvarlás (1) új külső (1) utazás (1) útjavító munkás (1) ütős keresőkifejezések (1) valentin nap (1) vallás (1) vásárlás (1) vidéki csajtípusok (1) Címkefelhő

2010.03.15. 09:00 HRita

A nők és március 15-e – A vattacukortól a paradicsomig

Riporter: Hogyan ünnepli Ön március 15-ét?
Utasi Linda, 34 éves bolti alkalmazott: Elég jól! Ilyenkor mindig összejövünk páran, délután beülünk a közeli kocsmába, megiszunk valamit a csapattal, aztán 7-kor elindulunk az Erzsébet hídhoz, hogy még időben kiérjünk, és jól lássuk a tűzijátékot. Szokunk venni főtt kukoricát vagy vattacukrot is. Jó ez az ünnep, kell egy kis kikapcsolódás meg bulizás néha, nem?

Riporter: Mit mond neked 1848. március 15-e?
Sárika, 4 és fél éves óvodás: Úgy, hogy Talpla magyal, híja haza, itt a zidő, mos vagy soha, és rajzoltunk zászlót a ovónénivel.

Riporter: Tessék mondani, hogy tetszenek ünnepelni március 15-ét?
Kerekes Kelemenné, 76 éves kisnyugdíjas: Mink mán csak ilyen öregessen. Nem megyünk sehova, mert félünk az ilyen hangoskodástól. Eltapossák az öreget, olyan nagy elánnal tüntetnek meg vonulnak végig az utcákon. Ilyenkor otthol maradunk, a tévében nézzük, hogy mi történik a közvetítésben. De a mostaniak már azt se tudják, mi történt március idusán, nem is idegesítjük magunkat, lekapcsoljuk a tévét. Aztán este elővesszük a Petőfi Sándor meg a Jókaiék képét, és gyújtunk egy-egy gyertyát a hősökért és a névtelen halottakért. Mi mást tehetnénk ebben a felfordult, mai világban, minthogy tisztességgel emlékezünk.

Riporter: Megtennéd, hogy értékeled ennyi idő távlatából az 1848-as eseményeket?
Károly Réka, 18 éves rocker, tanuló (nem tanul, csak tanítják): Nem, nem, soha! Mindent vissza, és vesszen Trianon!

Riporter: Fontosnak tartja-e Ön az 1848-as események megünneplését?
Ternai Fruzsina, 25 éves műkörmös: Háát, most őszintén? Nem igazán tudom. Annyira nem fontos szerintem. Mert igazándiból kit érdekel már. Tök túlhaladott dolog az egész, nem? Úgy értem, hogy régen volt, kb. 60 éve, és már ki emlékszik rá? Túl kell lépni egy idő után az ilyen dolgokon, mert nem véletlenül fejlődött ennyit a tudomány sem. Úgy értem, hogy van az internet meg youtube meg msn, és akkor így simán meg lehet ott osztani mindent. Ha akkoriban is lettek volna ezek a cuccok, biztos nem égette volna magát Széchenyi, hogy kiáll úgy mindenki elé, és elénekli a Talpramagyart. Nem?

Riporter: Mivel készül a március 15-ei ünnepségre?
Forró Klaudia, 30 éves termékmenedzser: Mondjuk én nem vagyok az a fajta, aki így sütöget vagy ünnepi ebédet főz, az eléggé távol áll tőlem. Nem is nagyon tudok főzni. Na de hogy mivel is készülök, mivel is készülök… Hát, nagyon jó kérdés. Én úgy igaziból nem készülök semmivel, de azt azért szoktam látni, mikor a westendnek az ajtajára ragasztanak zászlós matricát, meg huszárokat is láttam, azok díszek voltak vagy mik. Na, akkor tudom, hogy jön március 15-e, és mondom a többieknek, hogy el ne felejtsék, mert ünnepelni kell.

Riporter: Miként ünnepli Ön az 1848-as szabadságharc emléknapját?
Z. P.-né, C., 54 éves irodai alkalmazott: Ott kezdődik a dolog, hogy kokárdát tűzök a szívem fölé, de nem ám olyan „bocsánat, hogy élek” típusút, hanem nagyot, hogy mindenki lássa, én nem félek, nem futamodok meg, nincs vesztenivalóm. Az ország ennél mélyebbre már úgyse süllyedhet. Reggel bekészítem a termoszba a forró teát, aztán elindulok tüntetni. Ahol látom a zászlókat lengeni, arrafelé megyek én is. Mert én nem vagyok az az ijedős fajta. Kiállok az igazamért, a magyarság igazáért. Mert erről is ezek tehetnek.
Ahol a legnagyobb a zűr meg a vircsaft, én már ott is vagyok.
Nálam ennek hagyománya, rítusa van: hetekkel az esemény előtt melegre rakom a tojásokat, hogy megzápuljanak, aztán ha eljön az alkalmas pillanat, kimegyek a térre, majd odahajítom, ahova hajítanom kell. Másból nem értenek ezek, meg amúgy is. Régebben paradicsomot is dobtam, de az mostanába’ csak import van, olyat meg nem veszek. A külföldi paradicsomnak az íze se jó, meg nem is csattan olyan szépet. Egyszer majdem talált az egyik paradicsomom, de nem kaptak el a zsernyákok. Én nem félek.
Aztán ha rekedtre kiabáltam magam, és jól elküldtem ezeket a frandzba, hazamegyek. Este pedig a híradóban megnézem az összefoglalót, hátha én is szerepelek benne.
Más lehetőség nincs, csak az ilyen ünnepek, hogy felrázzuk a hazánkat, és megdobáljuk a vétkeseket, ezért fontos március 15-e.
Ez csak hangfelvétel lesz, ugye, riporter úr. Tévébe’ adják le? Basszameg!
 

226 komment

Címkék: nők március 15.


A bejegyzés trackback címe:

https://gorbe-sminktukor.blog.hu/api/trackback/id/tr341839093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.16. 14:03:28

@eastern sugar: egyre inkább az az érzésem, szerencsés kézzel húztam bele a választékba veled:)

eastern sugar 2010.03.16. 14:14:07

@vészmadár (pica pica): nocsak, minek köszönhetem ezt a kedves dicséretet?:)

váj mí 2010.03.16. 14:22:31

@Ernoke: Hát na .. télleg nem a legfaszábbak. Mármint a drognak minősülők. Én is kipróbáltam anno pár változatot a növényi eredetűek közül ;) Onnan vagyok ilyen okos ....
De azért a kávé-cigi-alkalmanként alkohol akkor sem vagyok hajlandó lemondani, ha egészségtelenek. Legfeljebb nem leszek egészséges hulla ;)

Ernoke 2010.03.16. 14:50:06

@váj mí: növényi stimuláns?:o soha nem hallottam még ilyet, úgy látszik, nekem is lehet újat mondani.:D részemről ezek közül egyik se játszik, az alkoholfogyasztásomat is próbálom lenullázni, mert sztem kb. a legruppótlanabb és legveszélyesebb kábítószer. tényleg nem is értem, mér pont ez a legális...

meg kéne próbálnom a poszthoz is hozzászólni, de sajnos nincs elég agyam ahhoz.:D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.16. 14:53:12

@Ernoke:

Hát nyilván a zöldségre gondol. Egyszer én is kipróbáltam, kétszer. Nem mondom, hogy nem volt mókás, de nem hiszem, hogy a rabjává tudna tenni.

mocc 2010.03.16. 14:54:38

Szóval nektek ez jut eszetekbe egy március 15-i posztról! Mindig csak a szex meg a szipu!

Ernoke 2010.03.16. 15:11:16

@El Topo (Sgt. Elias): bakker, az pont hogy nem stimuláns, hanem nyugtató.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.03.16. 15:11:16

@Ernoke: "meg kéne próbálnom a poszthoz is hozzászólni, de sajnos nincs elég agyam ahhoz.:D" A témában tehát téged is meg kellett volna interjúvolni a riporter úrnak :D

@mocc: Régen minden _másabb_ volt, akkor még tudtak az emberek ünnepelni. Most már csak a sör meg a virsli meg a vattacukor meg a cafrangos trombita van.

Jege 2010.03.16. 15:13:33

@mocc: Igaz! Beszéljünk inkább a végrehajtó hatalom dobálásáról és ártatlan automobilok felgyújtásáról.
Az is van olyan addiktív.

noirp 2010.03.16. 15:16:59

Hogy milyen későn keveredtem ide...jó kis poszt

noirp 2010.03.16. 15:34:46

@váj mí: Ha most belegondolok...Egerben lakom, ahol láthatóan rengeteg a Magyar Ember. Nagy zsezsgésre számítottam. Hát, láss csodát, tegnap a városban akkora kihaltság volt, mintha lepermetezték volna a környéket. Nem mintha hiányoltam volna az ordítozó szónokokat... de ezen legalább jót röhögtem. Ilyen az ünnep, a nagy, a nemzeti. Más hétvégéken azért nincs ekkora csönd, mert legalább az Agria pláza nyitva van, vagy mi?
Megj. Én nem vagyok Magyar Ember. Feltettem a kabátomra a standard --kb 5 centis--kokárdát és ünnepi program címen húztam ki a hegyekbe, ásványgyűjtésre. (Az ásványgyűjtés tuti, hogy zsidó hobbi.)
Ahelyett, h mondjuk a zászlófelvonást néztem vón a tv-n.

noirp 2010.03.16. 15:38:05

@váj mí: Még hogy topo nem szociológus típus...:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.16. 15:54:40

@noirp:

Pedig elmehettél volna valamelyik ünnepségre zsidóztatni magad.

váj mí 2010.03.16. 16:51:46

@Ernoke: Enyhébb formájában máktea ;)

@El Topo (Sgt. Elias): Ja, meg az is, perszeee :)

@mocc: Ünnepelünk baszod! ;)

@noirp: És ha most meg tudnád nézni az egri vagy k9örnyéki vagy még távolabbi velnesz/fitnesz/faszom szállók helyfoglalásait a hosszúra ... vajh, milyen adatokat kapnál? ;)

váj mí 2010.03.16. 16:52:25

@noirp: Háááát ő mondta .. Igaz, ez még semmire sem garancia ;)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.16. 17:36:49

@noirp: az ásvány szó a zsidónak egy különösképpen galíciai tájejtésű változatából ered, ashvejn, jelentése: turulbojkott

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2010.03.16. 19:24:07

@váj mí: hát ezért jó többek között, hogy már nem lakom Pesten.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.16. 19:25:46

@Krisztinca:

Legalább te nem birkózol a varázslatos METRO újságért.:)

váj mí 2010.03.16. 20:42:51

@Krisztinca: Mondjuk, csak a Metropol miatt nem kellett volna költözni ;)
*Jóvanna... tudom, tudooom ;)

eastern sugar 2010.03.16. 22:47:08

@vészmadár (pica pica): már azt hittem a személyes érdemeim:(

:)

noirp 2010.03.17. 07:25:52

@vészmadár (pica pica): ojvé córesz! hogy én ezt eddig nem tudtam :)

@váj mí: helyfoglalások: ez eszembe se jutott ;) Viszont evvel meggondolkodtattál, mert elképzeltem, hogy szaunázáshoz, jacuzzihoz stb. a Magyar Ámbör hová tűzi vajon a " nem félek kimondani" méretű kokárdát...öööö...khm. [irula pirula]

noirp 2010.03.17. 07:27:29

@El Topo (Sgt. Elias): Ezt a birkózást már sokan mondták, hogy van (ezért is kellett kitenni a tárolókra, h. "EGYET vegyen") de még sose láttam ilyet és azt se értem, hogy mire lehet jó vajon.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 07:46:27

@noirp:

Rohadt egyszerű. Ezeknek minden kell, ami ingyér van, és ha már ingyér van, akkor minél több. Ki tudja, mire lesz jó? Begyújtani, csirkék alá, ablakot pucolni.

noirp 2010.03.17. 07:56:11

@El Topo (Sgt. Elias): Azt hittem, csak a nyugdíjemelés kell ennyire-nagyon. Az is ingyér' van [=más fizeti] :P

GAbica 2010.03.17. 07:58:34

@noirp: Tényleg nem láttad? Nem jártál reggel csúcsidőben metróval. Basszus, én mindig azon aggódtam, csak halálra ne tapossák egymást a nagy tülekedésben. És van, aki 10-20-30 darabot magához vesz.
Nem hiányzik a reggeli metrózás, na.

noirp 2010.03.17. 08:27:05

@GAbica: Hát no...igen jó szíved van, azokért aggódsz, akik ilyesmiért képesek egymást agyontaposni :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 08:30:12

@noirp:

Dehogy is!!! MINDEN kell, ami ingyen van. A közértben mit tudnak rendezni, ha pénzért adják a nájlonszatyrot?
Ahol meg ingyen van a punga, ott minden esetre eltesznek egy köteggel, ha szerét ejthetik.

GAbica 2010.03.17. 08:42:57

@noirp: Az a gond, ha az ilyen tömeg megindul, akkor sodorják az ártatlanokat is :)

Ernoke 2010.03.17. 08:56:30

@váj mí: ezek egyike sem stimuláns, hanem a másik csoport. ezért csodálkoztam. bár stimulánsból a kokain is növényi eredetű mondjuk.:D

noirp 2010.03.17. 08:57:54

@El Topo (Sgt. Elias): szédületes. (de mostmár legalább azt is tudom, mi az a punga).
Lehet, hogyha nyugdíjba megyek, én is ilyen leszek (kényszerből? hülyeségből?). Bár nem hiszem, hogy megérném a 65-öt (67-et, 70-et). Akkor legalább megértem ezt a mentalitást, mert most (még?) kinyílik tőle a bicska a zsebemben. :S

na off off.

Ernoke 2010.03.17. 08:59:55

@El Topo (Sgt. Elias): ez valami előző generációs izé lehet. pl. egyszer osztogattak kávét az utcán, kis papírpoharakban, anyám pedig jól lebaszott, h miért nem kértem legalább kettőt... dehát bakker, mit csinálok vele??? odaadom egy csövesnek? mosdót pucolok vele?:D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 09:02:49

@Ernoke:

Apám amikor még dolgozott, benne volt a cégnél a selejtezési bizottságban. Na és amit leselejteztek, azt -ha nem is ingyen- de jelképes áron elhozhatták. Például volt otthon egy egész doboz kiszáradt indigópapír.

váj mí 2010.03.17. 09:10:45

@noirp: Höhöhö .. ne tudd meg ;). Bár ott ez lesz valahol a gumipapucs meg a fuksz környékén ... ahány ilyen parasztot láttam már így bejönni szaunába! Meg fürdőruciban meg bazinagy lepedőbe burkolózva a meztelen szaunába. Édesjóistenkém ....! Nem is igazán járok mostanában szaunázni ...

@Ernoke: Egészen konkrétan a kokainra gondoltam, mint olyanra, amiről némi tapasztalat alapján pofázhatok ...... nah! ;)

váj mí 2010.03.17. 09:12:49

@El Topo (Sgt. Elias): A punga az egy ősi rommagyar cucc ... alap ;)

Ernoke 2010.03.17. 09:15:34

@váj mí: ja ok. ezek azok a dolgok, amiknél nekem bőven elég mások tapasztalata.:) még kávét sem bírok inni bakker.

@El Topo (Sgt. Elias): ez a gyűjtögető embertípus. én ezt hálistennek megúsztam, nem tettem magamévá a szülői példát... ezért pl. nálam mindig rend van otthon, szüleimnél pedig mindig rendetlenség.:D de nem képesek megérteni, h az ötszáz éve nem használt elrongyolódott izéket ki is lehetne akár dobni...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 09:18:32

@Ernoke:

Ismerem a fílinget.:)
Néha rá tudom venni az öreget, hogy dobja már ki például az 1957-ben vásárolt elektromos centrifuga garancialevelét, meg ilyen hasznos holmikat.

noirp 2010.03.17. 09:20:17

@El Topo (Sgt. Elias):
Kiütöttél, hallod, mint a csalán. Székely nyelvleckéből még csak a "Bémutatom a családomot" volt mögöttem.
Sokat okultam és a mellettem ülő kolléga furcsán nézett: mért fogom a tenyeremmel a számot s mért ríjok.

A cseka az különösen fájt, mert kissé áthallásos. :)

De !Kiegészíteném az 1. leckét.
szőrös pityóka=kivi.

váj mí 2010.03.17. 09:21:20

@Ernoke: Te bizony egy okos ember vagy (komoly, nem baxtatásból)... én meg az empirikus fajta ;) Mondjuk a cuccról elég könnyű lejönni (mínusz heroin), de a kávémat nem adom!!!! :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 09:22:39

@noirp:

Én is ki tudnám egészíteni egy csomó dologgal, amit ott hallottam, de azért ez nagyon komplett kis összeállítás.:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 09:23:24

@váj mí:

Tényleg? Én nem merek elkezdeni a cigiről leszokni sem.

váj mí 2010.03.17. 09:27:37

@El Topo (Sgt. Elias): Ahham .. persze, ha nem vagy napi szintes hard-júzer .... És valójában nem akkora kaland, de ki kell próbálni, hogy tudja már az ember ;)
Ja, a kávé mellett a cigimet sem adom! ;)

Húúú... rommagyarságok .. pungát ugyan nem kértem még Magyarországon közértben (tudom, az a zacsi .. ;) ), de plikkes kávét már párszor igen ... Kurvára hülye fejjel néztek, amit nem is csodálok ;).
Viszont amin én hónapokig merengtem, hogy mijafasz lehet, az a tévé paprika .. aztán megfejtettem ;)

Ernoke 2010.03.17. 09:34:48

@váj mí: én is empírikus ember vagyok, csak nem serkentőkkel.;) azokat nem bírja a szervezetem, talán ezért vagyok negatív irányban elfogult velük. (ami tudom, h baromság, mert másnak meg a zöld az, amitől kikészül, dehát _nem vagyunk egyformák_!:D)

Ernoke 2010.03.17. 09:36:29

@váj mí: heroinról is le lehet jönni, ha nem vagy napi szintű hard júzer, én 4 embert ismerek, aki próbálta már, és csak 1 volt függő is. továbbá, fűre is rá lehet kattanni nagyon durván. megint eljutottam odáig a rohadt nagy bölcsességig, h minden az emberen múlik, nem a drogokon.:D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 09:38:33

@váj mí:

Rám is néztek már hülyén, mikor mondtam, hogy vigyázzunk kicsit az útról, mert jön a baszkulán.
Már nem izgatnak a szerek. Ha 20 évvel fiatalabb lennék, lehet hogy nekiállnék próbálgatni, de öreg vagyok én már bohócnak.

váj mí 2010.03.17. 09:47:21

@Ernoke: Szerencsés szervezeted vagyon ám ;)
Persze, végül is mindenről le lehet jönni, csak a hernyó az, ami a leghamarabb kialakítja a függőséget... ha nem is rögtön az első lövés után, de kurvahamar. Ezért nem is próbálkoztam vele a büdös életben soha ... ennyire azért nem vagyok empirikus ;)

@El Topo (Sgt. Elias): Hehe! ... Iaurtot kértél már közértben? Mert én párszor ezt is megjáccottam, csak úgy spontánul ;)

Te, azérta drogok nem az uccsó 20 év találmányai, és nagy öregek szerint baxtak azok a politikai rencerekre ... így a kádárérára is ;)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 09:54:34

@váj mí:

Azt nem kértem, mert nem is tudom, hog micsoda.:) Én nem vagyok profi székely, csak lájkolom.

váj mí 2010.03.17. 10:03:30

@El Topo (Sgt. Elias): Joghurt lesz az... csak románul iaurt (i=j románul, bizonyos esetekben .. mert nem olyan egyértelmű ám ;) )
Székely én sem vagyok (csak 50%-os arányban), a többi partium ;)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 10:10:46

@váj mí:

Románul aztán végképp nem tudok, illetve csak pár slágerszöveget. Meg egy két olyan kifejezést amit csak ágyban használ az ember. Érted hogy mondom.

váj mí 2010.03.17. 10:18:16

@El Topo (Sgt. Elias): Á, ez csak rommagyarság , nem román nyelvlecke ;). A legtöbb rommagyar iaurtnak mondja a joghurtot ...
"Nu mă nu mă nu mă iei .... " mi? ;)
Azért azokról a kifejezésekről mesélhetnél bővebben is ;)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 10:23:41

@váj mí:

Ja, hát ugye a Dragostea Din Tei, meg a Tre Sud Est-től a Iubire.:)
Hát például a te iubesc is ilyen.:)

váj mí 2010.03.17. 10:29:37

@El Topo (Sgt. Elias): Húbazz! Trei Sud Est! Húúúú... na azt ki kellett gúgliznom ... mármint a számot, amit említettél ... Már rég eltűntek a süllyesztőben, úgyhogy frissícccs, ha ezzel akarsz csajozni ;).

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 10:32:16

@váj mí:

Nem akarok. Ezzel meg különösen nem.
A csaj aki táncol benne, hasonlít valakire...

váj mí 2010.03.17. 10:34:32

@El Topo (Sgt. Elias):
Akkor jó, megnyugodtam ... ;)
Szép emlékek?

váj mí 2010.03.17. 10:47:53

@El Topo (Sgt. Elias):
Hú, azok a legfrusztrálóbbak.
Én nem szeressem az olyat :(

eastern sugar 2010.03.17. 10:51:17

@váj mí: az egy nagyon kemény szám, bár azért az egész trei sud est, háát, hmm. parazitii, az a jó:) most kibújt belőlem a perverz, én nem vagyok erdélyi, csak rám ragadt a nyelv

GAbica 2010.03.17. 11:02:53

Rita, itt vagy? Ez nagyon kemény, ebből bármilyen posztot összehozhatsz:

velvet.hu/blogok/gumicukor/2010/03/17/sp_tomeghiszteriat_okozott_egy_lany_megserult_a_koncerten/#c3669981

Nem tudom ki ez az SP, csak sejtem, de nagyon gáz, basszus!!!

GAbica 2010.03.17. 11:04:10

@váj mí: Szerintem olyan, hogy csak szép emlékek legyenek egy volt kapcsolatodról, az szinte kizárt. Ha csak szépek lennének, akkor még mindig együtt lennél vele, és nem emlék lenne.

váj mí 2010.03.17. 11:04:18

@eastern sugar:
A 3 Sud Est, szerintem egy vicc, mint itt volt a Manhattan ....
Én Cargo, Holograf, Compact, Voltaj, Negura Bunget fan vagyok, úgyhogy jó lesz vigyázni!!!! ;)

@El Topo (Sgt. Elias):
Faszom a gépbe! :(

váj mí 2010.03.17. 11:08:34

@GAbica:
Nem minden esetben. Volt már olyan kapcsolatom, ami külső körülmények miatt szakadt meg (szal, nem mi vágtunk egymás fejéhez kígyót/békát/üvegtetejű dohányzóasztalt műemléki környezetben ;) ...). És még mindig nagyon szívesen és jó érzéssel gondolok vissza rá.
De ha átlagban, igazad van...azért.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 11:10:20

@váj mí:

Na mi a baj, váj mí? Borulj a tüdőmre!
Ha tudnád, hogy volt olyan, akinek a kedvéért még Costi Ionitát is hallgattam.:)

GAbica 2010.03.17. 11:14:47

@váj mí: Az az igazság, hogy külső körülményt, ami miatt megszakad, nehezen képzelnék el olyannal, akivel szeretjük egymást, és minden klappol. Na most volt, ahol minden szép volt, meg jó volt, csak épp nem szerettem bele. De nem is gondolok rá vissza, mert nem volt olyan fontos szerepe az életemben.
Akivel vége, azzal vége, nem fogok rajta töprengeni, meg ábrándozni róla.
Lehet, vaskalapos vagyok :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 11:16:52

@GAbica:

Na azért lehet olyan is, akivel minden fasza volt, csak a körülmények nem segítettek.
Hogy járt szegény Allison is a férjével.

váj mí 2010.03.17. 11:17:45

@El Topo (Sgt. Elias):
Fáj az élet.. hocci azt a tüdőt nekem!

Perverz vagy, az már biztos, aki Costit meg hasonlókat hallgat, bármilyen megfontolásból, az mind az! ;)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 11:19:15

@váj mí:

Jelenleg elég kehes, de megkaphatod.

Képes vagyok az önfeláldozásra.:)

váj mí 2010.03.17. 11:22:46

@GAbica:
Én most arról az esetről beszélek, amikor a szerelemnek nevezett kémiai folyamat is megvolt. Meg mindkettőnknek olyan kötelezettségei, amelyek miatt a tartós helyváltoztatás egyik fél részéről sem volt kivitelezhető, sajnos :(
*Nem, nem volt nős, nem nem voltam házas :P
De attól még szép volt, amíg tartott, és hülyeség lenne másként gondolni vissza rá.
De hát persze, ezek egyedi esetek .. és a nagy átlag más .. hogyne. Olyanom is volt ;)

váj mí 2010.03.17. 11:24:59

@El Topo (Sgt. Elias):
Kehes vagy sem, mégiscsak tüdő, Nu, jer csak!

Node ennyire???? ;)

GAbica 2010.03.17. 11:30:15

@El Topo (Sgt. Elias): Jah. Hát az más. Ez az a fajta külső körülmény, amivel nincs mit csinálni. Minden másra még található megoldás. Jelenlegi agyam szerint. Aztán a franc sem tudja, még változhat a hozzáállásom, ahogy vénülök :)

váj mí 2010.03.17. 11:30:21

@El Topo (Sgt. Elias):
Brühühühü ... ! És ezt órákig ... kell hozzá türelem ám :( ....

eastern sugar 2010.03.17. 11:34:44

@váj mí: jááj a cargonak volt az a száma, a ploaia, amit egy székely ismerősöm olyan átéléssel tudott éneleklni, ha bebaszott, hogy valami döbbenet. voltaj nekem annyira nem a barátom, de nem rossz. elsősorban hiphop és reggae párti vagyok ezen a téren (parazitii, m&g, skizzo skills meg egy csomó ilyen ismeretlenebb dolog:) a bug mafia meg csak akkor ha már nagyon benyomtam és nem érdekel hogy mások mit gondolnak:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 11:35:44

@GAbica:

Na látod.:)

@váj mí:
Órákig? Ugyan már annál én sokkal gyorsabban vígasztalok.

váj mí 2010.03.17. 11:48:38

@eastern sugar:
Erre gondoltál?

www.youtube.com/watch?v=pa1b71kj90w

Ott van a szeren, bár nekem a Ziua vrăjitoarelor a nagy kedvenc. A Voltaj pöppet nyálas, de szódával elmegy ;)
A hip-hop viszont nem az én világom ...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 11:53:07

@váj mí:

Az óráknál, nyilván.
Ha én nekiállok vígasztalni, ott vígasztalaás van rogyásig.

váj mí 2010.03.17. 12:18:43

@El Topo (Sgt. Elias):
Húúú, lenni ideális hímnemű! ;)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 12:56:31

@váj mí:

Khmm... hát nem teljesen. Néha Trei Sud Estet hallgatok, és a farkam is kicsi.:)

noirp 2010.03.17. 13:08:20

Lehet, hogy ismeritek (sőt valószínű), de azért csak ideteszem.

Nézemsze!
www.gugel.pontmost.com/

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.03.17. 14:11:28

@GAbica: Már itt vagyok :) SP-től minden formában elhatárolódok, mert akiknek nem tudom eldönteni a nemét, azokat én inkább elkerülöm. :D
Tömeghisztéria, hja, kérem: tizenévesen én is mindenkiért _rajongottam_, még David Hasselhoffért is. Majd kinövik, és lesz belőlük agytröszt diznicsaj :D

váj mí 2010.03.17. 15:26:48

@El Topo (Sgt. Elias):
A farokméret nem a világ, de a 3 Sud Est-ért, kijár egy agylövés, az tuti ;)
De még mindig te közelíted meg az ideális hímneműt ... örülsz, mi? ;)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.17. 17:44:29

hogy is jutottunk március 15től el SP-ig? a hernyón át, nem?:)

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2010.03.17. 19:31:51

@El Topo (Sgt. Elias): hát ettől teljesen kész vagyok, akkorákat röhögtem, hogy meg kellett mutatnom a háztartásomban megtalálható férfiembernek :-D
@váj mí: a tévépaprika természetesen az, ami olyan szép, hogy a tévében is mutogathatnák :-)

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2010.03.17. 19:32:45

@váj mí: műemléki környezetben? :D homárosan-e? :)

vincere 2010.03.21. 01:29:00

csak most sikerült elolvasnom, pedig milyen jó lett!
a műkörmöslány durva

vincere 2010.03.21. 01:43:47

@váj mí: azt hiszem, eljött az ideje az El Topo rajongói klub létrehozásának is :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 10:17:33

Hehe.:)
Hát még ha tudnátok, mi történt velem valamelyik éjjel!:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 13:34:04

@vincere:

Hát, volt itt egy kis kavarodás, igazából majdnem feldobtam a talpam, olyan lázas voltam, és nem lehetett levinni házilag semmivel. Úgyhogy éjfél felé kijött az ügyelet, egy ilyen kis fiatalka, helyes doktornővel. Belémpumpált három injekciót és közben megjegyezte, hogy jó a seggem.
Isten bizony!:D:D:D

vincere 2010.03.21. 13:44:55

@El Topo (Sgt. Elias): na, ha már lett volna rajongói klub, szólhattál volna neki, h. lépjen be :) ő ráadásul nem virtuálisa rajongana :D

de komolyra fordítva a szót, remélem, jobban vagy!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 13:51:42

@vincere:

Még szólhatok, a kezelőlapon rajta van a telefonszáma.
Jobban vagyok, hálistennek, szerda óta ma először nincs lázam és időnként már levegőt is kapok.:)

noirp 2010.03.22. 16:53:51

@El Topo (Sgt. Elias):Hát teutánad még akkor is fut a sok rosszéletű, ha beteg vagy? :))
Levegős-pálinkás jónapokat!
egy klubtag

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.22. 17:49:27

@noirp:

Most akkor tényleg van ilyen klub, vagy csak szivattok?

Egyébként meg könnyen utolért, hagytam magam, pedig tű volt nála.

vincere 2010.03.22. 18:00:05

@El Topo (Sgt. Elias): egyelőre még csak beszélünk róla
süti beállítások módosítása