HTML

Görbe sminktükör

Kísérlet a női nem megítélésének árnyalására, azaz nagy szarban vagyunk, de mentem, ami menthető, ennél rosszabb már úgyse lehet.

Nőtípusok, játszmák, taktikázások, picsulások-picsogások túlzó, de ismerős formában.

Az ötleteket, kritikákat vagy akár teljes posztokat a gorbe.sminktukor kukac gmail.com-ra várom kíváncsi szeretettel :)

Az itt megjelenő minden tartalom Creative Commons: Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! licenc alatt áll.

Gondolatbokrétáitok

Címkék

agytröszt diznicsaj (1) alkohol (1) anya (2) ápolónő (1) autóvezetés (2) a lelki szemetesláda (1) a nők és az alkohol (1) a test angyala (1) babaproject (1) baba mama (1) bandababa (1) barátnők (4) bevásárlás a férfival (1) bikiniszezon (1) bkv (1) bőbeszédű (1) búcsúzás (1) bulvár (1) bútoráruházban (1) crocs (1) csajbuli (1) csajszis dumcsik (1) család (1) családi program (1) csúnya lány (1) díszfeleség (1) domina (1) egészségügy (1) első randi (1) esküvő (1) evés (1) facebook (1) farsang (1) felhívás (1) feminista (1) feminizmus (1) focimeccs (2) fogamzásgátló tabletta (1) fogyókúra (1) főnök (1) fotók (1) frusztráció generátor (1) gyerektervezés (1) gyermekkönyv (1) halloween (1) házasság (2) házibuli (1) hellókarácsony (1) hello kitty (1) hétköznapok dívája (1) hideghegyi sportőrült (1) hipochonder öregasszony (1) hivatalnoknő (1) húsvét (1) jogsi (1) jó fej csaj (1) karácsony (4) kibeszélés (1) kikupálós lány (1) kismama (1) kisvárosi csaj (1) könyöklő néni (1) könyvajánló (1) környezettudatos nő (1) közveszélyes nők (1) kreatív hobby (2) kretén (1) kultúra (3) lakótelep (1) latinos műveltség (1) lecsekkolás (1) lecsúszott kamuvállalkozó (1) leggings (1) magyarázat (1) március 15. (1) meglepetés party (1) mlm (1) mosolytündér (1) mozi (1) műköröm (1) nem értem (1) néptáncos (1) női dráma (1) női önzetlenség (1) női önzőség (2) nők (28) növénykedvelő (1) nyilvános wc (1) olvasói poszt (13) olvasói statisztika (1) összetartozás demonstrálása (1) óvszer (1) panasz (1) parfüm (1) párkapcsolat (1) parti nagy lajos (1) pasizás (1) pocaklakó (1) politizálás (1) posztajánló (1) rámászás a férfira (1) slágerek (1) smink (1) sör (1) stlustanácsadó (1) strandolás (1) strassz (1) szépségápolás (1) szépségszalon (1) szerelem (6) szervezőzseni nő (1) szingli (1) szlengblog könyv (1) sznob pengeszáj (1) szobanövények (1) szülés (1) születésnap (1) szüzesség (1) tánc (1) társkeresés (1) telefonálás (2) terhesség megelőzés (1) természet leánya (1) teszvesz (1) tippek (2) tömegközlekedés (1) trendi (1) tudatlan tucatnő (1) tudományos fanatikus (1) tunika (1) udvarlás (1) új külső (1) utazás (1) útjavító munkás (1) ütős keresőkifejezések (1) valentin nap (1) vallás (1) vásárlás (1) vidéki csajtípusok (1) Címkefelhő

2010.01.24. 09:00 HRita

NŐTÍPUSOK: Csinosnak mondott, igényes nő társat keres

Én nem tudom, miért, de nagyon el van cseszerintve ez a világ. Egyszerűen nem lehet normális pasit találni. De tényleg képtelenség, mintha kiirtották volna őket a föld színéről. Elmesélem a kálváriámat, hát hogy okuljatok, meg hogy tudjátok, mire érdemes figyelni.

Ott kezdődik a dolog, hogy ugye rájövünk, nem jó egyedül lenni, mert az ember társas lény. Kell valaki, akivel megoszthatjuk örömünket, bánatunkat, aki ott van, ha szükségünk van rá és segít meg szeret minket. Csak hát ez nem olyan egyszerű, mert normális, csinosnak mondott és értelmes nő akárkivel nem áll le. És itt kezdődnek a gondok.

Elvégezzük az egyetemet, megkapjuk a diplomát, amiért annyit küzdöttünk, egyértelmű, hogy ez egyfajta tartást és önbizalmat ad. Mert azért tényleg többek leszünk azáltal, hogy van mire hivatkoznunk: tessék, itt van, nézzétek! Évek kemény munkájának gyümölcse ez a magyar-esztétika szakos diploma, tanultunk, vizsgákra készültünk, mellette bulizgattunk is néha, szóval benne voltunk az élet sűrűjében, rájöttünk bizonyos dolgokra. Hátunk mögött ezzel az élettapasztalattal aztán nagyjából el is helyezkedtünk, ki és hol az már más kérdés, de mindig akadt valami. Én például tök jól megtaláltam a helyem egy kis kortárs színházban, műsorszervező vagyok, szóval felelősségteljes melóm van, amit – nem mellesleg – imádok csinálni.

És akkor most jön a képbe a pasi. Illetve csak jönne, mert ez ilyen nagyon összetett dolog. Tehát vagyok én, tényleg nem lehet okom panaszra, mert se két orrom nincs, se tüzet nem okádok, tehát simán volna reális esélyem arra, hogy még idejében elkeljek. De egyre inkább azt látom, hogy ez valami reménytelen küzdelem. Mert nagyon végig kell gondolni, hogy kivel és milyen feltételek mellett állunk össze, mert csak simán fejest ugrani a kapcsolatba, az baromi nagy felelőtlenség.

Kicsit hadd panaszkodom ki magam, hogy miért lehetetlen normális pasival összekerülni, okés? Mert ez tragédia! Na jó, mondom.
Először is péel mi van akkor, ha a pasi tanulatlanabb, mint én? Se diploma, se semmi, csak mondjuk napi 8 órában gürizik valami nem túl vállalható melóban. Mi nők vagyunk, és mindannyiunknak baromira fontos, hogy ne kelljen szégyellnünk a pasinkat. Mert mi van akkor, ha a barátnő rákérdez, hogy ikszipszilon mit végzett. Akkor mit mondjak? Csak nem fogom bevallani, hogy vagyok ÉN két diplomával, és akkor összeállok egy diploma nélküli akárkivel. Az ilyen nem vezet jóra, mert egy idő után biztos, hogy előtörnek az áthidalhatatlan különbségek, és mondjuk hogy a frusztrációját kompenzálja ikszipszilon, azt vágja a fejemhez, hogy beképzelt picsa vagyok. Ez meg milyen már? Csak azért, mert én tanultam éveken át, ő meg lusta volt hozzá vagy ilyesmi? Áhh, kizárt. Alapból felejtős.

Aztán meg van az az eset, mikor igazából majdnem minden stimmelne, csak a srác egymagas velünk, urambocsá’ alacsonyabb. Tényleg, mikor látok az utcán ilyen párokat, akkor mindig elgondolkozom rajta, hogy ezek most tényleg szeretik egymást? Mert nehéz elhinni róluk, meg olyan furán néznek ki együtt. Egy nő szeret felnézni a férfira, meg az kell, hogy odabújhassunk hozzá, mint a filmeken. Na, például ott sincs soha olyan, hogy a férfi alacsonyabb a nőnél, és szerintem nem véletlenül. Ezek ilyen régmúltban gyökerező társadalmi normák, amik onnan erednek, hogy egy pasi tudja megvédeni a nőt a mamuttól. Hogy nincs már mamut? Jó, tudom, kihalt már egy ideje, de itt az elv a lényeg, értitek. Akkor inkább úgy mondom, hogy mi van akkor, hogyha elmegyünk valami kocsmába, és ott verekedés tör ki, akkor hogy véd meg? Na, ez is ilyen visszás dolog, az ilyenek nálam szóba se jöhetnek.

Akiket még nagyon nem bírok elviselni, azok a patriarchális társadalom szörnyszülöttjei. Az elvárás részükről, hogy a nő tudjon főzni meg mosogasson, meg lehetőleg takarítsa ki a lakást hetente és közben kedveskedjen is élete párjának, ahogy csak tud. Nahát erről meg az a véleményem, hogy egyrészt csifiszt nekik, másrészt nekünk miért kéne főznünk, ha ők nem főznek? Vagy akkor másik oldalról közelítem meg a kérdést: miért ne főzhetne a férfi a nőre, ha már én is ugyanannyit dolgozom, mint ő. Sőt! Meg az ilyen kompromisszumos megoldások sohase működtek, hogy osszuk el a házimunkát, és mindenkinek legyen meg a saját feladata, mert biztos vagyok benne, hogy a pasi kibújna a munka alól egy idő után. És akkor jönne a veszekedés, és már megint én lennék a hülye, hogy nő létemre mennyire megbízhatatlan vagyok, és nincs meg bennem az, ami a nőt nővé teszi. „Családot összetartani” meg egyéb nyalánkságok. Na, ha ettől lesz valaki nő, akkor én – köszönöm szépen – nem kérek belőle.

Azért ezekből is kiderült, hogy mennyire zűrös ez az egész, nem? Szóval érthető teljesen, hogy az effélékkel miért nem állok össze.
Na de az eddigiek mind eltörpülnek az igazi, nagy dilemmám mellett, miszerint a férfiak két típusra oszthatók, és az egyik rosszabb, mint a másik.
Arra gondolok, hogy nekünk, nőknek mennyire végtelenül nehéz a helyzetünk. Mert többek között azért akarunk társat, hogy jól ellegyünk vele. Legyen humoros, jópofa meg kreatív, lehetőleg életművész is, aki a legkevésbé sem savanyú, hanem tök jó fej, aki mellett az élet folyamatos móka és kacagás. De ezzel meg tudjátok az a baj, hogyha komolyra fordul a dolog, esküvő-házasság-gyerek, milyen perspektívát tud nekünk felmutatni? Egyszerűen nincs jövője a kapcsolatnak. Mert okés, hogy tehetséges, de kreativitásból még egy gyerek se lakott jól, nekem meg könyörtelenül ketyeg a biológiai órám; nem tehetem meg, hogy vég nélkül várjak a férfira meg a nagyra törő terveire, és támogassam mindenben. Miért kellene nekem okosabbnak lennem mindenben? Pont azért ő a férfi, hogy biztos pont legyen az életben, nem?

A kezdetektől belénk van kódolva tehát, hogy gyermeket akarunk, és ehhez megfelelő donort kell keresnünk, akire támaszkodhatunk, aki társunk jóban-rosszban, aki biztos egzisztencia, tudja, mit akar a jelenben és a jövőben kezdeni magával, egyszóval megbízható. Oké, rátaláltunk, örülünk neki, mert lelki szemeink előtt már látjuk is a rohangászó kis porontyokat, meg a tisztes, normális polgári életet. Ám most kerül az üröm az örömbe: kiderül, hogy a megbízható pasi mellett az élet egész egyszerűen dögunalom. Nem csinálunk semmit, nincsenek közös programok, jóízű nagy beszélgetések, csak a megszokás és a rutin. És akkor rádöbbenünk, hogy mégis inkább a másik kellett volna, de akkor meg nem ugrálna ennyi babó körülöttünk. Pedig én ezt már kiskoromban elterveztem, hogy sook-sook gyermeket akarok. Látjátok, már megint ez a megoldhatatlannak tűnő szitu. Sehogy se jó, mert mindenhogy rossz. Kezdek nagyon belefásulni az egész keresgélésbe, és lassan ott tartok, hogy feladom az elveimet, és netes társkeresésbe vágom a fejszémet. De az meg milyen már? Csupa kisiklott életű, paranoiás ember, az ismerőseim is óva intenek tőlük, de hátha. Sosem lehet tudni.

Igazából arra kellett rájönnöm, hogy nem szabad túl nagy igényeket támasztani és túl sok elvárással belevágni egy kapcsolatba. Én éppen ilyen szellemben keresek társat. Kitárom a szívem ablakát, és hagyom berepülni a férfi-madarakat. Csak mondjuk ne legyenek ezek a madárkák se alacsonyak, se alulkvalifikáltak, se unalmasak, se tekintélyelvűek, se papucsok, se zsarnokok, se érzelgősek, se érzéketlenek, sem pedig perspektíva nélküli egzisztenciák.
Na, ha már csak ennyi is teljesül, én leszek a világ legboldogabb - és esküszöm az égre - a földkerekség legjobb felesége!


A témához ajánlom ezt is elolvasásra: A macskásnő

2452 komment

Címkék: nők társkeresés panasz


A bejegyzés trackback címe:

https://gorbe-sminktukor.blog.hu/api/trackback/id/tr341695784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Veg_ 2010.02.03. 14:08:54

@Gabica [almighty]: Szal titkolózol? Biztos ronda vagy! :D

GAbica 2010.02.03. 14:16:56

@Veg_: A bányából a lék is feljön, ha lemegyek :D
Nem publikus a sztori a neten, maradjunk ennyiben.

Veg_ 2010.02.03. 14:19:30

@Gabica [almighty]: Á, csak hülyülök, de ezt gondolom te is tudtad :)
Ami azt illeti, neten nekem annyi publikus, amit bármikor bárkinek a szemébe is mondok, akár magamról, akár másról van szó. Ezért is mulattam fantagiró: én most beárullak bibiii jellegü beirásán, mikor olyat irt, amit leszürt valahol abból, amit irtam (tőlem be is linkelhette volna ahonnan szedte, akkor még totál igaz is lett volna :)

nyílméregbéka 2010.02.03. 18:48:30

@flea: hát Piszkos Fred pedig alap! Nem tudod, mit hagytál ki!
@El Topo (Sgt. Elias): hát a Kincskereső tele volt a nyomorgó bice-bócával, akire rászakadt a bánya. A körtemuzsikáról, amikor meghal (!) torokgyíkban a kishúg, már ne is beszéljünk. Mindezt harmadikban, vagy negyedikben!!
A Pál utcainál elhánytam magam, hogy egymás szájából rágják ki a gittet, továbbá Nemecsek meghal tudőgyusziban. Hogy még jobban érezzük magunkat, a filmet évente háromszor levetítették nekünk videón. Nézhettük a haldokló kisgyereket magyarórán. Ötödikben.
Sajna egyik könyvet sem bírtam azóta a kezembe venni!

Akik a kötelező olvasmányokat összeállítják az Oktatási vagy milyen minisztériumban, azoknak számtalan chilis sündisznót kívánok! Baaaaaaaaarmooook!
(Nnna... jól megmondtam! :-)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.03. 19:08:04

@nyílméregbéka:

Nyugodtan térjél vissza rá!:) Nincs annak semmi baja.
Valóban el van baszva az ütem egy kicsit, de hát valahogy tanítani kell a kölköket. Ez egy olyan dolog, hogy Adyt is nekiállnak tanítani nyolcadikban. Néznek is a kispöcsök, mint a juh. De hát mikor tanítsák?

Veér Farkas 2010.02.03. 21:45:58

@flea:
Á, dehogy csak csajozni járok ide.
Gondoltam, ha valami szépet vagy valami nagy ökörséget írok, valamelyik csak rám veti magát, a csajok szeretik a bókot, meg a hülyéket istápolni. :-)

Eddig csekély a kapás, talán klára, ha nem lenne épp bepasizva. :-)
(Tudja, mit a giroszkóp meg a precesszió, szerintem még azt is meg tudná mutatni, hogy merre precesszál a felpörgetett giroszkóp x irányú erő hatására. :-)

Veér Farkas 2010.02.03. 21:56:51

@Maeldron:
Simán elhiszed, mert neked csak 2 van, ezért fel tudsz rám nézni.

Veér Farkas 2010.02.03. 22:02:17

@Veg_:
De, én az vagyok, mindig a nudira járok ronda nőket nézni, mert haza csak jó csajokat hozok. :-)

Veér Farkas 2010.02.03. 22:57:36

@Maeldron:
Csúnyák a betűi, vagy mi?

De legalább tudja a különbséget a birtokjel meg a birtokos személyjel között, és nem ír olyat, hogy "takarítónőjé". :-)
(Ez lehet akár az olvasottság miatt is.)

@Gabica [almighty]:
Nekem 12 polcom van, faltól falig.
De mind üres, és már mind a 2 könyvemet kiszíneztem. Ezért néha unatkozom.

Veér Farkas 2010.02.03. 23:02:33

@nyílméregbéka:
"Nyolcadikban elolvastam az 1984-et."
Ha nem angolul, akkor mars haza, anyád vár a vacsorával! :-)P
(Csak mert kb. 1988-ban jelent meg először magyarul.)
Megvan, de a fordítása szerintem nem túl jó, angolul jóval élvezhetőbb a könyv. Én is 1988-ban olvastam, de én már dolgozó emberként, angol nyelvvizsgára készülve (akkoriban szerintem sokkal jobb volt a szókincsem, mint most, pedig napi szinten foglalkozom angollal azóta is).

A Csontbrigád elsőre nekem sem jött be, valamikor általános iskola 4. osztály környékén kaptam meg ajándékba ukrán ismerősöktől, ukrán kiadásban. Fura volt, mert addigra a Rejtők nagy részét már olvastam idősebb unokatesóim könyvtárából kölcsönözve, és ebben nem volt olyan direkt és fergeteges humor, mint a többiben.

(Mondjuk én lassan olvasok, bár én is magamtól tanultam meg libapásztorkodás közben a nagyréten, és a pad alatt olvasásnál mindig volt jobb dolgom, pl. indiánként a padok alatt kúszva a csajokat piszkálni.)

Veér Farkas 2010.02.03. 23:06:43

Ja, én gyerekkönyveket nem olvastam.
Eleinte a könyvtáros néni - a magyartanárom felesége - mondta is, hogy ez vagy az nem nekem való, aztán - biztos a tanár közbenjárására - leszokott róla.

Veér Farkas 2010.02.03. 23:09:35

@flea:
A MEK-ben megvan az összes Rejtő.

(Bár elméletileg még 3 évig jogvédett lenne, de az ő jogutódai nem pampognak, mint József Attiláéi, akik leszedették a jogvédettség lejártáig JA-verseket (ma már megint fenn vannak, 2008. 01.01-jén lejárt a védettség).
Ja, meg Örkényéi.

Veér Farkas 2010.02.03. 23:14:40

Ja, elvtársaim +az Orbán, mostantól cél a 2500!

kIára 2010.02.04. 00:47:09

@Veér Farkas:

Jaj ez olyan kedves, de a bepasizáson túl vagyok, most éppen fészekrakásféleség forog fenn, mert a szépnek de igénytelennek mondott, klára társra lelt.
Azért köszönöm.

De van egy giró-problémám (is).
A modorosblog metál modor 2. posztban azt kommentelted, hogy 1977-ben P. Mobil koncerten csápoltál. Azon a nyáron én még csak egy pajzán gondolat lehettem apám fejében, úgyhogy kedves Veér apó, jahoppábocsánat, akarom mondani Farkas tata, immár magázódva, sajnos el kell mondanom, hogy nem vagyok egy Nagy Bella, vagy Csajághy Laura.

kIára 2010.02.04. 00:59:44

Érdekes, hogy mennyi koraérett kommentelő gyűlt össze. Én is ovis korban tanultam meg olvasni, de nem azért mert akartam, csak esténként a bátyám anyámmal biflázott, aztán rám ragadt ez a betűzős cucc. Az első könyv amit végigolvastam a János Vitéz volt.

De mondok egy durvát. Engem apám mindig olvasással büntetett. Persze szerettem olvasni, ezzel nem is volt gond, de 1. kikérdezett, 2. a legaberráltabb könyveket adta. Pl. 8 évesen Sztrókai Barkácskönyvét, (hogyan kell fűrészelni, fúrni faragni, milyen részei vannak egy gyalunak és ilyenek), vagy méhészeti szakirodalmat. Na ez a brutál, nem a Winnetou (akibe szerelmes voltam és napokig bőgtem, mikor az gazember Santer kinyírta).

Veér Farkas 2010.02.04. 04:36:40

@kIára:
Írtam is, hogy sajnos, már bepasiztál. :-(

Akkor még én is csak 13 éves voltam, és ez már ősszel vagy télen volt. :-)

(És nekem tényleg szimpatikus vagy, minden irónia nélkül. Bírom, ha egy nőnek van esze, és műszaki területen is otthon van. Nevezett hölgyeket pedig nem ismerem. Azt mondták, ők ismernek engem?)

Szerintem maradjunk a tegeződésnél, azt hiszem, én vagyok az idősebb. :-)

Veér Farkas 2010.02.04. 04:52:01

@kIára:
Én is óvodában, de nagyon emlékszem, hogy én az Észak-Magyarország újságot hordtam oda anyámékhoz, és kérdezgettem, melyik betűnek mi a neve.
Általánosban azért nem olvastattak, mert amikor a többiek szótagolva próbálgattak, én már folyamatosan olvastam, és ezt a tanítónő nem vette jó néven.
(És azt szerette bennem, hogy ha a padok alatt kúszva szólított fel, akkor is tudtam válaszolni. Ma is csodálom, hogy akkor milyen jóeszű gyerek lehettem, de ezt ügyesen kialudtam az idők folyamán, ma már a heavy mental stílust képviselem.)

GAbica 2010.02.04. 07:30:03

@Veér Farkas: Drága életem, ha már kötözködünk: szamizdat kiadásban már '84-ben is megjelent. A híresebb, Európa Kiadós változat valóban '89-es, de addigra már bőven olvasható volt.

Veg_ 2010.02.04. 08:47:10

@Veér Farkas: Jah! Szerintem ott nincs több néznivaló, mint bármilyen strandon :)

Veg_ 2010.02.04. 08:48:49

@Veér Farkas: Tuti régebben jelent meg, bár hogy mikor, arra már nem emlékszem, de messzebb volt a rendszerváltás hozzá...

Veg_ 2010.02.04. 08:50:22

@kIára: Hát én is megsirattam, arról álmodoztam, milyen klasz is lenne egy ilyen pasas :)

Veg_ 2010.02.04. 08:51:46

@Gabica [almighty]: Igen, én is erre emlékeztem, ez a dátum már ismerősebb :)

GAbica 2010.02.04. 08:56:19

@Veg_: Persze amúgy az nagyon titkos volt, hogy nálunk volt olyan otthon, Apa azt mondta, azt a könyvet csak otthon olvashatom :)

Veg_ 2010.02.04. 08:58:27

@Gabica [almighty]: Én már nem tudom, kié volt, egymás közt adogattuk :)

nyílméregbéka 2010.02.04. 10:51:31

@Veér Farkas: "(Csak mert kb. 1988-ban jelent meg először magyarul.)"
Az 1990/91-es tanévben voltam nyolcadikos ;-D
Állítólag én is magamtól tanultam meg olvasni. De ezt anyám állítja, én nem emlékszem rá... Az olvasókönyv a kis novellákkal mindig megvolt már szeptember végére, és tök untam, hogy a többiek ott szenvednek a kétoldalas olvasmányokkal.
Igen, csúnya vagyok :-)

GAbica 2010.02.04. 12:48:01

@nyílméregbéka: Akkor mi egykorúak vagyunk, mert én is abban az évben voltam :D

Nicket regisztrálni 1 perc 2010.02.04. 19:18:38

@Gabica [almighty]:
Aha. És te természetesen láttál olyat, ami szamizdat kiadásban, gépelve, névtelen, ingyen dolgozó fordító tollából (akkoriban a számítógép már létezett ugyan, de nem nálunk, most ne jöjjön senki a komondor 64-gyel), és megjelent kb. 300 példányban (ennél többre Demszkyéknek sem hiszem, hogy volt keret, a fénymásolás akkor még nem volt olcsó).
Valószínű.

GAbica 2010.02.05. 07:21:28

@Nicket regisztrálni 1 perc: Mivel nem tudhatod, hogy apám akkoriban mit csinált és nem is itt foglak felvilágosítani...
Maradjunk akkor ennyiben, ezt a témát nem a net publikuma elé szánom.

flea 2010.02.06. 14:51:01

@Veér Farkas: a Csontbrigádban? Szerintem pont az a legjobb...

"- Ha most csuklani mer, megfojtom! Miért tette?
- Ezt azért... thikk!"

"Vigyázat! Engedelmükkel... ölök!"

Köszi a tippet, a MEK-ben kezdtem volna amúgy is a keresést, de most már talán rá is szánom magam...

tátó 2010.02.07. 08:56:15

hát egykicsit túlstílízált a leírás, a nő sosem unatkozik, ha nem engedünk meg neki, ilyen, luxust.

Kicsi Bernáthegyi (törölt) 2010.02.08. 22:14:55

@tátó: szerintem értelmes ember nem unatkozik.
Egyébként meg elég hímsovi a dumád.

sorica123 (törölt) 2010.02.09. 11:08:50

@tátó: az már régen rossz, ha valaki attól unatkozik, hogy 'békénhagyják'. Ne szarj be, elfoglalja magát egy agyasabb nő szerény személyed nélkül is:)

flea 2010.02.09. 12:23:41

@sorica123: az ilyeneknek az a problémája, hogy nem tudja elképzelni, milyen egy "agyasabb nő", meg hogy egyáltalán van olyan.

Tudod, buta lány ez az Elizabet, stb.

sorica123 (törölt) 2010.02.09. 18:40:34

@flea: na az Elizabet is egy Görbe sminktükör-csaj. Egy sztereotípia, hogy milyen az, aki túl komolyan vette, hogy a férfiaknak kell nyújtani az alakítást, és ők bírják az egybitességet.

Kicsi Bernáthegyi (törölt) 2010.02.10. 01:54:27

Nagyjából átfutottam mára a hozzászólásokat, nekem is megtetszett ez a két mondat: "A kultúra ott kezdődik, hogy van bejárónőd. Aki nem érti - lesztek páran -, annak segítek: ha nem te takarítasz, lesz időd olvasni."
Sajnos, egy olyan szakmát választottam, ami nekem kellemes, de sehol a világon nem tartozik az agyonfizetettek közé. Ezt csak azért írom le, mert ebből következően rá vagyok szorulva a magad uram, ha nincs szolgád dologra. Ezért, miután nekem az olvasás a csendet és a papírszagú könyvet jelenti, így a porszemek nem állnak nálam hadrendbe. Gyülevész banda, nem átallanak egymás hegyén-hátán lenni.
De felvilágosítalak drága tezsvírem, hogy nem ott kezdődik a kultúra. Ott a pénz kezdődik.
Annak viszont igazán örülök, hogy te megkíméled a nőd (régiesen szólva akár a feleséged is jelenti) attól, hogy ilyesmit végezzen.
Megjegyzem, engem nem zavarna, ha valaki elvégezni helyettem az ablakpucolást, nem érezném, hogy betolakodott az aurámba.
Így viszont kevesebb lux jön be.

tintamin 2010.02.10. 20:19:57

Ez a poszt egy vicc?

Mert annak nagyon szar.

Ha meg nem, akkor egy beképzelt, ostoba, hülye kis bőccsészpicsáról van szó, aki megérdemli, hogy egyedül élje le az életét (az ilyen ne szaporodjon), vagy egy tagbaszakadt vasgyári munkás a műszak után minden este elverje, de úgy, hogy egy szavára se emlékezzen ennek a szarnak, amit ideírt. És mindig más eszközzel, hogy azért a megbízhatóság mellett a kreativitás is teret nyerjen a házaséletben.

Ezért aztán szerintem ez inkább poén, a szarabbik fajtából.

kIára 2010.02.10. 20:24:04

Meglesz a háromezer.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.11. 11:37:14

De könyörgöm, honnan, HONNAN jönnek még mindig a majmok?

Veg_ 2010.02.11. 11:59:34

@kIára: De még kéne ugy 605... :D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.11. 12:02:17

@flea:

Azt értem, de hogy találnak ide?

flea 2010.02.11. 12:20:05

Blogmotor kabbe!
(Csak hogy itt is lássam Topo hozzászólását, amit a radaron.)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.11. 12:21:12

@flea:

Néha én is idegeskedem, aztán belegondolok, mekkora adatbázist kell kezelnie.

flea 2010.02.11. 12:22:45

@El Topo (Sgt. Elias): nemtom, van, aki későn kapcsol, sokára olvassa a hírlevelet, most látta, hogy belinkelték facebookon, ilyenek. Pont tegnap jött egy hozzászólás egy utoljára január 20-án kommentelt Homár-cikkre, ami valahogy a radaromon maradt... ezt se nagyon értem, de ilyen is van.

Meg olyan is, hogy címlapot kap egy másik poszt, erre a majom mondjuk a blog címére kattint, nem a posztéra, aztán ha már ott van, felfigyel a négyjegyű kommentszámra, és azt olvassa el. Vagy mindet. Vagy mittomén.

flea 2010.02.11. 12:24:24

@El Topo (Sgt. Elias): én azzal vagyok megverve, hogy értek ehhez, és tudom, hogy mennyire nem bonyolult rendesen megcsinálni. Csak gondolom a bloghu nem fizeti meg a fejlesztőit.

De idegeskedni nem idegeskedem, csak amúgy kedélyesen szoktam elereszteni ezt a javaslatot :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.11. 12:26:06

@flea:

Én nem értek hozzá, csak gondolom.

tintamin 2010.02.11. 15:35:05

Rendben, szóval ez egy "paródia", vagy "pojén", vagy valami viccesnek szánt dolog, "görbetükör, érted".

Csakhogy kurvára nem jött ám át, bakker.

Namost ez két dolog miatt lehet:
1. Mivel annyira nem szélsőséges a sztori, simán el lehet képzelni, hogy léteznek ilyen egyszerűcske bölcsészpuncik.
2. A szerzőnek ehhez kurvára nincs érzéke.

A kettő kombinációja adta ezt a kommentáradatot, lehet, hogy le kellene vonni a tanulságokat....

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.11. 16:07:45

@tintamin:

Szerintem meg vonja le a tanulságot egy falka hegyikecske, és huzzon téged az összes kos a faszára!

Kicsi Bernáthegyi (törölt) 2010.02.11. 17:26:01

@El Topo (Sgt. Elias): nem tudtuk, hogy zártkörű. Kívül úgyis tágasabb :>

Veér Farkas 2010.02.11. 17:35:10

@El Topo (Sgt. Elias):
A múltkor pedig már tök normális voltál.

Aki először belép, és azt mondja, nagyon szar és lerobbant ez a kocsma, nem el kell küldeni a picsába, esetleg lehet hagyni, hogy magától rájöjjön, ez itt most lett felújítva, csak ilyen a belső építész koncepciója, vagy óvatosan elmondani neki.

Én is majomként, trollként, akármiként jöttem ide (szerintetek, törzslakók szerint), pedig szerintem nem vagyok az.

De ezt már leírtam fentebb.

Amúgy meg előre a 2500-ért!

flea 2010.02.11. 17:44:01

@Veér Farkas: akárhogy is, az nagyon zord, ahogy az arc pökhendien elmagyarázza, hogy két eset van, és naná, hogy az nincs közte, hogy ő nem ért valamit... :)

Veér Farkas 2010.02.11. 17:44:57

Egyébként mindenkit csókoltatok, régieket, újakat, meg a vénülő házigazdát. :-)P

Veér Farkas 2010.02.11. 17:45:36

@flea:
Én megértem, mert én is ilyen vagyok. Hebehurgya vénember. :-)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.02.11. 18:13:41

@Veér Farkas: Vénülő-e? :D
Hát ja, inkább már kötögetnem kéne, mint ezt a blogot írni, mert "kurvára nem jön ám át, bakker" :D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.11. 18:36:37

@Veér Farkas:

Van itt elegendő óvónéni. Én meg nem az vagyok.

vincere 2010.02.13. 19:40:31

elképesztő, h. ez a poszt még mindig él... de ha 3000-t akartok, hát rajtam ne múljon.
kurkáva ON leszek

@El Topo (Sgt. Elias): tegnap éjjel veled álmodtam! hosszú álom volt, úgy néztél ki, mint az egyik amerikai színész, voltam a lakásodban, meg minden...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.13. 19:51:19

@vincere:

Mit értesz "meg minden" alatt?
És melyik színész? És te melyik színésznőre hasonlítasz?

vincere 2010.02.13. 20:27:31

Bradley Whitford (most épp Az elnök emberei-t nézem)
fogalmam sincs, h. én melyik színésznőre hasonlítok
megmutattad a lakásod, dumáltunk, ott voltak a gyerekeid és más rokonaid is
ja, és Kőbányán laksz :)

kIára 2010.02.13. 20:54:54

huh, azt hittem hogy vincerét is olyan finoman kiraktad a saját álmában mind néhány kommenttel korábban tintamint

De már látom a blogszólásmondást:
"*** blogerina El Toporól álmodik"
(a *** helyébe meg helyezzünk változatos mellékneveket)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.13. 20:56:58

@vincere:

Mondjuk kőbánya nincs messze, közvetlen villamoskapcsolatom van oda.:)
Viszont nincs jó hírem, Bradley Whitfordra egyáltalán nem hasonlítok. Inkább valami rajzfilmben láthattál. Érted hogy mondom.:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.13. 20:58:22

@kIára:

Tintamint kiraktam? Észre sem vettem.:D
Vincerével meg izé... mélyebben gyökerezik a kapcsolatunk, vágod.

vincere 2010.02.13. 21:25:02

@El Topo (Sgt. Elias): annyi rajzfilm van, úgyhogy nem értem, hogy mondod...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.13. 22:55:30

@vincere:

Hát nem valami dizniben, az tuti.:)

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2010.02.14. 13:36:36

@El Topo (Sgt. Elias): "Szerintem meg vonja le a tanulságot egy falka hegyikecske, és huzzon téged az összes kos a faszára! " KÉSZ VAGYOK, ROTFLMAO. Kösz.

smartdrive 2010.02.14. 23:44:02

kis buta shongika, nem tűnik fel, hogy ez egy görbe tükör?

gisher (törölt) 2010.02.15. 01:13:42

@smartdrive: Miért nem írsz lovebox fórumra? :)

akta@ 2010.03.15. 19:00:41

Hát ez jó nagy zagyvaság volt. Előbb el kéne dönteni, mit akarsz. Tudod, *szni is, meg szűznek is maradni egyszerre nem megy. Még szerencse, hogy nincsenek túl nagy elvárásaid. lol

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.03.15. 19:59:58

@akta@: Tényleg nem megy egyszerre.

(És még mindig jönnek!)

Színes Géza 2010.03.25. 11:46:50

Na ezért vannak kibaszottul sokan 30+-os szingli (=öreglány) nők. A 20-as éveiket végigribanckodják, mert úgy kell élni, mint a Sex és New Yorkban. Isznak mint a gödény és végigbaszatják magukat a fél világgal. Aztán elvárják, hogy a pasi legyen magas, jóképű, 6 diplomás, keressen minimum egy milkát havonta és legyen akkora a háza, mint a parlament. Ők meg már kissé elvirágzott, kövérkés, nyavajgós, Prozac függő egyedek, akik büszkék arra, hogy nem tudnak főzni és kivasalni egy inget. Mi a faszt képzelnek, miért venné őket el bárki? Ingyen kurvának még elmennek, de semmi több.
Uff én beszéltem!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.25. 22:31:50

@Színes Géza:

Uff! És rögtön hülyeséget!
Uff, uff!

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.03.26. 07:58:52

@El Topo (Sgt. Elias): Tényleg, az "uff" az egyik legnagyobb modorosság az igazi, fejet falhoz csapkodó fajtából :D

@Színes Géza: Az ilyen stílusú komment jóval nagyobb közhelygyűjtemény, mint az én posztom, azzal a különbséggel, hogy én annak is szántam. "Uff én beszéltem!"

Celtic 2010.03.26. 08:14:26

En csak arra lennek kivancsi, hogyan talalnak ide ennyi idovel a post utan? Mondjuk, en is mar en is atkattintottam, ha egy masik blog postjaban erdekesnek tuno link volt....
Lehet, hogy valaki valahol megemlitette ezt a postot es mondjuk a 10 olvasobol harom atkattintott, abbol ketto elolvasta es egy kommentelt is. Vagy nem tudom...

kIára 2010.03.26. 11:29:21

És jönnek a csehszlovákok!
Jönnek a csehszlovákok!
Jönnek a csehszlovákok…

vincere 2010.03.26. 14:37:35

tényleg hihetetlen, h. még mindig jönnek...

Yvettebabacool 2010.03.30. 14:16:04

mikozben hetagra sut kint a nap

est komor őre. 2010.03.30. 14:29:26

@Yvettebabacool:

nohát!

merre, baba, ösztereich?

est komor őre. 2010.03.30. 14:32:04

@El Topo (Sgt. Elias):

baaazmeg, dejószar blogod van

mőőőőhehe

SassyGurl 2010.04.19. 19:47:07

nagyon jó kis írás, a finom irónia értékelendő!:)

Celtic 2010.04.19. 20:37:53

@SassyGurl: Ironia? Dehat ez egy budos kurva, akinek semmi sem jo. Csak nyavog itt egyfolytaban, ahelyett, hoyg szepen elmenne traktorral szantani, mint a becsuletes munkasnok.
Hol van itt ironia?

Celtic 2010.04.19. 20:38:44

@Celtic: Ize, mielott komolyan venned, csak a hozzaszolasok 95%-at ideztem es orulok, hoyg vegre valaki tud olvasni :)

SassyGurl 2010.04.20. 15:24:02

@Celtic: oké vettem az adást, tudom én is estem már abba a hibába, hogy nem olvastam el alaposan egy posztot és belekotyogtam valami totál baromságokat. ez az írás sok embert felingerel, mert talán nem ilyen sarkítottan, de tényleg léteznek ilyen fajta nők...személyes véleményem szerint szívlapátot az ilyeneknek.

Celtic 2010.04.21. 21:27:42

@SassyGurl: Nem, az embereket a sajat olvasas-tudatlansaguk ingerelte fel. Szoval, Index-cimlap, tahoja elolvas 1-2 bekezdest es rogton levonja a kovetkeztetest, hogy "micsoda egy magatol elszallt hulye picsa az iro, bezzeg ha velem talalkozna, mint igazi ferfival, akkor aztan..." stb. Namost, HA nem akkor egyszer kattint ide, HA feltunik neki a blog cime, HA elolvassa a jobboldali kis hasabot es egyeb HA, akkor talan nem erzi magat annyira megbantva :) es ezt nem akarja rogton ki is fejezni. Nagyon-nagyon sok emberke itt talalva erezte magat es a voros kodben nem vette eszre, hoyg nem egy naplot olvas, hanem egy kisse tulzo jellemzest egy bizonyos notipusrol, E. sz. 1. szemelyben elmondva.
Naszoval, szorakoztato volt az a commenroham, es azon rohogok, hogy mar joval a post utan is beesik 1-2 okostojas, szivderito volt latni Teged, hogy vegre valaki ertette, mirol is van szo az ujonnan erkezettek kozul :)

SassyGurl 2010.04.22. 19:43:33

@Celtic: köszi:)
egyébként a dezső mail-en linkelte be valaki ezt a posztot, úgyhogy mint egy alapvetően kíváncsi emberke rákattintottam. elég jó blog, továbbra is olvasni fogom, ez tuti!:)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.04.22. 20:02:37

@SassyGurl: Köszönöm, örülök, hogy tetszik :)

TheD 2010.12.11. 22:47:05

De bicskanyitogato ez az iras...
(igen, eszrevettem, hogy nem naplo, hanem E/1 jellemzes)

végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll · http://engesztelhetetlen.blog.hu/ 2011.02.28. 23:04:43

@TheD: Igazad van Theo rég olvastam ilyen gázt!!! Magától elszált totál hülye picsa irta!!! Értelmesnek hiszi magát a diplomájával közbe meg nyilvánvaló hogy agya mint a fekete lyuk!!! De a nagy öntudat az meg van meg persze mindeki nyalja ki az ő seggét mert ő a királynő akinek csak miliárdos nobel dijas playboy jjó senki más!!! Közbe meg egy koszos kis bölcsész akinek fogalma sincs rólla hogy milyen az élet!!! Remélem egyedül fogsz élni egész életedbe kisanyám!!! Soksok szenvedést kivánok meg hogy az élet 1000xszeressen fizesse vissza!!!

flea 2011.03.01. 11:15:51

És igen, és igen, és igen! Egy év, sőt, 13 hónap sem volt elég a trolláradat kifulladásához!

Rita, ilyet szerintem még sose mondtam, de ez epic.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2011.03.01. 12:15:38

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll: Egész hitelesen csinálod, van tehetséged hozzá!

@flea: Köszönöm, igyekeztem odabaszni :)

kIára 2011.03.01. 18:56:30

Hát nem semmi. 2450 komment & still growing

Veg_ 2011.05.13. 09:44:58

Rita: Ezennel gratulálok, hatásos voltál :)
süti beállítások módosítása