HTML

Görbe sminktükör

Kísérlet a női nem megítélésének árnyalására, azaz nagy szarban vagyunk, de mentem, ami menthető, ennél rosszabb már úgyse lehet.

Nőtípusok, játszmák, taktikázások, picsulások-picsogások túlzó, de ismerős formában.

Az ötleteket, kritikákat vagy akár teljes posztokat a gorbe.sminktukor kukac gmail.com-ra várom kíváncsi szeretettel :)

Az itt megjelenő minden tartalom Creative Commons: Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! licenc alatt áll.

Gondolatbokrétáitok

Címkék

agytröszt diznicsaj (1) alkohol (1) anya (2) ápolónő (1) autóvezetés (2) a lelki szemetesláda (1) a nők és az alkohol (1) a test angyala (1) babaproject (1) baba mama (1) bandababa (1) barátnők (4) bevásárlás a férfival (1) bikiniszezon (1) bkv (1) bőbeszédű (1) búcsúzás (1) bulvár (1) bútoráruházban (1) crocs (1) csajbuli (1) csajszis dumcsik (1) család (1) családi program (1) csúnya lány (1) díszfeleség (1) domina (1) egészségügy (1) első randi (1) esküvő (1) evés (1) facebook (1) farsang (1) felhívás (1) feminista (1) feminizmus (1) focimeccs (2) fogamzásgátló tabletta (1) fogyókúra (1) főnök (1) fotók (1) frusztráció generátor (1) gyerektervezés (1) gyermekkönyv (1) halloween (1) házasság (2) házibuli (1) hellókarácsony (1) hello kitty (1) hétköznapok dívája (1) hideghegyi sportőrült (1) hipochonder öregasszony (1) hivatalnoknő (1) húsvét (1) jogsi (1) jó fej csaj (1) karácsony (4) kibeszélés (1) kikupálós lány (1) kismama (1) kisvárosi csaj (1) könyöklő néni (1) könyvajánló (1) környezettudatos nő (1) közveszélyes nők (1) kreatív hobby (2) kretén (1) kultúra (3) lakótelep (1) latinos műveltség (1) lecsekkolás (1) lecsúszott kamuvállalkozó (1) leggings (1) magyarázat (1) március 15. (1) meglepetés party (1) mlm (1) mosolytündér (1) mozi (1) műköröm (1) nem értem (1) néptáncos (1) női dráma (1) női önzetlenség (1) női önzőség (2) nők (28) növénykedvelő (1) nyilvános wc (1) olvasói poszt (13) olvasói statisztika (1) összetartozás demonstrálása (1) óvszer (1) panasz (1) parfüm (1) párkapcsolat (1) parti nagy lajos (1) pasizás (1) pocaklakó (1) politizálás (1) posztajánló (1) rámászás a férfira (1) slágerek (1) smink (1) sör (1) stlustanácsadó (1) strandolás (1) strassz (1) szépségápolás (1) szépségszalon (1) szerelem (6) szervezőzseni nő (1) szingli (1) szlengblog könyv (1) sznob pengeszáj (1) szobanövények (1) szülés (1) születésnap (1) szüzesség (1) tánc (1) társkeresés (1) telefonálás (2) terhesség megelőzés (1) természet leánya (1) teszvesz (1) tippek (2) tömegközlekedés (1) trendi (1) tudatlan tucatnő (1) tudományos fanatikus (1) tunika (1) udvarlás (1) új külső (1) utazás (1) útjavító munkás (1) ütős keresőkifejezések (1) valentin nap (1) vallás (1) vásárlás (1) vidéki csajtípusok (1) Címkefelhő

2009.10.02. 11:40 HRita

MUSZÁJ ELMESÉLNEM!: A pelenkás lány nem eszik a rakott krumpliból

    Dél körül vonattal utazni csodálatos dolog. Nincsenek sokan olyankor, el lehet merülni a táj szemléletében, és még azzal se nagyon foglalkoznak az utastársak, ha az mp3-lejátszóból szóló What Is love-ra a fejünkkel metronómozunk.
De aztán felszáll a vélhetően képzőművészetet hallgató lány. Lila leggings van rajta és lila, koptatott bőr oldaltáska. Ezzel még semmi baj. Mindehhez viszont vászonból készült, virágos gumicsizma utánzatot vesz föl, szürke óriásgarbós kötött pulcsit és egy nemtommit. Ez a nemtommi úgy néz ki, mint egy pelenka, csak fekete és vékony anyagból van. Utoljára általános iskolai bolondballagáson találkoztam ilyennel, mikor az eredeti ötleteiről híres eggyel fölöttem járók bébiknek (nem babáknak, bébiknek) öltöztek be. Bohócoknak akartak eredetileg, meg a Padödőnek, csak azt az előző évfolyam már ellőtte.
A pelenka-szoknyanadrág buggyos kinézete alapján „ideje lenne cserélni”-hatást kelt a közönségben, mert az most már van: mindenki őt nézi, és megpróbálja helyrerakni magában a látványt. De a lány frizurája sem könnyíti meg a dolgukat. Elölről úgy néz ki, mint Paul McCartney haja She Loves You-s korában, hátulról pedig mint Dieter Bohlen frizkója a Cheri Cheri Lady idején.
A lopva rásandítás és a kérdő tekintetek ostroma idővel elül, de a lány nem hagyja, hogy a feledés homályába vesszen. Előveszi az intimissimis zörgős zacsiból a tuppervárét, kinyitja, és elárasztja a kocsit rakott krumpli-szaggal. Az ételhez hozzá se nyúl, viszont kikotor a táska mélyéről egy újságpapírba csomagolt könyvet, és elkezdi olvasni. A rakott krumpli pedig még mindig intelligens Brise-ként járja át a kabint, olykor hullámokban fel-feltörve. Az új utasok belépnek a kocsiba, mélyet szippantanak a levegőből, és ingerküszöbüktől függően vagy átvonulnak egy másikba, vagy leülnek és arcokat vágnak, vagy leülnek és vágyakozva nyeldekelnek.
A végállomásnál a több fronton támadó lány elpakolja a könyvet, lefedi a tetővel a még mindig érintetlen rakott krumplit, és leszáll.

Fel nem tett kérdéseim a fiatal nőhöz:
Miért vesz fel pelenkát alj helyett? És akkor már miért pont feketét?
Mit olvashat, ami annyira gekados, hogy mi nem tudhatjuk? A Mein Kampfot nem nézem ki belőle, mást meg nem nagyon tudok elképzelni, amit be kellene kötni. Talán még a Cion bölcseinek jegyzőkönyvei-t, de az végképp nem vallana rá, már a pelenka alapján sem.
Miért nem eszi meg a rakott krumplit, ha már kinyitotta? Vagy miért nem rakja el, ha nem eszi meg? Egyáltalán miért vette elő?
Legvégül pedig miért nem kínálja meg azt a srácot, aki hatalmasakat nyelve fixírozza a lány finomnak tűnő hazaiját?

Az irodába beérve a koleginák feltűnően körbeszagolnak, de nem szólnak semmit, csak aznap kerülnek, mint a leprást, és összesugdosnak a hátam mögött:

- Te, ez újabban menzán dolgozik másodállásban? Olyan szaga van, mint a konyhás Icának a kantinból.
- Hát nem tudom, de ez eléggé abnormális jelenség, nem?

- Nem, lányok, csak egy vászon gumicsizmás, pelenkás Paul-Dieter stílusú csaj szétküldte a kajaszagot az éterbe, attól van ilyen sajátos bukém.

De inkább rájuk hagyom az egészet; az, hogy menzai alkalmazott vagyok másodállásban, sokkal hihetőbb.

42 komment

Címkék: nem értem


A bejegyzés trackback címe:

https://gorbe-sminktukor.blog.hu/api/trackback/id/tr271421881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LEN 2009.10.02. 11:48:09

Könyv: Káma-szútra
Fekete pelenka: Azér', mer' nagyon eredeti meg kreatív meg nonkonformista. Pont mint a többi ilyen...

Tromb 2009.10.02. 11:56:21

Szerintem a filozófia a Budoárbant olvasta Francois de Sade-tól.
A rakott krumplival, illetve annak illatával tartja távol a kíváncsi tömegegeket, megelőzve a – mit olvasol? – jellegű kérdéseket. A pelus inkontinenciára utal, ami megmagyarázza a gumicsizmát is.

LEN 2009.10.02. 12:02:34

@Tromb: "A pelus inkontinenciára utal, ami megmagyarázza a gumicsizmát is."
Höhö, de kész vagy! :))

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.10.02. 12:46:02

@Tromb: Hatalmas! Elég sok kérdésemre választ kaptam, csak arra nem, hogy mi az a pelenka rajta.
Inkontinencia oké, de előbb csurog bele a cicananciba, mint a pelusba, ezért nem praktikus.
Még mindig nem tudom.

Nálam ez a rakott krumplizás a nyilvános körömcsippentéssel áll egy szinten. Nem tudom, mi róla a véleményetek...

Tromb 2009.10.02. 13:08:36

@HRita:
Lehet még hangtompító, a rakott krumpli okozta bélgáz diszkrét légkörbe engedése végett.

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2009.10.02. 14:11:19

Nem tudom, de legközelebb fotózd le lszi :-))))))))

Ernoke 2009.10.02. 14:13:47

Rita, te komolyan ezt hallgattad?:D (érdemben szólok hozzá baszki!)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.10.02. 14:21:40

@Ernoke: Hát naná! Annyira alap, mér, nem? :D A metronómozás is úgy történt, nem hazudok ;D

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.10.02. 14:22:54

@Krisztinca: Pedig bennetek bíztam, hogy legalább valaki tudja közületek :) Már a Seherezádé buggyos nacit megszoktam, de ilyet még becsszóra nem láttam.

sorica123 (törölt) 2009.10.02. 14:27:00

@Tromb: a rakott krumpli mióta ratatás kaja?
Egyébként pedig sejtem, Rita, milyen gatyát láthattál a csajon... Ezt normális kontextusban (tehát nem löbögős felsővel, gumicsizmával, mellyesköténnyel, rakott krumplis lábossal) salavárinak hívják. Én spec. csak trikóval, esetleg szűk polóval tudom elképzelni, pulcsival, kabáttal bajosan. Papucsfélék, balettcipő-szerű csukák, szandálok mennek vele, bár láttam már magas sarkúval is, az se okvetlenül hülyeség.

IndaMuncher 2009.10.02. 14:29:12

@HRita: Én pl nyár kellős közepén hallgattam a "Last Christmas"-t a wham től, tényleg mi lehet ebben a fura?

Tromb 2009.10.02. 14:38:50

@sorica123:
Csak tippelek, nem tudom, hogy az-e.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.10.02. 14:42:51

@sorica123: Lecsekkoltam ezt a salavári-dolgot, de első találatként Csutak Elekné Gremsperger Anna gyászjelentése jött ki, a 3. oldalon pedig John F. Kennedy. Nem lettem okosabb :D
@F.house: Csak úgy dudorászásként én az amerikai himnuszt és a Jingle Bellst szoktam előadni magamnak aktualitástól függetlenül :)

sorica123 (törölt) 2009.10.02. 14:59:19

@HRita: pfff:)) mindegy, salavári vagy salvár az tkp bugyogó, ami esetleg még a fenékrészen is trottyos szokott lenni. És csak a fent vázolt módon képes európai környezetben is összeszedetten kinézni.

sorica123 (törölt) 2009.10.02. 15:00:15

@Tromb: aki hajlamos rá, annak a friss forrásvíz, illetve a babgulyás színes fotója is az:)

aribeth 2009.10.02. 15:32:54

Szerintem egy Twilight-szintű könyvet olvasott, de az is előfordulhat, hogy az összes olvasmányát újságpapírral védi a tatyóban kiboruló rakott krumpli/fokhagymakrémes szendvics/Big Mac triótól.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.10.02. 15:43:55

@aribeth: :D hát ez eddig a legvalószínűbb :) de tényleg logikus. Én egyetemi hallgatóságom első napján eláztattam az indexemet egy táskában felejtett körtével. Onnantól kezdve minden jegybeírástól rohadtul paráztam, mert úgy nézett ki, mintha összehánytam volna, és hát az meg milyen már, hogy szóbeli szigorlati jegyet szépen kiöltözve redvás indexben íratok alá. Volt olyan tanár, aki be se akarta írni a jegyemet...

dzsíni 2009.10.02. 16:11:11

Volt egy iskolatársam, aki egy óriás méretű pamut rugdalózóban járt a hét minden napján és nagyon alternatív lánynak számított..

aribeth 2009.10.02. 16:17:19

(Próba: úgy tűnik, elnyelte a hozzászólásomat a blog.)

aribeth 2009.10.02. 16:18:59

@HRita:
Istenem, ezt a pechet. :-D
Én se fogom sokat mutogatni az indexemet az unokáknak, harmadévtől kezdve tele van halasztásokkal, "mégse tetszik ez a fakultatív óra" pecsétekkel, és tavaly eljött az a pillanat, amikor betelt, és hozzátűztek egy újat. Vizsgaidőszakban alig győztem dugdosni a "nézzétek, milyen szépen sorakoznak a jegyem az indexemben, direkt meg szoktam kérni a tanárokat, hogy a megfelelő rubrikába írjanak" típusú emberek elől.

Öt éve vettem három körtét, és zacskóstul leb*sztam őket a kuplerájos polcomra (ahová a szórólapok, majd egyszer elolvasom magazinok és egyéb bizbaszok kerülnek). Körülbelül két hónap múlva jutottak ismét eszembe. Azt a takarítást soha nem felejtem el. :-)

(Elnézést, ha kétszer jelenne meg.)

sorica123 (törölt) 2009.10.02. 16:27:10

@dzsíni: 178 centis óriáscsecsemőre nincs?:))) Nagyon kényelmesnek hangzik, biztos nem fázik benne az ember dereka és aranyos mintásak szoktak lenni:)(viccelek, felnőtteknek ott a body, nem hordanék én rugdalózót:))

sorica123 (törölt) 2009.10.02. 16:29:40

@aribeth: körték a polcon - broááff. Én tegnap vágtam ki egy túlélő paradicsomot a zöldséghűtőből. Hogy hogy a francba nem ettem meg, rejtély, de valahogy ebben a formában már nem is volt gusztom hozzá. Zsenikkel előfordul:)(meg trehány disznókkal is, mintegy mellékesen)

LEN 2009.10.02. 17:48:23

Nyilvános körömvágásról jut eszembe, idén nyáron a munkahelyem udvarán egy dústestű cigányasszony nemes egyszerűséggel leült a padkára várakozás közben és levágta a lábkörmeit... Broáf.

Mitya Ivanov 2009.10.02. 18:53:20

mi a kérdés? Miért pelenka, vagy miért sötét pelenka? Esetleg miért nem fehér pelenka? Utóbbi nyilván azért, mert a fehéren hamar meglátszik hogy milyen régóta nem mosták ki...

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.10.02. 19:38:36

@LEN: Jaj, hát ez borzasztó :( De ők talán nem direkt akarnak megbotránkoztatni, hanem csak simán leszarják a többieket. Ez a mi szempontunkból nem annyira jó, dehát ez van :) Az egyik legdurvább az, aki reggelire fokhagymás pirítóst eszik, felszáll a tömött piroshetesre, és még VÉLETLENÜL sem az orrán keresztül lélegezne. Nem, szájon át: beszív, kilehel és mérgez :D

sorica123 (törölt) 2009.10.02. 21:09:08

@HRita: ez nálam úgy működik, hogy Pesten bosszant az ilyen a hetesen viszont Moldvában, a Vatra Dornei-i buszon tök nem zavart... ott pedig nem egy ember evett fokhagymásat reggelire, hanem a fél busz, de valahogy nem tűnt bunkóságnak. Tudod, szokás kérdése - Pesten nem szokás így buszra szállni, ezért ciki. Ott viszont a utcán ivó (piáló) embert nézték úgy, mintha bolond lenne.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.10.02. 21:43:13

@sorica123: Tényleg szokás kérdése, én meg külföldön még sokkal toleránsabb is vagyok az ottaniakkal, mint itthon, _honfitársaimmal_. Nem tudom, miért :)

2009.10.02. 23:06:22

Én párszor csinos, fiatal hölgyeken láttam érdekes nadrágot: az ágyéki része bő, kb. combközépig ér (mint a robbantott gatya a rappereknél), viszont a feneke és a szára teljesen passzos (a szára rendesen bokáig ér). Szerintem fura, hülyén néz ki. Mondjuk mindkét hölgynek jó lába/segge volt, így jól néztek ki benne (zsákvászonban is jól néztek volna ki). :))

2009.10.02. 23:09:07

Á, megvan, ilyen volt:
www.cotcot.hu/assets/0001/5980/GLB_8446_500.jpg

A salavári is ilyen, csak rövid szárú, ha jól tévedek.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.10.02. 23:13:51

@tff: Nem egészen, de langyos :) Az én pelenkám az tényleg pelenka. Mármint amit láttam. Az anyag comb között volt összecsípve.
De nagyon szép lányt sikerült összekukáznod illusztrációként :D

sorica123 (törölt) 2009.10.02. 23:32:24

@tff: nem rövid az. Ha láttál krétai népviseletet, na olyan, mint annak a férfi gatyája. Vagy ami a törököknek van.

Erzsebet 2009.10.03. 15:57:49

A néptáncosnál írtam, hogy nekem van salvári nevű ruhadarabom Bulgáriából. Ez szoknya és nadrág kombinációja. Anyaga nagyrózsás, bő szabású, téglalap alakú, szűk szárban végződik, a két láb között buggyos. Ott akkoriban a török asszonyok viselték. Itt is láttam hasonlót, egyszínűben, lányokon.

greggrant 2009.10.03. 21:55:34

Biztos szép jelenség volt, és a rakott krumplit sem értem, de néhány, mondjuk fehér borítóval rendelkező könyvet én is be szoktam csomagolni, ha utazok vele. Egyszer tettem le olyat vonaton a kis asztalkára az ablak mellett (nem IC), azóta tanultam a dologból.

sorica123 (törölt) 2009.10.03. 22:23:15

@greggrant: ja, hát a könyv feletti találgatást én se értettem volna, ha nem egy ilyen fura öltözködésű, idétlen viselkedésű lányról lett volna szó. Itt viszont még a kosz/bámulás ellen bekötött könyv is rejtéllyé emelkedik (jegyzemmeg, nekem is volt olyan könyvem, amit szívem szerint bekötöttem volna, mert jellegzetes név volt rajta és nem demonstrálni akartam vele, hanem olvasni).

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.10.03. 22:57:26

@greggrant: Én viszont soha nem értettem ezt a könyvbekötés dolgot, de lehet, hogy csak túlkombinálom :) egyből kíváncsi leszek, hogy miért kell elrejteni, de akkor ezek szerint csak praktikussági okokból. Kár, pedig már az utolsó részletig kidolgoztam az összeesküvés-elméletet. Mindegy, a pelenkás lány így is-úgy is gyanús :)

Csórómajszter 2009.10.05. 09:59:41

Ha nem gond linkelem ezen típusú lánykákkal kapcsolatos egyik postunkat:
www.pozor.hu/2009/05/12/nemezt-akarjatok/

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.10.05. 16:45:42

@LEN: Egyszer a volt fonokommel Franciaorszagban voltunk az ottani gyarban.
Az egyik managerrel volt megbeszelesunk. A ficko ult az asztala mogott, mi szemben vele, az asztalon a jegyzeteink.
A francia egyszer csak kivett a fiokjabol egy kb 30 centis papirvago ollot, majd rezzenestelen arccal levagta a huvelykujjarol a kormott (kozben beszelt).
A koromdarab a jegyzeten landolt, talan meg bukfencezett is egyet.
A fonokom szinten rezzenestelen arccal megfogta a jegyzetet es fel oldalat megemelve lecsusztatta rola a kormot (es kozben o beszelt).
Majdnem olyan volt, mintha ping-pongoznanak.

semota · http://livewithit.blog.hu 2009.10.05. 23:29:05

@HRita:

Pfff... csúnya lehetett.
Engem anno beparáztattak a beiratkozáskor, hogy ha javítást eszközölsz az indexbe bevitt adatokon, akkor a továbbiakban az index _érvénytelen_ lesz. Kaptam is a szívrohamot, amikor már az első alkalommal elbasztam az egyik tantárgy kódját. Szerencsére az egyetemista barátaim megnyugtattak, h ne aggódjak, nem eszik olyan forrón a kását.
És mivel én egyetlen űrlapot se tudok úgy kitölteni, hogy ne basznék el valamit, ezért aztán egyik-másik félév elég visszataszítóan nézett ki :P

semota · http://livewithit.blog.hu 2009.10.05. 23:45:48

Egyszer egy másfél napig tartó vonatútra indultam az egyik valamikori exemmel. Aki még nem volt ilyen utazáson, annak elárulom, hogy a 36 órát egy kb. 4 négyzetméteres apró kupéban kellett kihúzni, ahol még ki sem tudtunk nyújtózkodni normálisan. Na, a pasi kb. másfél óra után előkapott valami borzalmas kolbászt, és pillanatokon belül elviselhetetlen fokhagymás bűz öntötte el a kupét. Szépen megkértem, hogy szíveskedjék kint elfogyasztani a húskészítményt, mire magából kikelve elkezdett ordítani, hogy "milyen alapon fumigálom a kajáját". Jól gondoljátok, a kapcsolat nem lett hosszú életű.

sorica123 (törölt) 2009.10.06. 13:57:58

@Ön: a kolbász, fasírt és társai egy külön borzadály, nem mérhető össze a sima ember-fokhagymát-evett-szaggal. Nagyon durva, az az, amit már én se bírok:)))

semota · http://livewithit.blog.hu 2009.10.06. 21:57:12

@sorica123:

Hehe. Értem én, hogy valaki ezt szereti, de miért kell ezt nekem látnom (szagolnom)? :D

(De még mindig jobb, mint az az eset, amikor maga az útitárs a büdös. Mármint nem csak fokhagymátevett-értelemben, hanem _effektíve_.)

sorica123 (törölt) 2009.10.06. 22:16:36

@Ön: van egy-két-há olyan kaja, ami tipikusan nem inhalálni való. Úgymint: sajt, kolbász, fasírt. Meg azért zárt térben általában az erősen fűszeres kaják és a húsok ilyenek.
A másik a mosdatlanság... hát igen. Pesten ráadásul sanszos, hogy azért olyan szagos a kolléga, amilyen, mert nincs is neki ahol mosakodjon, és akkor tudod, még csak nem is mondhatom, hogy de egy bunkó, nem mosakszik.
süti beállítások módosítása