HTML

Görbe sminktükör

Kísérlet a női nem megítélésének árnyalására, azaz nagy szarban vagyunk, de mentem, ami menthető, ennél rosszabb már úgyse lehet.

Nőtípusok, játszmák, taktikázások, picsulások-picsogások túlzó, de ismerős formában.

Az ötleteket, kritikákat vagy akár teljes posztokat a gorbe.sminktukor kukac gmail.com-ra várom kíváncsi szeretettel :)

Az itt megjelenő minden tartalom Creative Commons: Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! licenc alatt áll.

Gondolatbokrétáitok

Címkék

agytröszt diznicsaj (1) alkohol (1) anya (2) ápolónő (1) autóvezetés (2) a lelki szemetesláda (1) a nők és az alkohol (1) a test angyala (1) babaproject (1) baba mama (1) bandababa (1) barátnők (4) bevásárlás a férfival (1) bikiniszezon (1) bkv (1) bőbeszédű (1) búcsúzás (1) bulvár (1) bútoráruházban (1) crocs (1) csajbuli (1) csajszis dumcsik (1) család (1) családi program (1) csúnya lány (1) díszfeleség (1) domina (1) egészségügy (1) első randi (1) esküvő (1) evés (1) facebook (1) farsang (1) felhívás (1) feminista (1) feminizmus (1) focimeccs (2) fogamzásgátló tabletta (1) fogyókúra (1) főnök (1) fotók (1) frusztráció generátor (1) gyerektervezés (1) gyermekkönyv (1) halloween (1) házasság (2) házibuli (1) hellókarácsony (1) hello kitty (1) hétköznapok dívája (1) hideghegyi sportőrült (1) hipochonder öregasszony (1) hivatalnoknő (1) húsvét (1) jogsi (1) jó fej csaj (1) karácsony (4) kibeszélés (1) kikupálós lány (1) kismama (1) kisvárosi csaj (1) könyöklő néni (1) könyvajánló (1) környezettudatos nő (1) közveszélyes nők (1) kreatív hobby (2) kretén (1) kultúra (3) lakótelep (1) latinos műveltség (1) lecsekkolás (1) lecsúszott kamuvállalkozó (1) leggings (1) magyarázat (1) március 15. (1) meglepetés party (1) mlm (1) mosolytündér (1) mozi (1) műköröm (1) nem értem (1) néptáncos (1) női dráma (1) női önzetlenség (1) női önzőség (2) nők (28) növénykedvelő (1) nyilvános wc (1) olvasói poszt (13) olvasói statisztika (1) összetartozás demonstrálása (1) óvszer (1) panasz (1) parfüm (1) párkapcsolat (1) parti nagy lajos (1) pasizás (1) pocaklakó (1) politizálás (1) posztajánló (1) rámászás a férfira (1) slágerek (1) smink (1) sör (1) stlustanácsadó (1) strandolás (1) strassz (1) szépségápolás (1) szépségszalon (1) szerelem (6) szervezőzseni nő (1) szingli (1) szlengblog könyv (1) sznob pengeszáj (1) szobanövények (1) szülés (1) születésnap (1) szüzesség (1) tánc (1) társkeresés (1) telefonálás (2) terhesség megelőzés (1) természet leánya (1) teszvesz (1) tippek (2) tömegközlekedés (1) trendi (1) tudatlan tucatnő (1) tudományos fanatikus (1) tunika (1) udvarlás (1) új külső (1) utazás (1) útjavító munkás (1) ütős keresőkifejezések (1) valentin nap (1) vallás (1) vásárlás (1) vidéki csajtípusok (1) Címkefelhő

2009.11.16. 08:00 HRita

NŐTÍPUSOK&STRATÉGIA: A fondorlelkű MLM-es nő

1. Kapcsolatfelvétel

- Hejhó-halihó Petrám! Heni vagyok, még az egyetemről ismerjük egymást, és csak azért kereslek, hogy hogy vagy? Olyan régen beszélgettünk!
- Szia! Te voltál az, akinek kölcsönadtam valami jegyzetet pár éve, ugye?
- Persze, azóta is rengeteget gondolok rád, hogy milyen jó fej voltál. De most eljött az idő, hogy viszonozzam valamivel a kedvességedet.
- Ugyan, hagyd már, teljesen alap. Átmentünk mindketten, felejtsd el, de tényleg.
- Nem, nem, nem, én ragaszkodom hozzá! Mi lenne, ha találkoznánk, ahol neked jó, és amikor neked jó. Bármelyik nap bármelyik órájában, bárhol. Nos?
- Figyelj, ez most mi akar lenni? Elárulnád? Mert érdekelne.
- (Komolyra vált a hangja, minden szót egyenként kihangsúlyoz:) Telefonon nem lehet. Nagyon komoly ügy.
- Oké, ha te mondod. De ugye nincs semmi baj?
- (Visszavált a régi, kedves-megnyerő hangra:) Jaj, hova gondolsz! Semmi, nagyon jó lesz! Csak beszélgetünk. Na, benne vagy?
- Rendben, akkor munka után holnap ráérek egy félórára.
- Hohó, inkább legyen az a félóra egy óra, de becsszóra mondom, utána szélnek eresztlek!

2. Behízelgés-megnyerés

Másnap Heni fülig érő mosollyal már messziről integet. Odaér, ad két cuppanós puszit, amolyan kebelbarátnőset, és rákezdi:

- Szióka-mióka! De jól nézel ki, csak nem fogytál?
- Helló, hát de, 20 kilót.
- Bezzeg én csak hízok-hízok egyfolytában. De hát nem lehet mindenki olyan akaraterős, kitartó és fantasztikus, mint te. Igazán NAGYON csinos vagy, egy istennő!
- (Kezdi kényelmetlenül érezni magát.) Ööö, kösz. Mondd csak, pontosan hová is megyünk? És miért? Van egy elég jó söröző a közelben, akár oda is beülhetnénk beszélgetni.
- Sörözőőő? Isten ments! EZT nem lehet nyilvános helyen, elég sok pénzről van szó ugyanis. Hozzám megyünk, csak egy háromnegyed órácskára van innen.
- (Erősödik a gyanúja.) Pénzről és háromnegyed órára? Nem tudom, hogy belefér-e az időmbe, volna még más dolgom is…
- (Ellentmondást nem tűrően:) Hozzám megyünk és kész. (Újra csacsogó-kedvesen:) Hogy vannak a tesóid? Barátod? Szüleid? Kiskutyád?

Az úton szóba kerül az időjárás, a globális felmelegedés várható következményei, a világbékére irányuló törekvések, divat, szerelem, szex, boldogság. A fő téma és a találkozás apropója még véletlenül se.

- Nna, meg is érkeztünk, itt volnánk. A harmadik emeleten lakom, annál az ajtónál, aminek olyan szépen le van mosva a felülete egy baromi hatásos szerrel, és aminek még a napnál is fényesebben csillog a kilincse, mivel egy átlagon felüli minőségű folyadékkal törölgettem át.
Lépj csak be.
Elég jó illat van, nem? Mielőtt eléd mentem volna, szépen felmostam az egész padlót. Annyira tiszta, hogy a légy is elcsúszna rajta, és olyan steril, mint a gyógyszertár, amiben én már hónapok óta nem jártam, köszönhetően egy fantasztikus vitaminkészítménynek!

3. Lekenyerezés

- De előbb együnk valamit. Képzeld, direkt neked sütöttem ezt a kakaós sütit, hogyha majd jössz, megkínálhassalak vele. Sőt, még fantát meg kólát is vettem, melyikből innál?

4. A roham

Petra előtt világossá válik minden, ám az ellenséges felségterületet már nem tudja feltűnés nélkül elhagyni, így kénytelen végighallgatni a behízelgően kedves, céltudatos, határozott és ravasz Heni előadását. De fejében már érlelődik a bosszú, csak mivel Heni van hazai pályán, nem tehet mást, minthogy kimért udvariassággal, pikírten felelget, és nem mutat érdeklődést semmi iránt. Sőt leszarja, és a jövőben úgy fog tenni, mintha nem ismerné, plusz törli is az ismerősei közül wiwen. Majd ő megmutatja, csak jusson ki innen. Ám addig még túl kell élnie egy szűk másfélórás beszámolót arról, hogy miért is a közvetlen értékesítés a világ legjobb, legelőnyösebb és legemberközpontúbb hivatása.

Heni előveszi a katalógust, és megmutatja szerzeményeit; az arcápolók, étrend-kiegészítők pozitív hatásait önmagán szemlélteti, újra kitakarítja a lakást, és közben lendületesen magyaráz: hipp-hopp berak egy mosást, amihez olyan mosószert használ, amely komplett mosási rendszer lévén egyszerű megoldást kínál a szokványos és nem szokványos mindennapi szennyeződésekre. Elmosogat a mosogatószerrel, amely akár kézzel, akár géppel mosogat, a leghatékonyabb megoldás az edények tisztántartásához, kiegyensúlyozva a különleges tisztítóhatással és a kíméletességgel. Légfrissítővel semlegesíti a háztartás kellemetlen szagait, a víztisztító rendszeren keresztül megmutatja, mennyivel tisztább és finomabb vizet lehet előállítani, majd élvezettel kortyol belőle. Sebtiben kisüt pár szelet csirkemellet a kiváló teljesítményt nyújtó, tapadásmentes edényben, majd az ergonomikus kialakítású késsel felszeleteli azokat.
És nem fárad ki, mert ezekkel a termékekkel gyerekjáték a háztartási munka.

- Na, mit szólsz hozzá? Ugye hogy csudajó ez az egész? Érdemes volna neked is belevágnod: elmagyarázom a rendszert, a feltételeket és az előnyöket. Az objektivitás kedvéért mesélnék én a hátrányokról is, csakhogy azok egyszerűen nincsenek. Ez mindenkinek jó, semmi átvágás, és csak egy jelképes összeget kell belefeccölni a buliba. Mit buliba? Jaj, ez most úgy hangzott, mintha valami komolytalan dolog lenne, pedig dehogy! Komoly és felelősségteljes munka távlati célokkal és kiváló kereseti lehetőséggel. Tudod én két év múlva már nem ebben az albiban akarok nyomorogni, hanem a saját kis manzárdos lakásomban éldegélni a belvárosban. És nekem azt mondták, hogy az álmom akár már egy év múlva teljesülhet. De jó is lesz!
- Mióta is csinálod?
- Nem egészen fél éve.
- És eddig mennyit kerestél vele?
- Jaj, ez nem úgy megy, hogy egyből, érted. Ki kell építeni a rendszert, érdeklődőket kell gyűjteni, vevőkört kell kialakítani, hát nem megy egyik napról a másikra!
- Mennyit kerestél?
- 16 000 forintot. De ez az összeg exponenciálisan nő. Ahogy nekem viccesen magyarázták: „megállíthatatlanul.”
- Ééértem. Hát ne haragudj, de nekem most már tényleg indulnom kell, későre jár.
- Ó, persze, hogyne. Azért ugye érzed, hogy hasznos volt a beszélgetésünk? Gondold át, nem kell elsietni a döntést, van idő. Holnap délben fölhívlak, hogy hogy döntöttél, rendicsek?
- Ne fáradj vele.
- Nem fáradság.
- De tényleg ne.
- Miért?
- Mert nem érdekel.
- Mi? De az hogy lehet?
- Na jó, én megyek, szia.
- Most miért? Nem magyaráztam eléggé világosan, vagy mi? EZ NEKED JÓ! Áhh, nem értelek. Mindegy. Szerintem ne is húzzuk egymás idejét, úgy tűnik, teljesen fölösleges…
Sajnos nem illesz bele az üzletpolitikámba, kár is tagadni, de a Kati számát azért megadhatod, ha már itt vagy. Legalább tőle ne vedd el az esélyt egy jobb, gazdagabb és tisztább világra.

57 komment · 1 trackback

Címkék: mlm


A bejegyzés trackback címe:

https://gorbe-sminktukor.blog.hu/api/trackback/id/tr541525065

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: MLM a pénzügyekben pénzügyi MLM 2010.08.31. 12:55:02

Vannak olyan pénzügyi tanácsadást, biztosítási tanácsadást hirdető cégek, akik MLM-hálózatban osztják maguk között a jutalékot. Hihetetlenül keveset adnak hónapokig (évekig) a kezdőknek, és hihetetlen sok "vezetői jutalék" képződik ezekből a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.16. 08:43:58

Nahát, nekem férfiben volt meg ugyanez.
Ált. isk. osztálytársam tizenvalahány év után hívott fel, azzal a fal szöveggel, hogy osztálytalálkozó lesz. Mondjuk nem különösebben voltam kiváncsi az általános iskolai osztálytársaimra, de azért megkérdeztem, hogy hol. Hát nála, a lakásán. Hö? Na mindegy, valahogy rábeszélt. Kibumliztam hozzá a Havannára. Már az komoly volt, hogy a csengetésemre a faszi lila öltönyben nyitott ajtót. Kérdeztem is: te Bozsó, bazmeg, te így szoktál itthon lenni? Mondta, hogy igen.
Na, valahogy beterelt a kisszobába, ahol ugyan egy fia közös ismerősünk nem olt, pedig voltak vagy tizen. A kéthónapos baba ágya fölé fel volt akasztva valami palatábla, amire színes krétával már írták a százalékokat, meg rajzolták a diagrammokat. Mondta, hogy bocsánat, de most jut eszembe, hogy otthon be annak áztatva a gyerekek, felvettem a kabátomat és otthagytam az egészet, mint szent Pál a bojnyikokat.
Mégsem akartam a családja szeme láttára felpofozni a pacákot.

GAbica 2009.11.16. 08:49:06

"Legalább tőle ne vedd el az esélyt egy jobb, gazdagabb és tisztább világra."
ez annyira, de annyira találó. volt férjem volt nagy mlm-hívő, nem szívesen írnék összeget, amit bele kellett fektetni mindenféle üzletekbe, de sok számjegyből állna. és úgy rühelltem és rühelltem az egészet, hogy azt leírni sem tudom.

oriza triznyák 2009.11.16. 09:09:14

Jajj, egyszer engem is belerángattak, amikor kb. 18 éves naív kislány voltam és elhívtam egy ismertetőre csomó ismerősömet, és ezzel be is fejeztem az amwayes pályafutásomat. Ennek jópár éve, de még mindig ég a pofám, ha eszembe jut...

Viszont akik engem akartak beszervezni, elvittek hatalmas amwayes eseményre, hogy fellelkesítsenek. Tudjátok, olyanra, ahol elmondják, hogy ez milyen qva jó, mindenki milyen gazdag lesz, és állva tapsolnak és lelkesednek. Na az, kemény volt...

kIára 2009.11.16. 09:56:12

Jaj, bocsánat, nem akartam kétszer küldeni.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.11.16. 10:58:09

@kIára: Nagyon jó, szinte teljesen egyezünk, bár nem láttam ezt a rajzot még :)

Az a legundorítóbb bennük, hogy aljasul próbálkoznak be, direkt arra _apellálva_, hogy úgyse fogunk nemet mondani, mert egy rég nem látott ismerőst csak nem küldünk el alapból, mert akkor mi leszünk a bunkók. Így is-úgy is mi szívjuk meg. Ez van. Legközelebb már éberebb leszek, és kevésbé kedves :)

flea 2009.11.16. 11:28:43

Büntet. Ennél jobban már csak akkor büntetne, ha MLM-esünk két régi barátnőt kínozna a hülyeségeivel, és az egyik még rá is harapna... attól tartok, ez az eset túl gyakori, különben nem létezne a jelenség.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.11.16. 11:56:02

Nagyon jók! Meg "találkozzunk már, át akarok adni neked egy ajándékot, és majd mondok róla ezt-azt"... "hallom, félre tudtál tenni egy kis pénzt ott kint, kurva jó tippjeim vannak, hogy hogyan lehetne befektetni, hiszen így mindennap x ezer forintot vesztesz csak azzal, hogy nem fektetted be..."

Szánalom. Azt hittem, hogy 1994-re már lejárt lemez volt, erre nem.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.11.16. 12:05:06

@Modor Tibi: PróbálNÁK trekbekelni a "Modoros MLM-esre" nálad, de nem tudok. Azt neked kell engedélyezned, vagy hogy van ez?

kerikak 2009.11.16. 12:45:38

ez de ismerős.. pár éve egy hasonló miatt bújkáltam a szkájpon, a sciennetbe akartak beszervezni, grrr!

amúgy nagyon jó írás :)

nagyaron86 2009.11.16. 13:24:52

telitalálat!
érzem, ahogy megy fel a vérnyomásom.

Mitya Ivanov 2009.11.16. 14:12:28

tényleg 90-es évek eleje. Nálunk anyám foglalkozott ilyennel, de annyi-de annyi bőr leégett a képéről, hogy nem várta meg, amíg egyet sem lép fel a ranglétrám, inkább kilépett. Nekem csak annyi maradt meg, hogy néha volt összejövetel a lakásunkban, volt sok süti, anyám kiválóan süt, volt zabálás, aztán a nagyszobában bemutató. Rokonok voltak, és közeli ismerősök.- Csak egy nő kapta be a horgot, aki máig csinálja. Gazdag nem lett, de jól elvan vele.
Még annyi emlékem van, hogy az Amway fogkrém és a LOC tényleg jó, és volt egy golyós dezodor is aminek kristálycukor illata volt. LOC-ot máig vásárolunk, de csak azt.

Erzsebet 2009.11.16. 14:58:05

Nálunk már úgy néz ki lecseng ez. Annak idején engem is ilyenekkel kerestek az ismerőseim. Voltam már több bemutatón. Sokan meggazdagodtak már ebből, de sokan pofára estek. Én két évig voltam lakástakarék tanácsadó. Utáltam idegen házakhoz járni. Orvosi rendelőben, buszon nem szeretek idegen emberekkel szóba állni. Ezek olyanok, mint a vallási szektások, azok is nyomulnak az emberekre. Képzésen is részt vettem, amerikai siker könyvekből tanultunk. Ezt nem lehetett a mi városunk szegény lakosaira alkalmazni. Ismerősökkel csak kevés üzletet kötöttem. Előttük szégyelltem ilyenről beszélni. Ez egy üzleti fogás, hogy kedveskedni kell először. Még névnapra virágot is kell venni az ügyfélnek.

nyílméregbéka 2009.11.16. 16:42:55

(na most vajon elment az előző hsz-em vagy nem? )
@kerikak: nekem is kedves ismerősöm épp az SN-t csinálja most :-( győzköd mindenkit, hogy lépjenek bele (oh, de ciki!) Szööörnyűűűű!
Rákérdeztem, hogy valódi, igazi PÉNZT sikerült-e már keresni vele, mire mondta, hogy igen. Megkérdeztem, hogy mégis, konkrétan mennyit?, merthogy vagy kté hónapja teljes erőbedobással megy a "munka"
De a keresett pénz mennyiségéről vonakodott nyilatkozni. Ennyit erről :-(

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.11.16. 17:01:23

Hala a magassagosnak, egyetlen ilyen "baratom" sincs.
Az ex-ferjem volt sales-es, de szerencsere nem MLM (ennek ellenere kurva idegesito volt, mikor mindent ugy adott be, mintha valamit el akarna adni).

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.11.16. 17:08:15

De varjatok, multkor iwiw uzenofalon (ja, az mar nincs is) ezt olvastam:

"Sziasztok!
Becsatlakoztam a Jen-Fe fogyasztó-közérzetjavító tapaszos buliba, nagyon szuper, összesen csak 2 embert kell hoznod aki fogyni akar és rögtön végtelen mélység után jön a lóvé!!! A Krisz Rudi anyukája vonalán vagyunk, 2 hónapja kezdte! Van, hogy napi 40-50 ezret keres most vele, ő segít minket felülről. Érdekel? Még nagyon az elején vagyunk...... végre valaminek tudunk az elején lenni, még 3 hónapja van csak Magyarországon. :-))) Mindenki fogy vele, mint a szar. :-)))Cukrosoknak,magas vérnyomásuaknak,koleszterineseknek és MEGGAZDAGODNI VÁGYÓKNAK különösen ajánlott!!!Üzenjetek,ha érdekel! "

Most nemtom, ez vicc vagy komoly?

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.11.16. 17:36:36

@afromagyar: "Mindenki fogy vele, mint a szar." Hát ez óriási :) Ez is a spanoskodás egy fajtája, meg a bizalmi viszony kialakítására irányuló kísérlet :D Neki ilyen _vitszes_ stílusa van, érted :)

Mitya Ivanov 2009.11.16. 19:26:42

@afromagyar: fogy vele mint a szar? ezt hogy?

Erzsebet 2009.11.16. 20:28:51

Az általam látott bemutatókat rokkant nyugdíjas hölgyek és párjaik tartották: MW, AMC, Tupperware. Mindnyájan nagy lelkesek voltak. Sikeres volt a vállalkozás. Volt aki ebből vett lakást és kocsit. /El is higgyem!/ Voltam olyan lány bemutatóján, aki jogi karon végzett, helyette kínai gyógytermékeket árult. Azt mondta, hogy jogi páélyán két kisgyerek mellett nem tud érvényesülni. Még egyetemi évei alatt szülte őket. Én még az ún. üzleti öltözettel nem voltam kibékülve. Sötét, a férfiak öltönyéhez hasonló nadrág kosztüm. A szaki bácsiból lett értékesítési igazgató is öltönyben nyakkendőben grasszált.

2009.11.16. 20:50:10

"- Ne haragudj, de én nem vagyok alkalmas erre a munkára, úgyhogy ha nem haragszol...
- Dehogynem, te alkalmas vagy erre, épp ezért gondoltam rád! Együtt építhetnénk a csapatot!
- Az "együtt"-öt ugye úgy értsem, hogy alattad a piramisban, ugye?
- Jaj, már az iskolában is ilyen kishitű voltál! Ezért tartasz itt!
- Ebbe inkább ne menjünk bele, nekem azért van komoly kapcsolatom, normális munkám, barátaim. Te meg 35 évesen minden hétvégén más pasinak torkozol a lakótelepi parkolóban az anyósülésen, és ilyen hülyeségekkel basztatod az ismerőseidet, már mások is panaszkodtak. Zárjuk le a témát, mondom, hogy én ilyen munkára nem vagyok alkalmas.
- Ezt ne nekem magyarázd, hanem majd a gyerekeidnek, hogy miért nem tudod nekik ugyanazt megadni, mint más szülők!
- Aha... Ha nem haragszol, ez legyen az én problémám. Amúgy most itt, mindenki előtt basszam szét a szádat a kisasztallal, vagy diszkréten vonuljunk félre ehhez?"

Rebegő ajkak 2009.11.16. 22:14:17

Ez jól esett. Engem az szokott meglepni, amikor teljesen normális, általam nagyra becsült tagok (férfi-nő vegyesen) ilyen "fasságokra" beakadnak...nem értem. Na miattuk (3*) volt szerencsém ilyen műsorban részesülni...úgyhogy mostmár vérbunkó mondjára ráfogok mindent a munkára, az időjárásra, oszt lekopnak ...
Amúgy pedig nagyon sajnálom őket, mert egynémelyiken látom, hogy tényleg képes elhinni...

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.11.17. 12:53:36

@tff: Én nyuszi vagyok az ilyen nyílt és egyértelmű konfliktuskezeléshez :)

noirp 2009.11.17. 14:49:44

@HRita: :DD

Jajj, MLM.
1) Egyszerűen nem értem, hogy a rossebbe lehet legális. Netán csak én vagyok hülye és keverem a pilótajátékkal.

2) Mosószer/étrendkiegészítő esetén nem kell jönni a kisasztallal! szvsz elég, ha elkezded nézni vagy firtatni az összetételt.
(Legalábbis esetemben ezt az mlm-es egyén lefagyása szokta követni. Legföljebb poénosan azt nyekergi, hogy hát peeeersze, ez neked szakmai ártaloooom)
üdv

noirp, a Gonosz Tudós Prototípusa

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.17. 15:18:28

@noirp:

Nem lehet minden emvéj ügynök vegyész!:D

Erzsebet 2009.11.17. 16:52:55

Annak idején nekünk a pozitív gondolkodást is tanították. Volt aki mosolygott, hogy milyen jó lesz. Én nem tudok pozitívan gondolkozni, csak reálisan. Még kabala figurát is kaptunk ajándékba, mint a hülye gyerekek.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.11.17. 18:11:08

@noirp: Ugyanilyen stratégiával általában le lehet szerelni a jehovistákat is. Csak egy kicsit meg kell kapargatni a bibliai tudásukat :) A poénos nyekergés ez esetben is ugyanaz :)

@Erzsebet: Még jó, hogy mantráznotok nem kellett :D

flea 2009.11.17. 18:45:27

@HRita: nekem van egy keresztény (!) haverom, akit egyszer megszólított egy arc éjjel fél egykor a Margit hídnál, hogy:

- Szia, tudtad, hogy Jézus szeret téged?

Mire a haver teli szájjal rávigyorgott és azt mondta:

- Hehe... Én vagyok Jézus!!

Ez is tökéletesen működött, a csávó kb elmenekült onnan. :D

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.11.17. 19:01:42

@flea: Erre tényleg nem lehet mit reagálni :D Legjobb szöveg :D

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.11.17. 19:57:47

@HRita: egyszer tesomhoz is becsongettek valami hitteritok. Tesom egy szal gatyaban volt otthon, es epp nem volt kedve senkihez. Ezek meg orult modjara nyomtak a csengot, ugyhogy vegul kinyitotta az ajtot, de kozben ezt mondta:
- Jovok mar, a k... Isten b.... meg!

Mikor kinyitotta, ezek ott alltak a konyveikkel a kezukben :). Nem sokaig maradtak.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.17. 20:05:10

@afromagyar:

Váó!
Egyszer egy baromi meleg szomba délután egyedül voltam otthon. És hát mi tagadás, elnyomott az álom. Húztam a lóbőrt a hencseren, mint egy napszámos. És akkor kurva nagy csöngetés volt. Felugrok, mint egy keljfeljancsi, az ajtóig kétszer elestem a saját lábamban. Kinyitom, ott áll egy ilyen fiatal gyerek egy lánnyal. Mondom: szevasztok. Erre a gyerek: örömhírt hozunk!
Na mondom, mi a fasz van kiscsávó, megütöttem a főnyereményt?
Ja, nem, hanem hoztak pár köteg Őrtorony című képesújságot.
Olyan túlméretezett ordibálást csaptam, hogy még a szomszéd háznál is futottak.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.11.17. 20:12:42

@afromagyar: @El Topo (Sgt. Elias): Úgy tűnik, soha nem a befogadó célközönséget találják meg :) De akkor meg mi a faszér' erőltetik? Azt tudom, hogy a jehovistáknál minden héten meghatározott napon téríteniük KELL. Őrtorony meg minden szar. Ahol én lakom, egy hatvanas bácsi egyedül és két télen-nyáron gyapjúharisnyával büntető nő szokta terjeszteni az örömhírt. Engem már ismernek, és mikor meglátnak, mindig lehervad a mosoly az arcukról, pedig én is ember vagyok, engem is szeretni kéne :D

surranómacska 2009.11.17. 20:23:06

Elképesztő... Gerinctelen sciennet jut eszembe, volt barátom szállt be és győzködött h adjam csak meg az adataimat, majd ő intézi a dolgokat, higgyem csak el, hogy jó az! Persze sugárban hánytam már csak az említésétől is, de ez a hülye kis pöcs belerakott valami többezret. Mondtam neki, hogy adta volna inkább nekem a pénzt, ha már nincs hova baszni, garantáltan jobb helyre kerül. :D
Hú de felbasztam magam most!!

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.17. 20:35:40

@HRita:

Mondjuk ha a csaj egyedül lett volna, biztos behívom, aztán megmutatom nek az ÉN őrtornyomat.

Erzsebet 2009.11.17. 20:36:04

@H Rita: Mantráznunk nem kellett, nem is csináltam volna. A teremben, ahol a meetingeket tartották, a falon mindenféle hindu és mohamedán bölcstől vett idézet volt található. Nem bifláztam volna be a szövegeiket. Már elég felnőtt voltam, 30-on felül és kialakult a keresztény identitásom. A hittérítőket is leszerelem. Az újságjaikat elfogadom, utána kidobom. Az én felekezetem honlapján úgy olvastam, hogy azért tegyük ezt, hogy ne jusson el az érdeklődőkhöz. Annyi embert meg tudnak téveszteni.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.17. 20:38:48

@Erzsebet:

............................................________........................
....................................,.-‘”...................``~.,..................
.............................,.-”...................................“-.,............
.........................,/...............................................”:,........
.....................,?......................................................\,.....
.................../...........................................................,}....
................./......................................................,:`^`..}....
.............../...................................................,:”........./.....
..............?.....__.........................................:`.........../.....
............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../........
.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/...........
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}...........
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../............
...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../.............
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”...............
............/.`~,......`-...............................\....../\...................
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__...........
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,....
.....`=~-,_\_......`\,.................................\........................
...................`=~-,,.\,...............................\.......................
................................`:,,...........................`\..............__..
.....................................`=-,...................,%`>--==``.......
........................................_\..........._,-%.......`\...............
...................................,

Franzi 2009.11.17. 21:13:19

@HRita:
a jehovásoknál elég annyit mondani, hogy "szerintem az extázis miatt vagyunk a földön" és máris láthatod, ahogy megjelenik a homlokukon, hogy "Error" :)

Franzi 2009.11.17. 21:22:48

ha időm engedi, akkor előszeretettel megyek ilyen előadásokra és robbantok. csak udvariasan felteszek egy-két kérdést és helyre rakok néhány kijelentést.

a legutóbb a lyonesses magyarázta, hogy mennyi milliót lehet keresni. mire visszakérdeztem hogy neki eddig mennyi sikerült. erre jön a válasz, hogy ő sem kérdezi meg tőlem a fizumat. mondom neki, ja, csak az a különbség, hogy én nem állok ki hirdetni, hogy a többiek is ugyanazt csinálják, amit én, mert hogy az mennyire jövedelmező. :D

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.11.17. 21:35:19

@Franzi: Igen, ez a különbség. Ha mi nem erőltetjük rájuk a mi cuccainkat, akkor ők milyen alapon?

Franzi 2009.11.17. 21:48:56

@HRita:
nekem azzal nincs gondom, ha vki el akar vmit adni, de

1.
akkor az olyan dolog legyen, ami nekem jó és megéri

2.
ne próbáljon meggyőzni a csodálatos pénzszaporodásról, mert az még az államnak sem sikerül.

lehet, hogy adóhivatalt kellene MLM rendszerben működtetteni? :)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.11.17. 22:03:56

@Franzi: Nálam ez úgy működik, hogyha venni akarok valamit, akkor odamegyek és megveszem :) De hogy házhoz jöjjenek, és be akarják magyarázni nekem, hogy szükségem van az általuk kínált akármire, hát az szerintem akkor is parasztság :) És ez kapcsolódik az 1. pontodhoz: általában soha nem olyan dolgot akarnak eladni, ami tényleg jó, vagy tényleg megéri. A megérős és fasza dolgok sajnos nem jönnek házhoz :)

Franzi 2009.11.17. 22:15:47

@HRita:
persze, ez oké :)

vannak olyan dolgok, ami házhoz hoznak. emlékszem régen a tuper-partikra. és azok tényleg nagyon jó cuccok. amikor én vettem, akkor még nem lehetett hasonló minőséget boltban kapni és a mai napig megvannak. :) ma már más a helyzet. viszont ott tartottak egy bemutatót, senki nem akart semmit a másikra ráerőszakolni. bemutatták, ha akartad megvetted, ha nem akkor is jól érezted magad :)

Franzi 2009.11.17. 22:17:34

@Franzi:
és nem csináltak nagy titkos rendezvényt belőle, hatalmas körítéssel.

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.11.18. 06:54:57

Nemreg az egyik baratnom mondta, hogy ugy tunik, megoldodnak az anyagi gondjai, mert egy ismerose, aki nagyon penge csaj, meg PENZUGYES, szoval vagja nagyon a dolgokat, ajanlott neki egy nagyon jo biznict. Hogyaszongya gyemant-biznisz. Mondom, vaaaaacsi.
Google, ezer oldalt kidob, mondom neki, aranyanyam, olvassad mar ezeket az oldalakat elfele.
Aszongya, huabudoseletbe, de jo, hogy vagy nekem!
Azota sem milliomos (miattam) :).

Erzsebet 2009.11.18. 11:07:03

Annak idején ezek a bemutatók, üzleti tevékenységek a vidéki lakosság körében voltak közkedveltek. A tanácsadók is általában a rokkantnyugdíjas vidéki nőkből kerültek ki. Volt aki tanfolyamon, kozmetikában, üzletekben szervezte a közönséget.

Wywern · http://www.narancsoskacsa.blog.hu 2009.11.18. 17:12:16

Én a későn kapcsolók közé tartozom, ezért reagálok csak most :)
Nekem a következő a kedvencem:
"Jaj, ne nézz már így tudom , hogy ez olyan lerágott csontnak tűnek, de ez most egészen más!
Nem piramisrendszer, dehogy! Hülyének nézel, vagy mi?
Ez gyémántrendszer, sokkal jobb... most ne fintorogjál, még nem mondtam el a nagy okosságot.
Figyelj! Ez amerikai cucc, annyira új, hogy ha most belépsz, még benne lehetsz az első körben. Hogy én akkor hol vagyok?? Jó akkor a második körben, de akkor is..."

Wywern · http://www.narancsoskacsa.blog.hu 2009.11.18. 17:13:31

És az elütésekért elnézést kérek!
Nem, a kiskutyát nem én ütöttem el.

nyílméregbéka 2009.11.18. 20:25:07

@Wywern: Ez az, miért kell letagadni, hogy piramisjáték, vagy MLM, ha rákérdezünk?! A sciennetes ismerős is rögtön rávágta, hogy neeeem, dehogyis piramisjáték ez... Lóf*szt nem, hisz az a lényege, hogy ahány embert beszervezel magad alá, annyiadik szinten vagy!
Különben VAN MLM-es (FLP-s) ismerősöm, aki igen szépen él, csakhogy nem a dezodorokból, hanem van egy jó gazdag pasija, aki eltarcsa. Így én is tudnék! :-D

2009.11.19. 20:38:30

@nyílméregbéka:
Hát mert a piramisjáték Magyarországon bűncselekmény. :) Az mlm meg annyiban különbözik tőle, hogy ha a pénzmozgáshoz már valami szar termékátadást is kapcsolsz, akkor nem áll meg a Btk.-s tényállás. De a működési mechanizmus az mlm-nél is dettó ugyanaz.

sorica123 (törölt) 2009.11.19. 20:46:01

@nyílméregbéka: ennek ez a neve. Tegnap is hallottam tök természetesen valaki szájából, hogy X. Y. pénzügyes, 'tudod, ilyen piramis-rendszerben'. És megmagyarázta a csaj, hogy az az, hogy beszervezel másokat - és tényleg az. Van, akinek gázaskodás nélkül megy, van, aki borzalmas ebben a szerepben, én élből el se vállaltam ilyen munkát, tudom, hogy nincs humorom hozzá. Ha ember akarsz benne maradni, kell legyen érzéked, mikor mi merre... nem annyi, mint nekem, hanem sokkal több.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.12.18. 08:14:22

annyi nem világos még, hogy miért kell etetni, köntörfalazni, sunnyogni a felvezetésnél. vagyis világos, mert ha egyből megmondanák a tutit, lófasz se menne a közelükbe.

Donna Anna · http://operahumor.blog.hu/ 2010.08.10. 16:02:00

Én azt utálom, mikor álláshirdetésnek álcázzák, aztán pont iylen bemutató jön. A múltkor is valami adminisztrációs munkát hirdettek, ketten elmentünk, erre kiderül, hogy természetesen valami mindent gyógyító fasságot kéne eladni. Már mielőtt elkezdte, megállapítottuk a másik nővel, hogy éhesek vagyunk, és csak az időnket fogja rabolni a picsa, úgyhogy elég durván be is szóltunk mindketten és elmentünk.

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.09.07. 09:33:55

Az az érdekes az mlm rendszerek hazai lecsengésében, hogy nagyon sokszor veszekedésekkel, kirúgásokkal, perekkel, kiválásokkal, koppincs-kaptafárra épülő konkurensek kialakulásával folytatódik a "nagy boom" utáni időszak. Ez lett a SN, gyémánt, a sok mágnes-bio-lekvár-zévitamin, biorezonancia és brokernet cégekkel is.
süti beállítások módosítása