HTML

Görbe sminktükör

Kísérlet a női nem megítélésének árnyalására, azaz nagy szarban vagyunk, de mentem, ami menthető, ennél rosszabb már úgyse lehet.

Nőtípusok, játszmák, taktikázások, picsulások-picsogások túlzó, de ismerős formában.

Az ötleteket, kritikákat vagy akár teljes posztokat a gorbe.sminktukor kukac gmail.com-ra várom kíváncsi szeretettel :)

Az itt megjelenő minden tartalom Creative Commons: Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! licenc alatt áll.

Gondolatbokrétáitok

Címkék

agytröszt diznicsaj (1) alkohol (1) anya (2) ápolónő (1) autóvezetés (2) a lelki szemetesláda (1) a nők és az alkohol (1) a test angyala (1) babaproject (1) baba mama (1) bandababa (1) barátnők (4) bevásárlás a férfival (1) bikiniszezon (1) bkv (1) bőbeszédű (1) búcsúzás (1) bulvár (1) bútoráruházban (1) crocs (1) csajbuli (1) csajszis dumcsik (1) család (1) családi program (1) csúnya lány (1) díszfeleség (1) domina (1) egészségügy (1) első randi (1) esküvő (1) evés (1) facebook (1) farsang (1) felhívás (1) feminista (1) feminizmus (1) focimeccs (2) fogamzásgátló tabletta (1) fogyókúra (1) főnök (1) fotók (1) frusztráció generátor (1) gyerektervezés (1) gyermekkönyv (1) halloween (1) házasság (2) házibuli (1) hellókarácsony (1) hello kitty (1) hétköznapok dívája (1) hideghegyi sportőrült (1) hipochonder öregasszony (1) hivatalnoknő (1) húsvét (1) jogsi (1) jó fej csaj (1) karácsony (4) kibeszélés (1) kikupálós lány (1) kismama (1) kisvárosi csaj (1) könyöklő néni (1) könyvajánló (1) környezettudatos nő (1) közveszélyes nők (1) kreatív hobby (2) kretén (1) kultúra (3) lakótelep (1) latinos műveltség (1) lecsekkolás (1) lecsúszott kamuvállalkozó (1) leggings (1) magyarázat (1) március 15. (1) meglepetés party (1) mlm (1) mosolytündér (1) mozi (1) műköröm (1) nem értem (1) néptáncos (1) női dráma (1) női önzetlenség (1) női önzőség (2) nők (28) növénykedvelő (1) nyilvános wc (1) olvasói poszt (13) olvasói statisztika (1) összetartozás demonstrálása (1) óvszer (1) panasz (1) parfüm (1) párkapcsolat (1) parti nagy lajos (1) pasizás (1) pocaklakó (1) politizálás (1) posztajánló (1) rámászás a férfira (1) slágerek (1) smink (1) sör (1) stlustanácsadó (1) strandolás (1) strassz (1) szépségápolás (1) szépségszalon (1) szerelem (6) szervezőzseni nő (1) szingli (1) szlengblog könyv (1) sznob pengeszáj (1) szobanövények (1) szülés (1) születésnap (1) szüzesség (1) tánc (1) társkeresés (1) telefonálás (2) terhesség megelőzés (1) természet leánya (1) teszvesz (1) tippek (2) tömegközlekedés (1) trendi (1) tudatlan tucatnő (1) tudományos fanatikus (1) tunika (1) udvarlás (1) új külső (1) utazás (1) útjavító munkás (1) ütős keresőkifejezések (1) valentin nap (1) vallás (1) vásárlás (1) vidéki csajtípusok (1) Címkefelhő

2009.12.08. 09:00 HRita

NŐTÍPUSOK: A feminista

A feminista szomorúan és dühösen konstatálja, hogy az emberiség többezer éves fennállása óta még mindig a férfiuralom a döntően meghatározó. Nemtetszésének a létező összes fórumon hangot ad, és egyben keményen elutasítja a nemi különbözőségre épülő igazságtalanságot, alá-fölérendeltséget. Határozott, végiggondolt és tántoríthatatlan emancipációs törekvései vannak: tudja, hogy a világ nem fog magától megváltozni, így neki kell cselekednie.
Tisztában van a nők kiszolgáltatottságával, lealacsonyító és sokszorosan kihasznált helyzetével; életcélja mindezt felszámolni, valamint bebizonyítani, hogy a nők is érnek annyit, mint a férfiak. Sőt. Többet, sokkal többet.

Éppen ezért majdnem mindig elmélyed valamilyen marginális témában, amelynek szakértője lesz, és ha férfiakkal beszélget, mindenképpen felhozza, hogy ezzel is érzékeltesse szellemi fölényét, kiválóságát. Bármiről legyen is szó, ő replikázik, kiigazít, rávilágít, helyre tesz, és a női nemet hozza ki egyértelmű nyertesként. Ha a heti lottósorsolásról van szó, akkor is.

Küzd az előítéletek ellen, a szőke nős vicceket egyenesen vérlázítónak tartja.

- Mi történik, ha a csajt bezárják egy üres szobába két fagolyóval? Az egyiket elveszti, a másikat elrontja.
- Ez is annyira jellemző. Mindig a sztereotípiák! Gondolj már bele: hát hogy a francba’ tudná elveszteni, mikor nincs is hova begurulnia a golyónak, mert üres a szoba? Meg főleg hogyan ronthatná el? Pont azért fagolyó, mert nem több részből áll. Maximum csak eltörhetné, de hát éppen azért fagolyó, hogy ne törhessen el. A fa amúgy is eléggé ellenálló anyag, nem is értem, hogy juthatott eszébe ez egyáltalán valakinek. Abszolút megtévesztő, megalázó és nagyon igazságtalan!
- De ez csak vicc, nem kell komolyan venni.
- Ugyan már! A vicceken nevetni lehet, de ez szomorú. Elkeserítő, hogy még mindig itt tartunk.

Viszont a férfiakról szóló vicceken igen jókat tud nevetni, és ha már mindez szóba került, megragadja az alkalmat, hogy éles társadalomkritikájának hangot adjon:

- Ezt hallgasd meg: Miért nagyobb az orrlyuka az orangutánnak, mint a férfinak? Mert vastagabb a mutatóujja.
Ugye hogy ugye? Ez nemcsak vicces, hanem még igaz is. A pasik, tényleg nem képesek másra, mint az orrtúrásra. És ehhez képest mi van? Mindenhol ők töltik be a fő pozíciókat, és mi, nők, akik valószínűleg jóval többet konyítunk a témához, mint ezek a szőrös majmok, kapjuk a sokkal kevesebb fizut ugyanannyi vagy még több melóért. Emellett a társadalmi megbecsültségünk nulla, semmi, nuku. Mi még mindig csak másodrangúak vagyunk a világ szemében. Kérdem én, miért? Hát a háborúban, míg a férfiak katonásdit játszottak, mi tartottuk otthon a frontot! Csavargyárban dolgoztunk, autókat szereltünk, ástunk, traktort vezettünk…
- Te is?
- Nem, én nem. De nem is ez a lényeg. Az elvről van szó!

Bár nem tartja magát kimondottan férfigyűlölőnek, azért nem rejti véka alá sommás és kritikus véleményét: a férfiakat csak a farkuk irányítja, és igazából képtelenek az önálló gondolkodásra. Perverzek, szélhámosok, rabszolgahajcsárok, basáskodnak a nők fölött, elnyomják és leigázzák őket. A szexuális aktust is csak arra használják fel, hogy a női méltóságot sárba tiporják, és a nőket állati sorba alacsonyítsák le. Ezért ő résen van, és nem megy bele a rafinált, számító és gusztustalan játékaikba. Kovács Katival együtt pedig himnuszként zengi a Soha nem leszek a játékszered című örökbecsű, mély emberi igazságokat felmutató dalt, és jobbára tartja is ehhez magát.

Nőtársait előszeretettel világosítja fel és döbbenti rá párkapcsolatukban betöltött méltánytalan szerepükre, és szinte könyörög, hogy egyszer végre álljanak a sarkukra, és törjenek ki az elnyomatásból, míg nem késő.

- Egészen biztos vagyok benne, hogy ez az Antal csak elnyomja a személyiségedben rejlő lehetőségeket. Nem jutsz levegőhöz, visszaránt a földre, eltöri a szárnyaid és kalitkába zár. Hát kell ez neked? Miért főzöl neki? Ne mossál rá. Idomítsd. Trenírozd. Mutasd meg neki, hogy nem vagy a rabszolgája, hanem egy vele egyenrangú, érző lény, akinek ugyanolyan jogai vannak, mint neki. Ha ezt nem képes elfogadni, tedd lapátra, és hagyd, hogy sírjon. A férfiaknak meg kell tanulniuk a kutyafittyet. Eleget játszották a nagyurat, itt az ideje, hogy végre mi is előlépjünk a homályból a fényre!
- Hát rendben, de most mennem kell.
- Jó, de ígérd meg, hogy nem főzöl neki, rendicsek?

Aztán pár hónap múlva, miután a barátnő a jó tanácson elgondolkodva tényleg szakít a despota zsarnokkal, az elvhű feminista felkeresi a kirúgott Antalt, és odaadja magát neki. Nem megalázkodásból és még véletlenül sem alantas ösztönöknek engedelmeskedve. Pusztán előrelátásból. Hiszen fel kell nevelni egy újabb generációt, amelyik tiszteletben tartja, élteti és továbbápolja a női nem általa kínkeservvel fényesre csiszolt renoméját.

131 komment

Címkék: feminizmus feminista


A bejegyzés trackback címe:

https://gorbe-sminktukor.blog.hu/api/trackback/id/tr1001581864

2009.12.08. 14:23:20

@El Topo (Sgt. Elias): Nincs undorítóbb egy picsulós nőnél. A helyett hogy megpróbálná megoldani a saját problámáit, jön az én nem tudom, jaj, nem értek hozzá, nincs semmi műszaki érzékem, nem cserél kereket, de még egy villanykörtét sem, 2 kg-nál nehezebb csomagját már neked kell cipelni. Hozd, el, vidd el, intézd el! Te meg lihegsz utána mint egy juhász kutya. Ha valami nem úgy van ahogy elképzelte, könnyekre fakad.

Mert egyszerűbb nyafogni egy kicsit, majd egy himnemű megsajnál, és megcsinálja helyetted.

virágelvtárs 2009.12.08. 14:26:58

Hehe, az van, hogy miközben röhögünk, a feministák meg hódítják a tért! A randa nagy nyugaton már át akarják iratni a törvényeket meg az irodalmi műveket, meg a nyelvtani szabályokat, hogy ugyanmár minden mellett legyen she, la, meg ezek.

Merhát ugye a klasszikus:
"- Továbbá... elidegeníthetetlen joga minden férfinak."
"-Vagy nőnek..."

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.08. 14:33:54

@Frengi:

Frengi, mit mondjak? Igazad is lehetne akár, mégis az a helyzet, hogy én szeretem, ha egy nőnek kinyithatom a kocsiajtót, akkor is, ha központ zár van benne. Szeretem, ha feladhatom a kabátját és nem baszom zsebre a kezeimet, ha egy 10 kilós pakkot hurcibál. Előfordult már, hogy éjszaka mentem el valahova egy lányért, mert eltévedt.
És még megtisztelve éreztem magam, hogy engem hívott.
Egy feministával lehet hogy kényelmesebb az élet, viszont eleve nem kerülök vele olyan szituációba, hogy együtt élhessünk.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.08. 14:35:32

@virágelvtárs:

Bezony! Az USA-ban már nincs is fireman, hanem firefighter, meg ilyenek...

virágelvtárs 2009.12.08. 14:41:31

@El Topo (Sgt. Elias): Akkor a policefighterek is minden bizonnyal mindent megtesznek a tisztelt adófizetők/adófizető nők biztonságáért! :)

Szépen nézünk ki.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.08. 14:44:23

@virágelvtárs: Érdekes az is, hogy a napi 8 órában számítógép előtt dolgozó irodista _lányzó_ hangoztatja a leginkább ezt a firefighterséget. Mintha neki bármi köze is lenne hozzá, vagy ha attól bármi is megváltozna, hogy megváltoztatjuk a nevét. Attól ő még ugyanúgy ott fog dolgozni, és adott esetben ugyanúgy fogja hordani a kaffét a föncinek.

A feministák mostanában ujjonganak amiatt is, hogy Ugyan Anita első magyar nőként megmászta a Mount Everestet. Életpéldájával és kitartásával nagy lépést tett a nők pozitív megítélése felé :D
Kapcsolódik: villaminterju.blog.hu/2009/05/21/villaminterju_ugyan_anita_hegymaszoval

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.08. 14:47:48

@virágelvtárs:

A police az meg policeperson, ha jól emlékszem.

virágelvtárs 2009.12.08. 14:49:12

@HRita: Én már döntöttem, egyenjogúságot akarok. Elmegyek szülni. Odaadom magam az első jöttment csajnak, aztán hagy szóljon. Maszkulista leszek. :)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.08. 14:51:00

@virágelvtárs: Látom, továbbgondoltad ezt a Blájen-es dolgot, nagyon helyes :DD Ám előbb még ki kell vívnod a jogot, hogy szülhess. Nem ártana megszavaztatni :))

vincere 2009.12.08. 15:04:41

jó 10 évvel ezelőtt egy skandináv országban tanultam fél évet. na ott volt aztán feminizmus. ott egy nő felháborodva kérte ki magának, ha egy férfi előre akarta engedni az ajtón, és úgy általában a nők (fiatal egyetemisták) olyanok voltak, mint egy amazon, egy idő után abszolút nem csodálkoztam már a dán férfiakon (nem lehetett velük mit kezdeni, teljesen eltorzultak már ott a dolgok).

ahol most élek, az totál nemzetközi közeg, ennek köszönhetően az alapvető emberi udvariassági gesztusokat nem nyomta el a nagy egyenlősdi, természetes, h. kinyitják az ajtót egy nőnek, mint otthon. nekem nagyon hiányozna, ha nem ez lenne, pedig egyedül oldom meg a problémáimat, de ezek a kis apróságok igenis fontosak szerintem.

2009.12.08. 15:04:47

@El Topo (Sgt. Elias): én nem erről beszéltem.

Kinyitja a kocsi ajtót, felsegíti a kabátot, cipeli a pakkot, de lelkiismeret furdalás nélkül elnézi hogy annyit dolgozom mint egy igásló, és megdicsér, hogy én milyen ügyes vagyok, a jég hátán is megélek.

....de mondom, bizonyára vannak másmilyen férfiak is, másnak, máshol, egy más bolygón...

Nem vagyok egy bányarém, még sem tudtam soha semmit kinyafogni.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.08. 15:14:43

@Frengi:

Ne idegesítsd fel magad, árt az arcbőrődnek, héj!

2009.12.08. 15:18:33

@El Topo (Sgt. Elias): mintha az exem mondta volna, ha valami nem volt a kedvére való, rögtön azt mondta, hogy ideges vagyok, pedig csak tényközlésre szorítkoztam, nem emelkedett meg a pulzus számom.

Milla Jovovich mondja a .45 c. film végén:

Az élet olyan mint a szex, ha élvezni akarod magadra vagy utalva.

Mitya Ivanov 2009.12.08. 15:21:47

@Frengi:

"elnézi hogy annyit dolgozom mint egy igásló, és megdicsér, hogy én milyen ügyes vagyok, a jég hátán is megélek."
lehet hogy félreértem, de ha olyan munkád, a foglalkozásod, amiben annyit kell dolgozni, mint egy igáslónak, akkor abban alapesetben nem a férfi a hibás, hanem inkább senki. Ha igáslóként dolgozol, utána hazamész és nekiállsz takarítani, meg elvégzed az összes házimunkát, és a veled élő férfi otthon doglik és faszgitározik :)), akkor az más helyzet. Ott akkor felszólalmlásnak helye van!

Szalacsi_Dezső 2009.12.08. 15:29:22

@El Topo (Sgt. Elias):
"Annak idején, amikor hazamentem a feleségemhez, mindig tudtam, hogy aznap beszélt az anyjával/Gyöngyivel/Orsival. Már az ajtóban éreztem. "
Hát bizony ez így van, főleg anyóspajtás van rájuk nagy hatással.
Én ilyenkor egyszerűen azt mondom neki:
"Maaargit! Ne mennyé má' eseményszámba, mer' ormótlan váglak!"
Ezen meg elröhögi magát és visszazökken.
Hehehe

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.08. 15:30:09

@Frengi:

Frengi!
Nem akarok itt ezen tocskolni, de én hosszú éveket húztam le egy nő mellett, aki konkrétan semmiféle hasznos tevékenységet nem végzett. Semmit. Én főztem, én mosogattam, mostam, takarítottam és természetesen ejártam dolgozni, ő meg ugye otthon volt Gyesen, vagy min. Ha hazaértem a melóból úgy baszarintotta hozzám a gyerekeket, hogy még a cipőmet sem tudtam levenni.
De nem feminista volt, hanem lusta.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.08. 15:32:41

@Szalacsi Dezső:

Én ezen már túl vagyok, gecau!

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.08. 15:33:58

@Szalacsi Dezső: Besenyő úr vitathatatlanul nagyon ért a női lélekhez :))

virágelvtárs 2009.12.08. 15:42:34

@El Topo (Sgt. Elias): Hijj a mindenit, az én ilyen lusta nőmet komoly átnevelésben részesítettem mikor már nagyon kifáradtam, aztán mikor láttam, hogy sokat fejlődik, feleségül vettem. Ugye nem most baztam el?

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.12.08. 15:46:05

@vincere: bezzeg Belgiumban! A multkor is majdnem pofan vert az ajto, mert nemhogy nem nyitjak ki elotted, de meg meg sem tartja, ha elotted megy ki a parasztja.
En nem vagyok feminista, de vannak alapveto udvariassagi szabalyok, amiket esetleg illene betartani.

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.12.08. 15:47:27

@Frengi: na, nem az a szomoru, ha a ferfi udvarias, es mellette hagyja, hogy kicsinald magad, hanem, ha tenyleg ugy mennek a dolgok, ahogy ez a Milla mondta :)

vincere 2009.12.08. 15:54:09

@afromagyar: én itt vagyok a szomszédban :-)
hát, igazából sztem itt sincs kolbászból a kerítés :-D, szóval itt is inkább csak a munkahelyemen, ill. a hasonlóan ultranemzetközi helyeken tartják magukat az udvariassági szokások, lehet, h. az őslakosok magukban szintén "bunkók"...
az se mindegy, h. itt még a bevándorlók is (európai) mediterránok

tête d'ange 2009.12.08. 16:12:22

a volt munkahelyemen pont a kozépkoru nok promotàltàk a fiatal fiucskàkat, mi meg a sarokba voltunk dobva ...
nekem nagyon ugy tunik h itt mindent a nok irànyitanak.

csak a nok kozott is a jobbik helyen kell lenni.

tête d'ange 2009.12.08. 16:27:33

jut eszembe, lehetne irni egy posztot a "friss hus kerestetik" avagy hogyan cuppannak rà a kozéporu nok a fiucskàkra.
(akinek nem inge ...)

mlly_blm · http://mollyblooom.blogspot.com/ 2009.12.08. 16:31:29

@vincere: érdekes, azon sose nyafognak a nők, hogy nem mehetnek bányába dolgozni:)
(jójó, biztos volt azért ilyen is)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.08. 16:46:49

@mlly_blm:

Rég láttunk, már kezdtünk aggódni!
Csak nem valami baj volt?

vincere 2009.12.08. 16:48:06

@mlly_blm: akár hiszed, akár nem, a világ első szexuális zaklatás elleni pere (ami alapjaiban változtatta meg a vállalatok életét), épp egy bányában pattant ki :-) ebből készült a North Country c. 2005-ös film, épp nemrég láttam. a film nem egy hatalmas szám, de elgondolkodtató, h. honnan indult az egész.

mlly_blm · http://mollyblooom.blogspot.com/ 2009.12.08. 17:00:59

@El Topo (Sgt. Elias): köszönöm kedves kérdésed, csodásan éreztem magam, csak épp utazgattam kicsit.

mlly_blm · http://mollyblooom.blogspot.com/ 2009.12.08. 17:07:18

@vincere: ó. na majd utánanézek, a feminizmus nekem mindig vicces téma volt (meg valahogy olyan nagyon pénisz irigy dolognak tartom, persze a soft-változat nyilván lehet jótékony is).
a főiskolán jártam egy nagyon csúnya nőhöz (ez csak sztereotípia, vagy a feminizmushoz előírás a (hogy is mondjam) furcsa külső?) vmi gender studies-ra, de csak mert már nem volt máshol hely. rettenetesen unalmas volt.

aribeth 2009.12.08. 17:10:53

@mlly_blm:
A harminc kilós, vérszegény fiúk se szeretnének a bányában robotolni. :-)
A másik kedvenc érv még a "bezzeg a katonaság után se sírtok", hát, tény, hogy a hosszú és értelmetlen laktanyai szívatás után semmiképp, viszont nem ártana, ha mindkét nemnek kötelező lenne részt venni ilyen-olyan szintű elsősegély, katasztrófavédelem, honvédelem, fegyverhasználat, franctudjamégmirelenneszükség képzéseken. Persze ez soookba kerülne, meg semmi értelme, és ki szervezné meg, blablabla.
Jézusom, most nacionalista femináci lettem.

mlly_blm · http://mollyblooom.blogspot.com/ 2009.12.08. 17:16:52

@aribeth: nem, asszem a bánya nem népszerű hely...valami morális képzés se ártana a fizikai mellé, aztán mondjuk megtanulhatna mindenki olvasni, meg ilyesmikre gondoltam:)
én egyébként sok férfi szájából hallottam olyat, hogy örül, mert volt katona, bár ezt nehéz elképzelnem, tekintve, hogy volt, aki hozzátette, hogy amikor hazament, újra meg kellett tanulnia beszélni...

aribeth 2009.12.08. 17:17:04

Aki szeretné a két végletet (Magyarországon férfiuralom van! Magyarországon nőuralom van!) tanulmányozni, annak szeretettel ajánlom az Index fórum Feminista topikját, valamint a Mennyire számít a férfiak külseje topikot. Mindkettő átment már rég offoldába, de amikor néhanapján összecsap a két tábor, abba a galaxis is beleremeg.

vincere 2009.12.08. 17:21:49

@mlly_blm: az az igazság, h. a "soft feminizmus" (bár ez a maga idejében kőkemény volt) nélkül most mi nők nem szavazhatnánk, nem dolgozhatnánk azt, amit akarunk, nem lehetne tulajdonunk, alapvetően apa vagy férj nélkül szinte az utcára se léphetnénk ki... (elég megnézni egy 150 évvel ezelőtt játszódó filmet vagy elolvasni egy könyvet). ezt ma mindenki alapnak veszi, pedig ezért jó régen keményen megharcolt már helyettünk valaki.

2009.12.08. 17:32:37

@El Topo (Sgt. Elias): azért valamit csak tudott ?:)

mlly_blm · http://mollyblooom.blogspot.com/ 2009.12.08. 17:33:11

@vincere: igen, pont erre gondoltam, amikor a soft feminizmus (ami annak idején a hardcore volt nyilván) jótékony hatásait írtam.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.08. 17:33:54

@vincere:

Így igaz!
A tisztességes, normális törekvéseket nagyon támogatom, de nem bírok azonosulni (a feminizmus esetén sem) a túlhajtott vadbaromságokon.
Nagyon tudom támogatni például, hogy ugyanazért a munkáért ugyanazt a fizetést kell adni egy nőnek, mint egy férfinek. Ugyanakkor idegrohamot tudok kapni azon, hogy amerikában már nem azért nincseneteliajtós irodák, csak üvegesek, hogy ott nőket ne erőszakoljon meg a főnökük. Éppen ellenkezőleg! A férfi főnökök már eleve fosnak, hogy majd jól bevádolja őket valami titkárnőcske.

2009.12.08. 17:34:41

@mlly_blm: régen mehettek, nagyanyám is ott gályázott

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.08. 17:35:22

@Frengi:

Szült nekem két remek fiút, ezért gyakorlatilag minden meg van bocsátva.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.08. 17:39:02

Mondjuk a szakmák elnőiesedése is érdekes téma egyébként.
Sráckoromban az énektanárunk, Feri bá olyan előitéletmentesen pofozta fel a szünetben balhézókat, hogy igazán minden tiszteletünk az övé volt. És még szerettük is. Hol csinálja meg ezt manapság egy huszonegy-két éves tanárnéni?
A bíróságokon miniszoknyás lányok mérik ki a büntetéseket olyan fazonokra, akiktől még én is meghőkölnék.
Bolond világ ez...

mlly_blm · http://mollyblooom.blogspot.com/ 2009.12.08. 17:47:59

@El Topo (Sgt. Elias): ma már egy tanárt akkor is feljelentéssel fenyegetnek egyes szülők, ha szól egy kölöknek, hogy mondjuk ne dohányozzon a folyosón, sőt, a legszebb amikor a gyerek hivatkozik a saját jogaira

mlly_blm · http://mollyblooom.blogspot.com/ 2009.12.08. 17:49:33

@Frengi: na látod, akkor még egyenjogúság volt:) ma mehetnek vajon? én mondjuk sose akartam...

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.08. 17:51:17

@mlly_blm:

Mondom, hogy elbaszott egy világ ez.

Erzsebet 2009.12.08. 18:41:53

Sztálin feleségéről, Nagyezsda Allilujeváról láttam egy filmet. Ő is egy feminista, modern nyanya volt. Fel akarta szabadítani az orosz nőket a háztartás és gyerek nevelés rabságából. Megnyíltak előttük a gyárak és a bányák. Nem mindenki akar felszabadult lenni. Egy ismerős lány Marokkóba ment férjhez. Jól érzi magát egész nap a házban, kendőben a nőrokonok között.
@El Topo: Te lehettél az ideális férj. Barátnőm családi élete is olyan, mint a tietek volt. Ő főállású anya. Az ura vezető állásban van. A házimunkát is ő végzi. Műszak után foglalkozik a gyerekekkel. Üzlet feleit otthonába is meg kell hívni. Sokszor gyerek zsivajban tárgyal. Ünnepekre, ő az egyedüli pasi főz, 4 nő mellett. Dédi, nagyi, feleség, nagylány elvárják tőle. Azonkívül boltokba zavarásszák. Én le vagyok sajnálva, hogy mindent magam csinálok, de én jobb egészségi állapotban vagyok, mint a barátnőm.

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2009.12.08. 19:41:52

Én antifeminista vagyok, sőt, f@szista :-)))

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2009.12.08. 19:45:31

@El Topo (Sgt. Elias): de akkor mégis mi a megveszekedett fenével cseszte el mindennapjait? Komolyan, írd már le egy napját... Én félholtan, otthon vergődve táppénzen két hullafáradtságos alvás közt is elmosogattam, összedobtam valami egyszerűt, meg mostam 1 adagot / nap. Már csak úgy unalmamban is.
És-és-és uszkve hány évig tudta ez művelni / gyerek?

2009.12.08. 20:22:46

@mlly_blm: nagyanyám nem az emancipáció miatt dolgozott a bányában, hanem mert a faluban nem volt más meló, nagyapám lelépett egy nála 18 évvel fiatalabb macával, a mama meg ott maradt a 3 gyerekkel 1946-ban, a családi segéyl még nem volt kitalálva, bár a nagyanyám kibrusztolta később, hogy a gyerektartást levonják a nagypapa pártitkári fizetéséből, mert már az akkori elvtársak is tudtak élni, de fizetni ők sem szerettek.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.08. 20:26:12

@Krisztinca:

Hát kérlek szépen én nem voltam ugye otthon, de azért a nyomokból arra következtettem, hogy többnyire evett.
Általában mire hazaértem, a konyha úgy nézett ki, mintha egy zászlóalj kajált volna minálunk. A mosogatóban domborodott a szennyes edény. Ahhoz, hogy meg tudjak főzni másnapra, először el kellett takarítani az egész napos evőorgia maradványait.
Mondjuk a gyerekek ruháit rendben tartotta, azt meg kell adni. Szerintem a lehelletével tisztította ki őket, mert a kisingek, body-k, meg egyebek úgy néztek ki, mikor átadtuk őket másoknak, mintha a boltból hoztuk volna el, frissen kicsomagolva.
Ezen kívül állandóan rotálta a növényeket a lakásban. A lakásunk három irányba néző ablakokkal volt felszerelve, és ami egyik nap a nappaliban volt, az ment a hálószobába, a hálószobai különítmény az erkélyre, a szabadtéri flóra a fürdőkádba, Manyi néni meg helyet cserélt a bűvésszel.
Aztán megveszekedetten pucolta a slozettit is. Bármilyen szituációban képes volt nekiállni több liter kemikália segítségével csíramentessé varázsolni a fajanszot.
Hát most ezek jutottak az eszembe.
Ja, és ezt összesen mintegy hat éven keresztül folytatta így.

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2009.12.08. 20:32:22

"rotálta a növényeket a lakásban" muhaha... És hol kezelik azóta? :-))))

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.08. 20:37:09

@Krisztinca:

Hát mindenhol, mert az egészsége is rendkívül kényes portéka.
Jár Hellinger féle családállításra, ha érted hogy mondom.
Aztán külön jógára, intim tornára, meg isten tudja még miféle orvosokhoz.

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2009.12.08. 20:42:07

@El Topo (Sgt. Elias): ne is mondd, Hellinger, nekem is ajánlgatták, mikor nem akart összejönni a zebracsík :-) Meg a Bach-virágterápia... ja, mondom, kertem van, hagyjál már a virágterápiával... Mondtam az illetőnek, hogy maradok a dugásnál. Aztán bejött :-))))

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.08. 20:44:40

@Krisztinca:

Annyira voltunk már az öreg Hellingerrel, és földi helytartójával: Tóni doktorral, hogy még engem is elcipelt, kétszer!
Basszus, arról külön posztot lehetne írni, csak nekem legátlódik a humorcsakrám, ha arra a pörformenszre gondolok.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.08. 21:07:02

@mlly_blm:

Pedig azt hittem, szeretnél bányászlányka lenni!
Hahó, irány a vidám жолтие boди!!!
Gyönyörű uránbányákat ismerek ott!

mlly_blm · http://mollyblooom.blogspot.com/ 2009.12.08. 21:25:45

@El Topo (Sgt. Elias): hümm, meggondolandó, az uránbánya képzete olyan borzongató:)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.08. 21:33:33

Kérlek szépen ez úgy néz ki egyébként, mint a homok. Csak uránszurokércet lehet dúsítani belőle.

mlly_blm · http://mollyblooom.blogspot.com/ 2009.12.08. 21:47:59

@El Topo (Sgt. Elias): hú, igaz, akkor inkább atomtemetőbe vágyom. feminizmustól az atomtemetőig, nem rossz:)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.08. 21:52:55

@mlly_blm:

Legfelső határ a csillagos ég!
Tudja-e ki mondta ezt?

:D

mlly_blm · http://mollyblooom.blogspot.com/ 2009.12.08. 22:24:55

@El Topo (Sgt. Elias): :D jó, hogy mondod, meg kéne nézni újra (kamaszként egy büdös szót sem értettem belőle szerintem)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.08. 22:25:53

@mlly_blm:

Alap. Gyakorlailag tudom az egészet kivülről.

vincere 2009.12.08. 23:22:43

@El Topo (Sgt. Elias): bakker, micsoda türelmed van. és te ezt összesen hány évig bírtad?
és mi visz rá egy férfit, h. ilyet csináljon? nem tudom elképzelni, h. él olyan férfi, aki ilyen. hiába írtad le, akkor se...

(mindenesetre az apukám ennek a legtökéletesebb ellentéte. igaz, h. dolgozott, mint az állat a családért, de mi a húgommal már kiskamaszként rendesen be voltunk fogva a házimunkába, azt mondta, értünk teszi, h. megtanuljuk... meg is tanultam takarítani, az biztos, de elvett valamit, amit nem kellett volna. szóval én egész gyerekkoromban azt hallgattam, h. ott van 3 nő, ő nem fog ezt meg azt csinálni. ma már nem mondja, mert senki nem is várja el, h. a kisujját is megmozdítsa... az egy más világ volt, amikor még ő felnőtt, maradjunk annyiban)

vincere 2009.12.08. 23:27:24

@coucou: én is tudtam :-)

lárvalányhaj 2009.12.09. 02:10:49

Én sose éreztem, hogy szőkenős viccek rólam szólnának. Szerintem ezek a viccek nem a nőket figurázzák ki, hanem a hülye picsákat. Az más kérdés, hogy a két halmaznak van metszete rendesen.

Egyébként a vasgolyós viccet magammal kapcsolatban pont szívesen idézgetem, mert én is hajlamos vagyok elrontani és elveszteni tárgyakat. De nem azért, mert hülye vagyok, hanem mert szórakozott vagyok, és még emellett feledékeny és ügyetlen is.

lárvalányhaj 2009.12.09. 02:35:35

@HRita: @El Topo (Sgt. Elias):

De másrésztmeg a picsulós nők teljesen életképtelenek, és többnyire tényleg szinte minden téren a pasiktól függenek. Most komolyan, szerintetek ez jó? Mármint az egyén szempontjából? Milyen élet az, hogy az egzisztenciád másoktól függ, hogy kizárólag mások teljesítményén keresztül tudsz érvényesülni, meg hogy ennek következtében teljesen ki vagy szolgáltatva egy másik embernek?

Félreértés ne essék, nem vagyok femináci - a feminizmus alapelveivel egyetértek, de azzal, ahogyan a feministák kommunikálják a saját eszméiket, nagyon nem. Emellett viszont tudom, hogy egy olyan rendszerben, ahol a picsulós nő viselkedése és életmódja az egyetlen vállalható alternatíva, képtelen lennék létezni.
Nekem sok téren van mondanivalóm a világ számára, és szeretném, hogyha az emberek ezt a mondanivalómat meghallgatnák, és elismerést kapnék érte. Szeretném, ha azért ismernének el az emberek, ami és aki vagyok, és nem azért, mert kiváló "hátországa" tudtam lenni a férjemnek (egyébként házasságban élek, és főzni is tudok, méghozzá elég jól), vagy hány bábut hoztam a világra.
Szerencsém van, mert egy értelmiségi közegben létezhetek, ahol az emberek elfogadnak ebben a szerepben, és értékelik, amit csinálok. De vajon ha egy munkásosztálybeli közegbe vagy akár egy cigánygettóba születek ezzel a mentalitással, akkor vajon meddig húztam volna? Vajon hányan fogadnának el olyannak, amilyen vagyok?

Nem akarom senkire se rátukmálni a meggyőződésem, csak feltettem néhány kérdést, és kíváncsi lennék a válaszotokra.

LEN 2009.12.09. 08:10:35

Valamelyik spanyol városban cserélték ki a közlekedési táblák felét úgy, hogy ne csak sima pálcika-emberek, hanem copfos-szoknyás emberkék is legyenek rajta... Bár szerintem itt fordítva sült el a fegyver, mert egy valamirevaló feminista biztos felháborodna, mondván: "egy nő nem attól nő, hogy hosszú a haja és szoknyát hord! Hol élsz te, a középkorban!?"

Mitya Ivanov 2009.12.09. 09:36:41

@lárvalányhaj: ha cigánygettóba születsz, akkor valszeg nem ez lesz a mentalitásod, innentől értelmetlen a kérdésed. Az hogy olyan, vagy, amilyennek leírtad magad, az nagy mértékben attól a környezettől függ, amiben felnőttél.
A picsulós nők, - egyébként még nem volt a közelemben ilyen nő tartósan - a férfiak lelkének fontosak, ahogy korábban Topo is leírta. Illetve vannak olyan férfiak, akik ilyen nők mellett érzik jól magukat. Ők általában az élet minden területén és minden helyzetben szeretik, ha valaki felnéz és, alázattal tekint rájuk.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.09. 09:40:41

@Mitya Ivanov:

Mondjuk az alázatra nincs igényem.
Igazán nem szeretnék itt most analízisbe menni, de alighanem a szülői ösztönömet terjesztem ki ilyenformán.

Mitya Ivanov 2009.12.09. 09:48:28

@El Topo (Sgt. Elias): azért az világos, hogy nem rólad írtam, nem?:)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.09. 09:49:42

@vincere:

Összesen mintegy nyolc évig.

Nézd Vincere, én itt már elég rendesen kiteregettem lelkem, egy kicsivel több már nem árt.
Valami olyasmi lehetett velem (ez más csajjal kapcsolatban is felmerült bennem), hogy valahogy kihívásként fogtam fel a dolgot.
Álhatatosságom bizonyítékának tekintettem, hogy mindent kibírok, és mindent megteszek. Még talán valahogy büszke is voltam rá.

2009.12.09. 11:58:45

@lárvalányhaj: csak mondogassad magadnak, és igy is maradsz!

2009.12.09. 12:06:26

@lárvalányhaj:
én elismerem azokat a nőket akik fel tudják építeni férjük karierjét, mert ehhez nagyon kell 2 ember, egyedül nagyon nehéz sikereket elérni, mert ha másra nem is, terápiás célra ("akarsz róla beszálni") egy amúgy lúzer is alkalmas.

lárvalányhaj 2009.12.09. 12:52:37

@Frengi:

:D ezek a kiszólásaim alapvetően ironikusak, jókat nevetünk rajta a férjemmel... nem kell az embernek mindig, minden helyzetben olyan véresen komolyan vennie magát.

sorica123 (törölt) 2009.12.09. 18:50:17

@LEN: én elves-hiszis feminista attitűd nélkül is kicsit butaságnak tartom a 'nőnek a hajban a lelke' című babonát. Talán mert én a hátul felnyírt, elöl hátrasimítható - azaz rövid - frizurákat szeretem, azok hordhatóak számomra. És nem érzem, hogy ettől ványadt békának tűnnék. Ennek a babonának a hátterében sokkal inkább a haj minősége állhat amúgy, mert az valóban elárulja, hogy mire vagy érzékeny, van-e gyulladásod, egyben van-e a hormonrendszered... nyilván a mennyiség nőknél azért lényeges, mert a tesztoszterontól is hullhat a haj, meg a rossz stressztűréstől is.
@Frengi: attól függ, mi az a lúzer, Ha az, hogy nem egy menő életformát folytat, de neki az korrekt és élhető, akkor jó. Ha igazi lúzer az illető, vagyis vesztes, és ezt tudja is magáról, azaz megoldások nélkül, vetyengve bénázik a világban, akkor nem jó partner.
Ez a feminizmus-dolog is egy nagy kavar. Az, hogy valaki nő, nem politikai kategória elvileg, hanem egy tulajdonság a sok között. Gyakorlatilag persze lehet ráparázni, politikai szempontnak venni és átalakulni paranoid vérfeministává, aki az összes meglátásait gyakorlatilag propagandaszövegekkel és tüskékkel helyettesíti.

nyílméregbéka 2009.12.09. 21:17:16

@El Topo (Sgt. Elias): "Általában mire hazaértem, a konyha úgy nézett ki, mintha egy zászlóalj kajált volna minálunk. A mosogatóban domborodott a szennyes edény."

Topo! nem akarsz regényt írni az élettörténetedről? Én az elsők között venném meg, esküszöm! :-)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.09. 21:52:27

@nyílméregbéka:

Jaj, Béka, isten bizony jól esik, de nem értek a regényhez. Jobban fekszenek a rövid, száraz kis novellácskák. Ezeket pedig a legkényelmesebb komment formájában közzétenni.
:D

nyílméregbéka 2009.12.10. 09:08:00

@El Topo (Sgt. Elias): akkor írd meg rövid száraz novellácskák formájában, és azokat add ki könyvben! :-)

A poszthoz: én, ha nézeteimben nem is igazán, de stílusban inkább feminista, mint picsulós vagyok. A picsulós nem az én stílusom.
És ami a fő bajom a picsulós nőkkel - lehet, hogy ezt csak a többi nő veszi észre? - hogy a legtöbbjük manipulatív célokból adja elő a cicababát, és igazából (ha nincsenek jelen a pasik) nem is olyan, hanem nagyon is számító kis luvnya.
Érdemes lenne bekamerázni egy szobát, ahol csak csajok beszélgetnek éppen, majd lejátszani, milyen a picsulós, ha azt hiszi, nem figyelik :-)

Csak elkezd könnyesen pislogni, mikor látja a

vincere 2009.12.10. 10:20:02

@nyílméregbéka: ezt már én is javasoltam neki!!

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.10. 10:30:07

@vincere:

Nem ártana egy ösztöndíj. Így hegesztés mellett könyvet írni...

LyukasBogrács 2009.12.12. 10:41:02

@Frengi:

"lelkiismeret furdalás nélkül elnézi hogy annyit dolgozom mint egy igásló, "

Te meg csak arra vársz, hogy magától közbeugorjon, egy "hagyd csak, majd én!"-nel kivegye a kezedből a partvist és ő dolgozzon, mint egy igásló.

Mert mit ér a kemény munka, ha nincs kinek utána panaszkodni?

Naszta · http://naszta.hu 2009.12.15. 17:51:26

@Frengi: Na én meg ettől tudok falra mászni. Én mosogatok. Ha megpusztulok sem tűnik fel a szennyes edény a konyhában, amikor megérkezem, mert a lóf@szt sem érdekel az edény, amikor hazaér. Én meg különösen feledékeny vagyok.

10 perc után párom megy mosogatni. Leesik, át akarom venni rögtön: majd megy a repa, hogy "Már megint én csinálom, most már ne vedd át, miért nem jut eszedbe magadtól!". Basszus, ha egyszer nem jut eszembe! Ha szól megcsinálom, de kb. fél másodpercet sem gondolok mosogatásra. Annyi minden másra lehet, majd pont koszos cuccokról elmélkedem hazafelé menet, meg megérkezéskor. Félreértés ne essék: magamtól mindig kaja után mosogatok, ha egyedül vagyok. De család esetén altatás stb. következik. Szóval nem lehet ezt jól csinálni...

Selkt-Sa 2009.12.17. 12:15:43

jaj de édesek vagytok, hogy egy egész posztot szenteltetek rám. igazán meg vagyok illetődve.

jogfolyt. vérnyúl

kIára 2009.12.17. 17:17:43

@Selkt-Sa:

Kedves exvérnyúl, egy kis közöm van a magyarországi gender-kutatásokhoz, meg egyáltalán. Egyik példaképem - szakmai okok miatt is - meg Hugonnai Vilma.

Áh, pinám kivan a feminista humortalanságtól. Nevetni, mosolyogni? Néha önmagunkon? Amit a legjobban hiányolok meg nem is a humor, hanem a _distacia hiánya_. HRita legalább önmagát is beleírja a szövegekbe, de tesz két lépést hátra és reflektál önmagára, meg ránk és a világra. Ez baj? Az a baj, hogy egy csomó mindenre nem lehet bajuszt rajzolni. Mert már ott van. Mármint a bajusz.

GAbica 2009.12.18. 10:52:48

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: Tudod te, hogy ez milyen blog? Basszus, a nevében is benne van. De ha most jobb, akkor egészségedre.
Nő vagyok, vezető beosztásban, nem rendelem magam alá a párkapcsolatomban, hanem kiegyensúlyozottan élünk, képzeld, még a házimunkát is megosztva, megosztjuk a gondolataink, stb, stb. De ettől függetlenül ezen jót derültem, ugyanúgy, ahogy az összes bejegyzésen. Sőt, még én is írtam egy posztot, ahol kifiguráztam a családom nőtagjait. Akkor most szerinted elítélem őket, vagy nem szeretem? Épp ellenkezőleg.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.12.18. 22:20:11

@Gabica [almighty]:

mondd, miért nézel hülyének? elolvastad egyáltalán azt, amit írtam, vagy csak szövegelsz? szerinted mire reagáltam? egyáltalán feltűnik neked, hogy mi a fenti poszttal a problémám?

képzeld el, ha nem lettek volna azok a ronda szőröslábú szüfrazsettek, hrita nem tudta volna megírni a posztját, mert iskolába se járhatott volna, és nem tanulhatott volna meg írni-olvasni. ha nem lennének a feministák, akkor te most nem csücsülhetnél vezetői posztban, hanem egyedül csinálnád otthon a fizetetlen házimunkát, és házastársi kötelességként leszophatnád minden este hálából a férjedet, hogy ad neked enni, és eltart.

nem az a problémám, hogy van egy poszt a modoros feministáról, isten látja lelkemet, én aztán az vagyok, hanem az a problémám, hogy olyan dolgok vannak benne, amik nem igazak.

tessék itt az én verzióm:
www.nokert.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=338:tuekoerreflex&catid=23:internetes-oldalak&Itemid=65#pc_546

de persze sokkal egyszerűbb a hülye picsa feministákat kiröhögni légből kapott hamis téveszmék alapján, mint egy kicsit belegondolni abba, hogy mi a pinának (szó szerint!) köszönheted az alapvető emberi jogaidat, és kicsit utánaolvasni a témának.

kIára 2009.12.19. 00:10:55

Vérnyúl, háromszor beküldeni egy szerencsétlen linket az bizony spam.

Kérlek ne személyeskedj. Ha beszólsz Gabicának, vagy akárkinek én is beszólhatok, ugye? Tessék: hülye, műveletlen, agresszív, undok, hisztis, humortalan, funkcionális analfabéta fapina. Ez vagy. És néhány írásodból kiderül, hogy ráadásul perverz. A fondorlelkű MLM-es szellemi párja, csak másban utazol.

Komolyan. Többet ártasz az „ügynek”, mint gondolnád. Annyi közöd van a feministákhoz mint Hitlernek az agapéhoz.

És most figyelj: kevesebb faszt szoptam, mint ahányszor és ahányan a pinámat nyalták. De _konkrétba’_. Áh, úgysem érted.

GAbica 2009.12.19. 06:17:11

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: Mielőtt beszólogatsz, azért nem ártana, ha te is megnéznéd, mit írtam. És igen, olvastam mit írtál, és mire.
Pontosan képben vagyok arról, mi a feminizmus, mik a vívmányai. De az isten szerelmére, ha az ember már a saját modorosságán sem tud nevetni, csak azt szajkózza, amit te, akkor tényleg csak sajnálni tudom. Abszolút nem érted mit írtam, de meg vagy róla győződve, hogy halvány elképzelésem sincs a témáról (meg az itt írót/olvasókat is erre a szintre degradálod), az meg, hogy mennyire vagyok olvasott egy témában, azt aztán végképp nem tudod eldönteni (csak úgy megsúgom, az olvasottságom nem nagyon hasonlítható össze a magyar lakosság 90%-val, minimum).
De úgy látom, felesleges veled beszélgetésbe kezdenem, mert sosem fogunk konszenzusra jutni. Körülbelül olyan érzésem van, mintha egy falhoz beszélnék, amiről mindig ugyanaz pattan vissza.

Selkt-Sa 2009.12.21. 23:08:23

@Gabica [almighty]:

még egyszer megkérdezem: olvastad, amit írtam? úgy értem, a különálló két cikkben. ezek után még mindig az a véleményed, hogy humortalan vagyok, nem tudok saját magamon, és modorosságomon röhögni? nem degradálok senkit, csak nem tekintem magától értetődőnek, hogy mindenki tisztában van a feminizmus mibenlétével. azt hiszem, mostanában inkább az a sértő, ha valakit lefeministáznak.

@kIára:

nem szokásom személyeskedni, ha a kissé nyers összehasonlításom (ez lenne, ha...) személyeskedésnek tűnt volna, akkor elnézést kérek. te viszont elég rendesen adtad az ívet a személyeskedésnek, szoktál néha tükörbe nézni? nem ártana. mit tekintesz a cikkeimben perverziónak? erre kiváncsi lennék.
fasszopás, pinanyalás: váljék egészségedre.

kIára 2009.12.21. 23:44:36

szegény Selkt-Sa

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.22. 09:45:40

@Selkt-Sa:

Vérnyúl, Vérnyúl, mekkora egy szánalom vagy...
Nem szégyelled magad? Itt moderálj, te gyáva!

GAbica 2009.12.22. 10:09:43

@Selkt-Sa: Még egyszer válaszolok: igen, olvastam, és a véleményem továbbra is fenntartom.
A szomorú az, hogy te nemcsak hogy nem tekinted magától értetődőnek,hogy valaki tudja a feminizmus mibenlétét, hanem alapból úgy beszélsz, mintha senki más nem tudná, akivel ismeretlenül szóba állsz.
Szerintem nem sértő, ha valakit lefeministáznak. A sértő az, ha valaki azt feltételezi, hogy a beszélgetőpartnerei semmit sem tudnak arról, amiben ő otthon érzi magát.

Selkt-Sa 2009.12.22. 10:49:03

@kIára:
a linkekkel kapcsolatban: már ne is haragudj, de ha megnézted volna, látnád, hogy minden link más cikkhez megy. de semmi probléma, természetesen én vagyok a hülye.

@Gabica [almighty]:
ahogy gondolod. ha azt mutattam, hogy alapból azt feltételezem, hogy senki nem ért a feminizmushoz, és ez nem így van, akkor elnézést kérek. mindenesetre úgy vettem észre, hogy többen is előítéleteket hangoztattak a feminizmussal szemben. ha te nem tartozol közéjük, mondom, nem akartalak megbántani. ezért tettem be azt a linket, amit kifejezetten a feminizmus elleni tévhiteket igyekszik eloszlatni.

@El Topo (Sgt. Elias):
mit szégyelljek? úristen, moderálva lettél. most összedől a világ? a lapot kifejezetten nőbarátnak terveztük, amibe nem fér bele a verbális agresszió, akár tetszik ez neked, akár nem. egyébként nem én moderáltalak, bár lelkiismeretfurdalás nélkül megtenném ugyanúgy, de engem szórakoztat a pocskondiázásod, jellemzi az embereket, hogy ki-mikor kezdi el, mint mondjuk feljebb ahogy klára tette. mondtam én rátok akár egy rossz szót is? bekommenteltem pár linket, és már jött is a szemétáradat. vajon ez kit jellemez inkább, titeket, vagy engem? érdekes módon hrita meg nem szólt egy szót sem, lehet, hogy azért, mert kicsit átgondolta a dolgot, és lehet, hogy egy picikét igazam van? merthogy a szöveg neki szólt, nem nektek.

na, úgyhogy ezen lehet megint egy kört gondolkozni, aztán megint bekommentelni, hogy mekkora gyökér surmók tirpák frusztrált picsa vagyok. nyugi, nem fogok megsértődni.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.22. 11:09:20

@Selkt-Sa: Minden egyes hozzászólásod az én meglátásomat igazolja a feministákkal kapcsolatban, szánalmas.
Eddig visszafogtam magam, nem reagáltam és nem is fogok a két posztodra, amit miattam írtál, főleg a gyík blogodon nem. Ez azért nem semmi, bazmeg, hogy mennyit tudsz rugózni a dolgon, és megint csak azt mondom, szánalmas.
Megkérlek, hogy többet ne írj ide, és mindenki mást is, hogy ne foglalkozzon se Selkt-Sa-val, se Vérnyúllal. Azt hiszem, minden kör le lett futva, nem egyszer.

Csórómajszter 2009.12.22. 11:31:07

Mindenki menjen haza karácsonyozni:D

Selkt-Sa 2009.12.22. 12:17:30

@HRita:

rendben, elnézést kérek, hogy ennyire félrevittem a blogodat. nyugodtan töröld ki a kommentjeimet. többet nem írok ide.
süti beállítások módosítása