HTML

Görbe sminktükör

Kísérlet a női nem megítélésének árnyalására, azaz nagy szarban vagyunk, de mentem, ami menthető, ennél rosszabb már úgyse lehet.

Nőtípusok, játszmák, taktikázások, picsulások-picsogások túlzó, de ismerős formában.

Az ötleteket, kritikákat vagy akár teljes posztokat a gorbe.sminktukor kukac gmail.com-ra várom kíváncsi szeretettel :)

Az itt megjelenő minden tartalom Creative Commons: Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! licenc alatt áll.

Gondolatbokrétáitok

Címkék

agytröszt diznicsaj (1) alkohol (1) anya (2) ápolónő (1) autóvezetés (2) a lelki szemetesláda (1) a nők és az alkohol (1) a test angyala (1) babaproject (1) baba mama (1) bandababa (1) barátnők (4) bevásárlás a férfival (1) bikiniszezon (1) bkv (1) bőbeszédű (1) búcsúzás (1) bulvár (1) bútoráruházban (1) crocs (1) csajbuli (1) csajszis dumcsik (1) család (1) családi program (1) csúnya lány (1) díszfeleség (1) domina (1) egészségügy (1) első randi (1) esküvő (1) evés (1) facebook (1) farsang (1) felhívás (1) feminista (1) feminizmus (1) focimeccs (2) fogamzásgátló tabletta (1) fogyókúra (1) főnök (1) fotók (1) frusztráció generátor (1) gyerektervezés (1) gyermekkönyv (1) halloween (1) házasság (2) házibuli (1) hellókarácsony (1) hello kitty (1) hétköznapok dívája (1) hideghegyi sportőrült (1) hipochonder öregasszony (1) hivatalnoknő (1) húsvét (1) jogsi (1) jó fej csaj (1) karácsony (4) kibeszélés (1) kikupálós lány (1) kismama (1) kisvárosi csaj (1) könyöklő néni (1) könyvajánló (1) környezettudatos nő (1) közveszélyes nők (1) kreatív hobby (2) kretén (1) kultúra (3) lakótelep (1) latinos műveltség (1) lecsekkolás (1) lecsúszott kamuvállalkozó (1) leggings (1) magyarázat (1) március 15. (1) meglepetés party (1) mlm (1) mosolytündér (1) mozi (1) műköröm (1) nem értem (1) néptáncos (1) női dráma (1) női önzetlenség (1) női önzőség (2) nők (28) növénykedvelő (1) nyilvános wc (1) olvasói poszt (13) olvasói statisztika (1) összetartozás demonstrálása (1) óvszer (1) panasz (1) parfüm (1) párkapcsolat (1) parti nagy lajos (1) pasizás (1) pocaklakó (1) politizálás (1) posztajánló (1) rámászás a férfira (1) slágerek (1) smink (1) sör (1) stlustanácsadó (1) strandolás (1) strassz (1) szépségápolás (1) szépségszalon (1) szerelem (6) szervezőzseni nő (1) szingli (1) szlengblog könyv (1) sznob pengeszáj (1) szobanövények (1) szülés (1) születésnap (1) szüzesség (1) tánc (1) társkeresés (1) telefonálás (2) terhesség megelőzés (1) természet leánya (1) teszvesz (1) tippek (2) tömegközlekedés (1) trendi (1) tudatlan tucatnő (1) tudományos fanatikus (1) tunika (1) udvarlás (1) új külső (1) utazás (1) útjavító munkás (1) ütős keresőkifejezések (1) valentin nap (1) vallás (1) vásárlás (1) vidéki csajtípusok (1) Címkefelhő

2010.03.12. 09:00 HRita

SZÓRAKOZÁS: Olvasói poszt - Nők a moziban

Jege nagyon elkapta a fonalat, és ismét meglep bennünket egy poszttal - ha lehet, még ütősebbel, mint az előző.
Helyezkedjen el mindenki kényelmesen a zsöllyén, némítsa el a mobilját, és legyen kedves ne zörögjön a pattogatott kukoricával.
Jó szórakozást!

A filmgyártás a tőkés világrend kvintesszenciális manifesztációja: találékony és szégyentelen, kreatív és visszataszító. Ha piaci résre bukkan, gondolkodás nélkül rátapad és mohó kluttyogással befolyik rajta. Ha nem bukkan, igyekszik csinálni. Kellően nagy, tehát profittermelésre alkalmas népcsoportokat szemel ki magának, felméri igényeiket, aztán jól nyakon önti őket meleg, otthonos érzettel. Így készülnek a „tipikus” filmek, mint például gyerekfilm, tinifilm, értelmiségi film, vagy, természetesen a nőcis film.
A filmművészet más, de őt ritkán adják moziban.

A nőcis film olyan témákról értekezik, melyek a reklámipar által létrehozott „igazi nő”-t csakugyan érdeklik: pasik és ékszerek és ruhák és szőrösség/szőrtelenség és hódítás és a hülye kurvák, akik mindenképp keresztbe akarnak tenni.

Akiből fenti műfaj megél, az a 0. pont, más szóval a nőcis piaci szegmens.
Ezen típus maradéktalanul magáévá tette az álomgyári besorolást. Kedvenc filmélménye minden, aminek a szexhez vagy New Yorkhoz köze van. A nagy ünnepi romantikus összeborulás is játszik. Kedvenc színésznője Sarah Jessica Parker, kedvenc színésze ugyanő – igaz, a csaj nem éppen fiatal már, de még mindig hihetetlen, ahogy kinéz (szerintünk is).
Imádott filmjeinek érkezéséről már hónapokkal előre tud, a dátumokat rózsaszín szövegkiemelővel jelöli meg az IMDb-n. A premier aztán esemény a javából: a nő reggeltől délutánig kisminkeli magát, csinibe öltözik, még legszebb gyöngyfehér tűsarkúját is előkotorja, pedig alig tud járni benne. A kedvest természetesen magával cipeli, ezt neki is látnia kell, meg különben is ő veszi a jegyet, naaa, lééccííí. Szupi randi lesz, utána elmennek kávézni, mert a jegyhez kupon is jár, amivel olcsóbban lehet valentin ízű kapucsínót venni a Palace Caféban.
Háromnegyed órával nyitás előtt ők az elsők a pénztárnál, hogy a leghátsó, leginkább sarokban lévő helyeket ők kapják. A nő fölveti: hármat váltsanak, hogy a másik irányból se üljön melléjük senki. A férfi mélyen belégz-kilégz, és továbbra is két jegyet kér.
A sarok végül nem válik be, mivel a főcím idejére lesz kétségtelen, hogy az erősebbik kontaktlencse otthon maradt, ekkor viszont már az egész terem dugig van izgatott sustorgással és unott ásítozással. Olvasható felirat híján a nő semmit nem ért a filmből, de azért végighüppögi az egészet, főleg Sarah Jessica Parkernél. Kapucsínó helyett aztán kénytelen másik pasi után nézni.
De mi a helyzet a többivel, aki nem hagyja a filmipar által ily primitív módon beskatulyázni magát?
Ők

1. a nyáladzó fengörl

Ő nem holmi csajos dilemmákra kíváncsi, á dehogy. Ő Robert Pattinsonra (sóhajjj), vagy George Clooney-ra (sóóhajjjjj), esetleg Gerard Depardieu-re (sóóóha... mi?!) kíváncsi. Brad Pittet hülye szőke buzinak tartja, hiába jött össze azzal a szopós szájjal. Örökbefogadott és biológiai gyerekeik nevét ugyanakkor természetesen ismeri, ahogy azt is, hol vesznek kastélyt éppen.
Csajos dilemmákra a fengörl nem kíváncsi, mert nincs abban a korban. Vagy tizen-, ekkor csak lázad, vagy huszon-, ekkor többre értékeli a függetlenséget, vagy harminc-, de ekkor már meg van állapodva.
Öntudatos nő, a plázamacskizmust mélységesen lenézi (épp a multiplexben ül, igen, de csak azért, mert ők adják emberi időpontban a filmet), de nem tud azonosulni a klimaxos picsákkal sem. A sikítozástól sikítófrászt kap. Az ő műfaja a finom, úrinősen nyáladzó sóóhajjjjj, feltéve persze, hogy
R. P., G. C., vagy G. D. (miii?!) épp a vásznon tartózkodik. Ha nem tartózkodnak a vásznon, akkor kábé mindegy – legalább látványos legyen a film, hogy ne aludjon be rajta. Egy izmos hapsikkal telezsúfolt játékadaptáció pont megfelel. Aki történetet akar, majd olvas könyvet, remélhetőleg nem az Alkonyatot, az ugyanis R. P. (sóhajjj) nélkül egy hajítófát sem ér.
Az itt-ott feltűnő csúnya pasikat a nő halállistára teszi, amiért belerondítottak a vizuális élménybe. Elhatározza, hogy kikeresi nyomorult nevüket a stáblistáról, de aztán mégse, mert annyi energiát nem érnek. A drámák nézhetősége azon áll vagy bukik, hogy legalább egy Colin Farrell (sóhajjj) szerepel-e bennük. Ja és az Avatar, az jó film még. Esetleg na'vis akciófigurából is van egy otthon, attól függően, hogy az a kék bizbasz mennyire volt sóhajjj.

2. az igényes műélvező
A jelölés félrevezetheti az embert, legyünk óvatosak. A „műélvező” (és itt most nem, vagy nem elsősorban a hölgy nemi életére gondolunk) nem azonos a „művész”-szel, mit nem azonos, gyakorlatilag az ellenkezője.
A műélvező logikus gondolkodású, minden lábbal a földön álló nő. Elvont baromságok nem érdeklik, mert a mozi szórakozás, nem pedig arra való, hogy búgócsigává változzon tőle az ember agya („az Égi Bárány után megfogadtam, hogy többet nem nézek Jancsót, és most ez... tudnám, ki ad még pénzt nekik, régen nyugdíjba kellett volna menniük, egyszerűen eljárt fölöttük az idő”); amúgy is frusztrált, istenkomplexusos férfiak találták ki azt a műfajt, hogy önnön nagyságuk fölött onanizálhassanak, ha már élhetetlenek voltak egy normális kapcsolathoz.
A műélvezőnek szent meggyőződése, hogy a kommerszben is van érték, csak bele kell nézni alaposan. Hogy megkönnyezte a Karib-tenger kalózainak végét is! Olyan szomorú volt, ahogy a szerelemért mit vállalt... apropó. Maguk a szerelmesfilmek túl sokszor esnek sajnos a közhelyek csapdájába, de ha korrektül van megcsinálva, sok, egymást keresztező lélekkel és motivációval, igen-igen jó tud lenni az is.
Az igényes műélvező elsősorban a szereplőkre kíváncsi, a sötétben ülve mindent és mindenkit oda-vissza meganalizál, néha válaszol is nekik (“teee, mocskos szemétláda!”). Kedvenc története az Elfújta a szél, nagy kár, hogy a filmváltozatba azt a nagyfülű majmot tették, mi is volt a neve. Mozi után sört rendel, nem hagyja a kísérőjét fizetni, viszont újból szakért egyet a filmen (“a szomszéd akkor már nem akart semmi, láttad, hogy bámult a telefonra, szerintem a legerősebb jelenet volt az utolsó harmadban, szó nélkül, de a tekintete elárult mindent, érted, nem?”). A kísérő személye amúgy mellékes, amíg csöndben issza a bölcs szavakat.
Egyedül a műélvező épp ezért nem megy moziba; ha nem akad kísérő, inkább letorrenteli a filmet, és megnézi laptopon. Kedvenc rendezője Tarantino, a Becstelen brigantykban a mozislány mellé (“a nácikban nem lehet megbízni, akkor se, ha már halottak”), vagy a mesterlövész mellé (“megérdemelte a ribanc, szegény fiú csak jót akart), vagy mindkettőjük mellé áll (“annyira tragikus volt az egész, bevallom, elbőgtem magamat”) – tiszteletét azzal fejezi ki, hogy ülve marad a stáblista végéig, amikor a takarítók már botsáskapózban próbálják kisöpörni alóla a pattogatott kukoricát. Ja, és az Avatar, az is jó film még, főleg az ezredes profizmusa tetszik neki.

3. a kicsit sznob
Ő már inkább a művészbe hajlik, nem szórakozni akar, hanem „valami mást, többet”. Ez a „több” rendszerint amolyan filozofikus izé, így kísérőből is a semmilyen a legjobb. Ha valamilyen, akkor legalább hasonszőrű művész legyen, aki belefeledkezik az alkotásba, és nem fog zavarni, vagy unalmában rámászni a sötétség leple alatt. Bunkó férfiak kizárva. (Fentiek alól kivételt azon nőtípus képez, akinek a barátja sznob, ő pedig csupán lelki társ. Őt nem vesszük ide, mert általában fogalma sincs, mi történik a vásznon.)
A mai nemzedékből Haneke, az előzőből Antonioni a kedvence. Tarr Béla már neki is sok kicsit, a Sátántangóból például csak négy órát bírt, de úgy érzi, a mondanivaló ennyiből is átjön. A sejtetés művészetét nagyra értékeli, szabadidejében is alkalmazni próbálja. Ettől azon bunkó férfiak is összeszarják magukat, akiket homályosan nyugodt tekintete nem feltétlenül rettentene amúgy el.
Film után a kicsit sznob nő nem analizál, hanem meditál. Inni nem szokott, főleg ilyenkor nem – a kísérő valakitől rögtön elköszön, ha nem felejti el. Amit mindenképp elfelejt, az a buszról időben történő leszállás, de nem baj, visszagyalogol. Utazás közben ideális célpont lehetne a zsebtolvaj-társadalom számára, mégis használhatatlan, mivel egyrészt a legbelső széken ülve játszódnak újra lelki szemei előtt a legjobban kitartott, hosszú és csöndes jelenetek, másrészt pedig a tárca nem a hozzáférhető tarisznyában, hanem valamelyik belső zsebében található, ha elég sokáig keresi.
A köznép soraiba a kicsit sznob nő ritkán ereszkedik le, bár az Avatar speciel tetszett neki, mert szép volt benne a táj, ami feledtette a szájbarágott mondandót a kapitalizmus gonoszságáról. Tudja ő azt rég, ezért is nem szokott túl gyakran kérni belőle. Ha viszont választhat, inkább annak a Cameronnak az exnejét választja, mert ilyen jó egzisztencialista drámát nem látott még. Sokkal finomabb, mégis sokkal többet mond, sokkal jobban kiaknázza a témát. Hiába, több nőre és több érzékenységre volna szükség a háborús filmekben. Is.

4. a nagyon sznob
Ő nem jár moziba, csak operába. Legnagyobb bánata, hogy az utóbbi időben már nem kötelező a szmoking és az estélyi, így a valódi szórakozás fellegvárát elöntötték a farmeros köcsögök, hogy sülne ki a szemük.

Az utolsó típus még számos kiaknázandó lehetőséget rejt magában, melyet érdemes volna továbbgondolni. Meg lesz írva, nincs mese.
Köszi Jege!

 

Szal az a helyzet, hogy Szocio Pata is írt a Kikvogymukon egy naon jó posztocskát Misz Píszíről, amit  jó szívvel ajánlok elolvasásra (az Amszterdamból hozatott biciklit pedig még én is elfogadnám:)).

97 komment

Címkék: mozi nők olvasói poszt


A bejegyzés trackback címe:

https://gorbe-sminktukor.blog.hu/api/trackback/id/tr441832348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GAbica 2010.03.12. 09:19:22

Jege, írhatnál blogot is :)
Nagyon szépen lefedős, király kis poszt.
"valentin ízű kapucsínó"
Hát ezen majdnem magam alá csináltam. Az Avatar az bezzeg mindháromnak tetszett :D

aribeth 2010.03.12. 09:31:15

Azannya, mintha a "Milyen filmet láttál a héten?" topik kivonatát olvasnám. Nagyon-nagyon-nagyon jó! Benne van az elmúlt hónapok legelcsépeltebb társalgásainak (Avatar? Brygantik? Excameronné?) lényege.

Három kategóriában is magamra ismertem. Sikoltozó fengörlködni, áligényes műélvezni és kicsit sznobkodni jó. :-)

"vagy mindkettőjük mellé áll"
Vagy mindkettőt a pokolba kívánta.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.03.12. 10:31:50

Milyen jó, hogy most küldte ezt a posztot a kedves posztíró, mivel én évente 1x szoktam moziba menni, és ez az alkalom pont holnap lesz. Na, majd beazonosítom a típusokat :)

Egyik legmaradandóbb mozis élményem az volt, mikor a fehérvári plázában beült az egyik filmre egy idősebb házaspár, majd ölükbe terítették a textilszalvétát, elővették a szendvicset, és paprikát ropogtattak hozzá. A zárt térben rendezett piknik után pedig visszacsomagoltak mindent a táskába (v.ö. románszatyor).

Jege 2010.03.12. 10:35:43

@GAbica: Az maradjon Rita reszortja, én lusta vagyok hozzá. :)

@aribeth: "Vagy mindkettőt a pokolba kívánta."
Akkor járt a legjobban.

Szeretném amúgy leszögzeni, hogy nem láttam az Avatart, Excameronné filmje viszont ritka pocsék.
Bár a művésziesebb hölgyek (és urak) erről másként nyilatkoznak általában.

GAbica 2010.03.12. 10:37:54

@HRita: Nyugtass meg, hogy nem az avatar lesz az.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.03.12. 10:41:07

@GAbica: Nem, nem az lesz, hanem a Scherlock Holmes :) bár fogalmam sincs, kik játszanak benne.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.03.12. 10:48:09

@HRita: Robert Downey Jr es Jude Law (ssoooohhaaaajjjj?)

Jege 2010.03.12. 10:52:42

@HRita: A vasember meg a pszichopata fényképész a Kárhozat Útjából.

Egész jó film különben, sokkal jobb, mint a Rocknrolla, látszik, hogy Guy Ritchie kezd végre magára találni. Csak a szinkron borzalmas, meg az is tény mondjuk, hogy a közepén leül kicsit, és
:serpenyo:

Nagypofájú filmkritikus _rovat_unkat hallották.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.03.12. 11:10:03

@altoid: @Jege: Köszönöm az információkat és az ajánlót (sóhajj).
Kedves Jege, az ön előbb ismertetett rovata nem nagypofájú, csak semmitmondó, éppen ezért hiteles :D

csokidrazsé 2010.03.12. 11:19:06

A nagyon sznobnak is tetszene az Avatar, csak még nem készült el az opera-verzió. Pedig az legalább mindig 3D.
Én szeretem Tarantinót, de nem gondolkoztam, "ki mellé is kellene állnom" a mozis jelenetben, de majd pótolom.
Excameronné filmje viszont egy rakás trágya. Hollywood-szagú trágya.

flea 2010.03.12. 12:02:48

Hát ez már megint zseniális. A valentin ízű kapucsínó engem is nagyon megragadott :D

Olyan tényleg van, hogy istenkomplexus, vagy az is a zseniális vicc kategória? (Ha van, egy kicsit akkor is az.)

aribeth 2010.03.12. 12:11:39

@eastern sugar:
Kathryn Bigelow, a Holtpont és a Bombák földjén friss Oszkár-díjas rendezője, James énvagyokavilágura Cameron egyik exneje.

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2010.03.12. 12:33:17

A Bombak foldjen-t epp ma este akarom megnezni TV-ben (mert digiTV-n itt mar ki lehet "kolcsonozni"). Jo film?

Veronka 2010.03.12. 13:44:40

Az operáshoz egy javaslat: még dramatugiai szerepe is volt az "alien" énekesnőnek, Az ötödik elem? De Bruce Willis biztos benne volt :))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.12. 14:36:41

Aha, Jude Law az nekem is megvolt.
Őőőő, már nem úgy értve persze, hanem egy régebbi szerelmem konkrétan úgy fogalmazott, hogy Sztálingrádba is elmenne a halpofájú pacákért. Jó, mondjuk neki gyakorlatilag elég sokmindenki tetszett. Leonardo az összes filmből, meg a Queer as folk komplett szereplőgárdája. Nem is volt egy hosszútávú kapcsolat, ha értitek hogy mondom.

lunatikk 2010.03.12. 14:44:26

Hű, de jól szórakoztat ez a poszt, gratulálok a szerzőnek. Az operás csattanó a végén szerintem épp így, röviden jó, nagyon röhögtem, valamint a következőkön:
-"Brad Pittet hülye szőke buzinak tartja" (simán, a fiatal G. D. viszont határozottan az azonnal-idevele-top class, többi felsoroltat viheti más);
- "az igényes műélvező" kategória _anblok_ pazar ;
- "a Sátántangóból például csak négy órát bírt, de úgy érzi, a mondanivaló ennyiből is átjön" :-D

Továbbá az Avatarban valóban az ezredes a legsirályabb arc.

kIára 2010.03.12. 17:59:33

Egyszer a modoroson vázoltam a nagyvilági nő mozinézési szokásait. Az utolsó pont. Másolás helyett próbálom linkelni.

modoros.blog.hu/2008/12/15/a_modoros_nok_folytatas?fullcommentlist=1#c4269015

indiscriminating power 2010.03.12. 18:38:16

@kIára:
A Titusszal ijesztegetni lehet? Jé. Pedig olyan vicces.

farkasokkal tancolo 2010.03.12. 20:07:16

Na akkor most tessenek engem is besorolni valahová plíz.

-mikor fiatal voltam és bohó minden egyetemi vetítésre eljártam, végignéztem Antonioni teljes filmmművészetét, sőt mi több még élveztem is.
- később inkább azokra a filmekre jártam, ahová nehezen lehetett jegyet kapni. Én még pl láttam a Szelíd motorosok c filmet a moziban, pedig összesen 2 hétig adták, mert utána be volt tiltva.
- Még később rendszeres látogatója voltam a Filmmúzeumnak, itt láttam pl Pasolini filmeket (pl. Máté evangéiuma, sőt itt láttam először a Napfívér Holdnővért is) , aztán még később az Elfujta a szelet is.
- Az Elfujta a szél a mai napig kedves filmjeim és kedvenc könyvem közé sorolható . sajnálom, de így van. Bár olvasok mást is...

Később össze vissza faltam a filmeket. Még később a férjemmel nagy egyetértésben (ez már akkor volt, amikor volt a tévén sok csatorna, és MINDEN csatornán általában szar filmek voltak), úgy döntöttünk, hogy leginkább már csak a vígjátékok érdekelnek, DE NEM A FERGETEGESEK, ahol az a poén, hogy ki fingik, hány baszik többet. (ennek ellenére pl. az Amerikai pitét imádom).

-Most meg? Netuddmeg.
Most már leginkább csak dvd-ket nézek. Mert engem leginkább azok a filmek érdekelnek, amikeben alig történik valami, pl családregény, vagy volt az a francia két film, az Apám dicsősége, meg az Anyám kastélya, aztán a Fehér hercegnő...

De - és ez érdekes, mert a férjem viszont leginkább a Kobra 11-et nézi a tévén - mind a ketten ellazulunk azokon a dvd-ken, amik a legeslegnyálasabbak, pl Váratlan utazás, A farm ahol élünk...

SOPHIE 2010.03.12. 20:32:40

"Film után a kicsit sznob nő nem analizál, hanem meditál. Inni nem szokott, főleg ilyenkor nem – a kísérő valakitől rögtön elköszön, ha nem felejti el. Amit mindenképp elfelejt, az a buszról időben történő leszállás, de nem baj, visszagyalogol. Utazás közben ideális célpont lehetne a zsebtolvaj-társadalom számára, mégis használhatatlan, mivel egyrészt a legbelső széken ülve játszódnak újra lelki szemei előtt a legjobban kitartott, hosszú és csöndes jelenetek, másrészt pedig a tárca nem a hozzáférhető tarisznyában, hanem valamelyik belső zsebében található, ha elég sokáig keresi."
Ez jó volt.
Illetve, ez volt jó a posztban ;-)

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.03.12. 22:37:33

Hát nem tudom, én a Lumiere-fivérek óta nem járok moziba, nem érdemes. Felhígult a szakma.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.12. 23:43:39

a Pattison név nekem semmit nem mond, viszont nem értem a "kishölgyet", én pasi vagyok, de Brad Pitt szerintem százszor különb színész, mint Clooney, és sztem Depardieu-nél is jobb. Ha nem lenne ilyen szépfiú, már rég egekbe emelték volna a Harcosok klubjáért vagy a Blöffért. (az Meet Joe Black meg ilyenek persze szarok, de a pénz meg kell:)

kIára 2010.03.13. 13:37:55

@indiscriminating power:

Szerintem is vicces, meg egyik kedvenc filmem, de nem ismered a barátnőimet.
Az Oldboy és Icsi a gyilkos is ilyen.
Az ismerőseim számára én vagyok a "filmes csaj", úgyhogy mindenféle taktikát be kell vetnem, hogy ne nyúlják le, vagy tutira visszahozzák a korongjaimat :) Vagy ne akarjanak nálam házimozizni.

kIára 2010.03.13. 14:11:09

@farkasokkal tancolo:

Én is kíváncsi vagyok a saját kategóriámra :)

Máshol már írtam, hogy két filmessel is ’összehozott a sors’. Az egyik hivatásos volt, a másik meg egy filmbuzi/filmblogger. A szakítások után meg nálam marad kb. 3000 film, meg egy kb. két terrabájtnyi letöltést biztosító secret-cinemás account.

A filmessel a kilencvenes évek végén, ezredforduló elején moziba jártunk, az örökmozgó-toldi-művész-cirkó-tabán-filmklubok útvonalon. Volt olyan nap, hogy 3 különböző vetítésen is voltunk, vagy tíz nap alatt háromszor néztük meg ugyanazt. Aztán meg eljártunk ilyen filmes estekre, ahol rendezők beszéltek a filmjeikről meg ilyenek. Komolyan, film és mozimérgezésem volt.
A filmbuzival jobb volt, mert nem kellett annyi helyre menni, ő csak Titanic filmfesztivál-megszállott, meg „letöltöm, lassítva megnézem” típus volt. Ő az itt megénekelt edisön-mániás ( modoros.blog.hu/2009/06/21/a_filmkedvelo?fullcommentlist=1#c6260342 ). Szóval vele-révén-általa ismertem meg teljes életműveket, stílusokat, műfajokat.
Tapasztalatnak jó volt, de nem tudom, melyik skatulyába férnék. Talán a tudálékos kicsit sznob – de ti majd megmondjátok.

kIára 2010.03.13. 14:30:07

Van egy érdekes típus, a külföld-fixációval megáldott filmrajongó. Őket a kulturális intézetekben lehet fellelni. Eddig pl. háromszor voltam a román kulturális intézet filmvetítésein, merthát ugye a román filmek jelenleg menők, nameg tényleg érdekeltek azok a filmek. Nos, van ott egy huszonközépéves lány, aki ahányszor voltam, mindig ott volt. Lehet, hogy rosszul következtetek, de szerintem minden vetítésen ott van. Nyelvet tanul, románfilmbuzi, romániai ceu-s hallgató? - fogalmam sincs.
Persze ugyanez a típus fellelhető a lengyel intézetben, a francia intézetben stb. Mind lányok. Fiúknál/pasiknál nem találtam ilyen előfordulási mintát (igaz, filmes eseményeken manapság próbálok a lehető legészrevétlenebb maradni, vagy csak nőket figyelni, velük társalogni, mert még egy filmessel nem akarok szorosabb kapcsolatba kerülni :) )

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.13. 16:16:08

@kIára: bocsi, nem vagyok nyelvtannáci, meg utálom én is az ilyesmit, de nem bírom megállni: terabájt, nem terrabájt:)

kIára 2010.03.13. 17:17:53

@vészmadár (pica pica):

jaja, tudom, tíz a tizenkettedik hatványon, csak a kurrva bill.. Megpróbálom kifújni vagy lemosni.

indiscriminating power 2010.03.13. 17:21:19

@kIára:
Mondjuk a levágott kezek helyén rőzsével madárijesztővé dizájnolós résszel tényleg el lehet ijeszteni a madárkákat. A távol-keleti filmekben nem vagyok otthon (finoman szólva), de a Tűzvirágok vagy még inkább a Dodeskaden is alkalmas lehet a nemes célra.

Most éppen az Űrcowboyok megy a tévében ("Finom bébipapi, ééés... nehéz szavak képeskönyve!") :)

Jege 2010.03.13. 17:32:56

@kIára: Az Oldboy segítségével felállított diagnózis - Ön romantikus lelkű álmodozó. A családon belüli melegség bemutatásáért éppen annyira odavan, mint az érzékeny, _nyelves_ csókokért.

aribeth 2010.03.13. 18:06:20

@indiscriminating power:
"Űrcowboyok megy a tévében"

Kedvenc jelenet: "Lehet, hogy félig vak vagyok, de a memóriám még a régi." :-)

indiscriminating power 2010.03.13. 18:33:14

@aribeth:
Ó, és Firefly hogyvoltokat is írtál! Kinyalhatlak?

aribeth 2010.03.13. 19:01:13

@indiscriminating power:
Már más viszi a hogyvoltokat, megadjam a telefonszámát? :-)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.13. 19:31:46

@HRita: jön a meleg, meg a fagyiszezon, terjedni fognak a bikinis és fagyinyalós poénok:)

indiscriminating power 2010.03.13. 19:44:06

@aribeth:
Ne, csak az elismerést kívántam tömören megfogalmazni (+ további visszakozófordulatok). Sporadikus lett a frissítés, (szerencsére, mert) a leírás is romlott, ezért nem jár nyelvcsapássorozat. Már építgetem magamban a maradék három megírásának elhatározását, különösen, hogy az egzisztencialista akciódrámavígjáték Objects in Space a kedvenc részem :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.13. 19:48:44

@HRita: a strand nem az én terepem, de fagyiban jó vagyok:)

aribeth 2010.03.13. 19:50:47

@indiscriminating power:
Világos. :) Érdekes, bárkivel beszéltem eddig, mindenkinek ez volt a (vagy legalábbis az egyik) kedvenc epizódja. Én maradok az Out of Gasnél.
A Fox pedig rohaggyonmeg, természetesen.

És most elnézést, de indulnom kell az Anonim Sorozatfüggők Gyűlésére. :) Posztajánló Jegének vagy bárki másnak: sorozatrajongó _nőcik_, a Szex és Nyújorktól kezdve a Doktor Háuzon keresztül a legelvetemültebb animékig.

indiscriminating power 2010.03.13. 20:30:54

@aribeth:
Az összes részt imádom, de az OiS a felfokozottan komor hangulata miatt kilóg a sorból, ezért ha egyet kell megjelölni, akkor azt.

Jiushen yongzhe guzhang. Jiancha yongqi gongyin :)

kIára 2010.03.13. 20:38:28

@Jege:
Ó, nagyszerű. Léccilécci árnyald tovább a képet, Klára szeretné magát jobban megismerni. Ez olyan izgi; lehet, hogy egy új műfaj, a filmhoroszkóp megszületésének leszünk tanúi.
A jegyek legyenek a filmek (pl. Skorpió = El Topo, Ikrek = Libiomfi), a bolygók legyenek színészek (Hold = Aszano Tadanobu, Jupiter = Forest Whitaker), a házak sorozatok (South Park, Star Trek) a rendezők legyenek a fényszögek.
Tök jó. Írjam a listát?

kIára 2010.03.13. 20:48:29

@vészmadár (pica pica):
én meg Klára. szia :)
Jövő héten megkukkantjuk 'rongyosra nézett' kazin a La vida es silbar-t?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.14. 09:01:52

én annyira amatőr filmnéző vagyok, hogy egyetlen rendezőt sem tudnék mondani, de még a színészek nevét is csak nehezen jegyzem meg:) szval kiképzésre szorulok e téren, az biztos:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.14. 09:23:53

@vészmadár (pica pica):

Ne már! Antonioni, Fellini, Bergman, Pasolini, Leone csak megvan?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.14. 10:09:52

jah, a neveket nyilván hallottam, de nem tudom mihez kötni őket. Valamiért engem mindig is az alkotás kötött le, nem az alkotó, a kedves verseimnek, könyveimnek sem mindig tudom a szerzőjét:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.14. 10:18:56

@vészmadár (pica pica):

Azért amikor Lee van Cleef megérkezik egy spanyol módra idomított nagy, fekete csődörrel, akkor mindenki tudja, ki rendezhette.:)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.03.14. 11:03:50

@kIára: A filmhoroszkóp engem is érdekel, olyan azt hiszem, még úgysincs.
Vajon Jege mennyire ért hozzá? Bevállalja egy komment _erejéig_? Amennyiben igen, legyen kedves a vízöntőhöz első helyen hozzárendelni egy filmet :)

Jege 2010.03.14. 12:27:40

@HRita: Naná.

Vízöntő: Ön merész, független, kreatív természet. Kedvenc filmje a tévésopp, napi huszonnyolc órában vetítve – életcélja, hogy a legújabb Super Mega Karizom 3000 bemutatóján Ön legyen a Béla, aki hagyományos expandert használ, és megfullad tőle.

Halak: Ön élénk fantáziájú, megfoghatatlan ember. Kedvenc filmje az Andalúziai kutya Buñueltől, mert az is élénk fantáziájó, megfoghatatlan darab. Sajnálnánk Önt, ha ennyit is érdemelne.

Kos: Ön cselekvő, energikus alkat, igazi faltörő. Kedvenc filmje a Drágán add az életed, és Bruce Willis posztereire végez önkielégítést. Sajnos, a valóságban esélye sincs olyan vagánynak lenni, mint John McClane, a kvékben is mindig Önt lövik le először.

Bika: Ön gyakorlatias, kitartó típus. Kedvenc filmje a Hitchcock-féle Bajok Harryvel, annak végigüléséhez ugyanis, valljuk be, nem mindennapi szívósság kell. Az ilyen filmek következtében gyakran kifolyik az agya Önnek, vödör legyen kéznél.

Ikrek: Ön vidám, mozgékony, könnyen alkalmazkodó fajta. Kedvenc filmje az Avatar, mert abban is mindig törtánik valami, az is az alkalmazkodásról szól, és az is végtelenül felszínes – zsák a foltját, kvázi. A film népszerű, tehát ha nem lenne a kedvence, Ön akkor is azt mondaná.

Rák: Ön érzékeny, álmodozó lélek. Kedvenc filmje a Bakancslista, mert abban is érzékenység van, meg a régi idők, meg rák. A nyersebb, durvább filmek nagyon fölzaklatják Önt, lévén inkontinens, és a szájából két óra alatt kicsorgó három liter nyál csak akkor nem feltűnő, ha a többiekéből is legalább annyi csorog.

Oroszlán: Ön erős, uralkodásra termett lény, ezenkívül látens divattervező. Kedvenc filmje Disney Hamupipőkéje, mert az is mások elnyomásáról szól. A logótól mindig izgalmi állapotba kerül; lehet, hogy titokban a kastélyokra is gerjed. Menjen pszichológushoz vagy patológushoz.

Szűz: Ön logikus és rendszerető. Kedvenc filmje az 1984, mert annak is a rend áll a középpontjában. John Hurtöt látens divattervezőnek tartja, amiért nem bír megülni a seggén. Valószínűleg azért lett Ön ilyen, mert kiskorában a hörcsöge sokat verte gumilétrával. Ne bánkódjon, nem Ön a hibás.

Mérleg: Az Ön számára a kiegyensúlyozott, figyelmességgel teli kapcsolatok a legfontosabbak. Kedvenc filmje az Igazából szerelem, de ha Önön múlna, lehetne sokkal rosszabb is a helyzet. Nagy szerencse, hogy Önön nem múlik semmi.

Skorpió: Ön kiismerhetetlen, harcias alkat. Kedvenc filmje a Bourne-trilógia, és aki megjegyzi, hogy az nem egy, hanem három film, annak Ön haladéktalanul lezúzza a veséjét. Mindent szeret egyébként, amiben ármány és lövöldözés van. A Híradóról is azt hiszi, szappanopera.

Nyilas: Ön optimista és igen szórakoztató valaki. Kedvenc filmje bármi, ahol Hofi Géza előfordul; mint embert, meg is dícsérnénk Önt ezért, ha mint embert, komolyan lehetne venni egyáltalán.

Bak: Ön konzervatív és fegyelmezett személyiség. Kedvenc filmje a Halálos tavasz, és titokban Ön is egy New York-i kalapszalonra vágyik. Ebből is látszik, mennyire élhetetlennek számított volna már a tizennegyedik században is. De most komolyan, Ön szerint bárki megélt volna kalapok árusításából a tizennegyedik századi New Yorkban?

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.03.14. 12:49:10

@Jege: Ez hih-he-tet-len :D Köszönöm szépen. Ezek alapján már bárki teljes bizonyossággal be tudja magát sorolni valamilyen filmkategóriába.
- a Béla, aki megfulladt (vagy a közeljövőben meg fog) -

kIára 2010.03.14. 14:01:24

@Jege:
Elnök vagy :) Na mondom a sajátom:
12 film / jegy, amit Klára rendszeresen újranéz: Brazil, Natvris khe, Dead Man, Jackie Brown, Equus, Crimes and Misdemeanors, El Topo (és a La montana sagrada), Libiomfi, Kitano Takesi Fivére, A bűvös vadász (és a Simon mágus), Kiss Kis Bang-bang, Pillow Book.

Asztroszínészek / bolygók: Jack Nicholson – Nap; Johnny Depp – Hold, Patrick Stewart – Merkúr, Kanesiró Takesi – Vénusz, Humphrey Bogart – Mars, John Hurt – Jupiter, Halász Péter – Szaturnusz, Aszano Tadanobu – Uránusz, Forest Whitaker – Neptunusz, Buster Keaton – Plútó.

Rajzfilmek, sorik / házak: Metoroporisu, Star Trek (TNG), Vadon hercegnője, Perfect Blue, Az idő urai, Lúdas Matyi, Twin Peaks, Tex Avery Bugs Bunny-ja, South Park, Samurai chanpurû, Hercule Poirot, Two Stupid Dogs.

Rendezők / Fényszögek (aspektusok): Eric Rohmer – konjunkció, Woody Allen – oppozíció, Buñuel – trigon, Cronenberg - kvadrát, Greenaway – szextil.

Klára aszcendense a Simon mágusban, Kanesiró a Libiomfiban, Halász Péter a Vadon hercegnőjében, Whitaker szextilben Patrick Stewarttal, Humphrey Bogartom az Equusban oppozícióban Johnny Deppel stb.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.14. 15:32:49

nah, hát elolvastam az ikreket: nem vagyok mozgékony, és az Avatart nem a kedvenc filmem, de meg tudom nézni:) sorozatban egyébként egy jót és egy rosszat szeretek:

a jó: Dr House (tényleg, sajna nem lehet vitatni, jó... divat fikázni, de ettől még az)... szeretem a mizantrópokat:)

a rossz: XENA. Remélem mindenki érzi, hogy egy eleve szar, 3 forintból gyártott sorozat, a Herkules egyik MELLÉKSZEREPLŐJE nőtte ki magát önálló sorozattá. Alapvetően egy tepsiseggű izlandi liba, aki valszeg annyira beszédhibás angolul, hogy nem mertek neki 2 szónál hosszabb szövegeket adni. Ellensúlyozására ott egy szőke plázapicsa Kr.e 765-ből, akinek folymaatosan jár a pofája. mindezt kihozni 10 dollárból epizódonként, a világ legrosszabb színészeivel. Aki szerint ez nem a szar fraktális művészete, az nem ért semmit:)

aribeth 2010.03.14. 16:01:44

@vészmadár (pica pica):
"a világ legrosszabb színészeivel"

Csak pár részletet láttam a Xenából, így fogalmam sincs, mennyire volt pocsék a főhős alakítása, illetve hogy a dekoltázsán kívül tudott-e bármi mást domborítani, de a Battlestar Galacticában remekül játszott. (Egyébként új-zélandi, és jó a beszédstílusa.)
Ördög ügyvédje üzemmód OFF

Na, a szégyellnivaló guilty pleasure sorozatokról és filmekről én is mesélhetnék... De talán jobb, ha befogom.
*gyorsan berúgja a "kedvenc mexikói telenovellák 1990-2010" feliratú mappáját az ágy alá* :)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.03.14. 16:05:56

Ha már a nőnapi poszt kimaradt, lesz holnap március 15-ei :D Olvassa el, aki ráér :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.14. 17:20:58

bocsánat, valóban új-zélandi, én izlandiként emlékszetem, biztos a gejzírek maradtak csak meg:)

Jege 2010.03.14. 17:21:26

@HRita: Arra gondoltam, mit válaszolna erre az agitátor-diznicsaj.

"cijja ritus!!!!! úúú de kááááár :-(((( holnap reggel a mocskizsidci kormit dobáyuk bandikámal meg sörösüvikkel partyyy! XD de este elolvascsizom papu merdzsós limójába mikor kiváltikált a gyűjtifogiból a marha XPP depssszt, ezt neki ne szój, mert a végén még otthagycsizik X-DDD"

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.03.14. 17:49:41

@Jege: Agitátor-diznicsaj nem lesz benne, mert bár a _világ egy nagy szarkupac_, ennyire agyamentül hülye ember nem sok rohangál benne. A valóság így is elég siralmas - tapasztalatom szerint. Amely tapasztalat kiderül a holnapi posztból :)

Jege 2010.03.14. 17:56:30

@HRita: Nem tudom, kitől hallotta, hogy a világ egy nagy szarkupac, de _módfelettül_ hülye kifejezés. A világ nem szarkupac, kérem, hanem egy radioaktív menyét, aranyesőből font trabanttal a fejin.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.14. 18:15:20

@Jege: én úgy tudtam, kanadai aranyvesszőből font...

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.03.14. 18:35:43

@Jege: Már nem tudom, kitől hallottam, de jól hangzott. Ám ez a verzió még érdekesebb.

váj mí 2010.03.15. 08:46:08

Hüpp, nem férek bele egyetlen kategóriába sem .. hüpp! Ez most nekem lenni lelki törés .. hüpp :(

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.15. 09:13:16

@váj mí: biztos csillagjegyek határán születtél:)

amúgy számomra teljesen hihetetlen, hogy 2010-ben minden újságban még mindig ott virít a horszkóp, és széles rétegek ilyen sarlatánsággal még foglalkoznak...

flea 2010.03.15. 12:52:28

@vészmadár (pica pica): a horoszkóp azért hasznos, mert segít a szerkesztőnek pozicionálni a hülyéknek szánt reklámokat.

(A filmtémához nem tudok hozzászólni, 3 éve voltam utoljára moziban... vagy 4?... és otthon is kb évente 1 filmet nézek meg, az is olyan, amit Európában nem játszanak... Jege, ilyen csillagjegy miért nincs? :))

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.03.15. 12:59:06

@flea: Valószínűleg te bonyolultabb eset vagy. Jege csak a napjegyeket határozta meg, mely _félrevezető_ lehet. Jó lenne még az aszcendenst, holdjegyeket stb. is belevenni, akkor árnyaltabb lenne a kép. De Jege már így is nagy lépést tett az ezotéria továbbgondolása felé, mely neki csupán kis lépés volt - úgy tűnt.

kIára 2010.03.15. 13:52:00

Szerintem a filmes asztrológiában az Aszcendens csakis Chaplin lehet, a leszálló holdcsomópont (sárkányfarok) Alain Resnais, David Lynch és Tarkovszkij a felszálló holdcsomópont (sárkányfej) meg Spielberg, Lucas és Cameron.

Jege 2010.03.15. 17:27:00

@flea: Filmes szempontból ön nem csillagjegy, hanem csillagász. Kurva távoli dolgok érdeklik csak, és azok között is ritkán talál érdekeset.

Ha többet szeretne tudni, Klárát kérdezze. Ő a szagértő (vö. mitől _döglik_ a légy).

váj mí 2010.03.15. 18:29:58

@vészmadár (pica pica):
Baszod!
Most hogy mondtad, utánanéztem. És tényleg! Hűbazzz!
És ez jelent valamit? Amúgy? ;)

váj mí 2010.03.15. 18:34:11

@vészmadár (pica pica):
Ja, amúgy ne csodálkozz a horoszkópok sikerén. Amilyen bizonytalan a népség mostanában .. *kellett nekünk Dan Brown, he? ;) ...*

kIára 2010.03.15. 18:46:36

@Jege:
Uttyan, engem ne kérdezzen. Én csak dugtam filmesekkel, meg átnéztem néhány asztróhonlapot. Úgyhogy szagértő biztos nem vagyok, merthogyhát fingom sincs az egészről :)

Jege 2010.03.15. 22:45:19

@kIára: Filmesekkel _dugott_?! Miközben úgymond Balajthy Dénesbe szerelmes? Hát mit szólna szegény, ha...
Ja, várjon, most jut eszembe, ő is filmes.
Bocsánat. Nem szóltam.

kIára 2010.03.16. 09:42:54

@Jege:
Klára nem Margittay Edina. Amúgy de. Szerelmes, csak plátóilag -- csalfavakreménykedik.

vincere 2010.03.16. 22:39:56

én, mint filmőrült, kijelenthetem, h. ez egy kiváló és alaposan megírt poszt :D
több kategóriában is magamra ismertem...

vincere 2010.03.16. 22:42:15

@altoid: én ezt a filmet rendes fengörlhöz méltóan végigsóhajtoztam :)

vincere 2010.03.16. 22:44:02

@El Topo (Sgt. Elias): a Queer as folk-ban igenis van egy nagyon jó pasi

vincere 2010.03.16. 22:49:10

@Jege: ez nagyon durva volt...

vincere 2010.03.16. 22:57:46

@HRita: és hogy tetszett a film?

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.03.17. 09:08:03

@vincere: Sóhajj, sóhajj, sóhajjj! Király :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 09:11:13

Valahogy a nőknek nagyobb szerencséjük van a filmsztárokkal. És ez már régi megfigyelésem.
Ugyanis egy csomó olyan férfiszínész van, aki tetszik is nekik, meg még színésznek is jó.
Nőben nem nagyon van ilyen. Aki jó színész, azt nem sunáznám, amelyiket sunáznám, az meg nemhogy nem jó, de nem is színész.

GAbica 2010.03.17. 09:13:58

@El Topo (Sgt. Elias): pornósztárokra gondolsz? :)
Azért csak van olyan színésznő, akit sunáznál.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 09:16:37

@GAbica:

Többnyire bőven túlkorosak. A fiatalok meg színésznek nudlik.

kIára 2010.03.17. 09:37:23

@El Topo (Sgt. Elias):
Ezt miért gondolod? Szerinted valaha is lesz esélyem, hogy Kanesiró Takesi megsunázzon?
Pedig hejdenagyon szeretném…

GAbica 2010.03.17. 10:01:10

@El Topo (Sgt. Elias): Ugyan, én ha pasi lennél, vannak olyan színésznők, akik bőven túlkorosak, de sunáznám őket akkor is :D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.17. 11:11:29

@GAbica:

Vágom. Sajnos Emma Thompson, Glenn Close már nagyon nem az én koosztályom.:)

Jege 2010.03.17. 11:16:43

@El Topo (Sgt. Elias): Judi Dench? Liz Taylor? Claudia Cardinale?

GAbica 2010.03.17. 11:24:30

@El Topo (Sgt. Elias): Erre mondtam, hogy ha pasi lennék, azért sunáznám őket. Öreg, öreg, de akkor is jó nő :)

Jege 2010.03.17. 11:32:19

@GAbica: Egyetértek. Öregasszony nem vénember.

Celtic 2010.03.24. 10:34:17

Csucs iras, de az az IMDB sorkiemelovel megjeleloni valamit...az kisse eros :)

vincere 2010.03.26. 14:42:39

@El Topo (Sgt. Elias): Sandra Bullock? tegnap néztem meg a The Blind Side-ot. fiatalabb vagyok nála jóval, de töredelmesen bevallom, h. nem vagyok ennyire jó nő, mint ő most...

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.03.27. 20:03:56

A posztból _kimaradt_ a filmet állandó megjegyzésekkel _tarkító_ ("az a kártya a főszereplő kezében nem tarokk, hanem tarot kártya") és folyton kérdéseket feltevő ("már kiderült a filmből, hogy most ez ki?" vagy "ő jó vagy rosszfiú?") nőtípus. Igen idegesítő tud lenni, főleg testközelből.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.27. 20:34:12

@vincere:

Jó, nem bánom Sandra Bullock, nagy duzzogva.:)
süti beállítások módosítása