HTML

Görbe sminktükör

Kísérlet a női nem megítélésének árnyalására, azaz nagy szarban vagyunk, de mentem, ami menthető, ennél rosszabb már úgyse lehet.

Nőtípusok, játszmák, taktikázások, picsulások-picsogások túlzó, de ismerős formában.

Az ötleteket, kritikákat vagy akár teljes posztokat a gorbe.sminktukor kukac gmail.com-ra várom kíváncsi szeretettel :)

Az itt megjelenő minden tartalom Creative Commons: Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! licenc alatt áll.

Gondolatbokrétáitok

Címkék

agytröszt diznicsaj (1) alkohol (1) anya (2) ápolónő (1) autóvezetés (2) a lelki szemetesláda (1) a nők és az alkohol (1) a test angyala (1) babaproject (1) baba mama (1) bandababa (1) barátnők (4) bevásárlás a férfival (1) bikiniszezon (1) bkv (1) bőbeszédű (1) búcsúzás (1) bulvár (1) bútoráruházban (1) crocs (1) csajbuli (1) csajszis dumcsik (1) család (1) családi program (1) csúnya lány (1) díszfeleség (1) domina (1) egészségügy (1) első randi (1) esküvő (1) evés (1) facebook (1) farsang (1) felhívás (1) feminista (1) feminizmus (1) focimeccs (2) fogamzásgátló tabletta (1) fogyókúra (1) főnök (1) fotók (1) frusztráció generátor (1) gyerektervezés (1) gyermekkönyv (1) halloween (1) házasság (2) házibuli (1) hellókarácsony (1) hello kitty (1) hétköznapok dívája (1) hideghegyi sportőrült (1) hipochonder öregasszony (1) hivatalnoknő (1) húsvét (1) jogsi (1) jó fej csaj (1) karácsony (4) kibeszélés (1) kikupálós lány (1) kismama (1) kisvárosi csaj (1) könyöklő néni (1) könyvajánló (1) környezettudatos nő (1) közveszélyes nők (1) kreatív hobby (2) kretén (1) kultúra (3) lakótelep (1) latinos műveltség (1) lecsekkolás (1) lecsúszott kamuvállalkozó (1) leggings (1) magyarázat (1) március 15. (1) meglepetés party (1) mlm (1) mosolytündér (1) mozi (1) műköröm (1) nem értem (1) néptáncos (1) női dráma (1) női önzetlenség (1) női önzőség (2) nők (28) növénykedvelő (1) nyilvános wc (1) olvasói poszt (13) olvasói statisztika (1) összetartozás demonstrálása (1) óvszer (1) panasz (1) parfüm (1) párkapcsolat (1) parti nagy lajos (1) pasizás (1) pocaklakó (1) politizálás (1) posztajánló (1) rámászás a férfira (1) slágerek (1) smink (1) sör (1) stlustanácsadó (1) strandolás (1) strassz (1) szépségápolás (1) szépségszalon (1) szerelem (6) szervezőzseni nő (1) szingli (1) szlengblog könyv (1) sznob pengeszáj (1) szobanövények (1) szülés (1) születésnap (1) szüzesség (1) tánc (1) társkeresés (1) telefonálás (2) terhesség megelőzés (1) természet leánya (1) teszvesz (1) tippek (2) tömegközlekedés (1) trendi (1) tudatlan tucatnő (1) tudományos fanatikus (1) tunika (1) udvarlás (1) új külső (1) utazás (1) útjavító munkás (1) ütős keresőkifejezések (1) valentin nap (1) vallás (1) vásárlás (1) vidéki csajtípusok (1) Címkefelhő

2010.09.15. 09:00 HRita

KLISÉK&NYELVHASZNÁLAT: Barátnők egymás közt - A férfiak és az udvarlás

Brigi, a szókimondó: Te Edit, milyen helyre hoztál te minket, he? Vörös Sárkány, bazmeg. Inkább mentünk volna a Sárga Rókába, pföjj.

Edit, a bizonytalan: Jaj, Brigi, ne szívózz már az elején! Itt nagyon fincsi és különleges teákat lehet kapni tök origináltan Kínából. De főleg azért ide szerveztem az ötyézést, mert itt annyira jól lehet csillezni, és nekem most szükségem is van rá, lévén hogy szööörnyen el vagyok keseredve. Na, válasszatok, lányok, és majd mindjárt mondom.

Brigi: Nem mondod, hogy csak teák vannak?

Edit: Ez egy teaház.

Brigi: Azt a kurva. Hozatni lehet a szomszédból?

Edit: Megőrülök tőled. Hát nem igaz, hogy egyszer nem bírod ki a teát. Nézzél valami rumaromásat, vagy mit tudom én.

Brigi: Rumaroma? És ezt a helyet még nem záratta be a Köjál? Leszarom, mindegy. Választasz valamit, Edit, azt iszom, nincs rinya, én mindent kibírok.

Edit: Na, ez a mi igazi Brigink. Édes vagy. Akkor legyen neked egy Szelek szárnya, én Karibi varázslatot iszom. Kati te?

Kati, a romantikus megállapodott: Hú, ez az Érzelmek tengere tök nyami lehet. Én azt innék.

Reni, az ezoterikus: Odass, ebben az Álomvirágban van napraforgóvirág. Varázslatosan hangzik! Az úgyis úgy néz ki, mint egy mandala. Különben meséltem már, hogy matricafestékkel mandalákat fogok festeni? Fel lehet ragasztani az ablakra, és az nagyon jó, mert elmélyülést igényel, és nem adom drágán. Érdekel valakit?

Edit: Ne most, Renikém, ha kérhetlek. Inkább majd legközelebb.

Reni: Az a baj veled, Edit, hogy csak halogatod, tologatod a dolgokat, próbálod szőnyeg alá seperni, és egyszer el fog jönni az idő, hogy nem bírod tovább, és akkor elemi erővel fog kitörni belőled a düh meg az elfojtott frusztráció, ahonnan már nincs visszaút. Death and, ha úgy tetszik. Ne kövess el jóvátehetetlen hibákat. Nézz szembe a sorsoddal.

Edit: Épp azt próbálnám, ha hagynátok. Zita?

Zita, a racionális: Köszönöm kérdésedet, maradok az Earl grey-nél, jó erősen, cukor nélkül. De inkább mesélj, Edit, mi okoz már megint diszkomfortérzetet lelkivilágodban?

Edit: Hát jó. Emlékeztek? A múltkor arról beszélgettünk, hogy visszafogadjam-e Bazsit. Mert igaz, hogy bunkó volt, de azért mégiscsak a párom. Osztottam-szoroztam, és arra jutottam, hogy adok neki még egy esélyt. Hazafelé bementem a fodrászomhoz, lenőtt hajtövek felfrissítve, izgalmas loknik belőve, még a kínai kajáldában is vettem édes-savanyát, mert tudom, hogy az a kedvence. Hát a jó életbe, nem lelépett? Egy cetli várt a nappaliban odafirkantott szöveggel, hogy nem jön vissza többet, viszont az Ace of Base Greatest Hitset elviszi, mert az az övé. … De ezen már legalább egy hete túlvagyok, és azóta újra eltalált Ámor nyila, ami szép meg jó, de. És itt jön az a bizonyos „de”: nem tudom, hogy van-e a kapcsolatunknak létjogosultsága. Mondjátok, minden pasi ennnyire érzéketlen?
Onnan indult a dolog, hogy a társkeresőn kiszúrt magának a srác, nevezzük mondjuk Arcsibáldnak, és felvett emesére, és akkor elkezdtünk csetelni ilyen tök általános dolgokról, mint filmek. Kiderült, hogy ő is szereti a Reszkessetek, betörőket. Tudjátok: „Tartsd meg az aprót, te mocskos állat!” Ha-ha-ha!

Zita: Nem, nem tudjuk.

Edit: Mindegy. Szó szót követett, susmus susmust, és végül elhívott randizni! Nem sorolom, mennyi kiadással és energiával jár egy első randi, mindannyian tudjuk.

Brigi: Nem, nem tudjuk.

Edit: Szóval vettem egy tök új cipőt, lejártam érte a lábam, befestettem a hajam, beújítottam egy csini felsőt, harisnyát, mindent. És elérkezett a várva várt nap. Jól éreztük magunkat, Arcsibáld elvitt valami hangulatos pubba, és csak beszéltünk-beszéltünk-beszéltünk, mintha ééévek óta ismernénk egymást. Minden klappolt, mint a filmekben.

Reni: Például a Love storyban?

Edit: Aha, pont úgy. Nem! Itt nem halt meg senki. Csak majdnem kikapartam Arcsi szemét. Azért mert, na folytatom. Ott tartottam, hogy találka vége, búcsúzkodás, és hogy még találkozunk, mert csudijól éreztük magunkat. Éccaka úgy aludtam el, hogy mosoly játszadozott a szájamon.
Másnap msn-ezünk, reflektálunk az előző nap eseményeire, mert szeretjük analogizálni a történéseket.

Zita: Analizálni.

Brigi: Első alkalommal? Hejj, jól toljátok, Edit!

Edit: Reménytelen vagy. No, egyszercsak arra terelődik a szó, hogy ki hogy nézett ki tegnap. Mondtam, hogy csak épp felkaptam valamit, mert nem vagyok híve a nagy csinnadrattának. Erre azt válaszolja, hogy arra nincs is szükség, viszont kicsi a mellem, ami rossz pont. Lányok, én köpni-nyelni nem tudtam. Elég hülye humora van a pasinak, gondoltam, most is csak szórakozik, úgyhogy vettem a lapot, és jöttem neki Pamela Andersonnal, és hogy hehehe. Aszongya, na az jó nő. Tényleg hülye humora van. Nagyon hülye humora. De még állom a sarat, mert nem vagyok olyan picsogós meg sértődős, mint Ka…

Kati: Parancsolsz?

Edit: Hogy ízlik a tea?

Kati: Ja, az fincsi.

Edit: Kérdezem tőle, hogy akkor még mi nem volt rajtam rendben. És elkezdi so-rol-ni. Értitek ezt? A cipőm nem tetszett neki, a hajam színe olyan, mint az alvadt vér, minek tűztem fel, a felsőm meg leszorította a mellem, ami amúgy is kicsi. Nekem! Ekkor döbbentem rá a felismerésre, hogy nem viccel. Mit szépítsem a dolgot: kiborultam. Ő persze aztán visszakozott, hogy amúgy csinos vagyok és jól állt a harisnyám. Értitek? A harisnyám! Pedig olyan jól indult az egész. Szerintem valahogy kiderült az ő számára is, hogy nem esett jól, amit mondott, mert azóta próbálja jóvátenni. De én már nem tudom, hogy akarom-e. Tényleg ennyire képtelen udvarolni és ennyire érzéketlen mindegyik pasi?

Kati: Ó, nem, Patrik ő nem! A nőknek állandó és rajongó imádat, szépségük visszaigazolása és gyengéd szavak kellenek, attól lesz nedves a bugyi, hihi!

Brigi: Katikám, a bugyinak fasz kell, ez tudományosan igazolt tény.

Kati: Báhh, Brigi, annyira illúzióromboló tudsz lenni!

Brigi: Nem mondhatok mást, csak ami vagyok.

Kati: Te jó ég, mióta olvasol Shakespeare-t? Az én Patrikommal mindenesetre sose volt ilyen galiba. Első alkalommal megmondta, hogy neki cakli-pakli tetszek, bár az tény, hogy nekem nagyobb mellem van, mint neked, Edit.

Edit: Ne viccelj, hogy lenne már a tied nagyobb? Maximum egy leheletnyivel, de ennyi gyerek után ez nem csoda.

Brigi: Idehívjam a pincérsrácot, hogy eldöntse?

Edit: Nyugodj meg, Brigi, el tudom ezt dönteni magam is.

Brigi: Oké, lányok, várjatok még a catfighttal, mindjárt hozok közönséget.

Kati: Itt maradsz! Brigikém, igazán nem tudnál csak egyszer egy kicsit simulékonyabb lenni, vagy csak simán csukva tartani a szádat?

Brigi: Ehhehe, erről jut eszembe, nekem is udvaroltak ám egyszer.

Edit: Tényleg? Ez biztos?

Brigi: Naná, hogy. Azt mondta a pasi, hogy szép szopós szám van, olyan tesztelnivaló. És valóban letesztelte, szerintem eléggé tetszettem neki.

Zita: Ácsi-ácsi. Alapvetően rossz irányból álltok hozzá a problémához, úgy vélem. Ez a tetszés-dolog is abszolút irreleváns és egyben marginális kérdés. Hát nem vagyunk mi állatok. Épp az intelligenciánk emelt ki minket az állati, értsd: agyatlan ösztönlények sorából, és tett minket a teremtés koronájává. Az embert nem a külseje határozza meg, ugyan: az intelligenciája, hogy mit mutat fel az életben, a tudományos munkái. Meséltem már a legújabb tanulmányomról?

Reni: Hagyd, Zita. Már a mandalám se érdekelte őket, a te firkálmányod még annyira se fogja.

Zita: Hogy szavamat ne feledjem, ott tartottam, hogy legutóbb az ecetmuslinca szexuális viselkedéséről írtam. A hím egyedekre jellemző udvarlási gesztusok nem sokban különböznek a hím emberpéldányokéitól, mindkettő genetikailag meghatározott mintázat szerint udvarol. A muslinca mit ér el vele? Lecsapják. A férfi mit ér el vele? Kikaparjuk a szemét. Udvarolni tehát felesleges cselekvéssor. Quod erat demonstrandum.

Kati: Ne merészeld az én Patrikomat egy nyavalyás kis zümihez hasonlítani! Ő igenis célhoz ért az udvarlással: kimondtam a boldogító igent, és azóta is nagyon-nagyon-nagyon boldogok vagyunk.

Brigi: Ja, a zümi beleszállikált a pókhálicába.

Reni: Aha-aha, a pókháló is mandala alakú! Viszont hogy visszatérjek az udvarláshoz: nekem olyan sok tapasztalatom nincs ez ügyben, de direkt nincs, tényleg, mert én direkt próbálom transzcendentálisan megélni az életet, abba pedig nem fér bele a fizikai és verbális udvarlás. De azért az tökre igaz, hogy a léleknek szüksége van simogató szavakra, mert anélkül kiszárad, akár a kóró. Meg azért az is igaz, hogy sok múlik a pasi csillagjegyén. Patrikot ismerjük: rák – túlcsorduló érzelmekkel, de ha teszem azt Arcsibald mondjuk valami durván földhözragadt földjegy, akkor ne is számíts kedves szavakra.

Brigi: Már megint ez a baszotéria-maszlag, Rencsikém. Minek flitterezni a dolgot, Arcsi gyerek csak szimplán bunkó, dobni kell, mint a vihar.

Edit: Komolyan gondolod, hogy ez a megoldás? Nem lenne jobb megbeszélni vele, hogy tulajdonképp miért viselkedett így?

Kati: Hát Patrik sose vetemedne ilyesmire. Ő…

Edit: Gyengéd, odaadó, minden nap udvarol neked, Tündérbogaramnak hív, vesz neked virágot, bonbont, hazahozza a gyerekeket az oviból, mindig észreveszi, ha új frizurád van, meg is dicséri, és félrekúr a Daniellával a cégből.

Kati: Csak azért mondod ezt, mert irigykedel.

Edit: Nyilván. De lányok, én döntöttem: nem hagyom Arcsit, mert amúgy egész jól néz ki. Szerintem kilistázom az ilyen hatásos udvarlószövegeket, és elküldöm neki wordben, hogy tanulja meg. Az ilyeneket lehet kombinálni is, nem? Na, segítsetek már egy kicsit! A Kincsecském például nagyon aranyos, nem? Olyan eredeti, csak nekem szóló. Nem is olyan reménytelen a helyzet, mint hittem.

Brigi: Mennem kell, csajok, vár a meló. Csáó mindenkinek!

Edit: Hé, Brigi! Szerinted jó az, ha ilyet is felírok neki, hogy „Lelkemet vidámító kiscsillag, mely az égbolton tündököl még a Hold fényét is elhomályosítva”?

Brigi: Jó lesz az, bazmeg. Kurvára kibaszottul jó.
 

57 komment

Címkék: szerelem udvarlás barátnők


A bejegyzés trackback címe:

https://gorbe-sminktukor.blog.hu/api/trackback/id/tr932295318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.09.15. 11:26:07

Whehehehe...
Arcsibald majd biztos kottából fog udvarolni a kismellű pumának.

kumbernuss1234 2010.09.15. 13:04:20

na végre valaki pedzegeti, hogy Patrik félrekúr :-)))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.09.15. 13:19:38

Egyébként nagyon fasza a poszt, nemhiába pihent rá a Rita.:)
Kár hogy senki nem tudja, hogy el kéne olvasni.

GAbica 2010.09.15. 13:38:09

Hát ez fantasztikus lett! :)
Már nagyon hiányzott Rita, remélem most nem várunk egy hónapot a folytatásra.

Lúdtalp 2010.09.15. 13:47:11

Reszpekt. Én tudom.

flea 2010.09.15. 14:39:10

@El Topo (Sgt. Elias): mindenki tudja, akinek van RSS-olvasója.

Egyébként meg tényleg látszik a rápihenés. Reggel elkezdtem írni egy kommentet arról, hogy mi a legjobb a posztban, aztán rájöttem, hogy hülyeség bekommentelni a fél posztot egyben. :)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.09.15. 15:51:46

@El Topo (Sgt. Elias): Nem valószínű. Arcsibald őszinte gyerek, az meg nem nagyon jön az editeknek.

@kumbernuss1234: Még szép. És azt hiszem, ezzel _nem árultunk el nagy titikot_ :)

@GAbica: Köszönöm :) Az a helyzet, hogy munkát keresek, és az elég sok időt elvesz a posztírástól, de azért igyekszem. Még jobban rá fogok erősíteni ezekre a _barinőkre_, mert érzem, hogy lesznek itt még történések :)

@flea: Jaja, nyáron rápihentem, most viszont már nincs mese, írni kell. Ötletek, témajavaslatok jöhetnek még mindig.

Jege 2010.09.15. 23:39:49

@kumbernuss1234: Fogadni nálam lehet. A magam részéről arra teszem a tétet, hogy két, udvarlószöveggel teli dokumentum és Kati három napnyi daniellázása után Patrik és Arcsibáld egymással fognak félrekúrni.

Szigi. · http://depechemode.blog.hu 2010.09.16. 06:41:24

Az a durva, hogy ismerek egy lányt, aki nagyon "romantikus", és a "nyami" szót előtte csak tőle hallottam, és Kati a neve :D

Nagyon vártam már a lányokat, jellemző, hogy Edit nem kapcsol, hogy bukó van :D

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2010.09.16. 08:46:58

Mégmégmégmég!
Egyébként simán be lehet rakni a napi kezdőoldalak közé is, nem muszáj RSS-olvasóval játszani (pláne, ha a céges tűzfal megválogatja, mit enged ki...)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.09.16. 11:56:12

@Jege: Amennyiben Patrik nagyobb (kan)csöccsel _rendelkezik_, mint Edit, úgy simán elképzelhető.

@Szigi.: Valószínűleg lesz egy olyan bejegyzés, ahol személyiségeket fogok elemezni női nevek alapján, vagy összekötöm egy _pocaklakó-névválasztós-dilemmázós_ poszttal. Még eldöntöm, de megalapozatlan és indokolatlan tipizálás mindenképp lesz, az úgyis közel áll hozzám.

@stivanleroy: Rajta vagyok a témán, _meg lehet nyugodni_ :) Nekem mindegy, hogy, csak olvassátok ;)

GAbica 2010.09.16. 13:28:32

@HRita: Alig várom. Már a felütés után kész lettem.
"Brigi: Nem mondod, hogy csak teák vannak?
Edit: Ez egy teaház.
Brigi: Azt a kurva. Hozatni lehet a szomszédból?
"

:D

oriza triznyák 2010.09.16. 16:39:52

Neeeeem bíííírom a nőőőket!!!!

Szia Rita! Jó, hogy újra írsz :-)

2010.09.16. 17:24:57

Most képezljétek el, hogy ilyeneket hallgattam egy időben minden délután (volt egy társkereső irodám) szerencsére ezért fizettek, de nagyon nehéz kenyérkereset volt.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.09.16. 21:35:20

@oriza triznyák: Én is nehezen viselem őket. A komplett baráti köröm férfiakból tevődik ki. Mondjuk az se normális, de _sosenem_ tartottam magam annak.

Szia oriza triznyák, szerintem is jó ;)

@Frengi: Társkereső iroda? Nem semmi! Írhatnál róla posztot, sokunkat érdekelne :)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.09.17. 00:07:19

Gyá! A Reszkessetek, betörők mint közös érdeklődési gócpont :))

oriza triznyák 2010.09.17. 13:25:15

@Frengi: Tényleg írhatnál a társkereső irodáról!

oriza triznyák 2010.09.17. 13:27:30

@HRita: Nekem is több volt a fiú barátom, mint a barátnőm. Aztán mind "megállapodott", és a hülye p.ák miatt a legtöbb ilyen kapcsolat szépen megszűnt...

Donna (Cara)mba 2010.09.17. 14:11:57

Sziasztok! Véletlenül tévedtem ide:) De irtó jó a poszt:
A zösszes nő: én vagyok;-DDDD

Tutira magamra ismertem:)

Minek is híjják az ilyen kórságot? Többszemélyiséges elmezavar?

Hi, El Topo! Rég "láttalak"

De most már mék is elfele:)

Még mindig jó fej vagy, csak kár, hogy sohase bírtál elviselni:(((

Szalacsi_Dezső 2010.09.17. 16:43:00

Rita ez odabaszott nagyon. Mi az hogy csillezni?
Egyébként hosszú évek óta női fodrászatba járok (mert sokkal jobban vágnak férfihajat) hú ott vannak ilyen dumák.
"a bugyinak fasz kell" na ezt egyszer benyögöm az ötye klubnak. Na de hát rendes női hölgy ilyenre még csak nem is gondol. :-D

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.09.17. 17:07:56

@Szalacsi_Dezső: "Női hölgy" :D Kösz, hogy felvetetted a fodrászat-szépségszalont, már múltkor meg akartam írni, de nagyon kiment a fejemből. Na majd most.

A csill pedig a chill outból ered, kb. azt jelenti, hogy relaxálni vagy kikapcsolódni. Edit ex-Bazsija még _szerelmük hajnalán_ felrakott egy chill out _melódiát_ a válogatás cd-re, Editnek pedig megtetszett a kifejezés, és beépítette a szókincsébe. Legalábbis egy részét.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.09.17. 17:42:14

@HRita:

Én egyszer kipróbálnám, van-e piaca egy rendes, igazi férfifodrászatnak, a.k.a. borbély, mert a mostani, koedukált fodrászatoktól ver a víz. Nem igaz, hogy már alig van olyan hely, ahol kicsit nélkülözni lehet a csipcsipcsipet.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.09.17. 17:52:58

@El Topo (Sgt. Elias): Szerintem volna. De ahhoz férfiborbély kell, nem nő. A nők hajlamosak "kísérletezni". Bemész egy hajnyírásra, ehelyett kipróbáltatja veled a legújabb dúsító hajhabot, kopaszodásgátló zselét, megmasszírozza a fejed (most tanulta továbbképzésen!), vág valami Beckham-sérót, és végül megmondja a cehhet, amelyet meghallván úgy döntesz, hogy mégis veszel _villanyos_ hajnyírót otthonra, és megkéred a feleségedet/barátnődet, hogy ugyan legyen már szíves, ha nem sérted meg vele.

suo tempore 2010.09.17. 19:16:12

két legörgentés erejéig bírtam hányás nélkül

esküszöm, még sosem hallottam senkit így beszélni, tényleg vannak olyanok, akik ezt nyomják? vagy csak én élek túl messze...

szellőláb 2010.09.17. 20:13:32

@HRita: minek az a nagy flanc? Volt egy haverom, aki otthon nyírta a snauzerjét, azután letolta a gyerek buciját is. Senki meg nem mondta, hogy nem egy fodrász nullás gépe csúfolta meg.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.09.17. 20:23:15

@szellőláb: Ezt ne tőlem kérdezd, nem vagyok fodrász :) Egyszer kért meg egy srác, hogy vágjam le a haját. A fodrásza azt mondta másnap, mikor nem kicsit idegesen felkereste, hogy egy hónap lesz rendbehozni.

Szalacsi_Dezső 2010.09.17. 20:23:35

@El Topo (Sgt. Elias): Törökországban van ffi borbély. És borotválnak is, amit Magyarországon évek óta nem, mert amióta aids veszély van nem mernek, vagy valami rendelet is tiltja talán...
Szóval a törököknél tuti nem lesz "női csacsogás", mint Gedeon bácsinál. :-)

Azördögügyvédje 2010.09.18. 09:36:05

Nagyon jó a poszt!
Szerintem a sok női magazin, meg a Müller, Popper, Szendi, Csernus, stb könyvek hatása érződik ezen. A nők azt fogadják el valóságnak amit ezekben olvasnak. Nem értik meg, hogy nem az igazat írják le, hanem azt, amit a nők hallani akarnak, hogy minél többet lehessen belőlük eladni. Aztán csodálkoznak hogy folyton pofára esnek, amikor kilépnek a valódi világba.
Rákerestem a gógliban a mandalára (szégyenkezve vagyok kénytelen beismerni, hogy lövésem sem volt róla, mi a f*sz), szerintem egy büntetés lehet ilyeneket készíteni.
Hogy stílusosan fejezzem be: Brigit sunáznám!

sorica123 (törölt) 2010.09.18. 12:13:10

Brigi, az Antiszociális Kismalac. Állandóan röfög, töfög, problémázik, és ettől határozott egyéniségnek érzi magát.
Edit, a kályhacentrikus mimóza. Kell neki valami súlyusan konzumosított, lekerekített bölcsesség, amibe kapaszkodhat. Ez azzal kezdődik, hogy egyfajta spéci hozzáállással jár teaházba, és azt is elrángatja, akinek nincs humora az ilyesmihez (én amúgy bírom a teaházakat, más kérdés, mennyire tetszik a beléjük járó közönség modorosabbik fele. Nem velük megyek, nyilván).
És az összes többi ezoterikus duma is azért gáz, mert minden váz nélkül, ötletszerűen keresgélnek magyarázatot velük a bajokra. És így jutnak el a különféle műgurukig, akiktől - és itt jön a para teteje - _minden_ baromságot bevesznek a továbbiakban.
@Azördögügyvédje: a felsorolt írók közül egy párnak néhány írása nem is rossz, a Popper például kivételesen elég kevés műgurus attitűddel bírt. Müller Pétert nem szeretem, ő tipikus műguru és ha jót mond, rá lehet ismerni, hogy hol olvasta... Szendi nekem olyan, hogy 'fel akarja rázni az embert', de engem inkább felbosszant a hülyéneknézős hangnemével. Csernus is hasonló problematika, azzal a különbséggel, hogy egy célcsoporton (drogosok) már működött a módszere (meg vannak egyedi és találó meglátásai). De nekem ő is kicsit olyan, hogy egy megközelítéssel, nulla distinkcióval nyomul-nyomul, mint a dömper oszt gyógyujjá meg gecó.

szellőláb 2010.09.18. 20:19:56

@sorica123: No akkor segíts nekem! Kit/mit kezdjek olvasni, hogy ne fussak vakvágányra, és utána itt nem utáltok ki, ha hivatkozok rá?

szellőláb 2010.09.18. 21:16:43

@El Topo (Sgt. Elias): Sajnos, már nem lehet részed abban, amit én gyerekkoromban nap, mint nap élvezhettem. Öregfaterom szakmája szerint férfi fodrász volt. Saját elmondása szerint soha nem szerette, de amikor szarban volt, mindig ez segített rajta. Szombatonként úgy ültek sorban a konyhában (a la műhely) nála a kuncsaftok, mint a fecskék. Mivel nekem a fejemen annyi forgó van, hogy azt csak leköpni lehet (így mondta), engem mindig utoljára hagyott. Abszolút nem bántam, mert ezektől a falusi emberektől hihetetlen sok jó dumát hallottam. Az úgy nevezett népi bölcsességet. Érdekes, hogy mindent megbeszéltek, de nem nagyon káromkodtak, és nem voltak vulgárisak. Na amikor sorra kerültem, az öreg rágyújtott, forgatta a fejemet, szörnyülködött, és már előre magyarázta a bizonyítványt, hogy ebből nem lehet semmit kihozni. Ezt mondjuk később minden fodrász elmondta. Egy idő után rájöttem, hogy tök fölösleges súlyos pénzeket kiszórnom fodrászért. Azóta, ha a feleségem rám szól, hogy kedves le kéne már vágni a hajadat, mert úgy nézel ki, mint egy fasz, akkor leülök a székre, és hagyom, hogy gyakoroljon rajtam. Előbb-utóbb belejön. Mondjuk, általában nyiratkozás után is úgy nézek ki, mint egy fasz, de legalább rövidebb a hajam :-)

szellőláb 2010.09.18. 21:34:28

@El Topo (Sgt. Elias): Ja, és amit nem felejtek el. Eljött az ideje a borotválkozásnak. Éppen az öregéknél nyaraltam, és már nem bírta nézni a pofámat. "Na, gyere kisfiam, rendbe teszlek" Előszedte a műbőrből varrott készletét, és el kezdte fenni a kilincsre akasztott szíjon a borotvát. A KÉST! ha érted.
Ilyen kis tálkából pamaccsal habot csinált, és jött a borotvával. Én meg majd beszartam! Azután sitty-sutty lerántotta, bedörzsölt pitralonnal, és már kész is voltam. Szerinte akkor lettem férfi :-)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.09.18. 21:42:41

@szellőláb: Gondolom ugyanaz a mozdulatsor lehetett, mint A tanúban: "Őrnagy elvtárs, nem kivégzés. Borotválás."

szellőláb 2010.09.18. 22:00:21

@HRita: Azért nem, mert ő nagyon szeretett, bár akkor a bizalomnak voltak részemről korlátjai :-)

váj mí 2010.09.19. 00:35:37

@flea: Nekem nincs, de rámászom hetente párszor a modorosra onnan meg átkattintok ide. Kellemes meglepetés volt.
Arcsi meg egy fasz, de ezt mi már régóta tudjuk ;)

váj mí 2010.09.19. 00:42:43

@HRita: Ha melót keresel, és két jobline/profession - egyébként teljesen reménytelen álláskeresési kísérlet között jut még időd, akkor feltétlenül "feküdj rá" a barinőkre. Hogy printben is napvilágot lássanak. Jól írsz, és van hozzá tapasztalatod is. Van egy barátom egy másik fajta blogról, aki print kiadásban segíthet (engem azzal biztatott, hogy a hajós élményeimet véssem le, naplószerűen ...) Persze, ez nem "hivatalos/polgári" állás, de egy ilyen jellegű print-kiadvánnyal a hátad mögött, mehetsz a Sanoma-hoz vagy a Rringier-hez.

váj mí 2010.09.19. 00:51:40

@El Topo (Sgt. Elias): Szeretettel meghívlak, sok évtizedes lakóvárosba, Nagykárolyba. Ott még mindig dívik a külön női és férfifodrászat, a városközpont kellős közepén. Nix koedukáció! ;)

váj mí 2010.09.19. 00:57:27

@sorica123: És a legszebb, hogy mindegyik fajta női lényben (legyen az emanci-punci vagy ősanya), ott van mind a négy típus. Különböző mértékben keverve. És most akkora modoros voltam, de akkora, hogy még ilyen sosem ;).

sorica123 (törölt) 2010.09.19. 01:07:05

@szellőláb: bárkit, csak értsed, mi merre. Én a Müllerért se utállak ki, ha téged nem bosszant a műgurus stílusa.
@váj mí: barinő... az női birka?
Amúgy ja, ez a spanyolviasz helye: valóban van ezekből a típusokból az emberben, aztán ha túlteng, akkor van a gáz.

váj mí 2010.09.19. 02:03:12

@sorica123: Szerintem az ;) Én egyébként az a típus vagyok nőben, akinek világéletében hímnemű haverjai/barátjai voltak. Persze, van 2-3 Hr-Rita által felállított kombó, ha nem is ennyire karakírozva.
Nu, most lassan elérem a 35-öt, és azt veszem észre, hogy az eddigi, 2-3 "barinők" mellé kezd befigyelni még úgy 2 és fél. Vénülök, vagy mijafasz? :(

El Topo (Sgt. Elias) 2010.09.19. 09:41:16

@váj mí:

Oké, majd áttelepülök egy kis hajvágásért.:)

flea 2010.09.20. 10:46:49

@HRita: mindig csak a flanc. Kopaszra bárkit le lehet nyírni tíz perc alatt, és végső soron az is "rendben van". Úgyhogy ha valaki szerint valamit egy hónapig tart rendbehozni, annak igazából nem a hajával, hanem az elvárásaival van a probléma. ;)

flea 2010.09.20. 10:48:21

@sorica123: "[Csernus] egy megközelítéssel, nulla distinkcióval nyomul-nyomul, mint a dömper oszt gyógyujjá meg gecó."

Na, ez annyira így van, hogy kb ki kellene írni a Csernusra, hadd tudja meg mindenki időben.

lárvalányhaj 2010.09.22. 19:51:40

"az nagyon jó, mert elmélyülést igényel, és nem adom drágán"

"Death and"

Ez odabasz, mint a faszom, ahogyan Brigi mondaná ;-)

lárvalányhaj 2010.09.22. 20:04:19

@sorica123:

az egyik nőrokonom volt Csernusnál, és amikor belépett, kedvenc gurunk egyből elkezdte neki nyomatni, hogy "mennyire undorítóan kövér maga, biztos rossz a házassága, csalja a férje, és erről maga tehet, mert kövér", és így tovább.
Közben a rokon teljesen más problémával ment oda, de az Csernus dokit egyáltalán nem érdekelte. (Egyébként tudni kell róla, hogy pont ő az, aki csalja a férjét, és nem fordítva ;) )
Mondjuk ez is annyira antipatikus, hogy a belépő nő külsejét kezdi el fikázni, meg abból indul ki, hogyha rossz a házasság, akkor abban biztosan a nő a hibás. Teszi mindezt egy igénytelen külsejű, gyűrött ruhájú, zsíros hajú, borostás faszi.

Ami meg Csernus állítólagos drogos múltját illeti, nekem nagyon bűzlik a dolog.

Ernoke 2010.09.23. 10:16:51

@lárvalányhaj: ha jól tudom, pár hónapig herkázott, nincs is ezzel probléma, mert bárki megcsúszhat. sőt, hitelesnek lenni csak így lehet.

a probléma azzal van, h mások nyomorát kihasználva gazdagszik, és ez nekem mindig kicsapja a biztosítékot. kétségbeesett szülők viszik oda hozzá a gyereket, h már minden mozdítható a cigány maffiánál van a lakásból, és egy db épkézláb kanál nincs nekik. a normál rehab az ilyeneknek úgy néz ki, h min. fél év bentlakásos intézmény, semmi kommunikáció a külvilággal (szülőkkel sem), a szex is tilos, és folyamatos munkával és személyiségfejlesztéssel (pl. pszichodráma, művészetek) visszavezetik őket a való életbe, illetve megismertetik velük a pozitív tevékenységek általi közösséghez tartozás érzését. így is egy részük kikerülés után meghal, eltűnik vagy alkoholista lesz.

ehhez képest csernus ilyen pár alkalmas primitív kiabálásokkal akar gyógyítani. elnézést, nem akar gyógyítani, hanem csalással pénzt szerezni. nekem egy szinten van ő a budapest tv fűtőszállal gyógyító telefonguruival.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.09.23. 10:55:33

@váj mí: Köszi! Lehet, hogy érdemes volna, bár tapasztalatok alapján az offline-tematika nem nagyon szokott bejönni. Bár a barátnőkben elég sok lehetőség van.

@Ernoke: Egyetértek hozzátéve azt, hogy azért egy-két embernek nem árt olykor a leüvöltés. Nem folyamatos jelleggel, és nem csak ezt a taktikát alkalmazva, de a túlzott píszízés szerintem sokkal kártékonyabb. A lelket nem kell minden körülmények között pátyolgatni - néha helyre kell tenni.

Ernoke 2010.09.23. 11:58:35

@HRita: szerinted egy olyan gyereknek, aki fehérként cigányokkal üzletel, és megtanult dacolni mindennapos komoly veszélyekkel (amiből az a jobbik változat, ha a rendőrök verik szarrá), mennyire számít egy vadidegen szava? ezek okos, vakmerő és gátlástalan emberek, számukra csernus egy ugráló bohóc. ő csak a szerencsétlen idegroncs anyukákra meg ronda, elkeseredett titkárnőkre bír hatással lenni, tőlük tud csak kicsalni pénzt. a gyengék vérét szívja, ezért utálom ennyire.

flea 2010.09.23. 12:20:49

@Ernoke: szerintem a Csernus azokra hat, akiknek alapvetően lustaságból/gyávaságból és önbecsapásból áll a problémájuk. Ilyen amúgy meglehetősen sok van, meg gondolom ő maga is efféle lehetett herkás korában, máskülönben miért lenne ez a fixa ideája? @sorica123: mondta jól: 0 distinkcióval nyomul, mint a dömper, azt ha szerencséje van az aktuális kliensnek, akkor pont az a megközelítés tesz jót neki, ha meg nem, akkor így járt. Azt az egy dolgot jól csinálja, csak szerintem ettől nem lesz pszichológus, főleg nem sztár. (Minthogy akinek nem használ, azok nagy részének árt - persze jó pénzért.)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.09.23. 12:28:23

@Ernoke: Ó, én _tényleg_ tudom, mennyire (nem) hat az ilyen gyerekekre a szó, elhiheted. De ők nem is pénzes (=megérős) páciensek, ellentétben az általad említett idegroncs/kisebbségi komplexusos/stb. nőkkel. A pszichoguru gondolom olyan nőkre specializálódott, akiknek az érzelmi stabilitása fordítottan arányos a pénztárcájuk vastagságával.

Ernoke 2010.09.23. 12:40:41

@HRita: járnak szegények is hozzá, főleg tényleg idegroncs anyukák, akik az utolsó fillérjeiket is kifizetik, csak legyen már vége a rémálomnak. 2 ilyen családot is ismerek. ha vki a gazdagokat szívatja, nyugodtan tegye, azokat nem sajnálom, de a leszakadókat rugdosni - ettől ideges leszek.

Ernoke 2010.09.23. 12:41:49

@HRita: jaja, gondolom, nem véletlenül keresel állást... minden tiszteletem a tanároké egyébként, borzalmas meló lehet.

Celtic 2010.09.23. 20:30:07

Megint csak azt tudom mondani, de jo, hogy nem vagyok no...Egy ilyen beszelgetes...Foleg szamomra Katika lehet kiborito meg Renike. Zita viszont szimpi. Telefonszama? :)

vincere 2010.09.28. 18:18:51

úristen.... pár napig nem nézek ide, és 3 poszt! nyomtattam is kifele azonnal. és visszatértek a barátnők!!! na jövök majd este :)
süti beállítások módosítása