HTML

Görbe sminktükör

Kísérlet a női nem megítélésének árnyalására, azaz nagy szarban vagyunk, de mentem, ami menthető, ennél rosszabb már úgyse lehet.

Nőtípusok, játszmák, taktikázások, picsulások-picsogások túlzó, de ismerős formában.

Az ötleteket, kritikákat vagy akár teljes posztokat a gorbe.sminktukor kukac gmail.com-ra várom kíváncsi szeretettel :)

Az itt megjelenő minden tartalom Creative Commons: Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! licenc alatt áll.

Gondolatbokrétáitok

Címkék

agytröszt diznicsaj (1) alkohol (1) anya (2) ápolónő (1) autóvezetés (2) a lelki szemetesláda (1) a nők és az alkohol (1) a test angyala (1) babaproject (1) baba mama (1) bandababa (1) barátnők (4) bevásárlás a férfival (1) bikiniszezon (1) bkv (1) bőbeszédű (1) búcsúzás (1) bulvár (1) bútoráruházban (1) crocs (1) csajbuli (1) csajszis dumcsik (1) család (1) családi program (1) csúnya lány (1) díszfeleség (1) domina (1) egészségügy (1) első randi (1) esküvő (1) evés (1) facebook (1) farsang (1) felhívás (1) feminista (1) feminizmus (1) focimeccs (2) fogamzásgátló tabletta (1) fogyókúra (1) főnök (1) fotók (1) frusztráció generátor (1) gyerektervezés (1) gyermekkönyv (1) halloween (1) házasság (2) házibuli (1) hellókarácsony (1) hello kitty (1) hétköznapok dívája (1) hideghegyi sportőrült (1) hipochonder öregasszony (1) hivatalnoknő (1) húsvét (1) jogsi (1) jó fej csaj (1) karácsony (4) kibeszélés (1) kikupálós lány (1) kismama (1) kisvárosi csaj (1) könyöklő néni (1) könyvajánló (1) környezettudatos nő (1) közveszélyes nők (1) kreatív hobby (2) kretén (1) kultúra (3) lakótelep (1) latinos műveltség (1) lecsekkolás (1) lecsúszott kamuvállalkozó (1) leggings (1) magyarázat (1) március 15. (1) meglepetés party (1) mlm (1) mosolytündér (1) mozi (1) műköröm (1) nem értem (1) néptáncos (1) női dráma (1) női önzetlenség (1) női önzőség (2) nők (28) növénykedvelő (1) nyilvános wc (1) olvasói poszt (13) olvasói statisztika (1) összetartozás demonstrálása (1) óvszer (1) panasz (1) parfüm (1) párkapcsolat (1) parti nagy lajos (1) pasizás (1) pocaklakó (1) politizálás (1) posztajánló (1) rámászás a férfira (1) slágerek (1) smink (1) sör (1) stlustanácsadó (1) strandolás (1) strassz (1) szépségápolás (1) szépségszalon (1) szerelem (6) szervezőzseni nő (1) szingli (1) szlengblog könyv (1) sznob pengeszáj (1) szobanövények (1) szülés (1) születésnap (1) szüzesség (1) tánc (1) társkeresés (1) telefonálás (2) terhesség megelőzés (1) természet leánya (1) teszvesz (1) tippek (2) tömegközlekedés (1) trendi (1) tudatlan tucatnő (1) tudományos fanatikus (1) tunika (1) udvarlás (1) új külső (1) utazás (1) útjavító munkás (1) ütős keresőkifejezések (1) valentin nap (1) vallás (1) vásárlás (1) vidéki csajtípusok (1) Címkefelhő

2009.11.18. 09:00 HRita

NŐTÍPUSOK: Nővérke, a kórházi domina

    Az ápolónő a kórházak fehér ruhás dominája. Ahol megjelenik, csattan az ostor, megfagy a levegő, és a betegek azt is kétségesnek érzik, hogy valaha kisüthet még a nap.
Meggyőződése, hogy a páciensek direkt az ő bosszantására lesznek rosszul, ezáltal újabb és újabb megalázó és személyiségétől távol álló feladattal terhelve őt, hogy még véletlenül se tudjon a koleginákkal beszélgetni, vagy legalább egyszer, csak egyetlen egyszer végighallgatni azt az átkozott reggeli rádióműsort! Mindezekért a sérelmekért magától értetődő, hogy elegáns revansot vesz saját eszköztárát bevetve. Kioszt, megaláz, leszid, dühöng, csapkod és odabasz. Ágytálat, reggelit és lázlapot. De mindez csak percekre hűti le forrongó dühét, ember- és világutálatát; utána kezdődik minden elölről.

Öltözködése: Professzionális kopogó Scholl klumpautánzatát erőteljesen a padlóhoz döngetve halad, lábbelijét fehér vászonnadrággal egészíti ki, melyen átsejlik a fehér tangabugyi, korosodó nővérek esetében a viseltes, néha mintás franciabugyi. Általában mellzsebes piképólót hord, amelyben golyóstollat tárol azt demonstrálandó, hogy neki – a betegápoláson túl - milyen rémesen rengeteg adminisztrációs feladata van. Emiatt – igazán megérthetnék a betegek – nincs mindig ideje azzal foglalkozni, hogy az újonnan behozott páciensnek egy pohár vizet adjon, holott annak már kopogósra száradt a torka a szomjúságtól. Majd ha befejezte a dokumentum kitöltését, ha még egyszer átnézte, hogy mindent helyesen és pontosan leírt-e (mert ő elhivatott és precíz), akkor majd benéz a beteghez a vízzel. Különben is minek pánikolni, az ember több napig is kibírja folyadék nélkül.

Alkatát tekintve erőteljes, izmos, gyakran félelmet keltő, önkéntelenül is becsicskulást kiváltó. Nőies vonásokat csak nyomokban tartalmaz, melyekre amúgy sincs szükség mindennapos munkájában, az ágytologatásban:

- Basszameg, hogy lehet ennyire szűk egy ajtó? Nyugodjon meg, Károly bácsi, nincs itt a világvége, csak egy kicsit nekiütköztünk az ajtófélfának. Túl fogja élni.

Az infúzió bekötésében:

- Ne mozogjon, Éva néni, attól nem fogom jobban eltalálni a vénáját. Mit csinált, hogy ennyire eltüntette? ’csába, hát nem elszúródott? Tessék mutatni a másik karját, hátha ott használhatóbb a véna. Mit fáj-fáj? Fáj az élet, Éva néni!

A beteg lemosdatásában:

- Emelje kicsit frissebben a karját, Manyi néni, nem maga az egyetlen beteg. Úúúgy, jól megdörgöljük.
- Jaj, ne olyan erősen, nővérke, nagyon fáj.
- Ugyan már, azt csak úgy érzi, Manyi néni, nem kell mindenért siránkozni. Addig örüljön, míg van minek fájnia.

Az étel kiosztásában:

- Jöjjön be a folyosóról, Misi bácsi, enni kell. Kelkáposzta főzelék van meg fasírt. Kenyér nincs hozzá, az reggelihez volt. Be kell osztani. Ne tessék válogatni, nincs más. Majd este megkapja a zsemléjét, a kistégelyes rámáját meg a mézét.

Stílusa pattogó, ellentmondást nem tűrő, hangja harsány, rekedtes, melyet pihenőidőben szeret leginkább kiereszteni. A folyosó másik végén szolgálatot teljesítő munkatársával hangosan kitárgyalják a Barátok közt aktuális epizódját, a szaftos eseményeken hangosan felröhögnek.
Bár a betegeket mamának, papának vagy néninek, bácsinak szólítja, úgy bánik velük, mint javíthatatlan, rebellis vagy szellemileg retardált, sni (speciális nevelési igényű) hülyegyerekekkel. Az ő türelme mondhatni végtelen, de ha a Klári néni az 5-ösben már másodszor csenget, hogy vigye ki az ágytálat, természetesen bepöccen.

- Klári néni, mit csenget egyfolytába'? Miért nem foglalja el magát inkább valami mással? Fejtsen keresztrejtvényt vagy olvasson.
- Persze, nővérke, csak hát tudja, kicsit büdös és zavar.
- Büdös-büdös. Büdös az élet, Klári néni.

Az ügyeletes férfiorvos színre lépésével felcsillan a szeme, kicsit megfésülködik, és a világ legnyájasabb, legprecízebb, legmegbízhatóbb és legkedvesebb alkalmazottjává válik a vizit idejére. Töviről hegyire beszámol a betegek állapotáról: az Éva néni vérnyomását megmérvén arra a következtetésre jutott, hogy az infúziós kezelés beváltotta a hozzá fűzött reményeket, a Misi bácsinak megjött végre az étvágya, Istennek hála, a Klári néni bélrendszerének működése pedig kielégítő.
A lázlapot fürgén átnyújtja a dokinak, vele együtt vizsgálja, de persze csak hangtalanul és jelzés nélkül, mert ez a doktor úr szakterülete, és ő tudja, hol van a helye az orvostársadalom ranglétráján.

Ám amint az ügyeletes doktorka suhogó, fehér köpenye a távolba vész, ismét élet-halál úrnője lesz, aki csak szívességet tesz, ha áthúzza az ágyneműt, ha felrázza a párnát, vagy ha teát tölt a pohárba.
A páciensekkel szemben újra alkalmazza tökélyre fejlesztett kompenzációs technikáját: minél elesettebb a beteg, ő annál kíméletlenebb és durvább. Beledöfi a tűt, a kanült kirántja, a leukoplasztot feltépi. Bosszútól nem tart, mert miért is kéne. A Klári néni úgyse fogja ráküldeni az egyenként százkilós férfirokonokat, csak otthon szeretne lenni minél előbb. Addig meg csendben tűr, nem panaszkodik és jól viselkedik. Talán akkor előbb hazaengedik.

99 komment

Címkék: egészségügy domina ápolónő


A bejegyzés trackback címe:

https://gorbe-sminktukor.blog.hu/api/trackback/id/tr281533129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GAbica 2009.11.18. 09:40:36

és benyelte a kommentem.

szóval:
Visszahoztad azt a fél évet, amit kórházban töltöttem. Ááááááááááááááááááááááá

Amúgy megint telitalálat. :)

GAbica 2009.11.18. 09:48:38

Gabika, most segíteni fog az Éva nővérnek, ma tanul vénát szúrni.
Ne panaszkodjon, örüljön, hogy itt fekhet az állam pénzén.
Na Éva, próbáljuk, próbáljuk. Nem, nem az. Nem is az. Nézzük a kézfejeket, ha már itt szétszedte a két könyökhajlatot. Hoppá, na így néz ki, ha szétdurran egy véna. Meg még egy. Tudod mit? Most akkor beadom én a napi két vénás inekció egyikét, Te meg szedd ki a Marika néni ágytálját.
Mit folynak a könnyei Gabi? Majd küldök valami krémet az éjszakás nővérrel. Fekete, fekete, hát istenem, majd elmúlik.

Örökké hálás leszek, amiért két nap múlva a pihenőnapján a másik nővér végre berakott egy kanült. És igaza lett, úgy 7-8 hónap múlva már nem is volt fekete a két kezem könyökben és kézfejen (említettem már, hogy extra érzékeny bőröm van?) :D

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.18. 09:50:39

Nabasszameg a vizites jelenet nagyon megvan. Egyszer kicsit megoperálták a térdemet, szép nagy, 20 centis vágás volt rajta.
Reggel jön a vizit, élen a nagytekintélyű Osztályvezető főorvossal, aki megoperált, mögötte a slepp: osztályos orvosok, medikusok, főnővér, kisnővérek.
Fődoki vet rám egy gyógypillantást, majd azt mondja: Majd kössék át Topo lábát, mert nagyon átvérzett a kötés. Kórusban igenis, mindenki jegyezget a kezében tartott mappába.
Majd két nap múlva főorvos úr besunnyogott egy ilyen kötszeres kocsival és átkötözött.

GAbica 2009.11.18. 09:54:36

Kismillió sztori ugrott be a posztról, de ha azt mind megírnám, kihullana a hajatok :)
úgyhogy inkább átadom a terepet másoknak.

@El Topo (Sgt. Elias): de nagyon bólogattak meg csak úgy susogtak a ceruzák, mi? :)

Blackrock (törölt) 2009.11.18. 10:27:18

Fú csajok, nekem 2 régi barátnőm is ápolónő volt. Én imádtam őket, ők a végén annyira engem már nem.:) De amúgy frankós a poszt.

kerikak 2009.11.18. 10:30:31

megint nagyon jó írás :)
szerencsére nem volt még ilyen élményem, a fekete erdei klinika jutott eszembe, ott volt egy ilyen házsártos főnővér a sorozatban :)

Mitya Ivanov 2009.11.18. 10:48:19

ugye jól sejtem, hogy a Hrita néha megnézte a doktor bubót és az ő Ursuláját?:)

Mitya Ivanov 2009.11.18. 10:49:43

nekem nincsenek kórházi élményeim. Amúgy a posztban leiírt nőtipus szoros rokonságot mutat egyes bölcsödei nagyhangú dajkákkal, óvónénikkel, esetleg konyhásnénikkel.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.18. 10:51:48

@Blackrock:

Aha, szóval te rongálod a nővéreket?

Erzsebet 2009.11.18. 11:18:43

Anyukám 8 éve feküdt kórházban, trombózissal. Én 10 napig szinte egyedül ápoltam. Még mellette két beteggel is én foglalkoztam, kiszolgáltam és szakvizsgálatokra kísérgettem őket. A nővérek a pultnál beszélgettek, viháncoltak, közben rinyáltak, hogy kevés a fizu. Némelyek annyira ráérnek ebben a szakmában is. Az unokahúgom a hozzánk közeli kórházban dolgozott. Oda vittem be egyszer ajándékot a kisfiának. Megismerkedtem a kolléganőjével is, ő annyira megkedvelt, kérte látogassam meg máskor munkaidőben is.

oriza triznyák 2009.11.18. 11:56:04

Ez sajnos tényleg így van, a nővérektől gyakran akár fel is fordulhatnának a betegek, és hihetetlenül bunkók tudnak lenni.

De azért a képhez hozzátartozik, hogy nekik tényleg kemény az élet. Átlagosan nettó 70-80 ezer forintért egyedül látják el 3-5 ember munkáját napi 10-12 órában, megfelelő eszközök nélkül, szar körülmények között. És némelyik még így is tud normális lenni, mondjuk ez a ritkább.

2009.11.18. 12:19:58

sosem tudtam miért van, hogy a kis doktornőknek mindig gyűrött a köpenyük, mig a nővérkék mindig firssen vasaltan, firzurával, tökéletes smikkel vannak jelen.

GLG 2009.11.18. 12:58:01

@Mitya Ivanov: Nem sokszor ettem menzan, de en mindig a konyhasneniktol feltem a legjobban! Nagyon csunyak es ijesztoek voltak... Az ovonenik es a dadak nem sok vizet zavartak, ok csak beszelgettek egymassal, persze ugyet sem vetve a gyerekekre.

deflorator 2009.11.18. 13:11:16

Azok a nővérkék akikkel én találkoztam nagyon segítőkészek és kedvesek voltak (legalábbis velem), ráadásul gyakran nagyon csinosak is.

aribeth 2009.11.18. 13:14:35

A nagyanyám 2005 elején eltörte a lábát. Reggeltől estig az ágya mellett ültem, így sikerült gondoskodnom arról, hogy kicsit jobban odafigyeljenek rá. Szétdurrantott vénák, ritka kacsázás, túl gyors mosdatás kipipálva.
De szerencsére ott egyik sem volt lelketlen boszorkány, inkább belefásultak a sok melóba és felelősségbe.

fizikós 2009.11.18. 13:14:56

Biztosan igazatok van,de mint mindíg most sem kéne általánosítani.Annyi,de annyi bunkó van,mint máshol,de ez azért mégis más.Én csak egy fizioterápiás asszisztens vagyok,de nagyjából van rálátásom a dolgokra.Annak idején első óra első anyagában benne volt:ha valaki kórházba kerül,megváltozik az önértékelése.Higyjétek el,nagyon nehéz a betegekkel bánni.Mostanában mindíg sok szó esik a betegjogokról.Valahogy szó nem esik a dolgozók jogairól.Ill. jogunk van húzni az igát ennyi pénzért és befogni pici szánkat.Ha kolléganőt elküldik a k...anyjába,majd közli vele a beteg,hogy szpja le,mert nincs azonnalra idő,akkor mi van? És sorolhatnám...

GAbica 2009.11.18. 13:20:05

@fizikós: a blog nevében is benne van, hogy görbe tükör. nem kell magadra venni.
én is találkoztam nagyon kedves nővérekkel és a fenti posztban leírtakkal is. de most nem a kedvesekről van szó, így nem is azokról fogok írni.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.18. 13:21:33

Na írok nektek még nővérlkéset, hogy örüjjetek!
Az említett térdműtétemnél már előre szóltak, hogy utána két hétig nem nagyon fogok menni sehova. Na mondom, és klozettra ki fog járni helyettem? Hát majd pössentek kacsába. Na de hát nem csak pisálni szok az ember! Meg lesz oldva minden, ne aggódjak!
Hát gyerekek, én a műtét után napokig nem ettem, hogy ne kelljen szarnom. Pár nap múlva fel is tűnt a személyzetnek. Mondták, hogy ha holnap sem produkálok semmit, akkor tudnak velem más hangon is beszélni. Na ettől még jobban féltem, reggel nyomtam is egy kaffét. Amikor éreztem a késztetést, nyomtam egyet a csöngőn. Bejön egy ilyen nyuszifül, max 17 éves, domborul, ahol kell, meg ilyen nővérkeruhában volt, ami eleve seggközépig ért neki. Kérdezi, hogy mi a szitu? Na most az nem tudom, vágjátok-e, de ilyen nyulacskákkal az ember nem szívesen beszélget szarásról. Hát mindegy, nem volt más választásom, elmondtam, mit szeretnék. Nyuszifül bólint, kimegy, jön vissza az ágytállal, azt alámnyomatja, és vár. Mondom neki, nem menne egy kicsit mégis arrébb? Nem vagyok szokva hozzá, hogy így közönség előtt makettozzak. Azt mondja, ő hozzá van szokva. Na de baszod, ÉN NEM vagyok hozzászokva!!!
Na erre nagy kegyesen odébbment egy méterrel, meg még el is fordult. De az a kurva ágytál, az olyan, mint valami hangerősítő berendezés! Életemben nem éreztem magam ilyen kellemetlenül prátolás közben, mint amikor ott várta a kábelt egy ilyen fullos punetta.

deflorator 2009.11.18. 13:26:57

@El Topo (Sgt. Elias):
Egy barátom betegtársának mindkét keze el volt törve és két fiatal nővérke segített a fenekét törölni, neki meg merevedése lett közben. Ezen a történeten még ma is sírva nevetek, ennél megalázóbb szituáció kevés van haha :D

GAbica 2009.11.18. 13:27:04

@El Topo (Sgt. Elias): és gondold el, ha más gondolatok jártak a fejedben a nyuszis nővérke láttán és nem a makettolás a cél. olyankor nehéz ám a pisilés a legtöbb pasinak, ha áll a zászló. :)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.18. 13:31:09

@Gabica [a legboldogabb]:

Járt az én fejemben sokminden, de ausgetippelt akkor szarni kellett.
A pisilés ment egyedül is, oda voltak készítve a kacsák.

Blackrock (törölt) 2009.11.18. 13:33:23

@El Topo (Sgt. Elias): nekem magánéletileg kifejezetten jó volt a kapcsolatom a nővérkékkel. Iszonyatosan jókat tudtam stiftingelni velük...ha érted mire gondolok.

@deflorator: de van megalázóbb. amikor elmész urológiára és a doki mellett ott áll egy amúgy helyes nővérke, aki épp a kellemetlen szitutól 2 centisre zsugorodott farkad fixírozza.

Erzsebet 2009.11.18. 13:34:52

Általános, hogy a nővérkék és a férfibetegek között szerelem szövődik. Ez gyakran házassághoz vezet. A nővérek általában dögös csajok. Gyakran használnak kétértelmű kifejezéseket. Szegény édesapám agyvérzéssel feküdt a kórházban. Fiatal szobatársával pedig a nővérke cicázott. Beszólogatott a fiúnak. Nem zavartatta magát, hogy ott látogatók is vannak. A betegek teljesen ki vannak szolgáltatva. Megszűnik minden szeméremérzetük. Kamasz fiamat ki kellett taszigálnom a kórteremből, amikor egy 82 éves öreg asszony pisilni készült az ágytálba. Az exférjem kórtermében az egyik szobatársa meztelenül feküdt látogatási időben. Mi női látogatók nem mertünk bemenni, kint toporogtunk az ajtóban.

Blackrock (törölt) 2009.11.18. 13:37:23

@Erzsebet: "A nővérek általában dögös csajok."

Ezzel speciel vitatkoznék...

Toll (törölt) 2009.11.18. 13:39:49

Hat, regen olvastam ennyi jo kommentet! Ez kesz... :-))) Meg jo hogy nekem csak egy keztoresem volt, bar nem emlekszem egy dogos apolonore sem. Sajna.

GAbica 2009.11.18. 13:40:21

@deflorator: egyre gondoltunk, azt látom :)

a legjobban az intenzív osztályt gyűlöltem nővérkék terén. Két beteg jutott egy nővérre, akik egy üvegfal mögött voltak, és az üvegfalon egy óra függött. Elég szép, tizensok órás műtét után eltöltöttem ott pár "kellemes" napot. Ahogy eltelt egy-két nap, hát, bizony, a pisilhetnék már rámtört időnként a sok infúzió miatt. Ja, az intenzíven rajtam kivül mindenki lélegeztetőgépen volt, tehát úgyahogy aktív beteg én voltam egyedül. Csöngetek, rám volt tapasztva a csengő, mert erőm az nem sok volt. Nézem az órát, nővér kikiabál, hogy mindjárt. Fekszek, várok. Eltelik 30 perc, újra csengetek (nem, nem azért hogy idegesítsem őket, egyszerűen csak nem tudtam beszélni viszont a gomb megnyomása nehezen, de ment), most már kicsit dühösebben jött, hogy mindjárt. Várok még, újabb 15 perc, újra csöngetek, de akkor már nagyon kellemetlenül éreztem magam. Nagy nehezen becsörtet az egyik nővér, alámnyomja, eltátogom, hogy nem ott van. Mondja, oldjam meg, és kimegy. Hát, istenem, felnőtt nőként olyan simán összepisiltem az ágyat, hogy öröm volt nézni. Meg főleg benne feküdni. Az újabb csöngés, 20 perc és bejövetel után meg olyan leszúrást kaptam, hogy csak na... De azért cserébe napi 24 órán át hallgathattam, hogy mi a helyzet a kedvenc sorozattal, ki kivel kavar a kórházban, ki kinek mit vesz karácsonyra (a műtét november végén történt), stb.
Felüdülés volt visszakerülni a sebészetre, ahol a nővérekre egy osztály jutott és kb nyolcvanszor több figyelem a betegekre.
A belgyógyászatot meg már ecseteltem az első kommentjeimben.

GAbica 2009.11.18. 13:44:58

@El Topo (Sgt. Elias): csak tudnám, miért van olyan érzésem, hogy nővérkékről tudnál más kontextusban is mesélni :P

egyébként közelről ismertem egy nővért, méghozzá főnénit. ő is mesélt érdekes sztorikat betegek kontra nővérek, illetve nővérek-orvosok között. nem mellesleg együtt élt egy lánnyal, aki szintén nővér volt, és hát, izé, nem szimpla baráti kapcsolat volt köztük.

Blackrock (törölt) 2009.11.18. 13:46:06

@Gabica [a legboldogabb]: ahogy a Republic is énekli vmelyik dalában, hogy asszongya': " Egy ápolónő minden vágyam..." :)))

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.18. 13:47:38

@Blackrock:

Hát amikor már felkelhettem, nekem is fesztelenebbé vált a kapcsolatom a nörszökkel. Főleg az éjszakai műszakkal.

mokaficek 2009.11.18. 13:48:12

Amúgy, 17 évesen, az első kórházi gyakorlatomon, férfi belgyógyászaton tettem le a szent esküt, hogy felnőttosztályon soha...

Erzsebet 2009.11.18. 13:48:41

Nem mindegyik dögös, mert az én két unokahúgom szolíd fiatal asszony.

GAbica 2009.11.18. 13:49:17

@Blackrock: volt dolgom ápoló személyzettel. Mégsem ők lettek a minden vágyiam :))))

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.18. 13:49:54

@Gabica [a legboldogabb]:

Jajistenem hát nehogy már még az legyen a vége, hogy halomra dugtam egy komplett kórházat!
Én gyógyulni voltam ott!

deflorator 2009.11.18. 13:51:58

@Blackrock:
Az semmi! Képzeld el ugyanazt a szitut, de neked nem összemegy, hanem feláll, miközben a doki a fenekedben matat...

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.18. 13:52:36

@mokaficek:

Aha, volt egy ápolónő barátnőm, az meg az első napját a Szent Imre négyes belen kezdte. Mindjárt azzal, hogy egy bácsi megboldogult, miközben vért akart venni tőle.

mokaficek 2009.11.18. 13:57:13

@El Topo (Sgt. Elias): Én is a legutolsó kórtermet kaptam, ahová csak halni jöttek :(

No, egy gyerekosztály azért vidámabb hely. De a kórházi pletyka és kavarás elsőrangú. A posztban ismretett nőtípus is abszolút hiteles :)

GAbica 2009.11.18. 14:03:20

@El Topo (Sgt. Elias): nem is az akkorról beszéltem, Te. hanem, hogy nagy merítésből sokféle nővel akadt dolgod az életed során. :)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.11.18. 14:04:01

@Erzsebet: Én is ugyanezt csinálom napok óta. Csak én a nagyanyámmal. A többi a posztban leírt :)

@El Topo (Sgt. Elias): :D

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.18. 14:06:03

@mokaficek:

Háááááátugye, attól függ, hol van ez a gyerekosztály, mert a véletlenek összjátéka folytán olyan lányismerősöm is volt, aki a Tűzoltóban nővérkedett. Hát az nem volt egy kimondott kacagtató hely.
@Gabica [a legboldogabb]:
Ez meg egyszerűen abból adódik, hogy vén vagyok mint a kibaszott országút.

GAbica 2009.11.18. 14:09:54

@HRita: ja, és gratula, megint címlap lettél :)

@El Topo (Sgt. Elias): izé. ja. tudod.

Lucius Flavius Arrianus 2009.11.18. 14:11:09

Általában fejétől bűzlik a hal. Azokon az osztályokon, amiket tisztességesen, emberségesen vezetnek, nemigen lehet már találkozni a föntebbi kaszárnyastílussal. Amit nem vezetnek olyan tisztességesen-emberségesen, nos, ott a föntebb ábrázolt típus csak halvány lenyomata az eredetinek.
Tudom, mit beszélek: majdnem négy évet töltöttem - és fogok még tölteni - kórházakban. Tény viszont, hogy a vidéki kórházakban a helyzet régen is jobb volt, most is jobb, mint Budapesten.

Hééé 2009.11.18. 14:20:12

@oriza triznyák: Rendben, kemény az élet. De ki megy( vagy nem megy ) nővérnek. Mert akiben hivatástudat van, az nem így viselkedik-ha meg tanult, abból nem mezei nővér lesz. egyébként ez nem pénzfüggő, ha nem tudja "elviselni "a betegeket,el kell tanácsolni a pályától. Még egy (Fő)nővér tipus-aki előtt az orvos is vigyázzban áll.(Személyes tapasztalat)

mokaficek 2009.11.18. 14:20:13

@El Topo (Sgt. Elias): nem fogom elárulni, hol dolgozom, de nem a tűzoltóban. Nálunk tényleg jó kis banda van. Többnyire a fejétől bűzlik a hal mindig: a főnővér sara, ha a nővérek sárkányok.

Öreg Sam 2009.11.18. 14:24:47

@El Topo (Sgt. Elias):

Heheeee.
Neked se megy a nyilvános szarás?
Én életemben egyszer,de istennek hála kifogtam egy 50-es kicsit gyűrött ápolónőt empatikus volt alapból.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.11.18. 14:24:49

@Gabica [a legboldogabb]: Köszi, látom, bár a blogom címét nem sikerült eltalálni :) Nem baj, így is idetalál, aki akar :)

GAbica 2009.11.18. 14:27:11

@HRita: múltkor sem sikerült eltalálniuk. de igen, nálam pl. kedvencnek vagy belőve :D

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.11.18. 14:31:09

@El Topo (Sgt. Elias): :) :) :) vahhahahah! Bocs... :D

En meg mikor szultem az elso lanyomat, ilyen haloingben kellett fekudni, hogy ha jon a vizit, csak fellibbentjuk es a doki latja, mi a palya altajon. Volt nekem egy fel literes bogrem a kis asztalon.
Szoval jon a doki, takaro le, haloing fel, beterpesztes, erre megszolal a doki: - Joooooo nagy bogreje van!

mokaficek 2009.11.18. 14:33:44

@Hééé: Az a baj, hogy azokból is gyakran válik ilyen megkeseredett, lelketlen nővér a körülmények hatására, akikben alapvetően volt hivatástudat :( Személyiségtől függ, hogy ki tudja derűsen és becsületesen végezni a dolgát, minden nehézség ellenére. De én is azt szoktam mondani, hogy senkit nem kergetnek az asztal körül, hogy nővérnek kell lennie...

GAbica 2009.11.18. 14:35:02

@Blackrock: látom, van benned valami ősi vonzalom az ápolónők iránt :)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.18. 14:42:37

@Gabica [a legboldogabb]:

Azt hiszem, most már bevallhatom, hogy én sem a szalámiszsömle miatt jártam annyit a darócira vért adni.:D

mokaficek 2009.11.18. 14:43:26

@Blackrock: Mit is válaszolhanék? Hát persze ;)

GAbica 2009.11.18. 14:45:39

@El Topo (Sgt. Elias): és most ezen lepődjek meg? :D :D :D

GAbica 2009.11.18. 14:48:50

@El Topo (Sgt. Elias): ja, persze, vágom, nem vagy olyan, aki értené az ilyen kérdéseket. :P

deflorator 2009.11.18. 15:02:14

A férfi hozzászólók úgy tűnik, hogy alapvetően másmilyennek látják a nővérkéket, mint a nők.
Lehet, hogy a nővérkék is másként viszonyulnak a férfi betegekhez? :)

Blackrock (törölt) 2009.11.18. 15:04:15

@mokaficek: igen, nekem (túl)jók a tapasztaltatim velük.:)

tzi 2009.11.18. 15:10:54

@fizikós: Ne izelj mar ezzel. Hogy ok "ennyi penzert", es meg kussoljanak is. Pontosan. A 75 eves Karoly neni sem hobbibol van am ott, sot, mas sem. A kulonbseg annyi, hogy amig Mari nover fizetest kap az ottletert, a beteg nem. Igen, ez a munkaja. Ha keves penzert, akkor annyiert, de nekem, betegnek, mi kozom ehhez?! Mert a kepzetlen tahoja 200k fizetesnel mar nem lenne bunko? Nema... Egyszeruen csak azt hiszik, hogy azert mert beteg vagy es kiszolgaltatott, mar lehet nyomulni. Szerintem ket fele ember lesz nover: az, aki elhivatott (20%), meg az, aki szadista (maradek 80%).
Ja, es ugyanez a nover mit szolna, ha a kolyket szetalazna a tanar, mondvan hogy keves a fizu, sok a munka? Es igy tovabb. Undorito.

GargleBlaster · http://autostat.hu/hasznos 2009.11.18. 15:20:47

@deflorator: lol. ez naggyon kemény sztori :DD én is jót nevettem rajta, de azért persze sajnálom a csókát.

BGYCS 2009.11.18. 15:27:57

Sovány konyhásnénit és főnővért még nem láttam 40 éves pályafutásom alatt. Nálunk az egyetemi menzán elég kemények voltak a konyhás mamák. Az egyik pl. délben a szemünk láttára, egy mocskos nagy fémkanállal leütött egy patkányt az üstök mellett. Utána röhögött és berúgta a sarokba a dögöt. Nyamm...

mokaficek 2009.11.18. 15:31:23

@BGYCS: Minálunk márpedig a főnéni a legjobb csaj :)

Szambadi 2009.11.18. 15:38:09

A kórházi domina előszeretettel hoz számodra olyan, ismeretlen gyógyszert, amit te nem szedsz, ő viszont ragaszkodik hozzá, hogy azt most, rögtön azonnal vedd be, különben elgurul, vagy képes lennél megfeledkezni róla. Ha megkérdezed, hogy az a kék, sárga, fehér, stb. pirula mégis micsoda, akkor zavarba jön, bogarássza a lázlapot, de ettől sem lesz okosabb, végül azt mondja, hogy majd utána néznek, illetve, hogy biztosan ezt kell szedned, mert a gyógyszereket ugyan nem ők szortírozzák, hanem a központi gyógyszerelosztótól kapják, de azok biztosan tudják. Kinézet alapján nem képes azonosítania az ismeretlen tablettát/kapszulát, sem ő, sem az osztályos orvos, akinek másnap megmutatod. Erre maximum a nevezett központi gyógyszerelosztó részleg lenne képes, ővelük viszont Te, mint beteg, még nappal sem kerülhetsz közvetlen kapcsolatba, pláne nem az esti gyógyszerosztáskor. A számodra ismeretlen és megismerhetetlen, anonim, központi gyógyszerelosztók olyankor már rég a jól megérdemelt pihenést élvezve, odahaza, a tv előtt ülve, a távirányító gombjait nyomkodják.

Csoda-e, ha ilyenkor olyan érzésed támad, mintha nem is egy, a gyógyításodat szolgáló intézményben; kórházban, vagy klinikán feküdnél, hanem a Kafkai kastély egyik szobájában?

A választási lehetőséged legfeljebb annyi, hogy vagy beveszed az ismeretlen gyógyszert, amiről senki sem tudja, hogy micsoda, árt-e neked, vagy használ, /esetleg éppen allergizál, netán anafilaxiás sokkot okoz/ vagy pedig saját felelősségedre altató, vérnyomáscsökkentő, gyulladáscsökkentő, fájdalomcsillapító, stb. nélkül maradsz. Vigaszágon ott van még a betegjogi képviselő, akinek jövő kedd délutáni egy órás félfogadására a "D" épületbe el sem tudsz vánszorogni, te, és a hozzád hasonlóan ágyhoz kötött betegek.

Minderről nem is annyira személyesen az ápoló, hanem inkább az intézeti szisztéma tehet. Amit persze szintén emberek találnak ki, hoznak létre, működtetnek és felügyelnek.

2009.11.18. 15:50:47

@deflorator: a fiatal pasikkal igen, de a 80 éves demens beteggel?

sorica123 (törölt) 2009.11.18. 15:59:48

Brrr... ez is az általam nagyon utált portásarrogancia tipikus esete. Amikor visszaél a szerepével ahelyett, hogy normálisan gyakorolná. Az ilyen embernek van pár laza csavarja a fejében... tanárban, orvosban is van hasonló, borzasztó egy típus.

Szalacsi_Dezső 2009.11.18. 17:38:51

Engem Natasa nővér borotvált műtét előtt intim helyeken.
Majd beszartam a röhögéstől, amikor azt mondja: -Fogja már meg a kakaskát és tegye odébb, hogy ott is le tudjam húzni a bajuszkát!
Ráadásul dögös-vörös bombázó volt.
Onnan vettem észre hogy gyógyulok, amikor műtét után felállt rá a kakaska.
A főnénire viszont illik a poszt nagyon.
:-D

2009.11.18. 17:59:14

Én egyszer szinte érzéstelenítő nélkül szenvedtem végig egy szemműtétet, mert ugye köpenyt le, egy szál hálóingben vártam, hogy a műtős fiú adagolja nekem a szemcseppeket - mindenhova jutott, mert nem a szememet nézte, az állatja.

Szalacsi_Dezső 2009.11.18. 18:12:03

@El Topo (Sgt. Elias):
Ő "A főnéni".
Nicolson meg az igazi "beteg".

sorica123 (törölt) 2009.11.18. 18:17:51

@Frengi: na ez a másik istencsudája. Aki nem visszaél a szakmájával, hanem azt se tudja hol van. Azt meg pláne nem, hogy munkahelyen, éppen dolgozik, és jó reggelt, épp nem bambulóidő van.
Nekem is volt szemműtétem, valószínűleg másféle, utcai ruhában voltunk, megcsinálták géppel, bekötötték, aztán hess:) Mária utcai szemészeten. Külön szóltak, hogy kell kísérő - mert mindkét szemet egyszerre csinálták. Nekem beletalált, nővérke volt, viszont mikor ment kifele a cucc... na akkor lepődtem meg!

Farkasokkal táncikáló 2009.11.18. 18:41:36

@El Topo (Sgt. Elias):
Ezen az ágybaszarós beszámolón sírva röhögtem... :-DDDD

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.18. 18:59:35

@Farkasokkal táncikáló:

Akkor hogy röhögtél volna, ha te is abban a szobában feküdtél volna, ahol én!
A bal oldali szomszédom Miklós bácsi volt. Szolid kilencven éves, combnyaktöréssel, mozdulni sem tudott. Beszélni viszont annál inkább. Ötven évig volt mérnök a Ganz Mávagban, és ez a téma kitöltötte az ágyhoz kötötten töltött két hetemet. Menekülni ugyanis nem tudtam, ha szóltam hozzá, azt meg nem hallotta. Na szóval két hét emlékfesztivál után simán tudtam volna villanymozdonyt tervezni.
A szembeszomszédom egy boxoló csávó volt, akinek az egyik keze sérült meg, és alkoholista is volt. De rendes faszi volt, időnként masszírozta az öreget, meg hozott nekem cigit a büféből, amíg nem tudtam járni. Srégen egy cigány manus feküdt, aki elbotlott valami kötélben egy építkezésen és beletenyerelt egy egész szatyor sörösüvegbe. Ő is normális volt, csak bejárt hozzá a családja. Harmincan jöttek egyszerre, Dezső hasára tették a húszliteres lábast és onnan falatozták a tőtöttkáposztát.
A takarítás preventív volt. Ez abból állt, hogy a takarítónéni minden reggel benézett, és lebaszott minket, hogy ne szemeteljünk.

nyílméregbéka 2009.11.18. 20:45:35

Hála az égnek, hogy kevés személyes tapasztalatom van kórház- és nővérkeügyben.
Véradóba én is gyakran járok, na ott mindig nagyon rendesek!
Anyám viszont feküdt a János kórház belgyógyászatán, ahol 2 db nővér jutott az egész osztályra, akik kb. mindig a nővérszobában töltötték az időt, míg a betegek vizet szerettek volna inni vagy éppen elestek a folyosón.

Mikor a mandulámat vették ki 20 éve, még nem jöhettek látogatni a szülők, egy hétig nem láttam őket. Utolsó napon kurva rossz sóskafőzelék volt a vacsi. Nem bírtuk megenni. Jött a nővérke, és kijelentette, hogy aki nem eszi meg a sóskát, az másnap nem mehet haza.
Hatéves voltam, simán elhittem :-(
Sóskafőzeléket azóta sem ettem, és remélem, a ribanc nővérkén még leveri a sors a görénységet.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.11.18. 21:07:02

@nyílméregbéka: Teljesen visszaélnek azzal, hogy a beteg kiszolgáltatott. és ahogy már az egyik kommentben írta valaki, nem jószántunkból vagyunk benn.

Az én térdemet háromszor műtötték, először 13 éves koromban. Amikor kiment az érzéstelenítő hatása, majd' összeszartam magam, annyira fájt a térdem. Mondtam a _nővérkének_, hogy legyen szíves hozni nekem fájdalomcsillapítót, mert így nem húzom sokáig.
Azt mondta, hogy nem hoz, mert fölösleges, gondoljak inkább a szeretőmre.
Hát lófaszt, _már bocsánat_. De mielőtt elhagytam a kórházat, az azt megelőző fél napban igencsak kedves lett. Biztos nem a borítékos pénz reményében.

tzi 2009.11.18. 21:32:46

@HRita: engem hasi nagymutet utan a mutosfiu rossz agyra tett, erre noverke elkezdett neki hisztizni (az amugy ver ures megfigyeloben), hogy rossz helyre rakott. Erre a csavo megfogott, atvitt a terem vegeben levo "helyemre", es ugy baszott hozza az agyhoz, hogy kopni se nyelni. En az elso agyrol valo felnyalabolas utan tertem magamhoz, szoval elso elmeny az atpakolas volt. A kovetkezo meg, amikor a noverke radobott a hasamra egy 15 kilos homokzsakot (az homok amit mutet utan radtesznek?), majd mikor felszisszentem hogy faj, leosztott hogy fiatal vagyok, mit hisztizek. Koszbazmeg, most jovok epp vissza melyaltatasbol, es fel vagyok vagva. Szerinted mi az anyamat hiszetizek? :D

Farkasokkal táncikáló 2009.11.19. 00:42:47

@El Topo (Sgt. Elias):
Hát bevallom, hogy én még a szüléseken kívül nem feküdtem kórházban, azoknak meg ugye más a feelingje alapból... de szerencsétlen anyámat volt szerencsém egy hónapon keresztül minden nap látogatni a Tétényi úti 3-as bel osztályon (vagy 4-es bel?) . MIndegy.

6 ágyas kórteremben 10-en feküdtek - ez még jóval a kórházi ágyak leépítése előtt volt - és legalább 4 közülük afféle főorvos úr anyámkínnyának a dédikéje, akit beraktak, hogy nyugodtan mehessenek nyaralni. Anyám ágyszomszédja meg egy 60 év körüli kellemetlen némber volt, aki szintén protekciós volt, és - bár tudott járkálni meg minden - elvárta volna, hogy őt ugyanúgy mosdassák meg fésülgessék, mint a harmadik ágyon lévő szélütött nénikét. És egész nap a betegségeiről beszélt monoton hangon megállás nélkül. Az anyám a végén azt mondta nekem, hogy legszivesebben kalasnyikovval gyógyította volna meg, pedig isten a tanúm, galamblelkű asszony volt isten nyugosztalja... neki nem volt baja az ápolónőkkel meg az orvosokkal csak a szobatársakkal, de azokkal nagyon.

nyílméregbéka 2009.11.19. 09:30:29

@HRita: remélem, nem adtál neki egy kanyit sem.

Különben elgondolkodtam, mi lenne, ha ezek a gonoszabb fajta nővérkék egyszercsak ügyfélként szembe találnák magukat egy ilyen megalázott betegükkel, mondjuk az APEH-ban? :-D
Lexebb öröm a káröröm! :-D

2009.11.19. 10:02:24

@El Topo (Sgt. Elias): Ilyenkor isten áldása egy fülhallgató, akármivel a végén.
Én eljátszottam, hogy nem hallok mellette semmit, másodszorra már nem mondják el, nem annyira fontos.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.19. 10:10:56

@Frengi:

Életem, itt nem egy félórás kényszerű összezártságról volt szó. Kettő hétig feküdtem mellette, anélkül, hogy esélyem lett volna szabadulni.

vincere 2009.11.19. 10:13:51

@nyílméregbéka: én amikor 5 évesen egy hetet voltam kórházban, akkor is mindent meg kellett enni. volt egy leves kövérhúsokkal tele, amiket én persze nem ettem meg. illetve utána muszáj volt, mert jöttek a nővérek, és rámparancsoltak, mindent meg kell enni az utolsó falatig.
gondolom sejtitek, h. az elmúlt évtizedek során egy gramm kövérhúst sem ettem, sőt, sok éve vega vagyok...

(szerintem a gyerekosztály nem vidám hely, annál borzalmasabb dolog a világon nincs, mint egy beteg gyerek. én nem nagyon élveztem, mikor a húgom gyerekét 2 hetesen műtötték, meg hetekig kórházban volt...)

legutóbb a nyáron voltam a nagymamámat meglátogatni egy vidéki (megyeszékhely) kórházban. úgy éreztem magam, mint aki hirtelen visszarepült az időben 30 (asszem inkább 40) évet. azok a bútorok, meg azok a körülmények... de a nővérkék kedvesek és segítőkészek voltak.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.19. 10:52:33

@vincere:

A gyerekosztály szerintem sem vidám.
Pár éve, valami banális kis kórság miatt elvittem a nagyobbik srácomat a Heim Pál haematologiai osztályára vizsgálatra. Amíg vártuk a doktornőt, elvonult előttem vagy negyven kopasz kisgyerek a kemoterápia különböző stádiumaiban. Kevés hiányzott hozzá hogy sírva fakadjak, pedig baromi hülyén néztem volna ki vele.

GAbica 2009.11.19. 11:52:18

@El Topo (Sgt. Elias): volt egy barátnőm, aki az asztrológusa tanácsára elment segítőnek rákos gyerekek közé, kórházba. egy fél évig bírta. én csak egyszer mentem vele, és egyrészt nagyon jó volt, másrészt viszont egy hétig alig bírtam kimászni az ágyból utána, annyira kikészített.
akkor határoztam el újra, hogy gyerekkórházba csak ha végleg muszáj, akkor megyek, illetve remélem, hogy soha többé nem kell ilyen helyre menni.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.11.19. 14:51:43

@Gabica [a legboldogabb]: Gondolom aztán az az asztrológus a csillagok állásából azt is kikövetkeztette, hogy a nő miért nem bírta tovább fél évnél :)

Én egyáltalán nem vagyok asztrológia-ellenes, inkább érdekesnek és egy bizonyos szintig használhatónak is tartom, de hogy az asztrológus (= egy olyan ember, aki nem ismer igazán) beleavatkozzon bárkinek az életébe (még úgy is, ha felkérik rá), az szerintem már túlzás :)
Egy asztrológus örökké tartó szerelmet és harmóniát látott a csillagokban az egyik volt barátom és köztem. Nem igazán jött be, Istennek hála :D

GAbica 2009.11.19. 15:06:31

@HRita: naná, utána javasolta, hogy legyen nevelőszülő. azt alapból nem csinálta.
azért ment el, hogy miért nem talál magának társat. ezt én is megmondtam volna, ingyen és szakképzettség nélkül. :)
Nekem meg halottnak kellene lennem évek óta, de minimum magányos macskás nőnek, akinek sosem volt senkije. mikor 18 éves voltam, egy ismerős asztrológusnak tanult és mondta, hogy soha többé nem lesz senki az életemben és magányosan halok meg, még 30 éves korom előtt. ehhez képest eseménydús életet éltem, volt egy leírhatatlanul szar házasságom és soha életemben nem voltam olyan boldog, mint most. de hát izé, biztos igaza volt :D

Farkasokkal táncikáló 2009.11.19. 18:09:32

@Gabica [a legboldogabb]:

Lehet, hogy ugyanaz a némber jósolt neked is mint a kisebbik lányomnak? Azt mondta az a hp, hogy nagyon fiatalon fog meghalni, szerencsétlen lányom ÉVEKIG a hatása alatt volt, hiába mondtuk neki, hogy ilyen asztrológus nem mondhat, biztosan csak egy kókler volt...-(

GAbica 2009.11.20. 07:59:16

@Farkasokkal táncikáló: nem tudom, ez egy ismerős leányzó volt. utána mondta is pár hónappal, hogy már tudja, hogy nem mondhatta volna el. Ha találkoznék vele, elmondhatnám, mit ért amit mondott, de sok éve megszakadt már a kapcsolatunk.

sorica123 (törölt) 2009.11.20. 18:57:04

@Farkasokkal táncikáló: htá ez bolond... na ezért nem szeretem én az ilyen jóslás dolgokat. Amúgy egy szintig működnek ezek a dolgok, én legutóbb a névmisztikán lepődtem meg. De ami a jövővel foglalkozik, hogy mi lesz, azzal hagyjanak békén.

Rebegő ajkak 2009.11.20. 22:32:05

Ölég kemény téma, nekem is vannak rossz tapasztalataim (nekem a gyerekkori Heim Pálas rémnővérek maradtak meg), felnőtt kezelésről nekem nincs rossz benyomásom, bár felnőttként nem feküdtem kórházban.

Szerintem ez egyike a legkeményebb melóknak, és simán el tudom fogadni, hogy aki jobban tudja, csinálhatja...

Sokkal többet érdemelnének.

Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2009.11.21. 20:01:24

@El Topo (Sgt. Elias): Ilyen élményekkel blogolnod kéne, tesó. :D 17 éves fullos nő várja, hogy dzsengázzál, ez igen!

Kórházas téma nálam is aktuális, csak én mostanában jobban kattogok a hálapénz témáján, mint a nővérkéken. :D

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.21. 21:10:34

@Nyelvész Józsi:

Baszod, nem nyugszotok, míg blogolni nem kezdek? Az nem jó, ha csak posztolgatok? Végülis ti tudjátok, azt hittem ez jó nektek.:)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.11.21. 21:14:24

@El Topo (Sgt. Elias): Bemelegítésként akár ide is írhatnál is egy-két _posztocskát-gyöngyszemet_ a modoros nőkről ;) Azt hiszem, _mindannyiunk nevében mondhatom_, örömmel fogadnánk :)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.21. 21:21:49

@HRita:

Igenis, igenis, értettem!

Az a helyzet, hogy már nyom ez a dolog kicsit és igérem, hogy megírom, de ma is itt vannak a srácok, meg még holnap is, de kerítek rá sort!

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.21. 21:24:58

Főleg hogy megint megcsaltalak Tibivel. :(

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.11.22. 10:23:47

@El Topo (Sgt. Elias): Ugyan-ugyan, nehogy követelőzésnek vedd, az a lényeg, hogy az ihlet szálljon meg, azt' majd írsz, amikor tudsz :D

Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2009.12.04. 17:45:29

Hű nemrég voltam kórházban szerencsére csak 4 napot,de hogy mennyire különböző nővérek voltak...
Volt az a típus akit te leírtál,rövid haj,tetovált szemöldök kombóval kiegészítve. Volt a nagyon kedves és segítőkész,mosolygós nővér. és volt a hát...Hallgatag. Kérek egy gyógyszert.-Máris adom.Tessék.

MIndenesetre a kórház állapota jobban zavart és nem értem,hogy a kórházi wc-be nem néz be az ÁNTSZ?!

Donna Anna · http://operahumor.blog.hu/ 2010.07.22. 20:47:48

Hajaj! Tavaly votl operációm, kaptunk valami gyógyszert, hogy azt hajnali ötkor bevenni, MAJD FELÉBRSZTENEK.

Hatkor ébredtünk, kimentünk, hogy akkor msot bevegyük-e, leüvöltöttek, hogy miért nem ébredtünk fel. Mondom, azért bazmeg, mert nem fogom a mobil ébresztőjét bekapcsolni egy többszemélyes kórteremben, ahol mások netán aludni szeretnének.

Műtét után úgy kellett kiharcolni, hogy én is meg nálam is ramatyabb állapotban lévő szobatársam is kapjunk olyan ágy fölé akasztható kapaszkodót, mert három vágással a hasunkon tán nem izombú kéne felülni.

A legszebbik hálóingemet meg elcsórta valaki.

Ja, és műtét után felvertek minket hajnali fél ötkor, hogy nyomás zuhanyozni, mert hamarosan másik szobába megyünk. Este zuhanyoztam, mindegy.

Nővérkétől kértem fájdalomcsillapítót, erre hozza a bazinagy tűt, hogy akkor seggbe. Mondom, vagy infúzióban adja, vagy sehogy, mert csak háton bírok feküdni. Nyertem.

Erre úgy délután került elő a doki, aki operált, és szerencsére közölte, hogy este hazamehetek. Hát mentem is, de rohamtempóban. Bár kissé csoszogva.
süti beállítások módosítása