HTML

Görbe sminktükör

Kísérlet a női nem megítélésének árnyalására, azaz nagy szarban vagyunk, de mentem, ami menthető, ennél rosszabb már úgyse lehet.

Nőtípusok, játszmák, taktikázások, picsulások-picsogások túlzó, de ismerős formában.

Az ötleteket, kritikákat vagy akár teljes posztokat a gorbe.sminktukor kukac gmail.com-ra várom kíváncsi szeretettel :)

Az itt megjelenő minden tartalom Creative Commons: Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! licenc alatt áll.

Gondolatbokrétáitok

Címkék

agytröszt diznicsaj (1) alkohol (1) anya (2) ápolónő (1) autóvezetés (2) a lelki szemetesláda (1) a nők és az alkohol (1) a test angyala (1) babaproject (1) baba mama (1) bandababa (1) barátnők (4) bevásárlás a férfival (1) bikiniszezon (1) bkv (1) bőbeszédű (1) búcsúzás (1) bulvár (1) bútoráruházban (1) crocs (1) csajbuli (1) csajszis dumcsik (1) család (1) családi program (1) csúnya lány (1) díszfeleség (1) domina (1) egészségügy (1) első randi (1) esküvő (1) evés (1) facebook (1) farsang (1) felhívás (1) feminista (1) feminizmus (1) focimeccs (2) fogamzásgátló tabletta (1) fogyókúra (1) főnök (1) fotók (1) frusztráció generátor (1) gyerektervezés (1) gyermekkönyv (1) halloween (1) házasság (2) házibuli (1) hellókarácsony (1) hello kitty (1) hétköznapok dívája (1) hideghegyi sportőrült (1) hipochonder öregasszony (1) hivatalnoknő (1) húsvét (1) jogsi (1) jó fej csaj (1) karácsony (4) kibeszélés (1) kikupálós lány (1) kismama (1) kisvárosi csaj (1) könyöklő néni (1) könyvajánló (1) környezettudatos nő (1) közveszélyes nők (1) kreatív hobby (2) kretén (1) kultúra (3) lakótelep (1) latinos műveltség (1) lecsekkolás (1) lecsúszott kamuvállalkozó (1) leggings (1) magyarázat (1) március 15. (1) meglepetés party (1) mlm (1) mosolytündér (1) mozi (1) műköröm (1) nem értem (1) néptáncos (1) női dráma (1) női önzetlenség (1) női önzőség (2) nők (28) növénykedvelő (1) nyilvános wc (1) olvasói poszt (13) olvasói statisztika (1) összetartozás demonstrálása (1) óvszer (1) panasz (1) parfüm (1) párkapcsolat (1) parti nagy lajos (1) pasizás (1) pocaklakó (1) politizálás (1) posztajánló (1) rámászás a férfira (1) slágerek (1) smink (1) sör (1) stlustanácsadó (1) strandolás (1) strassz (1) szépségápolás (1) szépségszalon (1) szerelem (6) szervezőzseni nő (1) szingli (1) szlengblog könyv (1) sznob pengeszáj (1) szobanövények (1) szülés (1) születésnap (1) szüzesség (1) tánc (1) társkeresés (1) telefonálás (2) terhesség megelőzés (1) természet leánya (1) teszvesz (1) tippek (2) tömegközlekedés (1) trendi (1) tudatlan tucatnő (1) tudományos fanatikus (1) tunika (1) udvarlás (1) új külső (1) utazás (1) útjavító munkás (1) ütős keresőkifejezések (1) valentin nap (1) vallás (1) vásárlás (1) vidéki csajtípusok (1) Címkefelhő

2009.12.01. 09:00 HRita

ZAVARÓ TÉNYEZŐ: Nyilvánosan telefonáló nők

- Most mit izélsz? Hát nem pont arra van a mobil, hogy BÁRMIKOR utol lehessen minket érni és mi BÁRMIKOR felhívhassunk BÁRKIT?
- Ja, de. Végülis igen…
- Nah, erről van szó, kisanyám.

Az unaloműző hosszabb busz- vagy vonatutak alkalmával megfigyelhető jelenség. A Cosmopolitant már kiolvasta, Coelhóba most nincs kedve belekezdeni, a mobilos sudokut unja. Ezért találomra kiválasztja telefonkönyvéből egyik rég nem látott ismerősét, és hívást kezdeményez.

- Sziaszia, Glória vagyok! Mizu veled? Ezer éve nem hallottam felőled, mesélj!
- …
- Mi? Ja, hogy Németbe’ vagy? Nem tudtam, bocsi. De ha már felhívtalak, igazán mondhatnál pár szót.
- …
- Na jó, akkor legközelebb. Szia-mia!

A balul elsült beszélgetés miatt az útból csak szerény 2 perc telt el, ezért az unatkozó utas újabb beszélgetőpartner után néz.

- Sziaszia, Glória vagyok! Mizu veled? Ezer éve nem hallottam felőled, mesélj!
- …
- Én is buszon vagyok, nem gáz, beszélhetsz nyugodtan.
- …
- Rendben, akkor később visszahívlak. Szia-mia!

Azért rendszerint összejön végül egy közlékenyebb társ a vonal túlsó végén, aki vevő egy könnyed csevejre, és akinek jóvoltából a kényszerű buszozással töltött órák gyorsabban szaladnak a hívást kezdeményező fél legnagyobb örömére.

A hivatalos ügyeket intéző táskájából kikeresi az előzőleg akkurátusan összehajtogatott papírt, melyre otthon felírta a hivatal elérhetőségét; vagy a számlát, felszólítást, idézést kapja elő, és akcióba lendül.

- Eööö, jó napot kívánok, Szebenyi Kinga vagyok, Galgamácsa Retek utca 78. szám alatti lakos, és be szeretném jelenteni a vízórával kapcsolatos problémámat.
- …
- Hátööö az a fő baj, hogy folyik a víz, hehhehhe, ez tulajdonképpen még nem baj, na de az a gondom, hogy a vízóra nem pörög. Pontosabban nem is az én vízórám, hanem a szomszéd bácsié, akit én gondozok. Pontosabban nem is én gondozom, csak néha ellátogatok hozzá.
- …
- Ööö, arra gondoltam, hogy talán én utánanéznék a dolognak, vagy meg se próbálkozzak vele, mi a véleménye?
- …
- Átkapcsol máshova? Jó, várok.

Vár. Pár másodperccel később.

- Eööö, jó napot kívánok, Szebenyi Kinga vagyok, Galgamácsa Retek utca 78. szám alatti lakos, és be szeretném jelenteni a vízórával kapcsolatos problémámat. Ja, hogy ön az megint? Úgy tűnik, nem sikerült kapcsolnia a melléket. Jó, várok.

Megint vár.

- Eööö, jó napot kívánok, Szebenyi Kinga vagyok, Galgamácsa Retek utca 78. szám alatti lakos, és be szeretném jelenteni a vízórával kapcsolatos problémámat.
- …
- Akkor megint nem sikerült. Nem baj, megadom a számomat, ezen legyenek kedvesek majd visszahívni.

És a számot tényleg megadja. Ennek köszönhetően az egész utazóközönség informálódik arról, hogy Szebenyi Kingának, Galgamácsa Retek utca 78. szám alatti lakosnak most nem sikerült utánajárnia a vízóra működésképtelenségének idegőrlő titkára, és hogy pannonos a mobilja.

A lelkiző a legkitartóbban és leghosszabban telefonálni képes fajta. Már amikor felszáll a járműre, a fülén van a telefon, és általában még a leszállási szándék se vet véget a halaszthatatlan diskurzusnak, függetlenül attól, hogy 5 percig vagy ¾ óráig tart az út. Ezalatt a lelkizős végig hangosan beszél, erőteljesen gesztikulál, mindezt világfájdalmas arckifejezéssel spékeli meg, az utasokról pedig tudomást se vesz. Az ő problémája mellett minden apróságnak tűnik. Hogy más nem tud tőle olvasni, zenét hallgatni, akármit csinálni, vagy akaratlanul is a lelkizős magánéleti szerencsétlenkedéseinek részese lesz, az őt nem zavarja. Muszáj elpanaszolnia a vonal túlsó végén lévő barátnőnek, hogy

- Ki vagyok bukva! Az Ede múltkor a céges bulin látványosan hanyagolt, semmibe vett, mintha ott se lettem volna! Végig a Linával kavart, pedig az Ede eddig mindig olyan értelemben beszélt, hogy mi összetartozunk, nekünk dolgunk van egymással.
- …
- Nem, azt még nem mondta, hogy szeret, de már csókolóztunk. Nem is egyszer. Istenem, hogy csókol! Mindig beleborzongok. (Az utazóközönség próbál mással foglalkozni, vagy legalább úgy tenni, mintha nem hallaná. De hallja.) Viszont attól tartok, hogy (itt kissé lehalkítja a hangját, de azért még mindent jól hallani) megdugta a Linát.
- …
- Nem, ez csak ilyen sejtés, de majdnem biztos vagyok benne. Úgyis ki fogom deríteni, ismersz. Különben meséltem már a Bazsiról, az Ede haverjáról? Na, az viszont nagyon próbálkozik nálam.

Aztán szóba jön a Bazsi haverja is, aki az Edének nem spanja, sőt rosszban vannak, tehát lehet, hogy a Bazsi haverjával kéne féltékennyé tenni az Edét, de ezt már nem tudjuk meg, mert a végállomásnál, 42 percnyi, végtelennek tűnő vonatút után leszáll a nő, és magával viszi a történet minden bizonnyal érdekfeszítően izgalmas és egyben elgondolkodtató végkifejletét.

A családot távnevelő, háztartást távvezető annyira felelősségteljes anya és feleség, hogy lélekben még akkor is otthon van és a család jólétét szolgálja, amikor fizikai megvalósulásában épp utazik, azaz nincs otthon.

- Szervusz Miklósom! Hazaért már Gyurika a suliból? Még nem? Jó, ha megérkezett, MINDENKÉPPEN mondd meg neki, hogy a csirkepörkölthöz van csemegeuborka a hűtőben. Szalvétát is használjatok, mert a Gyurci szája múltkor is maszatos maradt, pedig már nagyfiú. És csak akkor engedd tévézni, ha már megcsinálta a leckéjét, és FELTÉTLEN mondd meg neki, hogy ha hazaértem, átnézem a házi feladatot, tehát ügyesen, alaposan oldja meg!

Mindeközben gyakran körbepillant, hogy vajon mindenkiben kellőképp tudatosult-e az ő páratlan szervezőkészsége és utánozhatatlan gondoskodás iránti affinitása. Örömmel jelentem, mindenkiben tudatosult.

A komplexusokkal küzdő az eddig ismertetettek ellenpólusa. Soha nem kezdeményez beszélgetést, és amikor megszólal a telefonja, összerezzen, „bocsánat, hogy élek”, valamint „ez volt a legvállalhatóbb csengőhang a mobilomon, bár tudom, hogy ez is igen zavaró” arcot vág. A zöld gombot megnyomva elpirul, kurta igenre és nemre korlátozza a válaszait, szélsőséges esetben a tömegközlekedési eszköz oldalának fordulva, mintegy a világ szeme elől elrejtőzve, kezét szája elé téve tájékoztat. Aztán amint véget ér az így is túl hosszúra nyúlt, dagályos és kínos beszélgetés, telefonját egy hirtelen mozdulattal a táska mélyére süllyeszti, és próbálja elfelejteni az előbbi kellemetlen perceket. Reméli, hogy talán ezúttal sem lincseli őt meg a feldühödött tömeg.

106 komment

Címkék: tömegközlekedés telefonálás


A bejegyzés trackback címe:

https://gorbe-sminktukor.blog.hu/api/trackback/id/tr161565201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.01. 09:49:49

A Für Elise és Für Anikó testvérek?

Nekem vannak bizonyos gátlásaim a telefonnal kapcsolatban.
Telefonos családban nőttem föl, úgy értem, hogy szakmailag.
Mindig volt otthon telefonunk, akkor is, mikor az emberek 20 éveket vártak egy nyavalyás ikervonalra (ha értitek, hogy mondom). Iszonyatosan túlterhelt központok voltak akkoriban, egyes területeken a kézibeszélő fölemelésétől 20-40 percet kellett várni a T-hangra. Belém is lett nevelve rendesen, hogy "a telefon fontos információk, gyors továbbításának az eszköze". Mai napig kellemetlenül érzem magam, ha fecsegésre pazarlom.
Másrészt munkám miatt szinte az elsők között voltam, akik mobilt használtak. Kezdetben még a bőröndnyi Ericson Hotline-t. Ha gyalog kellett vinnem valahova, nem győztem valahogy feltűnésmentesíteni, de ha csak lehetett a kocsiban hagytam.

GAbica 2009.12.01. 09:53:15

Azt persze nem említettem, hogy telefonnal kapcsolatos a munkám, úgyhogy a sok éves napi 8-10-12 órás telefonálás után nekem felüdülés, ha nem kell beszélnem rajta. Ha mégis, már réges-rég leszoktam a felesleges körökről benne.
Kivétel persze van, akinek a hívásának mindig örülök :)

Ernoke 2009.12.01. 09:55:43

a lelkizős kurva idegesítő. általában kellemetlen, éles hangja van, és énekelve beszél. beszéd közben nem tart szünetet soha.

csak témája miatt más a csipcsup, aki talán még rosszabb. formailag ugyanolyan, mint a lelkizős, de ő köznapi teendőiről képes ugyanannyit beszélni. "kéééépzeld, múltkor bent az andival az árazást úgy csináltuk, hogy ő rakta a vonalkódot, én meg ütöttem be, aztán egy idő után cseréltünk, ezt a rendszert én találtam ki, és tökre jól bejött, mert most 57-et csináltunk, a múltkor meg csak 43-at, és ezért átraktak minket a kutyabaszó osztályra, ott könnyebb árazni, mert ha beütöd, akkor rögtön előugrik a terméknév..." múlt héten buszon pont egy ilyen ült mögém valami ilyen árazós témával, szerencsére negyed óra múlva leszállt, de addig folyamatosan beszélt ugyanarról.

GAbica 2009.12.01. 09:59:06

És hogy kicsit retro is legyek: otthon '94-ben kötötték be a telefont, akkor már majdhogynem nagykorú voltam. Előtte a teljes társasági telefonos életemet a ház mellett álló utcai fülkében éltem, ahol a kétforintos bedobásával este hat után felhívtam a barátnőm (ő rózsadombi lány volt, hamarabb volt otthon telefon, minthogy megszületett volna), lejárt a pénz, akkor ő meg visszahívott. És volt, hogy egy fél órát elfecserésztünk így, pedig másnap az iskolában újra együtt voltunk és hetente 3-4 napot egymásnál is aludtunk.
Régi idők...

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.01. 10:00:05

És azt figyelitek, hogy ha valakinek csöng a telefonja villamoson-buszon, akkor az rögtön jelenti a pozícióját?

"Itt vagyok a hatoson a Wesselényi és a Blaha között."
Ez mire jó?

oriza triznyák 2009.12.01. 10:00:19

Akik üvöltve telefonálnak, azok személyesen is úgy beszélgetnek nyilvános helyen. Nincs is annál jobb, mint amikor mondjuk el kéne olvasnom még gyorsan egy anyagot megbeszélés előtt, vagy nyelvet tanulnék, ha már napi két órát töltök tömegközlekedési járműveken, és a busz másik 98 utasával együtt hallgatom a hülye p.csák csevegését.

vincere 2009.12.01. 10:36:21

előzmény:
vannak olyan nők (tényleg, én még csak nőben láttam ilyet), akik fél percig hagyják szólni a mobilt, mire felveszik (mire megtalálják a táskában), közben persze folyamatosan emelkedik a hangerő az elviselhetetlen szintig. előveszi, kezébe fogja jellegzetes tartásban (mintha egy könyv lenne), megnézni, ki is hívja, ezen jól elcsodálkozik vagy hümmög rajta, és újabb fél perc elteltével felveszi. olyan hangosan beszél bele, h. az egész villamoskocsi hallja persze. soha nem tudtam ezt megérteni...

külön kategória a színházban telefont nem kikapcsoló. hányszor átéltem... volt szerencsém Kevin Spacey-t is látni színpadon, ő bizony darab közben kiszólt, h. és most megvárjuk, míg a hölgy szépen kikapcsolja a mobilját :-)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.01. 10:51:11

Nem női történet, de meghűlt bennem a vér, mikor láttam.
Akkoriban a telefonoknak még kihúzható antennájuk és flipjük volt. Három pali ül az étteremben, nagyon öltöny-nyakkendő.
Az egyik láthatólag a főmenedzser, a másik kettő kismenedzser. Mindhármuk telefonja az asztalon. Megszólal az egyik telefon, a kismenedzserek egyike odakap. Antennát kihúzza, flipet kihajtja, majd átnyújtja a gazdájának, aki beszél. Beszélgetés végén ugyanez visszafelé.

oriza triznyák 2009.12.01. 11:06:00

@vincere: a táskában keresés nálam nem vétek, mert én is csinálom. :-) Mindegy, hogy kicsi vagy nagy, soha semmit nem találok benne.

LyukasBogrács 2009.12.01. 11:06:53

-Gyereket nyolckor agyba, kutyat etesd, kertet locsold, a hatso ajtot zard be es mondd meg a tejesembernek, hogy a sajtbol eleg!

Airplane

blur7 2009.12.01. 11:11:27

@El Topo (Sgt. Elias): Általában semmire, de néha én is kényszert érzek rá, aminek aztán engedelmeskedek is.

tête d'ange 2009.12.01. 11:12:27

@vincere: honnan tudta azt kevin spacey h az egy holgy volt? :-))

kerikak 2009.12.01. 11:15:03

ez megint nagyon jó lett :DDD
és pont azt a típust akartam leírni akit vincere olyan jól kifejtett, sose értettem minek kell még fél percig nézegetni ki hívott, ha nem lát rendesen majd megmondja, csak vegye már fel az istenért..

amúgy meg pont azok szoktak a legjobban hőbörögni ha más telefonját hallják az irodában akiké a leghangosabban szól ha ott felejtik az asztalon, kár hogy nálunk a főnök az ilyenektől nem kobozza el :)

Szalacsi_Dezső 2009.12.01. 11:21:44

Megint talált, süllyedt.
Kolléganőm ugyanezeket munkahelyen, irodában bírja csinálni. Egyszer valami miatt nem telefonált, kérdeztem is beteg-e vagy?
Karira vesz neki a banda egy headszettet, hogy közben körmöt is tudjon reszelni.
:-D

tête d'ange 2009.12.01. 11:29:11

En csak kulhonban lelkizek telefonon, mert ugye itt AKARMIROL nyiltan beszélhet az ember lànya, ugyse érti senki. Legalàbbis jobb ezt gondolni.

Ezt a tobbi magyar notàrsam is igy làthatja, mert elofordult màr az egyik magyar "barinommel" h a buszon a vele szemben ulo két làny elkezdte mondani magyarul, hogy - te bazdmeg, hogy àll mà' ennek a csajnak a haja?? Olyan "egybe" van. Mennyi lakkot tehetett rà? Nézd mà'. :/

Tudjàtok, amikor azt hiszi az ember h senki se érti, amit mond. Ebbol lehetne egy posztot irni. Magyar nok kulfoldon.

Szigi. · http://depechemode.blog.hu 2009.12.01. 11:35:50

Hihetetlen, megint mennyire találóak a megjegyzések, a kommentek is zseniálisak. Nekem volt egy kolleganőm, akinek volt egy féltékeny férje, akivel naponta többször beszélt. De ha mondjuk a nő fél órára kiment valahová, akkor valamiért soha nem vitte magával a mobilját. És ha a pasas a félóra első percében hívta a telefonján a nőt, akkor onnantól lehetett tudni, hogy fél órán keresztül folyamatosan fogja próbálni. Természetesen nagyon idegesítő csengőhangja volt...

Amúgy én nem tudom, ez a telefonálgatás nem kurva drága dolog? Sosem értettem a telefonon fecserészőket, illetve legalábbis kőgazdagnak képzelem el őket.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.01. 11:40:06

@tête d'ange:

Két történet jutott eszembe.
Miki haverom Münchenben taxizott, még mikor Németországból is kettő volt.
Egyszer beszállt hozzá egy nagy, 120 kilós tamásbátya feka, a US Army egyenruhájában. A fuvar végén nem adott jattot. Miki, miközben kiszámolta neki a pfenningeket morgott a fogai közt, hogy "vegyél rajta magadnak egy gombóc fagyit, baszdmeg!" Mire a csóka visszaszólt, hogy "ebből kettő is kijön, pászmek!"
A másik:
HAverommal olaszországban csöveztünk. Szó szerint. Mi tagadás, nem voltunk valami fáraók, kamionnal mentünk, strandon aludtunk. A strandon volt ilyen zuhanyzó, ott tisztálkodtunk. Egyszer, estefelé a zuhanyzóban szappanoztuk magunkat, mikor bejött két csaj, és magyarul elkezdtek minket jól lebírálni, hogy kinek milye mekkora. Én bírtam egy darabig fapofával, de a haverom egy idő után rázkódó vállakkal elindult kifelé.
Én meg utánaszóltam, hogy ne vigye már el a fogkrémet!

:D

Mitya Ivanov 2009.12.01. 11:57:43

@El Topo (Sgt. Elias): még mindig jobb, mintha GPS koordinátákat adna meg:))

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.01. 11:59:47

Hát hihetetlen, ha ti egyszer beindultok :)) Büszke vagyok rátok :D

@tête d'ange: Akár meg is írhatnád, én nem mozgok annyira otthonosan a külföldi dolgokban (képzavar:))

@Szigi.: Ezt én sem értem. Mindig úgy próbálok telefonálni, hogy 1 percen belül legyek, és az 1 perc 2 másodpercekért nagyon dühös tudok lenni magamra :D

@Frengi: A fürelise tényleg nagyon jellemző. Ilyenek még a Fel, torreádor, a Rómeó és Júlia: a Zeffirelli-féle és a nyuzikel egyaránt. Hejj, a csengőhangok is megérnének egy posztot :DD

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.01. 12:04:46

@HRita:

A csengőhang külön téma! Főleg, mióta a telefonokra korlátlan számban és méretben tölthetők zenefájlok!
Azóta a Für Elise, meg a Carmen még a szolidabbak közé tartoznak.
Külön pénzért töltenek le maguknak az emberek mindenféle vicces hangot. Fingás, böfögés, usw.

GAbica 2009.12.01. 12:08:45

@Szigi.: @HRita: A legtöbb szolgáltatónál már van egymással korlátlanul opció nevetségesen olcsón. Azzal a pár ismerőssel rogyásig lehet beszélni.

@El Topo (Sgt. Elias): Tudd meg most! :D

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.01. 12:08:57

@El Topo (Sgt. Elias): Azaz! Több poént nem is lövök le, leküzdhetetlen vágyat érzek arra, hogy megírjam a polifonikus és mp3-hangzású _csöriket_. :))

2009.12.01. 12:10:04

Nekem muszáj unterwegs telefonálnom, pedig utálom, de a meló miatt nem kapcsolhatom ki a telót.

Ha magyar kollega hiv, akkor még csak csak, de ha német, akkor ha nem hallom tisztán mit mond, igent mondok olyan hülyeségre hogy elvállaljak e egy melót Bohumban, pedig a kolléganő Borchumot mondot ami nagyon nem midegy.

Az is idegesít, hogy az utazóközönség tanúja hogy, rossz a mondatszerkesztés, vagy az endungok nem stimmelnek, csak égetem magam sok ember előtt.

A multkor megkértem a főnökömet, hogy úton vagyok, nem a legjobbkor hiv, mire ő közölte, hogy akkor úgy is ráérek, tehát inkább befejezi.

A magyar nyelv olyan kuriózum, hogy tőlem mindig megkérdezik, hogy milyen nyelven beszéltem, mert nem nagyon tudják beazonosítani, törökre, lengyelre, angolra senki nem kapja fel a fejét.

oriza triznyák 2009.12.01. 12:12:02

@El Topo (Sgt. Elias): :-)))

Csak pont az utolsó szavakat nem értem, pedig már maxra nyomtam a hangerőt. Mit mond a végén?

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.01. 12:14:29

@Gabica [a legboldogabb]:

Küldd az "empiriokriticizmus" szót A 17634-re!

GAbica 2009.12.01. 12:16:29

@El Topo (Sgt. Elias): szerinted hányan tudnák ezt lebetűzni? :) mármint azok közül, akik használják a Tudd meg most! szolgáltatást

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.01. 12:16:31

@oriza triznyák:

Elég, elég szólt a bíró
Uram, ne vegye zokon,
elítélem önt mivel csak
egyszer ütötte pofon.

Mitya Ivanov 2009.12.01. 12:18:08

Lakik egy nő szemben, az erkélyről a szokásos reggeli faszgitárjátékom közben szoktam látni, ahogy kiviharzik a bejárati ajtón, fülén a telefon, a vállával tartja, fogalmam sincs hogyan. Az egyik kezében egy palacsintasütővel orrbavert pofájú, a hideg ellen piros ruhába öltöztetett kutya, a másik kezében a Merci A-Klasse kulcsa. Közben üvölt a telefonba, hogy kivel hol mikor találkozik. Az időpont "kb fél óra múlva" mindig, a hely meg egy kávézó a belvárosban, vagy egy pláza. A volnal túlsóvégén lévő valakit cuncókának, maszmónak (!) vagy kisanyámnak hívja, attól függően, hogy kivel beszél. De amikor leteszi a telefont, akkor jön a legjobb. Leteszi a kutyát, aki tesz néhány tétova lépést, majd nekiáll szarni, ott ahol áll. A nő pedig mint egy büszke gyeses mamóca, mondja neki, hogy "jól van édesem, kakiljál csak, addig a mama (!) bepakol az autóba." Aztán jön ez, hogy kakiltál, kész vagy, mutasd csak a fenekedet". A nő kitörli a kutya seggét, még szerencse, hogy a végterméket behajítja a kukába. A kutya sétál, vagy inkább kóvályog egy keveset, közben a nő folytatja a gügyögést: "Gyere <=kutyanév becézve, csak nem értem tisztán=>, sétáljunk el arra". Ha nem akar menni a kutya akkor azt is megbeszéli vele, hogy miért nem akar:) Elsétálnak egy 3 nm-es füves területre, majd vissza. Ez volt a reggeli testmozgás. Odamennek az autóhoz, a nő megcsinálja a kutya helyét: egy fordított gyerekülést rak az anyósulésre, kibéleli valami rózsaszín pléddel, a biztonsági övet beköti, belerakja a játékokat, valamilyen plüssállat lehet (!) és a kutyát. Eközben persze folyamatosan gügyög szegény állatnak, hogy mit csinál a mami és mit fognak ma együtt csinálni és talán még csókolgatja is.
Jó kész van, a nő beül, feneke alatt magasítópárna, ami talán melegít is, de ez még nem elég, mert a lábát is bebugyolálja valami meleg szövetbe, mert ugye a miniszoknya+fekete harisnya még ilyenkor is alap. Na ennyi, ezen a blogon sok poszt szól erről a nőről.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.01. 12:19:37

@Frengi:

Nyííííhahahaha!

Hát egy hölgyismerősöm is félreértett egyszer egy ilyen városneves dolgot, és elküldött egy kibaszott nagy díszletsárkányt (volt vagy 5 tonnás) Bayreuth helett Bejrutba!
Az egész huncutság nem is került egy millánál többe!
:D:D:D

oriza triznyák 2009.12.01. 12:23:01

A kutya mint kiegészítő még elég jó téma

Mitya Ivanov 2009.12.01. 12:24:09

@El Topo (Sgt. Elias): hasonló történetem van Freiburg/Fribourg keveredésből:)

GAbica 2009.12.01. 12:26:02

@Mitya Ivanov: Ez szemléletes lett.
Amúgy kb két napja tudom mi az a faszgitározás. Elmaradt voltam, na :)

GAbica 2009.12.01. 12:29:41

@El Topo (Sgt. Elias): Na igen.

Pont itt vannak audit célú emberek. Persze, hogy egyből felrezgett az egyik asztalon felejtett mobil. Csak hogy témába vágjak...

kerikak 2009.12.01. 12:29:42

@Mitya Ivanov: sajnos ismerek két ilyen nőt is, amint megszületett a gyerek a kutya nagyon el lett hanyagolva :(

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.01. 12:41:52

@El Topo (Sgt. Elias): "Hát ugye én, a Gyula meg Tótottó" :D Legalábbis nekem ez dereng :)

Ernoke 2009.12.01. 12:43:58

@HRita: én is pont ilyen vagyok a percekkel.:D

a csengőhangosdit meg nem értem. ha ingyér lenne meg nem kéne utánajárni, én is örülnék valami fasza csengőhangnak, de csak olyannak, ami senki másnak nincs (sznob vagyok ugyebár). de hogy pénzt adjak azért, h úgy szóljon a telefonom, mint a buszon még legalább 5 embernek, mikor ott van a telefonban ingyen...

Mitya Ivanov 2009.12.01. 12:46:46

@Ernoke: a csengőhang mániát sosem értettem. sőt azt sem, hogy egy csengőhang miért nem telefoncsörgésre hasonlít. Régebben voltak még ilyen klasszik csengőhangok a mobilokban, de már csak zenék vannak inkább.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.01. 12:51:36

@Gabica [a legboldogabb]: Tényleg Tótottó :D A Bajorimit mindezek mellett nem igazán kedvelem, büfészínész _a javából_ :)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.01. 12:52:07

@HRita:

Én voltam ott, a gyula, meg az ottó, a tótottó. Szó szerint.

GAbica 2009.12.01. 12:54:43

@HRita: Teljes az egyetértés ebben a tekintetben :)

Ernoke 2009.12.01. 12:54:45

@Mitya Ivanov: én azért szeretem, ha kellemes hangja van, meg az is nagyon tetszik, h csoportonként be lehet állítani mást, és akkor tudom, ha megszólal, h családtag vagy barát vagy munkatárs. de ez megoldható azokkal is, amik a telefonban vannak.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.01. 12:57:22

@Mitya Ivanov: Pont azért, mert mindenki egyedinek és különlegesnek akar tűnni, és azt hiszi, hogy a Thriller vagy a Billy Jane mp3-as hangzásával az is lesz :)

Szalacsi_Dezső 2009.12.01. 13:11:22

@El Topo (Sgt. Elias): "ebből kettő is kijön, pászmek!" :-)
Fászombászmeg! :-D

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.01. 13:22:43

@HRita:
Gyári dolgokkal egyedinek lenni derék vállalás...
@Szalacsi Dezső:
Nekem is áthallásos.:)

nagyaron86 2009.12.01. 13:26:34

"És azt figyelitek, hogy ha valakinek csöng a telefonja villamoson-buszon, akkor az rögtön jelenti a pozícióját?"
há! ez igaz!
mik ezek, titkosügynökök?

nagyaron86 2009.12.01. 13:29:26

@LyukasBogrács: tejesnek írd ki, a sajtból elég!
hétvégén néztem :D

flea 2009.12.01. 13:42:15

Rita, a sudoku nem soduku! Szemlátomást nem _haladsz a korral_ ;)

A buszon ordibálók védelmében: az emberben kialakul az az ösztönszerű szokás, hogy ha zajos környezetben van, és nem hallja jól a másikat, akkor maga is hangosabban beszél. Arra rájönni, hogy mobilozás közben a másik hall engem, csak én őt nem, és ezért nekem nem kell üvölteni, csak azok képesek, akiknek 80 feletti az IQ-ja.

Ugyanezek meg tudják oldani azt is, hogy ne kelljen a telefonnak ordenáré módon üvöltenie valami idegesítő szart, mégis észrevegyék, ha cseng. (Más kérdés, hogy nem mindig akarják.)

A munkahelyen sokat csengő telefon ellen az véd, amit az előző munkahelyemen csináltunk: az ottfelejtett telefont a kolléga visszatérőben a billentyűzetén szétterítve találta, mert annyi darabra szedtük, amennyire szakszerűen egyáltalán lehetséges volt. Ez általában egészen buta egyedeknél is ahhoz vezet, hogy megtanulják lehalkítani / magukkal vinni.

Munkahelyi telefon-abúzus témában mondjuk nem a folyton ottfelejtős és világba csengős számomra a legemlékezetesebb eset, hanem az a kolozsvári srác, aki naphosszat a feleségével beszélt (velem szemben ült), méghozzá az idő 60%-ában veszekedtek egymással telefonon... Amikor kezdett a dolog igazán eldurvulni, akkor átváltottak románra. :D Mondjuk ő legalább nem üvöltötte teli a termet, úgyhogy ezen leginkább csak én szórakoztam diszkréten.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.01. 13:52:37

@flea: _Hoppácska_, át lett javítva, nincs mentségem a hibára :D
A 2. bekezdésedre _reagálva_, én magamtól jöttem rá arra, hogy akkor fogom jobban hallani zajos helyen a beszélőt, ha MEGKÉREM, hogy beszéljen hangosabban. Az esetek nagy részében bejön! :) Kipróbáltam én a túlüvöltést is egyszer, de az nem volt ennyire hatékony :))

flea 2009.12.01. 13:59:44

@HRita: nyilván 80 feletti az IQ-d, azabaj. :D

Bár hozzátartozik, hogy idősebbeknek gondot tud okozni a dolog akkor is, ha nem buták. Hasonlóképp a "fél óráig guvadja az üvöltő telefont" jelenség is korrelál a banyatankkal, legalábbis _az én praxisomban_.

Pernilla 2009.12.01. 14:41:27

@HRita: ja én azt hittem, azért van dőlt betűvel szedve, mert direkt elírás a "soduku" :D

Jó ideig én is mp3-as csengőhangokkal villogtam, de rájöttem, sokkal nehezebb a buszon, zajban meghallani, mint egy normális csörgést. Meg nem biztos, hogy mindenkivel tudatnom kell, hogy mi a kedvenc számom (lehet, hogy nem meglepő, ha egy műkörmös cukirózsaszín csajnak lady gaga vagy hasonló kaliberű popszám a csengőhangja, de ha egy huszonéves férfinak is, hát.... és van ilyen:)

Pernilla 2009.12.01. 15:56:31

@El Topo (Sgt. Elias): azoknál se lepne meg. Arra gondoltam, amikor elsőre konszolidáltnak tűnő egyéneknél egy mobilcsörrenés lerombolja az addig kialakított pozitív előítéleteimet:)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.01. 16:04:52

@Pernilla:

Velem is előfordult már, hogy egy komoly, igazán tiszteletre méltó ipart folytató hazai középvállalat decens tulajdonosával tárgyaltam, amikor megcsörrent a telefonja.
A Schlappi, die kleine Krokodil szólt...

Elég nehezen türtőztettem magam.

Pernilla 2009.12.01. 16:24:04

@El Topo (Sgt. Elias): az Schnappi!
Elég nehezen tűrtőztetted magad, hogy ne kezdd el énekelni? :D

2009.12.01. 16:45:51

@flea: régebben divat volt nyakba akasztani, igy nem felejtettem az asztalon, ami jó volt, mert ha zsebre raktam is a madzagnál fogva mindig elő tudtam kotorni, sőt a táskából is.

A mostani telómon nincs már ilyen akasztó - sajnos- és igen kinos amikor ülsz a buszon a teló meg csörög rendületlenül, könyékig kutatok a táskában, mire megtalálom elhalgat.

Az is fontos, hogy a telefon legalább neon sárga legyen, mert egy szürke beleolvad a környezetébe, hasonló a táska béléséhez, sosem találod meg.
(ilyen elgondolásból veszek pénztárcát is nagyon feltűnő színűt - zsebesek ellen is jó)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.01. 17:02:03

@Pernilla:

Jó, legyen neked!
Nem kimondottan énekelni támadt kedvem.
Ámbár elárulom, hogy nekem is esett már ki értekezleten a zakóm zsebéből gumizsiráf.

2009.12.01. 17:41:06

@Ernoke: igen, ez valóban nagy segítség, mert van amire rögtön ugrik az ember, és van az ami ráér.

Egy régebbi telóm a fényképét is mutatta a hivónak, ami azért volt jó, mert szemüveg nélkül is láttam ki hiv.

@El Topo (Sgt. Elias): végül is nem mentem el Borchumba, mert nem vállaltam a 2 órás hajó utat karácsony előtt, hiába na, a Titanic mély nyomokat hagyott a lelkemben.

Blackrock (törölt) 2009.12.01. 18:02:02

Háá' gecc, nálunk itt az irodaházban van egy nagydarab csajszi, aki az épület előtti "dohányzóhelyen" vitatja meg, kurva hangosan, telefonon a családi életét. Mi a pöcs van a gyerekkel, hogy tanul, hova a picsába a jár uszodába, meg szolfézsra...mintha valaki kíváncsi lenne rá.

Erzsebet 2009.12.01. 20:27:21

@ Mitya Ivanov: Az én internet-celeb szomszédasszonyomnak is volt egy Kitty nevű kutyája. A gazda agyepilepszia után volt, amikor levitte sétálni és kitörülte a seggét egy papír zsebkendővel.

greggrant 2009.12.01. 21:24:02

Jelentem alássan, én is szoktam jelenteni a pozíciómat - mikor apám telefonál rám, mindig meg kell, hogy kérdezze, merre járok. Nem mintha bármit számítana...
Csak azért jegyeztem meg, mert nem mindig a jelentést adó a hunyó :)

raoul_duke 2009.12.01. 21:34:35

Igen, a pozíció közlése az legtöbbször a "hol a picsában vagy már?" vagy a "merre jársz?" köszönésre a válasz szerintem.

Farkasokkal táncikáló 2009.12.01. 23:58:31

Jáááj a mobilozó hölgyek (és urak) :-)!

Nekem az volt a legfurább, amikor a végállomáson felszálltam az üres buszra, aztán felszállt egy csaj, leült valahol velem szemben, és egyszercsak elkezdett jó hangosan magában beszélni. Azt hittem megbolondult vagy mi van, de otthon megmagyarázták a gyerekeim, hogy olyan izéje, kihangosítója lehetett, hogy a fülén volt valami kütyü amit én nem láttam, és így mobilozott... :-)

Nekem sokáig nem volt mobilom, ugye a technikánál van egy szint aminél én többet már nem bírok megemészteni, de aztán a lányom vagy 3 éve meglepett egy használt mobillal.
Megszerettem, bár sokat nem beszélek rajta, én is úgy lettem kondicionálva mint Topo barátunk, a telefon nem arra való, hogy regényeket olvassunk fel egymásnak. Volt is egy olyan mondás a családban, hogy azt amit 3 perc alatt nem lehet megbeszélni, nem is kell, mert nem éri meg.

Nekem egy 3000 ft-os feltöltőkártya elég 4 hónapra legalább, mert általában csak egy mondatot mondok bele, vagy azt, hogy jöhetsz, 5 perc mulva végzek, (férjemnek, a piacról, hogy jöjjön értem a kocsival és tegye a csomagtartóba a banyatankot) vagy azt, hogy kislányom te mész az ovodába a gyerekért, vagy elhozzam én? Ennyi.

Ja és sms-ezni sem tudok. A férjem sem szeret... mikor künn voltunk Barcelonában, a lányom erősen a lelkünkre kötötte, hogy azonnal sms-ezzük meg, ha a gép leszállt, a férjem annyit írt sms-en, hogy "OKE"...

Na még valami, hogy elképzeljétek, mennyire antimobilos vagyok: az elején ugye kellett vennem valami feltöltőkártyát. MOndta a lányo, hoyg mit hívjak fel, és lesz pénz a hívásokra. Na jó, megvettem a trafikban a kártyát, aztán először is csodálkoztam, hogyhát ez a kártya most már meg mekkora, hogy fogom én belerakni a mobilba? (Azt hittem, úgy működik, mint a bankkártya). Na nem ment, akkor felhívtam azt a számot. Azt mondja egy kedves hang, hogy "kérem a kártyán lévő számot". Én meg jó hangosan, érthetően elkezdtem belemondani, hogy három-hat-kilenc-nyolc-kettő-három... stb . Semmi. Kezdtem ujra... aztán este a lányom mondta, hogy nem belebeszélni kellett volna, hanem bepötyögni...

2009.12.02. 10:27:44

@Farkasokkal táncikáló: nálam fordítva van, az én telómat szokták megörökölni a fiatalok.
Amikor vállalkozásba fogtam azonnal vettem egyet, így nem szalasztottam el egyetlen ügyfelet sem.
Mivel én sem vagyok egy műszaki zseni a 2. telónál megkértem a gyermeket segítsen választani, választott is, bár az árat egy kicsit soknak találtam, de amikor fiatal kollégáim érdeklődését felkeltette a készülék akkor már gondoltam, hogy ez nem az alsó kategória lehet.

Kék fogam még nem volt, bár néha nem ártana.

A netem mobil, igy ahol elő tudom venni a laptopot, már kapom is elő, mert vezetékes számot csak skypról hivok - néha mobilt is.

Egyszer be kellett vinnem a gépem a mobil szolgáltatóhoz, utána beültem kávézni, de nagyon egyedül éreztem magam, ott voltam Hamburgban a belvárosban, és csak néztem ki a fejemből. Arra gondoltam, ha már úgy is velem van a gép, miért ne fecsegnék egyet a barátnőmmel, aki otthon van magyarországon, nosza kiraktam magam elé, és dumáltunk, közben meg mutattam neki a körnényéket. Nagyon jó volt, mintha ott ült volna velem szemben, persze a hamburgi kávázó úriközönsége kicsit megrökönyödött, mert azért egy őszhajú, molett ötvenes mamából nem nézni ki elsőre hogy egy vaioval beszélget - nekem meg jobb volt mint a telefon, nem került pénzbe, és nem kellett helyzet jelentést adnom, hiszen élő adásban közvetítettem a belvárosból.
Bizonyára nagyon modoros, és nagyon gáz, de egyedül voltam egy 2 millós nagyvárosban, és nem volt kivel szótváltanom, amúgy nem cipelem magammal a gépem, de ha már amúgy is ott volt, hát miért ne használnám arra amire való.

vincere 2009.12.02. 10:54:43

@tête d'ange: a külföldön élő magyar nőkről én is szívesen olvasnék :-)
nem csak azért, mert én is az vagyok. de nem hiszem azt, h. más nem értheti, amit mondok, a magyarok egyszerűen mindenhol ott vannak!

vincere 2009.12.02. 10:59:46

@El Topo (Sgt. Elias): mindkét sztori nagyon jó :-))))

én csak kínos, tipikus női esetet tudok felhozni. januárban elmentem nyaralni egy barátnőmmel a világ másik felére. már több napja ott voltunk, egyik nap megyünk a bejáratott napernyőnkhöz, letelepedünk nagy vidáman. arra leszünk figyelmesek, h. pontosan mellettünk két napozó lány egyre furábban méreget minket. 2 másodperc alatt biztos voltam benne, h. magyarok, és képtelenek elviselni még a gondolatot is, h. pont magyarok kerültek melléjük a strandon. majdnem be is szóltam nekik, h. segíthetek-e valamiben.
biztos ismeritek azt a tekintet, csak és kizárólag magyar nő képes erre.

Erzsebet 2009.12.02. 11:02:24

Amikor bejöttek a mobilok, idős édesanyám is azt hidte, hagy az emberek az utcán magukban beszélnek, mint a bolondok.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.02. 12:17:39

@vincere:

Jajistenem sosem mernék olyat mondani, hogy ismerem a magyar nőket, mint a tenyeremet.:)

2009.12.02. 15:03:50

@tête d'ange: én a magyarokat sosem tudom kiszúrni, amíg meg nem szólalnak, de a lengyeleket, oroszokat azonnal.

Farkasokkal táncikáló 2009.12.02. 18:15:17

@Frengi:
Jól tetted, és ügyes vagy. Irigyellek. Bár 50 éves koromban én még képes voltam új műszaki csodákat megtanulni, de ma már nem. Egyszerűen megtelt az agyam. Ha mégis belemegy még valami, akkor azonnal ki is ugrik más, mint a Rémrendes család Kellyjénél.:-)

A két lányom - főleg a nagyobbik - mobilbuzi. Mindig a legdrágább készüléke van, nem is egy, átirányít, intéz, fényképez amit akarsz. A kisebbik is üti vágja. De nekem egy mobil csak arra kell mint egy mobil telefonkészülék: nevezetesen, hogy hívhassak rajta valakit vagy hívható legyek. (MOndjuk egy előhívható telefonkönyv még na.) A férjemnek is elég lenne ennyi funkció. Szoktuk is mondogatni, hogy olyan jó lenne olyan mobilt venni, amin csak ezek vannak, viszont jó NAGYOK lennének rajtuk a számok meg a kijelző, mert unjuk már, hogy minden telefonálás előtt szemüveget kell váltani... :-)

Szalacsi_Dezső 2009.12.02. 18:28:44

"nekem is esett már ki értekezleten a zakóm zsebéből gumizsiráf. "
Ez nekem is ismerős, de szerintem ez nem olyan ciki. Legalábbis a milf kategóriájú résztvevők nagyon "arinak" tartják.
:-)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.02. 19:43:36

@Szalacsi Dezső:

De feltétlenül sokkal aranyosabb, mnt amit egyszer egy másik tárgyaláson rántottam elő.
Egyszer a főnökömmel tárgyalni indultunk a konkurenciához. Feszült tárgyalásnak igérkezett, mivel az volt a tárgya, hogy azt a terméket, amit akkor országosan csak mi ketten árultunk, ne adják már olyan kurva olcsón.
A főnököm előző nap Ausztriában volt, és mivel akkor még rendes határ volt, a pisztolyát, amit rendes körülmények között a kocsijában tartott, kirakta a páncélszekrénybe. Indulás előtt magához vette a stukkert, és a nadrágjába tűzte azzal, hogy a kocsiban majd kirakja.
Csakhogy ez a lépés kimaradt.
A konkurens cég ügyvezetőjének az irodájában egy titkárnő lesegítette a kabátját és diszkréten elővillant a Glock. Már megvolt az alaphangulat!
Folydogált a tárgyalás, nem nagyon közeledtek az álláspontok. Az ellenfél kicsit ideges volt, és cigarettára akart gyújtani. Én előzékeny gyerek vagyok és tüzet akartam adni neki, de ahogy a zakóm zsebébe nyúltam, véletlenül öngyújtó helyettegy pillangókés akadt a kezembe. Azt rántottam elő.
Hát... nem nagyon értem azóta sem, hogyan jöttünk ki onnan szabad emberként.

2009.12.02. 20:00:55

@Farkasokkal táncikáló: nekem a melóhelyen csak az exel meg a word kellett, mióta szabadúszó vagyok azóta mindere rá visz a kényszer, pl. nem merem a magyar vistát használni, inkább megtanultam németül a kifejezéseket azért, hogyha segítség kell, akkor tudjak segítséget kérni, ezzel csak azt sikerült elérni, hogy ha itthon vagyok akkor senkit nem tudok megkérdezni semmiről, mert a magyar kifejezéseket már elfelejtettem, hiába, öregszem.

2009.12.02. 20:01:56

@El Topo (Sgt. Elias): szóval kartelezni akartatok, a versenyhivatal meg bekaphatja:)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.02. 20:41:04

@Frengi:

Mi tagadás, erre akartuk rávenni őket.

vincere 2009.12.03. 00:11:36

@El Topo (Sgt. Elias): blog helyett nem akarsz inkább mindjárt egy regényt írni?? azonnal megvenném :-)

sz.dorika.. (törölt) 2009.12.03. 00:19:03

Én pl úgy telefonálok, mint a "komplexusokkal küzdő". A telefonom meg csak rezgőre van állítva. Egyébként telitalálat. Tényleg állati égőnek érzem, ha zsúfolt buszon kell a másik arcába beszélnem. Meg kb. nem tartozik senkire.
Így szerintem ez a módszer nem szégyelni való.

aribeth 2009.12.03. 00:23:09

@szdorika87:
"A telefonom meg csak rezgőre van állítva."
Üdv a klubban.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.03. 07:05:54

@vincere:

Posztolgatok.
Már dolgozom a HRitának szánt dolgozatomon, Tibinél meg ott is van egy.

Szalacsi_Dezső 2009.12.03. 07:46:39

@El Topo (Sgt. Elias):
Hú ez nagyon jó történet volt.
Rendőr ismerősöm még a kilencvenes évek elején régi mechanikus irógépen dolgozott. Csak a kocsi már igen rosz volt rajta és nem nagyon léptette a betűket. Kötött a végére spárgán egy gyakorló kézigránátot. Na látni kellett volna a kihalgatott delikvenseket, ahogy a kézigránát diszkréten lifegett a madzag végén, amikor meg sort váltott fellendült a levegőbe és visszazuhant.
Na ez volt a kényszervallatás, szinte mindenki beismert nála.
:-)

GAbica 2009.12.03. 07:56:24

@Szalacsi Dezső: ez is király kis sztori :)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.03. 08:21:20

@Szalacsi Dezső:

Muhhaha!:D

Nekem is volt egy rendőr spanom, aki a gépjármű felderítésnél dolgozott.
Na, bebukott hozzájuk egy nagyobb formátumú gépkocsitolvaj banda egyik vezére, akinek a telefonjában megtalálták a másik vezér telefonszámát.
Haverom felhívta, hogy ő Dr. Ló Egon ügyvéd, és találkozzanak már, mert a haverja üzen neki a sittről. Az ember bele is ment, találkoztak az M3 Metro áruház parkolójában, ahol a haverom szó nélkül moslékká verte, majd bevitte a csibészt a rendőrségre. Ott még emberkedett a tróger, hogy őbelőle egy szót ki nem húznak, és ügyvédet akar. Ebben a pillanatban nyílt az ajtó és a haverom lépett be.
A palimadár meg azt mondta, hogy jaj, ezt az ügyvédet már ismeri, akkor inkább beszél.:D

2009.12.03. 09:28:05

@El Topo (Sgt. Elias): mindig mondta az exem, hogy a rendőrökben nem lehet megbízni, mivel azokhoz válnak hasonlóvá, és azok módszerivel élnek akikkel dolgoznak, tehát a különbség a rabló és pandur között még nüansznyi sincs.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.03. 09:51:49

És hova lett innen Frengi hozzászólása?

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.03. 09:55:31

Nabazmeg, a cache szopatott meg? Pedig elvileg kiürítettem.

kIára 2009.12.03. 11:21:30

@Farkasokkal táncikáló:

„Nekem egy 3000 ft-os feltöltőkártya elég 4 hónapra legalább”

Klára nem egy komplexusokkal küzdő, de a telefont gyűlöli.
Én egy ötezres feltöltéssel általában egy év és egy-két hónapig elvagyok. Nagyon komoly ok kell ahhoz hogy valakit felhívjak, és az adott ügyet 20 másodpercnél tovább tárgyaljam (kivétel az idióta taxis diszpécserek). Ezen túl van legalább 15 ember akinek a hívását egyszerűen nem fogadom. Ott vannak az üzenetküldők, ha mondani akar valami fontosat, várja meg míg on-line leszek és közölje írásban. Skype-ot beszélgetésre csak anyámmal.
A munkám miatt persze sokat hívnak, de már megszokták a válaszaim: igen, igen, nem, hallottam róla, szerdán, jó, azt is?, jó., viszlát, igen, már mondtam, viszlát.

sz.dorika.. (törölt) 2009.12.04. 01:49:49

@kIára: Sms küldők, abban sokat mesélők, (választ várók) = Bitófa.
Sms csak bimbódzó kapcsolatban létezik. Részemről. Az az egyetlen alkalom,amikor izgalmas, ha bezereg az ágy pl.

vincere 2009.12.04. 13:58:48

@szdorika87: igaz. én idegrohamot tudok a kapni az sms-ben dialógust folytatóktól. nem szeretek sms-t írni, ha írok, infoközlésre használom. utálom, mikor kérdeznek és arra válaszolni kell, és utána folytatják! az ilyen írjon e-mailt vagy hívjon fel.

a bimbózó kapcsolat persze teljesen más :-) ott már egy 3 karakteres sms is a világot tudja jelenteni :-D

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.04. 14:32:25

@vincere:

Rejtjelezve... éjszaka kettőkor...

Szalacsi_Dezső 2009.12.04. 18:12:55

@El Topo (Sgt. Elias):
Nézz be a vezetni tanuló lány poszt kommentjeibe légyszi!
:-)
süti beállítások módosítása