HTML

Görbe sminktükör

Kísérlet a női nem megítélésének árnyalására, azaz nagy szarban vagyunk, de mentem, ami menthető, ennél rosszabb már úgyse lehet.

Nőtípusok, játszmák, taktikázások, picsulások-picsogások túlzó, de ismerős formában.

Az ötleteket, kritikákat vagy akár teljes posztokat a gorbe.sminktukor kukac gmail.com-ra várom kíváncsi szeretettel :)

Az itt megjelenő minden tartalom Creative Commons: Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! licenc alatt áll.

Gondolatbokrétáitok

Címkék

agytröszt diznicsaj (1) alkohol (1) anya (2) ápolónő (1) autóvezetés (2) a lelki szemetesláda (1) a nők és az alkohol (1) a test angyala (1) babaproject (1) baba mama (1) bandababa (1) barátnők (4) bevásárlás a férfival (1) bikiniszezon (1) bkv (1) bőbeszédű (1) búcsúzás (1) bulvár (1) bútoráruházban (1) crocs (1) csajbuli (1) csajszis dumcsik (1) család (1) családi program (1) csúnya lány (1) díszfeleség (1) domina (1) egészségügy (1) első randi (1) esküvő (1) evés (1) facebook (1) farsang (1) felhívás (1) feminista (1) feminizmus (1) focimeccs (2) fogamzásgátló tabletta (1) fogyókúra (1) főnök (1) fotók (1) frusztráció generátor (1) gyerektervezés (1) gyermekkönyv (1) halloween (1) házasság (2) házibuli (1) hellókarácsony (1) hello kitty (1) hétköznapok dívája (1) hideghegyi sportőrült (1) hipochonder öregasszony (1) hivatalnoknő (1) húsvét (1) jogsi (1) jó fej csaj (1) karácsony (4) kibeszélés (1) kikupálós lány (1) kismama (1) kisvárosi csaj (1) könyöklő néni (1) könyvajánló (1) környezettudatos nő (1) közveszélyes nők (1) kreatív hobby (2) kretén (1) kultúra (3) lakótelep (1) latinos műveltség (1) lecsekkolás (1) lecsúszott kamuvállalkozó (1) leggings (1) magyarázat (1) március 15. (1) meglepetés party (1) mlm (1) mosolytündér (1) mozi (1) műköröm (1) nem értem (1) néptáncos (1) női dráma (1) női önzetlenség (1) női önzőség (2) nők (28) növénykedvelő (1) nyilvános wc (1) olvasói poszt (13) olvasói statisztika (1) összetartozás demonstrálása (1) óvszer (1) panasz (1) parfüm (1) párkapcsolat (1) parti nagy lajos (1) pasizás (1) pocaklakó (1) politizálás (1) posztajánló (1) rámászás a férfira (1) slágerek (1) smink (1) sör (1) stlustanácsadó (1) strandolás (1) strassz (1) szépségápolás (1) szépségszalon (1) szerelem (6) szervezőzseni nő (1) szingli (1) szlengblog könyv (1) sznob pengeszáj (1) szobanövények (1) szülés (1) születésnap (1) szüzesség (1) tánc (1) társkeresés (1) telefonálás (2) terhesség megelőzés (1) természet leánya (1) teszvesz (1) tippek (2) tömegközlekedés (1) trendi (1) tudatlan tucatnő (1) tudományos fanatikus (1) tunika (1) udvarlás (1) új külső (1) utazás (1) útjavító munkás (1) ütős keresőkifejezések (1) valentin nap (1) vallás (1) vásárlás (1) vidéki csajtípusok (1) Címkefelhő

2009.12.03. 09:00 HRita

NYELVHASZNÁLAT: Olvasói poszt – Babaproject a bezebrázódásért

Afromagyar és Krisztinca ezúttal nem kevesebbre vállalkozott, minthogy lerántsa a macis takarót a reménybeli kismamócák sokszor érthetetlen szóhasználatáról, és ezt a maga pucér, de babaillatú valóságában a nagyérdemű elé tárja. Nos, lássuk!

Kedves HRita!

Krisztinca barinőmmel összedugtuk a buksinkat, és írtunk egy kis paródiát a fórumozó-babaváró-leendő kismamákról.

Mivel minket is anya szült, sőt, érintettek vagyunk mind a fórumozásban, mind a babatervezésben, szeretnénk elhatárolódni magunktól es művünktől.
Mielőtt a vérmes kismamatársak elátkoznának bennünket, leszögezzük, hogy ez csak poén, és természetesen nem a babavárás/tervezés néha kínkeserves folyamatát szeretnénk kifigurázni, hanem az ilyen témájú fórumokon olvasható szóhasználatot és stílust.

Továbbá nagyon fontosnak tartjuk megjegyezni, hogy ez csak addig vicces, míg az ember lánya nem lesz kettő az egyben. Abban a pillanatban, hogy a tesztecske pozcsi/kétcsíkos lesz (magyarul; bezebrázódik), minden, az entyempentyem- es áltudomanyos stílust eddig megvető nőtársam automatikusan átvált Anyamaci módozatra (mondhatni megindul az ősanyává válás folyamata).

Mielőbbi bebabázódást kívánunk mindenkinek, aki szeretné! Küldjük a pocaksimit ezerrel!
Cupp, puxi.
Krisztinca és Afromagyar



Murci: Hello, lányok, Murci vagyok. Csatizhatok? Apával 3 napja próbálkozunk babusz-gyártással, de sajna még nem sikerült :(.
Már azon tanakodunk, elmegyünk kivizsgálásra, de a dokibácsink elutazott.
Ti mit tennétek?

Bogesz: Szia Murci, persze, gyere nyugodtan! Ma pont kedd van, és ha valaki kedden 16:24 perckor ír, bebabázódik! :) Czupp!

Klarissza: Murci, kicsit korainak tartom. Meg kellene várnotok a PÉ-t. Utána 7-10 nap a beágyazódás. A nemvárt napján már tesztelhetsz. Sok sikert!

Murci: Klári, mi az a PÉ? Még új vok :S.

Csilu: PÉ=peteérés. Csináltál ovutesztet napjában kétszer középidőben? Mert azt úgy kell, és akkor ráugrani apára, mikor kétcsíkos, és még másnap is!

Murci: köcce, naon ari vagy! Jajj, csajok, nem is tudom, mi lenne velem nélkületek.

Bella81: Csövi, megint megjött piri... olyan depi lettem, mindjárt öngyi leszek... Grrrr. Apácskával állhatunk neki újra.

Murci: Belcsi, ti mióta vagytok a babaprojecten?

Bella81: 4 hónapja, de nem vagyok Belcsi. Bella, jó?
Csajok, Anyamaciról nem tudtok semmit? Tegnap óta nem írt.

Klarissza: Anyamaci pont most írt a végre pozi tesztcsi” topikba ;) Tett fel képet a zebracsíkokról! Mondta is, hogy hány 2 napja, mint a lagzis kutya!

Bogesz: csak nem baba van? Megy a pocisimi ezerrel! Jajj, nekem is csuriban van az ujjam, hogy végre összejöjjön! Én is hányni akarooook!

Huncutka77: Sziasztok lányok! Megint itt vagyok!! Holnapra nem várom! Vegyek tesztet? Nem tudom! Apának is mondtam, hogy úgy érzem, baba lesz! A marhapörihez kívántam a csalamádét! Szerintetek??? Ááááááááá, nem bírom ki holnapig. Most biztos baba van! Érzem!

Murci: de jó neked, Huncut.

Huncutka77: na, nem bírtam magammal, csináltam egy tesztet. Intelligencia-teszt.

Murci: ??? és, mi lett?

Huncutka77: szerencsere negatív. Haha, csak vicceltem. De télleg negatív! Szerintetek nem jó a teszt biztos, igaz? Mert én érzem. Az előbb is pisilni kellett!!! Marhapöri után sosem szoktam ilyen hamar!!

Evetke: Szijóka, én is csináltam terhességi tesztet, hálistennek nem voltak nehezek a kérdések. Azt hiszem, ikreim lesznek, mert mindkét tesztem kétcsíkos lett!

Névtelen: hello, lanyok Béla vagyok szívesen kényeztetlek beneteket hijába vagytok terhesek nekem bejön ez vegyél fel msnen na csá

Bella81: Béla, takarodjál innen, már megmondtam a “hívhatom-e a hörcsögömet úgy, mint a kislányomat” topikban is. Idióta!

Névtelen: na komojan segítek ha nem jön ösze a gyerek

Okoska: Sziasztok, leendő kismamatársaim! Olvasgatlak Benneteket elég régóta, és hát meg kell mondjam, el vagyok képedve a tudatlanságotok láttán. Nem jártatok iskolába, azon belül biológia órara? Nem is ismeritek a testetek működését. Google a barátod!

Anyamaci: hahóóóóó :) :) :) :)

Bogesz: Anyamaci, pusszantalak. Hatott a baba-varázslat :). Úgy örülök nektek. Mikorra várod? Mi lesz a neve? Apamacinak mondtad már?

Anyamaci: mostantól kb. 9 hónapra várom. Ha nunis, akkor Ancimaci lesz, ha kukis, akkor meg Macilaci. Apamaci most pénzt keres, majd este megmondom neki. Veszek mirelit pizzát a nagy eseményre. A másik két csimotánkat lepasszoltam Mamamacihoz. Ki akarjuk használni az időt, amíg kettecskén lehetünk, értitek! ;)
Jajj, segítsetek! Hogy kell vonalzit csinálni???? Tudjátok, amin rajta van, mikor bújik ki a pocaklakó! Segítsééééég!

Okoska: Illene már tudni. Beilleszted az aláírás alá. Amatőr. Bezzeg gyereket csinálni volt eszed.

Murci: Okoska, miért vagy ilyen ellenséges? Mindenki idejön, kitárja a szívét, leírja bánatát, te meg csak kötözködsz. Ha olyan okos vagy, mondd meg, mit tegyek, hogy nekem is legyen babuci a pocakomban.

Okoska: Először is jókor kell együtt lenni. Hány napos a ciklusod? Mikor van PÉ? Vegyél LH-tesztet. Ha bezebrásodik, itt a termékeny időszak és mindent bele! Aktus után gyertyaállás, popó alá párna. Addig is igyál cickafark teát.

Csilu: Hülyeség. Csak adjátok át magatokat az élvezetnek! Nem kell számolgatni, tervezgetni. Nekem mind a négy kölköm így lett. Mind a négy férjem nagy kujon volt!!!

Bogesz: Bella, PÜ ment!*

Bodzaszörp: sziasztok :(

Bogesz: bodza, ezer éve nem jártál erre, mi a baj?

Bodzaszörp: Tudjátok, nem sikerült a baba sokáig. Aztan összejött, de Pistu elvesztette a munkahelyét, így nem tudjuk bevállalni. El kell vetetni.

Bogesz: Csilu, PÜ ment! **

Bogesz: ó, de sajnálom… :o

 

* Bella, mekkora nagy büdös kurva ez a Csilu. Négy férjtől négy gyerek, azt’ még büszke is rá. Pofám leszakad.

** Csilukám, ez a Bodza egy utolsó tetűláda gyerekgyilkos, aki nem érdemli meg, hogy az anyja megszülte! Nekünk nem jön össze, ő meg csak így eldobja a gyereket. Nincs igazság a földön!

Nem jutok szóhoz, így egy klásszikust idézve csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy Ovuláció és vastaps! Köszi Afromagyar és Krisztinca!

207 komment

Címkék: anya gyerektervezés babaproject


A bejegyzés trackback címe:

https://gorbe-sminktukor.blog.hu/api/trackback/id/tr421566957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.03. 14:14:41

@afromagyar:

Nemzeti érzelmű csajok előnyben. Hö!

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.03. 14:26:01

@oriza triznyák:

Néha olyan bunkó tudok lenni, hogy magam is csodálkozom.:)

flea 2009.12.03. 14:31:03

Először nem akartam ennyi kommentet végigolvasni, de végül rászántam magam... megérte :)

Amúgy az első reakcióm az volt a posztra, hogy az vele a baj, hogy nem karikaturisztikus, hanem tök reális (persze felmerül a kérdés, hogy "ezt fokozni mégis hova?")

flea 2009.12.03. 14:33:08

@Krisztinca: ehhez tegyük hozzá, hogy a "megfelelő időzítéssel" ha lányt akarsz, úgy 70%-ra, ha fiút, 60-ra tudod feltornászni az eredetileg 50%-os valószínűséget. (Ezt a Czeizel is megmondja neked.) Bár néha az az érzésem, hogy némely embernek már ez is túl sok hatalom. (Igaz, némely embernek már a puszta termékenység is az.)

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2009.12.03. 14:36:56

@flea: van egy kollégám, 4 lánya van... tudna mesélni még egyéb módszerekről, de még egyik se jött be.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.03. 14:37:30

@flea: Az utolsó zárójeles mondatod odavert rendesen. És mennyire egyetértek vele :)

flea 2009.12.03. 14:50:19

@Krisztinca: aztán tegyük hozzá, hogy a női test még egy csomó faktort behoz a dologba pH-értéktől fizikai távolságokig meg anatómiai formákig (inkább nem részletezném), ami tovább bonyolítja ezt a dolgot. Ha csak az időzítésen múlna, akkor nekem fiaimnak kellene lenni... de mivel a feleségem családjában anyai ágon 4 generációt kell menni visszafelé az első fiútestvérig (!), már előre tudtam, mire számítsak. :) Valahogy a húgáéknál is lánybaba van, én nem értem, miért :)

flea 2009.12.03. 14:51:48

@HRita: na, ennek örülök :) kicsit megijedtem, miután leírtam, hogy nem fogok-e felhördülést okozni...

2009.12.03. 14:53:29

Teljesen el vagyok képedve, nekem mindig az volt a gondom, hogy hogy ne legyek terhes, mert ha egy kicsit is nem figyeltem oda rögtön támadt egy gyerekem.

Tudom, hogy vannak olyanok akiknek ez problémát okoz, de a meddőséggel is csak 2 év után kezdenek el foglalkozni.

Azt meg már csak féve merem mondani, hogy a magzatok nagy százalékban abortálódnak el a nélkül, hogy azt egy nő akárcsak észere is venné (normáis estben) tehát az első 2-4 hétben.

mocc 2009.12.03. 15:03:46

@Frengi: egy nő két dologért képes bármit megtenni: hogy legyen gyereke és hogy ne legyen! Mondjuk ez még nem jelenti azt, hogy komplett idiótává kellene válniuk...

mocc 2009.12.03. 15:04:54

@El Topo (Sgt. Elias): merész, bátor, cinikus fickó...egyre szimpatikusabb...

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2009.12.03. 15:08:48

@flea: igen, a PH érték az, amire gondoltam, többek között. Nem részlezem a módszereket...

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.03. 15:14:57

@Frengi:

Mondjuk én is inkább olyan csajokat ismertem, akik egy-egy merészebb buli után sápadtan rohangáltak a patikába különféle teszteket vásárolni, aztán gecire megkönnyebbült pofával kerültek elő a vécéből.

LyukasBogrács 2009.12.03. 16:16:26

Na, ez az a poszt, ahol az osszes szereplo halal gusztustalan.

Farkasokkal táncikáló 2009.12.03. 16:25:53

Kimaradt a blogból a "megy a drukk ezerrel" kitétel! :-DDD

Nagyon jó kis sminktükör volt ez! :-)

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.12.03. 16:34:54

azert most nezem, annak idejen 951 hozzaszolasom volt a babaneten :)

Erzsebet 2009.12.03. 16:37:20

Én 22 éve voltam kismama. A mi időnkben nem rohangált ennyi hülye picsa. Most soknak nehezen jön össze a gyerek, mindent be kell vetni. Annak idején akartuk és lett. Nemcsoda most már az ált. sulis kiscsajok is benne vannak a szexikélésben. Mire oda jutnak, hogy szüljenek, nem sikerül csak orvosi beavatkozásra. Idős rokonom is ki van akadva, hogy az unoka menyének nem sikerül teherbe esnie.

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.12.03. 16:42:51

Na, megtalaltam a szulestortenet, de nem masolom be az egeszet, csak a vegkifejletet :). Epp eleg ennyi is:

"Nagyon hálás vagyok a sorsnak, hogy ilyen egészséges kisbabával áldott meg, és hogy ilyen imádnivaló férjjel, aki -bár lehet, hogy nálam is jobban félt-, végig kitartott mellettem. Nem beszélve a nagylányomról, aki imádja a kistesóját. Na és a család, a barátok, akik mind aggódtak és bátorítottak. És a babanetes "ismeretlen ismerősök", akikkel mindig megoszthattuk a gondjainkat-örömünket (pl. ha elment a nyákdugó ) Na, ez a vége olyan Oscar-gála típusú köszönetnyilvánításosra sikeredett, de így alakult. Tényleg nagyon boldog vagyok."

Amugy tenyleg minden igy van; egyedul az "imadnivalo ferj"-et szivom vissza! :)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.03. 16:47:41

@afromagyar: Ezzel a kommenttel megnyerted a "Nap Önkritikus Nője"-díjat :D Gratulálok! :DD

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.12.03. 16:53:56

Igazan koszonom.
Figyelmedbe ajanlom, hogy ujra rajta vagyunk a baba-projecten, tehat ujabb szosszenetek varhatoak majd.
Haaaaaanyni akaroooooook! :)

vincere 2009.12.03. 17:14:21

@afromagyar: "Hát hányjál! de szóljál anyádnak is. Hányjatok együtt"

bocs, ezt nem tudtam kihagyni :-)
egyébként király volt ez a köszönetnyilvánítás

acidszarka · http://kigondoltam.blog.hu 2009.12.03. 17:15:31

ez télleg ilyen a valóságban?
döbbenetes

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.03. 17:16:27

@afromagyar: Jaja, de én arra a kommentedre írtam, hogy 951 hozzászólás a Babaneten :) És bevallod! Ez a nem picsafüst :D

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.12.03. 17:24:23

@HRita: jaaaa! Bevallom, persze. A babanetes nickemet is megadom _priviben_!

Szerintem nagyon fontos, hogy legyen az embernek onkritikaja es tudjon magan rohogni. Most eszembe jut egy iras a blogomrol, nem baj, ha belinkelem?: afromagyar.blog.hu/2009/10/08/burleszk_1
Reg rohogtem olyan jot magamon, mint akkor...

csokidrazsé 2009.12.03. 17:52:57

Áprilisban szültem :) Szerencsére sikerült egy nagyjából normális csapatot találnom egy fórumon a terhességi és egyéb viszontagságok leküzdéséhez, talán nem véletlen, hogy azóta már egy szűk kör elhagyta a helyet, és zárt fórummá lettünk. Betegesen taszítottak/tanak a nyálas szavacskák, nem voltam hajlandó leírni a szopi, tápi, kaksi, fürcsi és hasonló szavakat, az UH nem válik nálam uhu-vá, a pelenka pelcsivé (pláne, ha full), a gyereket pedig nem hívjuk babócának, gyerMeknek, babcinak (leginkább férgecskének, szarosnak meg sajtkukacnak hívom). Köszönöm az élvezetes posztot, még ha én ki is maradtam a "babaproject(!) tudatos tervezése és nyilvános megvitatása" eseményből. Mi csak dugtunk.

flea 2009.12.03. 18:00:18

@afromagyar: ezek UTÓLAG(!) milyen viccesek bírnak lenni már...

Farkasokkal táncikáló 2009.12.03. 18:10:19

Ajánlom még tanulmányozásra a mamami.hu-t különös tekintettel a minden hozzászólás után megjelenő pár sorra... az ám az igazi csemege. :-)

2009.12.03. 18:24:13

@Erzsebet: sőt ha nem akartuk akkor is.

sz.dorika.. (törölt) 2009.12.03. 18:24:18

Ez hülyeség. Nem is így beszélgetnek. Így a ribik dumálnak egymás között. Azok az ősanyák, akik a fórumon konfrontálódnak egymással, eleve komoly megfogalmazásokban válaszolnak egymásnak, mivel az anya nevelő természete megkívánja ezt. Szóval a poszt szerintem nem igaz. Ha mégis becsúszik egy- egy gügyörészés, akkor rengeteg smileyval jelzik, hogy az kissé bohókás, de kell egy kis vidámság is a topicba. Az mondjuk igaz, hogy a percenkénti eseményeket kitárgyalják. Tessék jól beleolvasni egy nőklapja cafés fórumba.

csokidrazsé 2009.12.03. 18:32:34

@szdorika87: linkeljek? :) :D szmájlikkal?

Szalacsi_Dezső 2009.12.03. 18:56:28

És a Béla, mint névtelen hozzászóló, is nagyon ott van a szeren. Általában a dugásblogban talált linkről téved az ilyen oldalakra egy Béla.
:-D
Nekünk nyaralás alatt a Lővér szállóban történt meg a baba "beakadása", szaladtunk a szállodai orvoshoz, hogy bizti-e? Aztán itthon irány a "nősténytani" intézet, Ravalpindi doktorhoz a pakisztáni nőgyalázóhoz.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.03. 19:03:28

@Mitya Ivanov: Az én gyerekemnek lesz! Közvetlenül a babakocsira szerelhető bólogatós kutya és a vanília illatú, fenyőfa formájú légfrissítő alatt.

flea 2009.12.03. 19:19:46

@HRita: "Az én gyerekemnek lesz!"

Úgy érted, babócámnak / prüntyőkémnek. De minimum gyerMekemnek :)

Bee001 2009.12.03. 19:23:46

@Mitya Ivanov: ááááááá!!!! Egy nagy Lehúzlak Bt az egész bababiznisz!

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.12.03. 19:27:48

@szdorika87: nem-eee? Javaslom a kommentekben kozzetett linkek megtekinteset :).

vincere 2009.12.03. 19:29:10

most olvastam egy iwiw-ribanc oldalán: "összebújcizás babymmel"...

bár ez inkább a pasiriasztó posztba illene, de rímel a "szexikélni" szóra :-)

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2009.12.03. 19:30:47

@afromagyar: telefont nem kellene felvenni, csaje? :-)

csokidrazsé 2009.12.03. 19:48:45

@vincere: egész pontosan mit takart a képen látható összebújcizás? csak így megzavarodva a szaporodás szinonimáitól

vincere 2009.12.03. 20:01:24

@bundáskenyér: nem kép, az adatlapján szerepel az "ezt csinálom, amikor nem dolgozom" rovatban. még ilyenek is vannak ott, h. "műköröm" meg "külföldi fashion magazinozás"

csokidrazsé 2009.12.03. 20:10:11

az iwiw egyébként is megérdemelne egy külön posztot, tengernyi lehetőséget kínál
én legutóbb egy megvilágosodott sámán-táltos-angyalos-oshofan adatlapjától kaptam sokkot
de van bőven babuci is, nyehehe (az az gyerMek)

sz.dorika.. (törölt) 2009.12.03. 20:17:52

Mondjuk ezt a mamamami.hu-t, vagy mit nem olvasgattam. El tudom képzelni, hogy van ilyen is. Én csak az nlc-s észosztókból indultam ki.
A babarendszám meg ugyanolyan suvernyák proli szokás, mint az autók hátuljába kitett, "megmondó" táblák.
De sivár életük lehet ezeknek..

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.12.03. 21:18:38

a gyerek idefekudt mellem, nezi a laptopot, aszongya: gorbe sminktrukkok...

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.03. 21:42:31

Szolgálati közlemény:
Aki látja Vincere kolleginát, küldje az autós poszthoz, Megírtam végre a kuplungot.

Rebegő ajkak 2009.12.03. 22:05:51

pának is mondtam, hogy úgy érzem, baba lesz! A marhapörihez kívántam a csalamádét!

vincere 2009.12.03. 22:10:24

@El Topo (Sgt. Elias): az iwiwes "csajszit" nem én találtam, a Magyaridióta blog posztjában olvastam róla. de rendszeresen figyelem a subba szív iwiw-et is...

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.03. 22:12:22

@vincere:

Ja, nem ahhoz!:D
Az idézethez a Csapd le csacsi-ból.

vincere 2009.12.03. 22:16:25

@El Topo (Sgt. Elias): ja... :-)
(kár, h. nem látszik, mire is reagálunk pontosan)

kedvenc film, elég sok duma megmaradt belőle, afromagyar pedig szépen megörökítette nekünk itt ezt a hányni akarok dumát. komolyan mondom, használni fogom :-)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.03. 22:18:36

@vincere:

Izé... hogy érted azt, hogy nem látszik, mire előzményezünk? És ha ráklikkelsz egyet az előzmény linkre?

vincere 2009.12.03. 22:22:23

na, asszem megvolt a mai szőkenő-adagom. én ezt eddig nem tudtam :-)
inkább megyek vissza filmet nézni

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.03. 22:27:54

@vincere:

Dögöljek meg, te ezt direkt csinálod!:D
Csakhogy én bírom idegekkel!

vincere 2009.12.03. 23:23:16

pedig nem :-)
de van türelmed, az biztos!

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.03. 23:39:36

@vincere:

Majd holnap. Most megyek a vackomra.
Jóéjt!

Csórómajszter 2009.12.04. 15:57:45

És amikor a gyereket csinálják akkor ezek csipognak mint egy gumijáték és azt mondják: Kefizzél meg durvácskán?

eastern sugar 2009.12.04. 17:05:00

@Csórómajszter: übersúlyos megabroáf.
egyszer mondta nekem egy ismerős csávó, hogy életében még semmi nem lohasztotta le ennyira, mint amikor a barátnője /azóta már nem az/ a csúcshoz közeledvén azt lihegte a fülébe, hogy gyereket akarok tőled.
na most képzeljétek, ha nem gyereket mondott volna ráadásul hanem babócát stb.
különben a poszt hatására beleolvastam a nlcafe-fórumokba, és mindegyiknek az van a címében hogy 2009 decemberi, 2010 márciusi stb BABÓK. miéééért???
ha nagy leszek én is ilyen leszek?

az egyik cica mászik 2009.12.04. 17:42:00

A zebracsík után, tény, nem kell többet szexelni. Hanem így történnek a dolgok: jezebel.com/5300095/70s-european-childrens-book-depicts-penetration-crowning/gallery/
Szal csak csőrözés, az is csak addig (apunak különben sem áll már fel), amíg egészen pindurka a babuka (;-). Utána csak állunk egymás mellett meztelenül. Szülésig. (Ahol a doktorbácsi nyilvánvalóan azért visel piros cipőt, hogy a csákánnyal a kezében nyomban legyakhassa az arcán modoros mosollyal születő gyermeket).
:-)

nyílméregbéka 2009.12.04. 17:51:38

Rohadt jó poszt, gratulálok! :-)
(Ha még 5 sorral hosszabb, kiugrottam volna az ablakon.)
Pedig az a vicc, hogy ez nem vicc, tényleg ilyenek.
Én mindenekfelett attól kapok kiütést, ha valaki a párját APÁnak hívja. Ez a halálom!! Ez valami vérfertőzéses, freudi dolgot sugall, amellett teljesen romantikátlan is! Ha én ifjú férj lennék, és Mariska nekiállna Apucinak szólítani, másnap beadnám a válókeresetet.

2009.12.04. 19:44:01

@nyílméregbéka: kezdetben apa, vagy apuci vagy, de aztán el jön az az idő amikor fiam.

Fiam, néz már megy mit csinál a gyerek, és adj neki egy pofont!

Erzsebet 2009.12.04. 20:13:02

@nyílméregbéka: Van egy gyermektelen idős házaspár ismerősöm, ők is apának, anyának szólítják egymást. Egy másik ismerősöm férje telefonszámához azt írta, hogy apuka.

Gilderoy 2009.12.05. 11:22:39

"A marhapörihez kívántam a csalamádét! " Hát ez k.jó :)

farkasokkal tancolo 2009.12.05. 13:30:45

A Porontyon volt egy mozgalom, FNA címmel (a faszim nem az apám), csak elhalt.

Tegnap mondta be a tv, hogy ha a járvány még erősebb lesz, akkor bekövetkezhet az az állapot is, hogy az apukákat nem engedik be a szülésre, komolyabb lesz a látogatsi tilalom.

A férjem meg csak nézett, hogy ez most miért ekkora tragődia, ő mialatt én szültem bárhová kívánkozott volna, csak a szülőszobába nem. Mondtam neki, hogy nekem meg egyáltalán nem hiányoztál (és tényleg). De ma már apa nélkül szülni sem lehet, sőt apának el kell kisérni anyát minden terhesrendelésre is, különben nem lesz belőle überapuka.

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2009.12.05. 14:02:49

@farkasokkal tancolo: jajj, de jó, ezek szerint nem vagyok marslakó, ha nekem ez az apás szülés _nem gyere be_?

Erzsebet 2009.12.05. 14:28:35

A magyar kulturkörben a stűlés nem számított népünnepélynek. A bába asszonyon kívül max a nagymama segédkezett. A férfiakat távol tartották. A mai világban természetesek az apás szűlések. Sőt barátnő és nagyszülők is bent lehetnek a szűlőszobán. Nem minden férfi bírja ezt.

2009.12.05. 17:53:12

@Erzsebet: ennek ellentétje: unokaöcséim az anyjukat csak Évának hivják ( ez a neve)
Egyszer a kisebbik az oviba azt mondta az anyjának, hogy a barátja már már elment, mert jöt érte az Évája :)

Erzsebet 2009.12.05. 20:12:58

@ Más gyerekeknél is hallottam, hogy a szüleiket a keresztnevükön szólítják. Így hallják másoktól, így szokják meg. Engem is furcsállottak, hogy a keresztanyámat Panninak neveztem.

farkasokkal tancolo 2009.12.05. 23:13:36

@Krisztinca:

Hát nem vagy egyedül... igaz én öreg motoros vagyok már ezen a téren, de csak kapkodom a fejem, hogy manapság olyan általános az apás szülés.. én annak idején a világból kifutottam volna, ha úgy kell szülnöm, mint Maria Anoinette-nek, nevezetesen, hogy az egész udvartartás végignézi, nekem az volt a jó, hogy hagytak békén egyedül, és csak akkor kezdtek ugrálni, amikor már eljött a kitolás ideje.

A férjemről meg nem is beszélve, a minimum az, hogy elájult volna, de ha azt nem, akkor olyan kínban meg zavarban lett volna, hogy netuddmeg. Pláne ha magammal cipeltem volna a terhesrendelésekre is.... annyira tudom sajnálni azokat a szerencsétlen pasasokat, akik a sok hasas nő közt ülnek, és úgy érzik magukat, mint kutya a kútban.

flea 2009.12.05. 23:22:25

@farkasokkal tancolo: nemtom, én szívesen kísértem el a feleségemet a rendelésekre éppúgy, mint szülni (persze azért ez azzal kezdődött, hogy neki így volt jobb és kifejezetten kérte). Nem vagyunk egyformák. Egyik volt kollégám meg elkísérte a feleségét a szülőszobára, aztán szépen kiájult :D

farkasokkal tancolo 2009.12.06. 00:59:13

@flea:

Nézd, ha én kifejezetten kértem volna, és azt magyraáztam volna a férjemnek, hogy nélküle bizoyntalan vagyok, félek, stb, no meg hogy "értsd meg ez a KETTŐNK gyereke, tehát neked is ott kell lenned a fogantatástól mindenhol", akkor biztosan ő is ezt tette volna, csak ismerve őt, azt hiszem a pokolba kívánta volna azt az éjszakát, amikor sikerült teherbe ejtenie... nálunk még olyan hagyományosan ment a dolog, bevitt a kórházba reggel, azt mondták neki, hogy éjfél előtt úgysem lesz semmi, menjen haza, hazament, és jól berúgott az apámmal együtt (mivel ilyet ritkán tesz emiatt különösen meghatódtam:-))) ) , aztán alig bírt bejönni ebéd után, mert én magányomban szépen mondhatni fájdalom nélkül megszültem a farfekvéses 3 és félkilós lányunkat minden faxni nélkül, és annak örültem, hogy UTÁNA azonnal bejött hozzám és majdnem sírt a boldogságtól. A második lányunknál meg ott járkált fel alá a szülőszoba előtt a többi sorstárssal.... mindegy, kinek mi jó.

mireina 2009.12.06. 03:28:01

@farkasokkal tancolo: na, azért álljon meg a fáklyásmenet! Azért, mert Te speciel nem kívántad a férjed jelenlétét a szülésnél és nyilván ő sem akart ott lenni, nem kell úgy beállítani a dolgot, mintha minden férj csak kényszerből menne be a szülőszobába. Az én férjemet nem lehetett volna elzavarni onnan, és megmondom őszintén, nem lettem volna meghatva, ha a támogatásom helyett elmegy leinni magát. Megbocsáss, ha nekem nem a Te sztorid az etalon.
Ja, és én is minden fakszni nélkül megszültem a lányomat, nem látom az összefüggést a faksznizás és az apás szülés között. :)

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2009.12.06. 07:33:27

Nálunk ez úgy megy, hogy ha megváltoztatom a döntésem, és szeretném, hogy ott legyen, akkor a kedvemért bármit, még ha elájul is (bár nem hiszem), jön, fogja majd a kezem, támogat. De most úgy érzem, nem igénylem. Legyen kint a folyosón, akár be is lehessen hívni, ha akarom, de én úgy gondolom, hogy alapjában véve ez nem egy pasinak való helyszín. Sokkal jobban örülnék egy 3 gyereket szült eü dolgozó rokonnak, de sajnos ilyen nincs.

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2009.12.06. 07:34:58

De különben meg hagyjuk már a túl komoly témát :-)) Ez a görbe!

Egy kórház főigazgatója végigjárja a kórház osztályait. A belgyógyászaton felfigyel rá, hogy több nővér is várandós. Aggódva kérdezi az osztályvezető főorvostól, hogy ki mikor megy szülni, mikorra kell munkaerő pótlásról gondoskodni.
- Ez a nővér mikorra várja a babát? - mutat rá egyikőjükre.
- Ő szeptember végére, főigazgató úr.
- És ő?
- Ő is szeptember végére.
- És ott az a hölgy?
- Ő is szeptemberben szül.
- Hát ő?
- Nem tudom, ő nem volt ott a karácsonyi partin.

Erzsebet 2009.12.06. 17:11:03

Amikor én szültem nem létezett még az apás szűlés. Vizsgálatra sem jártak a kispapák. Férjem szeretett volna bejönni. Unokahúgom férje már jelen lehetett volna, de nem bírta. Arabokról olvastam, hogy népünnepély a szűlés. A kismama házába elmennek a falu asszonyai és gyerekei. Ott lakomáznak, szórakoznak. Férfiak a környéken sincsenek.

vincere 2009.12.07. 00:33:11

"pocakportéka"
ezt most láttam a modoros-on...
asszem 8 napon túl gyógyuló sérüléseket okoz!

vincere 2009.12.07. 19:50:09

b@sszameg ezt nem hiszem el. most olvastam egy levlistán, egy nő úgy hívja a fiát, h. "Farkaska". mármint ez a neve.
kérem kapcsolja ki...

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.07. 20:58:12

@vincere:

Farkaska? Hát ma már mindent lehet anyakönyvezni...

vincere 2009.12.07. 22:55:01

@El Topo (Sgt. Elias): nem, gondolom, h. Farkas a neve, de azért nevezte el annak, h. utána Farkaskának hívja?!

Celtic 2009.12.08. 07:40:25

@afromagyar: En is folytonosan "bebázódott" noket olvasok a "bebazádótott" helyett. Borzalmas.

csokidrazsé 2009.12.08. 15:33:59

Nem értelek benneteket, hiszen van farka, nem?

Apás szülésről meg annyit, hogy a szülőszoba-látogatásra elkísért, gondosan kijelölve a helyét az üvegajtón kívül, az volt az idegeskedő-széksor :)
Mellesleg épphogy odaért, mert én faksznis lettem, és felvágtak, ott volt a kijelölt helyén mire kitoltak. És utána hihetetlen módon berúgtak. Azt hiszem, ez a hagyománytisztelet jele volt.

Azt meg már a szülés előtt kijelentettem, hogy ha anyának mer hívni, onnantól Apukámnak szólítom, és ennyiben maradtunk. És nincs csicsergő többes szám sem a BABÓCA nevében beszélve, bah.

Erzsebet 2009.12.08. 17:51:43

A Farkas az egy ősi magyar név, a német Wolfgang fordítása. Nekem az állat ugrik be. Nem tetszenek azok a nevek, amik egyben közszavak is lehetnek.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.08. 19:37:07

@Erzsebet: Van egy ismerősöm, akit Farkasnak hívnak, de Lupusnak, ESETLEG Lupinak hívatja magát. A legkevésbé sem modoros.

sorica123 (törölt) 2009.12.09. 00:09:09

@Celtic: bebábozódott...??
@Erzsebet: az, hogy kit enged be az ember mikor szül, sok mindentől függ, gondolom én laikusként... például, ha tudja, hogy bosszantani fogják, kicsi a szülőszoba, vagy várhatóan lesz valami komplikáció (mondjuk mert generációkra visszamenőleg volt), akkor persze, hogy ne menjen be senki a szakemberen kívül, aki tud segíteni. Ha viszont esetleg a gyerek apja is tud segíteni, vagy csak ott akar lenni, mert csak (van ilyen, nem feltétlenül az elmebeteg ragaszkodás jele, van, mikor a tiszteleté), akkor miért is ne, csak ne ijedezzen meg aléldozzon láb alatt. Igazából ezt a szülő nőnek, meg a szülésznek/bábának (tehát aki ott lesz külső, szakképzett segéderőként az anya mellett) kell eldöntenie, hogy ki jöhet be, és ki nem. Már nem abban a korban élünk, amikor szokásjogon magára hagyják az anyát egy kórteremben/bent zizeg az egész retyerutya, füstölnek, lepetyelnek, jajonganak.

Celtic 2009.12.09. 08:34:48

@sorica123: Igen, valamiert azt olvasok. Ne kerdezd, hogy miert. Talan mert a "bebazázódás" eleg ismeretlen volt eddig, az ember meg altalaban nem betuzi ki a szavakat, hanem ranezesre ertelmezi (es tudtommal ilyenkor a szo eleje es vege szamit), szoval az ismertebb szavakat veli felfedezni.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2010.02.01. 17:16:10

"hello lányok Béla vagyok..." ennél majdnem eldőltem a röhögéstől :DDD

Celtic 2010.02.01. 19:48:18

@venuswoman: Hogy felbukkant a Radaron, ujra elolvastam es ha lehet, me'g jobb, mint eloszor :) Majdnem olyan jo, mint az Osanyas poszt a Modoroson, amit kb. havonta ujraolvasok :) Ezutan ezt is fogom (es ilyenkor egy kicsit megkonnyebbulok, hogy nem vagyok no...)

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2010.02.02. 00:41:55

@Celtic: hát én nő vagyok, de nem vagyok jó véleménnyel fajtársaimról, ezért is mikor kiraktam egy posztot facebookra, meg kellett jegyeznem, h nem én írom a blogot, pedig a témáját tekintve akár én is tehetném :D de most nagyon tervezem, h küldök majd vmi posztot, cs még ki kell találnom vmi NŐCISET :D

Celtic 2010.02.02. 08:19:05

@venuswoman: Hogy no vagy, azt nehez kitalalni a nickedbol :)
En altalaban szeretem a noket, kb. ugyannyira problemasak, mint a ferfiak, csak maskent. Dolgoztam mar harminc ferfival es most dolgozok ot lannyal. Ez utobbi kellemesebb :)

Ha lesz post, szivesen olvasom :) csak jo NOCIS legyen :)
süti beállítások módosítása