HTML

Görbe sminktükör

Kísérlet a női nem megítélésének árnyalására, azaz nagy szarban vagyunk, de mentem, ami menthető, ennél rosszabb már úgyse lehet.

Nőtípusok, játszmák, taktikázások, picsulások-picsogások túlzó, de ismerős formában.

Az ötleteket, kritikákat vagy akár teljes posztokat a gorbe.sminktukor kukac gmail.com-ra várom kíváncsi szeretettel :)

Az itt megjelenő minden tartalom Creative Commons: Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! licenc alatt áll.

Gondolatbokrétáitok

Címkék

agytröszt diznicsaj (1) alkohol (1) anya (2) ápolónő (1) autóvezetés (2) a lelki szemetesláda (1) a nők és az alkohol (1) a test angyala (1) babaproject (1) baba mama (1) bandababa (1) barátnők (4) bevásárlás a férfival (1) bikiniszezon (1) bkv (1) bőbeszédű (1) búcsúzás (1) bulvár (1) bútoráruházban (1) crocs (1) csajbuli (1) csajszis dumcsik (1) család (1) családi program (1) csúnya lány (1) díszfeleség (1) domina (1) egészségügy (1) első randi (1) esküvő (1) evés (1) facebook (1) farsang (1) felhívás (1) feminista (1) feminizmus (1) focimeccs (2) fogamzásgátló tabletta (1) fogyókúra (1) főnök (1) fotók (1) frusztráció generátor (1) gyerektervezés (1) gyermekkönyv (1) halloween (1) házasság (2) házibuli (1) hellókarácsony (1) hello kitty (1) hétköznapok dívája (1) hideghegyi sportőrült (1) hipochonder öregasszony (1) hivatalnoknő (1) húsvét (1) jogsi (1) jó fej csaj (1) karácsony (4) kibeszélés (1) kikupálós lány (1) kismama (1) kisvárosi csaj (1) könyöklő néni (1) könyvajánló (1) környezettudatos nő (1) közveszélyes nők (1) kreatív hobby (2) kretén (1) kultúra (3) lakótelep (1) latinos műveltség (1) lecsekkolás (1) lecsúszott kamuvállalkozó (1) leggings (1) magyarázat (1) március 15. (1) meglepetés party (1) mlm (1) mosolytündér (1) mozi (1) műköröm (1) nem értem (1) néptáncos (1) női dráma (1) női önzetlenség (1) női önzőség (2) nők (28) növénykedvelő (1) nyilvános wc (1) olvasói poszt (13) olvasói statisztika (1) összetartozás demonstrálása (1) óvszer (1) panasz (1) parfüm (1) párkapcsolat (1) parti nagy lajos (1) pasizás (1) pocaklakó (1) politizálás (1) posztajánló (1) rámászás a férfira (1) slágerek (1) smink (1) sör (1) stlustanácsadó (1) strandolás (1) strassz (1) szépségápolás (1) szépségszalon (1) szerelem (6) szervezőzseni nő (1) szingli (1) szlengblog könyv (1) sznob pengeszáj (1) szobanövények (1) szülés (1) születésnap (1) szüzesség (1) tánc (1) társkeresés (1) telefonálás (2) terhesség megelőzés (1) természet leánya (1) teszvesz (1) tippek (2) tömegközlekedés (1) trendi (1) tudatlan tucatnő (1) tudományos fanatikus (1) tunika (1) udvarlás (1) új külső (1) utazás (1) útjavító munkás (1) ütős keresőkifejezések (1) valentin nap (1) vallás (1) vásárlás (1) vidéki csajtípusok (1) Címkefelhő

2010.01.27. 09:00 HRita

STRATÉGIA: Olvasói poszt – A két férfi szerelme közt őrlődő nő

 Egy neve elhallgatását kérő olvasónk küldte az alábbi szösszenetet. Az írás stílusa mélységében és magasságában is kiválóan hozza a Tiffany és Romana szerelmes füzetek egyes jellemzőit, és a téma, amit feszeget, örök. Döntésképtelenség vs. szembenézés a problémákkal. Hogy mindannyiunk Virág elvtársát idézzem: „Nehéz, nagyon nehéz.”

Az első, az utolsó

A koszos és szürke Pozsonyi úton ültek ketten a lány ostoba, kanárisárgára mázolt Polski Fiatjában már percek óta szótlanul, lehajtott fejjel. Martin végül felemelte kissé a fejét.
- Bernadette, kérlek!
- Nem megy, te is tudod.
- Miért?
- Mert nem.
- Szeretsz?
- Miért kérdezel csacskaságokat? – csattant fel a lány - nagyon jól tudod, hogy szeretlek!
- Akkor miért?
- Mert nem megy. Ott van Nándor.
Martin általában meglehetősen decensen állt hozzá, mikor szerelme Nándort említette neki, de most nem tudta türtőztetni magát.
-Ó, az ördög vigye el Nándort! Mit akarsz vele? Vele akarsz maradni? Jó neked vele?
- Nem tudom. Szeretem.
- Állítólag belém vagy szerelmes! Egyszerűen hagyd ott! Gyere hozzám! Tudod, hogy jó lenne nekünk!
- Egyáltalán nem biztos, hogy jó lenne nekünk együtt. Nándor biztos pont az életemben, benned nem tudok annyira megbízni. Szeret engem és vigyáz rám.
- Én is vigyáznék rád, én is szeretlek! Miért vagy képtelen ezt megérteni?
- Nándor állandó és örök. És nem hagyhatom ott. Nem biztos, hogy kibírná, és nem akarhatod, hogy halála a lelkemen száradjon.
- De ezt meg én nem bírom! - replikázott elkeseredetten Martin - Azt akarom, hogy velem légy, mindig!
- Tudod jól, hogy annyit vagyok veled, amennyit csak lehetséges.
- Igen, tudom. Csakhogy utána hazamész Nándorhoz, és ki tudja, mit csináltok, amíg én itt rágom a körmeimet egyedül, a kihalt lakásban. Beleőrülök ebbe!
- Felesleges féltékenykedned. Annyira keveset érintkezem vele, amennyi csak szükséges ahhoz, hogy ne legyek gyanús. Így is gyanakszik, de legalább bizonyossága nincsen. Nem is érti, mi történik.
- Nekem még az is több az elviselhetőnél. Szeretlek, értsd meg! Azt akarom, hogy csak az enyém légy! Kérlek, gyere hozzám! Könyörgöm!
- Nem lehet - mondta a lány -, nem tehetem. Talán nem is akarom.
- Jó - mondta Martin -, akkor befejezzük. Így nem bírom tovább. Nem élhetek életem végéig megcsalatva. Nem érezhetem azt minden este, hogy amíg én egyedül rágom a párna sarkát, ti otthon jól érzitek magatokat.
- Ha ez segít rajtad, fejezzük be - mondta Bernadette.
- Akkor… Isten áldjon - felelte Martin. Ránézni sem mert a lányra, halántéka majd’ beszakadt és ütőere egyre hevesebben lüktetett.
Kimászott a kényelmetlen, szűk kocsiból az éppen eleredő havas esőbe.
- Isten veled - szólt utána Bernadette.
Az ócska Polski makrancoskodó ajtaját nem lehetett kulturáltan becsukni, ezért Martin csak úgy visszakézből rávágta az ajtót a lányra. Elindult fel, a harmadikra az omladozó, kelkáposztaszagú lépcsőházban. Fel, a csendes, sivár lakásba, ahonnan most már mindörökre hiányozni fog a lány. És csalhatatlanul érezte, hogy a nagy büszkeségével, a fene nagy öntudatával, a kicsinyes féltékenységével együtt elmehet ő a tetves, rohadt francba! Vége a világnak!

Köszönjük az írást, immáron sokadszor megbizonyosodhattunk arról, hogy a női lélek mennyire bonyi és összetett. Ha pedig nem érezzük eléggé annak, magunktól túlkomplikáljuk, hiszen úgy szép az élet, ha zajlik. :)

73 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gorbe-sminktukor.blog.hu/api/trackback/id/tr221704052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eurydice 2010.01.27. 09:10:54

Ez volt a reggelim - remélem Rita, ezt nem fogják komolyan venni :)
Bár az igényesnő társkeresésén meg a kommentekben kialakuló harcon nagyon jól szórakoztam a hétvégén :)
Köszönöm ezeket a nevetős reggeleket!

Szigi. · http://depechemode.blog.hu 2010.01.27. 10:15:25

"replikázott elkeseredetten Martin" - TÖKÉLETES :D

nemmondommegmost 2010.01.27. 10:25:18

Minden szava arany. Megéltem én ezt Martinként. :S

Vérbárány 2010.01.27. 10:54:23

Kendácsolásra gyanakszom. Ez a történet olyan, mint egy pathwork, mindenféle anyagból összerakva. A vége nem illik össze a többi részével.

greggrant 2010.01.27. 11:00:00

@Vérbárány: gondolom, a poszt írója sok ilyet olvasott, és az emlékeiből ezt sikerült összehoznia

oriza triznyák 2010.01.27. 11:08:37

Rita vigyázz, nehogy megint megkapd, hogy milyen egy rosszéletű vagy!

Caddy 2010.01.27. 11:09:26

Hát azt le kell szögeznünk, hogy még mindig jobb,ha tisztázzák, hogy vége, mintha egy szó nélkül lépne le. :S

váj mí 2010.01.27. 11:32:08

"- Miért kérdezel csacskaságokat? – " Woááááá! Igazi Romana-fíling, baszomalássan ;)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.27. 11:43:43

@váj míPersze, persze, romána, júlia, meg minden.
De azért aki nem ébredt még arra éjszaka, hogy a szerelme éppen Nándorral, vagy kifenével van otthon, az nem is tudja, mi az élet.:D

Caddy 2010.01.27. 11:53:15

@Vérbárány: mi nem jó a végében?

@El Topo (Sgt. Elias): édes tudatlanságban szeretnék néha én is. :)

flea 2010.01.27. 11:55:36

Topo, nem is te lennél, ha ezt nem mondtad volna. :D

Vérbárány 2010.01.27. 12:19:53

@Caddy:

Semmi. Éppen fordítva. A vége profi, a többi meg bullshit.

flea 2010.01.27. 12:31:25

@El Topo (Sgt. Elias): nem igazán tudom megindokolni, de már-már vártam tőled valami hasonló megjegyzést. :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.27. 12:38:00

@flea:

Jól nézek ki, ha ennyire kiszámítható vagyok.

Caddy 2010.01.27. 12:39:28

@Vérbárány: mint maga az élet. :)

@El Topo (Sgt. Elias): néha azt gondolom, jó lett volna kihagyni dolgokat, aztán meg azt,hogy akkor nem itt és nem így lennék. Ááá hosszú és ma nem vagyok formában. :)

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2010.01.27. 12:42:24

Rita, mostanaban minden este a Miami Ink-et nezem. Anyagot gyujtok a "tetovalt no" temahoz. Mit szolsz? :)

flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2010.01.27. 12:43:27

Nándor! Martin!! Bernadette!!!! már az elején kikészültem

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2010.01.27. 12:58:52

Uhhh. Komoly sebeket és 10 éves történetet tépett fel bennem ez a poszt. Így, kocsiban ülve kevesebb Romana/Tiffany-feelinggel, ugyanúgy megkaptam a rámcsapást.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.27. 13:01:06

@afromagyar:

Miami inket nézni már önmagában modoros. Ütném-rúgnám az egész bagázst, beleértve a kuncsaftjaikat.

IndaMuncher 2010.01.27. 13:19:48

"-Ó, az ördög vigye el Nándort! "
Áááá milyen férfias érzelmi töltet van ebben LOL. :D

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2010.01.27. 13:46:55

@oriza triznyák: meg, hogy látod, ezért nem kapsz magadnak pasit... !! ;-)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.27. 13:51:33

@Krisztinca:

Mondjuk nem lenne csoda, amennyire az emberek értik, mi a fene van eléjük írva.

flea 2010.01.27. 13:56:11

@El Topo (Sgt. Elias): az valami egészen hihetetlen, hogy mennyi hülyeséget hordtak össze, ráadásul többnyire write-only módban, egymást ismételve. (Mondom ezt úgy, hogy 2-3%-át ha olvastam...) Viszont a kommentszámlálót elnézve valószínűnek látom, hogy ezentúl gyakrabban lesz címlap, azzal meg ez együtt jár. Rita, legalább bevételed van belőle?

váj mí 2010.01.27. 13:59:14

@El Topo (Sgt. Elias): Olykor jól jön az áldott tudatlanság ;)

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2010.01.27. 14:07:14

@El Topo (Sgt. Elias): amman a te bajod! En imadom a musort is, meg Ami James-t is, akarmilyen taplo allat :).

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.27. 14:19:54

@váj mí:

Azt megmondom. Van egy srác, akit ismerek, reggel velem szemben szokott borotválkozni. Na az egy ilyen tesztüzem során ledobott magáról harminc kilót.:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.27. 14:24:41

@afromagyar:

Neked legyen mondva. Én megőrülök a modoros barmoktól, akik minden szart meg tudnak ideologizálni amit a ványadt bőrükre varratnak. A halott nagynénikéjüket, a rákban elpusztult palotapincsit, a Vietnamban elesett kutyafaszát, meg az összes pitiáner tragédiájukat.

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2010.01.27. 14:30:41

@El Topo (Sgt. Elias): van ilyen is, ezert akarom a tetolvalt no temajat kidolgozni.
De vannak nagyon szep munkak is.
Nem beszelve arrol, hogy meg mindig jobb, mint a Baratok kozt! :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.27. 14:32:18

@afromagyar:

Hát, nem azt mondom, hogy sokat néztem, de mind ilyen. Amikor a vetélését tetováltatta magára egy tehén, akkor még hánytam is.

GLG 2010.01.27. 14:34:54

Hasonlo eset egyszer velem is megesett. Ott en voltam a "Martin" es a fiunak volt baratnoje. En is ismertem a lanyt, sot az o szulei meg az en szuleim baratok voltak (igen tudom, nagyon csunya dolog, de vicces es izgalmas volt :) ) Kb ket honap titkolozas utan, miutan persze rengetegszer kertem ra, szakitott a baratnojevel es ezt meg aznap delutan kozolte is velem. Ekkor en annyira "megorultem a jo hirnek", hogy rogton meg is kerdeztem: Ez most vegleges vagy vissza lehet csinalni? Ettol a pillanattol ugyanis mar nem is kellett... Ok gyorsan kibekultek, semmi nem derult ki, ok azota is egyutt vannak, bar meg hozzam is eljutott jonehany harmadiknak a hire. Csak gondolom itt is jo a "biztos pont".

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2010.01.27. 14:45:22

@El Topo (Sgt. Elias): hat ezt szerencsemre nem lattam, viszont tegnap rendkivul fontos informaciohoz jutottam a musorbol: a homoszexualisok koreben van egy szubkultura, a "bears". Ok ilyen macis, szoros sracok, es szinten a macis, szoros sracokat szeretik. Egy ilyen "bear" egyebkent egy tok jo, indian-motivumra emlekezteto valamit tetovaltatott magara.
Csuda dolgok ezek!

Egyebkent meg nem kell magyarazkodnod, hogy nem sokszor nezed, tudod, a Gyozike showt se nezi senki! ;)

váj mí 2010.01.27. 14:47:19

@El Topo (Sgt. Elias): Még hogy a tudás hatalom?! Pff!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.27. 14:49:13

@afromagyar:

Nem magyarázkodásiból mondtam. A Discovery-t nagyon gyakran nézem, még akkor is, ha egyébként sok műsorban halálra idegesítenek, de ez főleg a fordítás miatt lehet.
A Miami inket csak akkor látom, ha mondjuk a TV mellett mást is csinálok és elfelejtem elkapcsolni.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.27. 14:51:07

@váj mí:

Hát... azt mondják, ami nem öl meg, az erősebbé tesz.

Szalacsi_Dezső 2010.01.27. 14:52:24

Én mennyi Románát, Juliát, Tiffanyt, Szívhangot és persze Kurcmáler regényfüzetújságot olvastam. feleségem, akkor még csak menyasszonyom az összeset megvette, az aranyszínű különkiadásokkal együtt, ma egy külön könyvesfalat megtöltenek. Kértem, hogy jelölje be a kefélős részeket és azt mind elolvastam belőle.
Leendő apósommal mindig azokat a részeket vártuk, amikor megkeményedik a csaj mellbimbója.
Hát igen, akkoriban még nem volt prájvetgold.
Ja és én a Kurcmálert csa friccvalternak hívtam. Férfiemberként annak több értelme volt. Ebben remélem a szerzsant megerősít.

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2010.01.27. 14:52:27

@El Topo (Sgt. Elias): ez itt a Travel & Livingen megy. Ezen kivul a Discovery World-ot szoktam meg nezni, azon a jo kis bunugyes musorokat (Deadly Women, Solved meg ilyenek). Ja, meg az "I Didn't Know I was Pregnant"-et. Hat ammeg egy erdekes valami.

Mondjuk ez off es amugy sem kerdezte a kutya se, nem? De.

A mai temahoz nem igazan tudok hozzaszolni, en tudni szoktam, mit/kit akarok.

vincere 2010.01.27. 14:56:20

@Szigi.: nekem is ez a kedvenc mondatom benne :D

soha nem tudtam megérteni a posztban vázolt nőket (vagy ugyanilyen férfiakat), de jól szórakoztam :-)

vincere 2010.01.27. 15:00:37

@Szigi.: nekem is ez a kedvenc mondatom benne :D

soha nem tudtam megérteni a posztban vázolt nőket (vagy ugyanilyen férfiakat), de jól szórakoztam :-)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.27. 15:00:41

@Szalacsi Dezső:

Több értelme van, de azért én nem olvastam ezeket.:)

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2010.01.27. 15:00:45

@El Topo (Sgt. Elias): én itt már semmin nem csodálkozom vasárnap óta.

Szalacsi_Dezső 2010.01.27. 15:00:52

Az előbb elnyelte a kommentemet valami, vagy valaki. Bocs ha mejd kétszer lesz.
Szóval én is nagyon sok Júliát, Románát, Szívhangot, Tiffanyt és persze "kurcmálert" olvastam.
Feleségem, aki akkor még csak a menyasszonyom volt falta mindet még az aranyborítós tripla különkiadásokat is. Kértem, hogy jelölje be a kefélős részeket és azt mindet elolvastam. leendő apósommal azokat a részeket szerettük a legjobban, amikor "előbújt" a csaj mellbimbója.
Ja kérem, akkor még nem volt prájvetgold, meg érettnők blog. Valahonnan ihletet kellett meríteni.
Mondjuk én a kurcmálert csak friccvalternak hívtam. Annak több értelme volt a férfiember számára.
Ebben remélem megerősít a szerzsant is.

váj mí 2010.01.27. 15:01:59

@El Topo (Sgt. Elias): Te nyertél, több ilyen okosat nem tudok ;)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.27. 15:03:11

@afromagyar:

Én azokat szoktam nézni, amiben gyártanak, vagy építenek valamit.:) És azon szoktam puffogni, mikor a fúróra azt mondják, hogy maró, meg olyanokat mondanak, hogy szódiumklorid.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.27. 15:05:35

@vincere:

Hahhha! A nők legveszélyesebb mondatai mindig így kezdődnek!
"Én soha..."
"Én mindig..."
"Te mindig..."
"Te soha..."

váj mí 2010.01.27. 15:30:21

@El Topo (Sgt. Elias): Te nyertél, több ilyen okosat nem tudok.

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2010.01.27. 15:32:08

@El Topo (Sgt. Elias): a szodiumklorid szo engem is ki szokott hoznom a sodrombol!
Ahogy a kisebbik lanyom mondana, egybol "vernyomasos lesz" tole!

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.01.27. 16:38:51

@afromagyar: Jöhet a tetovált nő, bár a Miami inkről fogalmam sincs, mi az :)
@flea: Bevételem a blogból csak a fogyókúrás posztom eladása volt az egyik magazinnak, amúgy pedig csak puszira akartak linkcserét egyes oldalak, de az nem volt annyira bejövős :D Ezúton üzenem mindenkinek, hogy a reklámfelületem kiadó :D

Nebameg 2010.01.27. 17:01:56

A legdurvább, h már mindhárom szituációt megélte az ember. Persze Bernadett még nem voltam:)) Végül is, így izgalmas az élet. Hogy ne csak a poszt legyen ócska: Doktor úr! Ha leállok a bulizással, piázással, nőkkel és a dohányzással élhetek még 30 évig? Igen, de minek.

Szalacsi_Dezső 2010.01.27. 17:35:28

@HRita: A tetovált nő, az egy régi Hobó szám volt, ha jól tévedek?
Vagy tetovált lány vagy vmi ilyesmi.

Szalacsi_Dezső 2010.01.27. 17:36:25

@Krisztinca: Én meg erre algériás vagyok, megyek is reluxázom egy kicsit, mert elfáradtam. :-D

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2010.01.27. 19:50:26

@Szalacsi Dezső: jól van, aludjál. Mivel rosszabb, mint az algériás? :) Legközelebb mellékelek tábori ágyat. Amúgy címlap, jobb is, ha rápihensz.

Gilderoy 2010.01.28. 20:42:48

A könnyem kicsordult! Szegény Nándor, vagy ki a bánat :)

Csórómajszter 2010.01.28. 23:15:44

Az ilyen Bernadetteknek üzenem hogy k....va önző anyukájukat!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.29. 09:19:42

@Csórómajszter:

Tele a világ Bernadettekkel. Ha mindnek céda lenne az anyukája, nem lehetne elférni tőlük a közterületeken.

blur7 2010.01.29. 11:15:05

Rita!

Boldog születésnapot kívánok!

sorica123 (törölt) 2010.01.29. 11:18:09

@Szigi.: meg a kelkáposztaszagú lépcsőház. A modoros tárcairodalomban a lépcsőház mindig kelkáposztaszagú.
@El Topo (Sgt. Elias): brrrrrr... mindigminden-sohasemmi. Borzasztó szokás, barátnők, asszonyok, anyák és nagymamák akkor kapják elő, ha valami nagyon komoly fegyverre van szükségük.
@Csórómajszter: szerintem ez nem önzés kérdése, inkább olyasmi, hogy a csaj nem tudja kezelni a helyzetet és ki akar maradni belőle. A saját életéből. Kiborító, de nem igazán önzés.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.29. 11:25:28

@sorica123:

A kispolszkik korában sajnos minden lépcsőház kelkáposztaszagú is volt.
A felsoroltaknak pedig minden élethelyzetben szükségük van az atomfegyverre.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.01.29. 11:27:21

@blur7: Ó, köszönöm szépen, igazán kedves tőled :))

GAbica 2010.01.29. 11:28:46

@HRita: Én is kívánok sok-sok bódottágot' ! Ha tényleg ma van.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.01.29. 11:30:41

@Gabica [almighty]: Én úgy tudom, ma van :D neked is köszönöm :)

GAbica 2010.01.29. 11:31:24

@HRita: Pedig írtam neked múltkor, de emiatt az örvendetes hír miatt mégis kommenteltem ide is :)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.01.29. 11:37:24

@Gabica [almighty]: Tényleg, csak nem válaszoltam még rá, de pótlom :)

Intizar 2010.01.30. 01:51:11

A szöveg fölött a halhatatlan Sárbogárdi Jolán szelleme lebeg áldóan...
Zabálnivaló!

Rebegő ajkak 2010.01.30. 21:24:48

Zseniális.

Én egy ilyen dologban Nándor voltam...halkan megjegyzem, nem biztos, hogy az győz, aki marad. Kevésszer van nyertes...

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2010.01.31. 07:54:19

@Rebegő ajkak: eleve borítékolva van később Nándorral is a szakítás, mert másképp a kiafenefeltekertem,jaMartin észre sem lett volna véve. Vagy eléldegélünk mégis (nem túl boldogan) Nándor mellett, és lesz kislakás, kispolszki, kisNándi...
süti beállítások módosítása