HTML

Görbe sminktükör

Kísérlet a női nem megítélésének árnyalására, azaz nagy szarban vagyunk, de mentem, ami menthető, ennél rosszabb már úgyse lehet.

Nőtípusok, játszmák, taktikázások, picsulások-picsogások túlzó, de ismerős formában.

Az ötleteket, kritikákat vagy akár teljes posztokat a gorbe.sminktukor kukac gmail.com-ra várom kíváncsi szeretettel :)

Az itt megjelenő minden tartalom Creative Commons: Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! licenc alatt áll.

Gondolatbokrétáitok

Címkék

agytröszt diznicsaj (1) alkohol (1) anya (2) ápolónő (1) autóvezetés (2) a lelki szemetesláda (1) a nők és az alkohol (1) a test angyala (1) babaproject (1) baba mama (1) bandababa (1) barátnők (4) bevásárlás a férfival (1) bikiniszezon (1) bkv (1) bőbeszédű (1) búcsúzás (1) bulvár (1) bútoráruházban (1) crocs (1) csajbuli (1) csajszis dumcsik (1) család (1) családi program (1) csúnya lány (1) díszfeleség (1) domina (1) egészségügy (1) első randi (1) esküvő (1) evés (1) facebook (1) farsang (1) felhívás (1) feminista (1) feminizmus (1) focimeccs (2) fogamzásgátló tabletta (1) fogyókúra (1) főnök (1) fotók (1) frusztráció generátor (1) gyerektervezés (1) gyermekkönyv (1) halloween (1) házasság (2) házibuli (1) hellókarácsony (1) hello kitty (1) hétköznapok dívája (1) hideghegyi sportőrült (1) hipochonder öregasszony (1) hivatalnoknő (1) húsvét (1) jogsi (1) jó fej csaj (1) karácsony (4) kibeszélés (1) kikupálós lány (1) kismama (1) kisvárosi csaj (1) könyöklő néni (1) könyvajánló (1) környezettudatos nő (1) közveszélyes nők (1) kreatív hobby (2) kretén (1) kultúra (3) lakótelep (1) latinos műveltség (1) lecsekkolás (1) lecsúszott kamuvállalkozó (1) leggings (1) magyarázat (1) március 15. (1) meglepetés party (1) mlm (1) mosolytündér (1) mozi (1) műköröm (1) nem értem (1) néptáncos (1) női dráma (1) női önzetlenség (1) női önzőség (2) nők (28) növénykedvelő (1) nyilvános wc (1) olvasói poszt (13) olvasói statisztika (1) összetartozás demonstrálása (1) óvszer (1) panasz (1) parfüm (1) párkapcsolat (1) parti nagy lajos (1) pasizás (1) pocaklakó (1) politizálás (1) posztajánló (1) rámászás a férfira (1) slágerek (1) smink (1) sör (1) stlustanácsadó (1) strandolás (1) strassz (1) szépségápolás (1) szépségszalon (1) szerelem (6) szervezőzseni nő (1) szingli (1) szlengblog könyv (1) sznob pengeszáj (1) szobanövények (1) szülés (1) születésnap (1) szüzesség (1) tánc (1) társkeresés (1) telefonálás (2) terhesség megelőzés (1) természet leánya (1) teszvesz (1) tippek (2) tömegközlekedés (1) trendi (1) tudatlan tucatnő (1) tudományos fanatikus (1) tunika (1) udvarlás (1) új külső (1) utazás (1) útjavító munkás (1) ütős keresőkifejezések (1) valentin nap (1) vallás (1) vásárlás (1) vidéki csajtípusok (1) Címkefelhő

2009.12.10. 09:00 HRita

KLISÉK&JELLEM: Verbális hadviselés és szófosás – a bőbeszédű nő

    A szódiaréban szenvedő nőnek egyszerűen halála a kínos csönd, ezért minden ideg- és hangszálával azon van, hogy ezt elkerülje. Szerinte a keveset beszélők mogorvák, távolságtartóak, megközelíthetetlenek, akiket muszáj megmentenie ebből a szörnyű helyzetből. Hiszen az emberi faj pont azért képes a beszédre, hogy használja is adottságait: minél gyakrabban és minél hosszabban. Szükségesnek tartja tehát kirángatni az embereket közönyükből, így társas kapcsolatait verbálisan ápolja hosszú, oldott hangulatú, közvetlen beszélgetéseket kierőszakolva. Nem titkolt célja, hogy megérintse az emberek lelkét, szerezzen nekik pár jó pillanatot, és hogy éreztesse velük, fontosak, megbízik bennük, rájuk bízza titkait.
Ám ezzel szemben a cudar valóság az, hogy az ilyen nők vagy kurvára unatkoznak, és nem tudnak magukkal mit kezdeni, vagy csak közönséges energiavámpírok. Verbális terrorakcióba kezdenek, amit a kevésbé gyakorlott embertársak semmilyen eszközzel nem képesek leszerelni. Ha meg is próbálják, süket fülekre találnak, harmatgyenge elterelő akcióik pedig csak annyit érnek, mint halottnak a csók.

A lehengerlő roham lehetséges hadszínterei:

Távolsági buszon:

- Megengedi, hogy leüljek?
- Tessék.
- Köszönöm, igazán kedves öntől. … Vidékre megy?
- Igen.
- Én is. Van egy barátnőm, a Mari, őt látogatom meg Kecskeméten, a Rakéta utcában. Már van két unokája is, nagyon aranyos gyerekek! Viszek is nekik rácsos linzert, pedig eredetileg pogácsát akartam, de a Mari lebeszélt róla, mert inkább édesszájúak. Gondoltam arra is, hogy vinnék nekik valami apróságot, üres kazettát vagy rotlingot, amit ilyenkor szokás, de mivel nem ismerem őket, nem tudom, mit lehetne, így maradtam a jól bevált süteménynél. Azt minden gyerek szereti. Az én fiam is falta kiskorában a csokoládét, pedig akkoriban nem volt ennyiféle, mint most. Nem lehet a mai árubőséget ép ésszel felfogni: Milka, Tibi, Boci meg az a rengeteg kimondhatatlan nevű. A fiam most már felnőtt férfiember, és van egy kislánya is, a Pirike. Na, ő egy angyal! Mikor találkozunk, odarohan hozzám, és azt mondja, Nammama. Ennivalóan drága! Szerencsére nem az anyjára ütött, mert róla – ha már ilyen jól elbeszélgetünk, elmondom – nem vagyok túl jó véleménnyel.

    Aztán elmeséli a menye ballépéseit, kifogásolható viselkedését, de később visszatér a Marihoz meg a Rakéta utcai házhoz, ami ugyan nem túl nagy, de hallomásból tudja, hogy otthonos. Vannak növények is. (Felsorolja.) Rátér az ápolásukra. Majd a férjére, aki nem engedi, hogy otthon növényeket tartson, emiatt szomorú. De elhagyni nem fogja, ha már ennyi évet kibírtak együtt, pedig az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a Sanyi egyre gyakrabban néz a pohár fenekére. Hja, senkinek se könnyű, az egész élet küzdelem.

Bemelegítésnek ennyi is elég. Azért Marinak majd részletesebben mesél, mégiscsak régi barátnők.

Telefonbeszélgetés alkalmával:

- Szervusz Ágikám, Ani vagyok, ugye nem zavarlak, hogy vagy?
- Á, szia Anikó, te vagy az? (Széket kerít elő és leül.) Köszönöm jól. És te? (A lavinát elindító kérdés).
- Hát tudod, ez egy érdekes kérdés. Épp a minap gondolkoztam ezen, hogy én igazából hogy is érzem magam. Mondanám, hogy jól, de akkor hazudnék, és én veled olyat soha, ismersz. Na, szóval elég sok gondom van mostanában: munkahelyi problémák, ez az állandó létbizonytalanság. Jaj, hol is kezdjem…

    Természetesen a legelején, az orosz realista regények alaposságával, Jókai-stílusú leíró részekkel, Pázmány Péter körmondatait magabiztosan alkalmazva.
A hallgató fél a 25. percben kihangosítja a telefonját, feltűnés nélkül csendes tevékenységbe kezd, és a beszélő hangsúlyai alapján vagy hümmög, vagy helyesel, esetleg cöcög. Véletlenszerű visszakérdezés alkalmával - „Figyelsz?” - kicsit elvörösödik és kényelmetlenül érzi magát, de aztán zökkenőmentesen folyik tovább a társalgás az eredeti mederben.

Az utcán véletlenül összefutva a felszínesen ismert, de szemlátomást meleg beszélgetésre vágyó ismerőssel:

- Jé, szia Réka, pont a napokban gondoltam rád!
- Szia.
- Velem nagyon gyakran történik ilyesmi: gondolok valakire, és az hirtelen meg is jelenik. Fantasztikus. Járok erre az agykontroll-tanfolyamra, szerintem azóta fejlődött ki ez a hatodik érzékem. Teljesen megváltoztam! Sokkal intenzívebben érzékelem a külvilágot, valahogy empatikusabb lettem. Persze a reiki-kezelések is pozitívan hatottak rám, kezdem elfogadni magam és az életet. Nemrég váltunk szét a Gergővel, eléggé megviselt a dolog. Gyakorlatilag összeomlottam…
- Olyan sietve közeledtél az előbb, azt hittem, dolgod van. Nincs?
- Áá, nem. Nem annyira. Ráérek. Szóval a Gergővel már mindennaposak voltak a veszekedések…

    A beszélgetés további tematikus egységei: Gergő, aki szemét. Az egyhetes vigasz-vásárolgatás, új ruhatár. „Megmutatom a világnak”-életérzés. Új kedvtelés keresése. Jóképű reiki-oktató. Reményteli, szebb jövő.

Végül a kissé hosszúra nyúlt, de jóízű, baráti beszélgetés után a bőbeszédű újfent elégedetten állapítja meg saját extravertáltságát, hiszen biztos benne: közvetlenségével ismét bearanyozta egy embertársa unalmasan induló, szürke hétköznapját.

108 komment

Címkék: telefonálás bőbeszédű


A bejegyzés trackback címe:

https://gorbe-sminktukor.blog.hu/api/trackback/id/tr201586892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vincere 2009.12.10. 10:16:52

"a cudar valóság az, hogy az ilyen nők vagy kurvára unatkoznak, és nem tudnak magukkal mit kezdeni, vagy csak közönséges energiavámpírok"
vagy excentrikusak. volt egyszer egy kolléganőm, 50-en túl, hivatásában már szinte nagyasszonynak számított, na ilyet még biztosan nem láttatok, mint ő. egyszerűen megállíthatatlanul dőlt belőle a szó. néha csak ültem, és nagy szemekkel néztem, nem hittem el, h. ilyen van. a szófosás akkor se sokkal jobb ám, ha értelmiségi, okos nőből jön. mert akkor nem a 17 ezer ft-os teszkó számláról lesz szó, hanem vmi másról, de a lényeg ugyanaz.

én az ilyen emberekhez képest "csendes" vagyok, nem dumálok feleslegesen, valamint nem ordítva beszélek.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.10. 10:24:33

@vincere:

Helyezd nyomás alá a Tibit, nála már pihen egy posztom!

sorica123 (törölt) 2009.12.10. 12:27:18

Jaj, ez egy rém fárasztó típus. Főleg, hogy valójában nem is nagyon figyel. Ennél már csak az a jobb, ha cseszteti is az embert, hogy 'milyen kis csöndes vagy'. Így: te, csöndes, vagy. Az vagy, nem más. Azért, mert nem én vagyok a danubiuszkapuccsínó. Jó vicc.

2009.12.10. 12:35:58

Nálam a helyzet nem annyira súlyos, mert észere veszem magam, ha nincs rám fogadó készség.

Én azt is szivesen hallgatom, ha véletlenül mellém kerül valaki buszon, vagy valhol várakozás közben, mert információk táháza nyílik meg előttem, nem tehetek róla: érdekelnek az emberek.
Néha sikerül jó alanyokat kifognom, pl egyszer utaztam egy tűzoltóval, egyszer meg egy vontára várva egy leszerelt tűzszeréssze hozott össze a jósorsom.
Én bártan közbe is kérdezek, ha valami nem világos, vagy ha a téma különösen érdekel.
Különösen élvezem ezt németorszában, mert az idősebb nők - gondolom az egyedül lét miatt - elmesélenek olyasmit, ami könyvekből nem tanulhatók meg, milyen volt az élet az ő fialtal korukban, ez a háború, és az azutáni évekre esett, mi volt a munkájuk, milyen volt a család élete. Némelyik kész regény. Néha sajnálom, hogy le kell szállni, nem tudom meg a folytatást.

Idősekkel dolgozom, az a minimum hogy a családi albumot végig lapozgatjuk, szertem hallgatni őket, mert bár a megszépítő mult átszinezi a történetet, mégis hitelesebb bár mely szociográfiánál.

(olvasok én ilyeneket is, de azért az élő szó más, na ha még egy kis tájszólás is színesíti, na az csemege.)

Én nem szeretem a kukákat, azokat szótlan savanyú picsákat, akik nem csak hogy szótlanok, hanem mártír arccal járnak a világban.

Én mosolygok mindenkire, semmibe nem kerül, úgyis annyi a hülye vevő, ügyfél, stb,

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.12.10. 12:54:55

"Velem nagyon gyakran történik ilyesmi: gondolok valakire, és az hirtelen meg is jelenik. Fantasztikus."
Pont a heten mondta a nagyobbik lanyom, hogy az utobbi idoben neki is sokszor van ilyen. Pedig nem is jar agykontrollra. Szerintetek is van ilyen? Es kepzeljetek, a nagyobbik lanyom, aki egyebkent 13 eves, es eleg nagyszaju, na, de ez mindegy is, szoval nagyon szereti ezt a Twilightot. Szerintetek is jo? A kisebbik is szereti, hogyne szeretne, mindent szeret, amit a nagy, johogy.
Na, akkor most az ilyen szofoso nokrol. Hat nem is tudom, en nem tudnek ilyen lenni, untatni masokat. Ti hogy vagytok ezzel? Pont errol beszelgettunk a baratnommel, a Pirivel. O fodrasz, eleg sok vendege van, jol megy neki, most voltak nyaralni Egyiptomban. Mondjuk a ferje autoszerelo, szoval.
Na es vele beszelgettunk pont a sokat beszelo nokrol, meg hogy mi mennyire nem vagyunk ilyenek.
Dehat ilyennek is lenni kell, hat nem? Haha. A multkor is mentem a piacra zellerzoldert, mert toltott paprikat akartam csinalni, azt nagyon szereti az Uram, a Pityu. Talalkoztam egy altalanos iskolai osztalytarsammal, hogy az mennyit beszelt, te jo isten! Csoda, hogy nem hult ki a gyomra.
...

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.12.10. 13:03:27

@El Topo (Sgt. Elias): de most miert csak ennyit reagalsz? Olyan kis csendes vagy. Valami bant? Nekem nyugodtan elmondhatod. A multkor beszelgettem egy volt kollegammal, aki egy prostit vett felesegul, na, hat meg ez egy sztori, de most nem is ezt akarom, hanem rajta is lattam, hogy bantja valami, de el nem mondana, pedig mondtam neki, hogy itt vagyok, figyelek. Szoval mondd nyugodtan, figyelek rad is, csak elotte meg gyorsan hadd mondjam el, hogy mit lattam a multkor! Szoval....

Mitya Ivanov 2009.12.10. 13:06:41

@afromagyar: épp írni akartam, hogy olyan keveset beszéltél.

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.12.10. 13:07:33

De most komolyan: en nem tudom, a lanyom kitol orokolte, mert en nem vagyok az a szoszatyar tipus (inkabb vagyok akkor grafoman), de ha rajon a beszelhetnek, akkor csak mondja, szunet nelkul, raadasul hadar is, es ujabban jon kozben utanam (mert en unok sokig hallgatni valamit, igy mindig teszek-veszek kozben). A kicsi is raszokott, en meg szivatni szoktam oket es jarkalok kozben ossze-vissza, kacskaringosan a lakasban, ok meg utanam.

2009.12.10. 13:07:34

@afromagyar: megy ez neked is, csak gyakorolni kell :)

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2009.12.10. 13:21:11

Nálunk ez apai és anyai ágon is öröklődik. Egy-egy családi összejövetelen ez kumulálódik. Három és fél óra után még csak az elmúlt 2 hónapot beszéltük meg.
Apai nagyanyám 73 évet élt meg. Úgy hatvantól az volt neki a vasárnapi ajándékom, hogy ebéd után elmentem, megettem a sütijét, és közben 1001.edjére meghallgattam a sztorijait. Szegény már olyan előrehaladott állapotban volt (agyérelmeszedés), hogy a sztori csak a halála után, a hivatalos papírokból állt össze: szegény állandóan várt vagy temetett valakit. Összeházasodtak nagyapámmal, majd az elment a 2. világháborúba. Valami 3 évig volt hadifogságban. Hazajött, lett két gyerekük. Majd meghalt az anyja. Aztán az apja. Aztán a férje. Aztán az egyik gyereke, majd a másik. (Közben lett apámnak anyám, meg mi, de lényegében rajtunk kívül mindenkit eltemetett...) Na ezt mindig elmesélte, de sosem egyben, hanem epizódonként. Hogy pl milyen állapotban volt nagyapám, amikor hazajött a frontról... Meg hogy ő főzött az oroszoknak, és azok mondták, hogy harasó, harasó, ő meg úgy értette, hogy kanasó (még több kanál só...) és elsózta...
Na, aztán van anyám, aki annyit tud dumálni, hogy amikor már nem bííííírom, akkor a párom megment, és kiviszi a levegőre (ők ketten cigiznek), és kicsit hagyja, hogy kifújjam magam. Olyankor ő hallgatja.
Na ezek után ki lehet találni, hogy én milyen tipus vagyok. Csendes, megülök a sarokban... áááá...

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.10. 13:25:07

@afromagyar:

Na a faterom ehhez még rángat is, ha úgy érzi, nem figyelek rá eléggé.
Ez csak akkor nagyon súlyos, ha vezetek közben.

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2009.12.10. 13:28:46

@El Topo (Sgt. Elias): amikor friss jogsim volt, és anyámat vinni kellett valahová, mondtam neki, hogy én csak úgy tudok vezetni, ha síri csend van :-))) Bevette.

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.12.10. 13:37:04

@Krisztinca: ha nem ismernelek, es csak a hozzaszolasod hosszat nezem, mar gyanus... :)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.10. 13:40:57

Szerintem főként nem a családtagokkal van a baj, mert ott jobb esetben meg lehet mondani, hogy talán egy kicsit később, ha lehetne. De hogy ismeretlenül ráerőltesse magát valaki, hát az agyrém :)) Én nem is tudom kezelni az ilyen helyzeteket :)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.10. 13:43:47

Ja, meg társaságban is van általában mindig valaki, aki _viszi a szót_, a többiek meg csak hallgatják. Ha kérdez is valamit, nem engedi, hogy válaszolj rá, mert közbevág, és folytatja ott, ahol abbahagyta. És az ilyeneknek soha nem megy el a hangja vagy szárad ki a torka. Érthetetlen :))

Szigi. · http://depechemode.blog.hu 2009.12.10. 13:56:14

"A beszélgetés további tematikus egységei: Gergő, aki szemét. Az egyhetes vigasz-vásárolgatás, új ruhatár. „Megmutatom a világnak”-életérzés. Új kedvtelés keresése. Jóképű reiki-oktató. Reményteli, szebb jövő."

Tökéletes, olyannyira, hogy szerintem megérne egy külön posztot.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.10. 14:05:52

@Krisztinca:

Nálunk ez nem megy. Apám ilyen nagyon erős egyéniség. Ha úgy érzi, nem figyelek eléggé minden szavára, kiveszi a szerszámot, vagy a kanalat a kezemből, akármit is csinálok, eeszem éppen. Közben nézi a lakásban található mindhárom tévét, be van kapcsolva az összes rádió, nála van az összes újság éppen, ordít a fürdőkádból, de közben valahogy a vécén is ő ül, pedig nem is egy helyiségben van. Kora gyerekkoromtól kifejlődött az a reflexem, hogy az utolsó mondatot mechanikusan vissza tudtam mondani, akámiről is volt szó.

vincere 2009.12.10. 14:10:28

@El Topo (Sgt. Elias): most mondhatnám azt, h. régen röhögtem már ekkorát, de ez nem igaz, mert asszem tegnap volt szintén valami kommenteden :-))

basszus, írd már meg az a regényt!

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2009.12.10. 14:13:38

@El Topo (Sgt. Elias): :-DDD Ezen fetrengek: "de közben valahogy a vécén is ő ül"

Mitya Ivanov 2009.12.10. 14:15:31

@El Topo (Sgt. Elias): a faterok már csak ilyenek. Gyerekkoromban, miközben vettem fel a sapkát, elkezde mondani, hogy tegyem fel a sapkát. Ez mára úgy változott meg, hogy kanyarodás előtt indexelek rendesen, de azért mondja, hogy indexeljél fiam. És amikor friss jogsival vezettem, mentem egyenesen, és ő elkapja a kormányt, mert ő arra szokott menni, és nem arra, amerre én akartam. Akkor leállítottam a motort, és szétordítottam a fejét, és ott akartam hagyni az út szélén. Azóta kicsit magábaszállt. De ez nagyon OFF itt.

Szalacsi_Dezső 2009.12.10. 14:17:54

És az még jobb, ha fogalmad sincs, hogy ki az illető, de ő állítja, hogy ismer és nekilát mondani, te meg nem tudod hova tenni, maximum küldeni, de azt is csak gondolatban, mer' hogy be nem áll a szája. Na ilyenkor kicsit előrébb viszi a társalgást a standard kérdés: "És a többiek...?" Na ezután tuti, hogy aznapra már nem szabadulsz tőle.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.10. 14:17:59

@vincere:

izdiszabiginingofabjutifulfrendsip?

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.10. 14:21:15

És ez még semmi!
Azt láttátok volna, mikor az öregem bedrogozott!
Volt valami gerincsérve, vagy mi, és olyan fájdalomcsillapítót kapott rá, ami valami droghoz hasonló hatásmechanizmust fejtett ki.
Én vittem el a papát MRI vizsgálatra, Kistarcsára. Gyereke, mintha egy megafon ült volna mellettem!

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.10. 14:24:30

Ja, elmeséljem milyen volt, mikor az öreg feltépte a szobám ajtaját, miközben én fejjel két formás, női comb között tartózkodtam?

greggrant 2009.12.10. 14:28:17

egyébként ez a beszélgetősdi már a nyanyák közt is visszaszorulóban van: 6-7 éve még rendszeresen beszélgetésbe elegyedtek buszon-vonaton bárkivel, ma már csak a saját korosztályukat fárasztják ezzel. Én nem is emlékszem, mikor fogtam ki utoljára ilyen esetet.

vincere 2009.12.10. 14:29:37

@El Topo (Sgt. Elias): én már meg se merek szólalni, komolyan...

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.12.10. 14:31:21

@El Topo (Sgt. Elias): teeee, kis nok kedvence, teee. Hat mindenki odavan erted, nem veszed eszre? Nyomassad azt a tortenetet izibe'! :)

Mitya Ivanov 2009.12.10. 14:33:31

@greggrant: igen, mert már ők is látják, hogy mivé lett a világ. Már nem is próbálkoznak, lassan ők is beállnak a sorba. Majd elkezdenek egyszer iPodot is hallgatni

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.10. 14:37:20

Hát szóval akkor még ugye a szüleimnél laktam, tehát ha csajokkal akadt dolgom, őket is oda vittem föl, persze volt saját szobám, ha nem is valami nagy.
Délelőtt elmarháskodtuk az időt, éppen vizitúravezetésből vizsgáztam. Délután hazamentünk, apámék még a birtokon, tehát eszembe sem jutott a szobám ajtaját kulcsra zárni, és persze a bejárati ajtóból is kivettem a kulcsot.
Minden esetre éppen a hölgy lábai közt volt a buta kis fejem, amikor a szobám ajtaja egyetlen lendülettel sarkig tárult, és apám vágtatott be, mint egy megvadult ménes. Hirtelen fel akartam kapni a fejem, csakhogy a hajamat a lány markolta, két kézzel, de erre már ő is magához tért, és egy sikoltással maga elé kapott egy kispárnát. Mondjuk ez nem sokat takart belőle, de jól állt neki.
Apám abszolút nem jött zavarba, még azon melegében átadott nekem két floppy-t, amin a legújabb flipperjáték volt, és felkért, hogy minél előbb telepítsem fel a gépére, mert lehetőség szerint haladéktalanul ki szeretné próbálni.
Közben megkértem párszor, hogy menjen már i egy csöppet, de amíg be nem fejezte a mondókáját, erre esély sem volt.
A csaj úgy menekült el, mint akit a tatárok üldöznek.:D

kukatr 2009.12.10. 14:42:08

én is tudok sokat beszélni, ha van aki hallgatja. előbb-utóbb meg kiszűröm ki az, aki nem akar meghallgatni.:D
szerintem ezek az életformák valahogyan megérzik a hasonlóan bőbeszédűeket, mert nekem még egy se akarta elmondani az élettörténetét. pedig olyan szívesen kiemelnék egy-egy szót, amiről nekem is eszembe jut valami, aztán meg pisloghat... és hallgathat.:))

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.10. 14:42:50

Még a végén elbízom magam a gecibe!

A spiritu superbia domine libera nos!

vincere 2009.12.10. 14:43:48

már unom magam, ezentúl a ":-DD" azt jelenti, h. "utoljára El Topo kommentjén röhögtem ekkorát" :-)))

Szalacsi_Dezső 2009.12.10. 14:44:08

@El Topo (Sgt. Elias): "Fijam, mi a telken anyáddal robotolunk, hogy te vizitúra vezetőnek tanulhass, te meg hejette elbaszod az időt itthol? "
:-D

2009.12.10. 14:44:19

@Krisztinca: ezek a történetek 1990 előtt voltak jók, mert egy egészen más történelmet tanultál belőle.

Én imádtam hallgatni a nagyszülőket, hogy milyen ruha volt a mamán (bukjelszonya) amikor Ferenc Jóska Gyöngyösre látogatott, meg hogy előtte hogy éget le a város, hova menekültek, honnan nézték a pusztulást, meg a papa ugye megsebesült Doberdónál, milyen volt a kórházban, hogy nézet ki az ápolónő, akibe beleszeretett (és akinek ezért a nevét is megörököltem).

Nem élnek már a szüleim sem, és ma is sajnálok utólag minden percet amit elmulasztottam.

Szerencsére voltak túratársaim, akik megjárták az orosz intenziv nyelvtanfolyamokat, igy pontosan tudom, hogy ha fogságba kerülnék, akkor diót kellene szereznem, hogy túl éljem.

Tudom, hogy a lengyeleknél milyen kenyeret ettek a háború alatt, Berlinben hogy lehetett ejtóernyős csokira vadászni, nagyon praktikus dolgok ezek, jó jöhet ez még valamikor.

LEN 2009.12.10. 14:48:39

@El Topo (Sgt. Elias): Baszod, Faludy Györgynek hozzád képest unalmas élete volt... :-)

2009.12.10. 14:48:42

@Modor Tibi: hiába élcelődsz ezzek, akkor is így van!

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.10. 14:55:33

@Frengi:

A trafikos már tibinél van. Honnan tudsz te erről, meséltem már valahol?
Ide majd a másikról írok.

Ernoke 2009.12.10. 14:57:40

@Frengi: én sajnos csak egyik nagymamámmal tudtam beszélgetni, de ő is tudott jókat mesélni.:) (igaz, a háborúról nem sokat szeretett.) apám is végigélte a háborút, de ő ilyen nulla emlékezetű ember, semmi nem maradt meg neki, csak az, h azóta a "lópárizsi, lókolbász" szavaktól hányingere van (pedig egyébként kukából is táplálkozna, ha anyám hagyná.:D)

én az ilyen békebeli sztorikat szerettem nagyon. pl. állítólag nagymamám nagybátyja nagyon jóképű férfi volt, akibe beleszeretett a grófnő, akinél kertész volt, aztán persze az ország másik végébe rakták kertészkedni. nagymamám ezt úgy kommentelte, h "dehát ez teljesen érthető, egy életerős parasztgyerek csak jobban dug, mint azok a ványadt arisztokraták!":D

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.10. 15:00:27

@LEN:

Hát ugye, az őszi sárban már magamban járok, s lábam nyomában a halál üget, hajam deres lett, és az utcalányok másnak mutatják már a mellüket.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.10. 15:05:14

@Ernoke:

Nyihahaha!

-Drágám, sajnos minden elúszott a tőzsdén. Mi lenne, ha megtanulnál főzni, és kirúgnánk a szakácsnőt?
-Egy túróst! Majd te szépen megtanulsz nyalni, és kirúgjuk a kertészt!

farkasokkal tancolo 2009.12.10. 15:10:59

Hű ez nagyon elevenembe talált ez az írás!

Nem tudjátok ti milyen az igazán sokat beszélő...
Először is itt van/volt néhai Zsuzsi néni, anyám unokatestvére Németországból (NSZK). MInden évben hazalátogatott, és onnantól kezdve, hogy "Szervusz drága Mariettám" be se csukta a száját. De ez még semmi, mert lenyomott a székbe minket, és a térdemre rakta a kezét is, hogy el ne menekülhessek. Közbevágni nem lehetett, és basszus nálunk is lakott!!! Két hétig egyfolytában zúhott a feje mindenkinek.

Aztán itt van a Zsuzsa, kedves ismerős (lófaszt). Ő is sokat beszél, de ő meg kb 90 decibel hangerővel, és olyan hangsúllyal, mintha az egyetlen igazságokat mondaná ki, amik léteznek. Ellenérv nincsen. És kell még hozzá piszi-puszi, cipp-cupp is. Namármost ő kizárólag rosszat bír mesélni másokról, úgy hogy kb. tudom, hogy rólunk miket terjeszthet.

Aztán itt van az én másodunokanővérem Zsaki néni Innsbrucból. Ő telefonál. Kizárólag este fél 11 után, és kizárólag legalább 50 percig. Folyamatosan beszél (ő most olyan 75 éves lehet, de 40 évesen is ilyen volt).

Van még két barátnőm, akik rengeteget beszélnek, általában telefonon, mire leteszem a kagylót, az félig odasült a fülemhez. De ők legalább olyasmikről beszélnek, amik érdekelnek...:-)

És még nem esett szó azokról, akik úgy beszélnek hozzád, hogy közben a pulóvered gombját csavargatják, vagy a mutatóujjukkal böködnek, én ilyenkor mindig úgy fogom vissza magam attól, hogy beléjük ne rúgjak.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.10. 15:18:15

@farkasokkal tancolo: Huhú, ez az utolsó bekezdésed nagyon ismerős :)) A legrosszabb, mikor utcán mentek egymás mellett, és percenként megállít a szófosó, jelentőségteljesen rád néz, és megbök vagy a válladra teszi a kezét. Így jutottam el egyszer egy 3 percre lévő boltba 20 perc alatt. Nem voltam boldog.

Ernoke 2009.12.10. 15:23:23

@El Topo (Sgt. Elias): :D
egy hollywoodi kislány fogalmazása: "hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy nagyon szegény család. szegény volt az apuka, szegény volt az anyuka, szegények voltak a gyerekek. szegény volt a szobalány, szegény volt a szakács, szegény volt a sofőr, és szegények voltak a kertészek is."

farkasokkal tancolo 2009.12.10. 15:36:28

@HRita:
Tényleg nem tudom mit lehetne tenni ellenük, ami nem drasztikus vagy goromba megoldás.

A telefonálókkal már megbirkózom: vagy félbeszakítom őket, hogy bocs csengettek, tartsd egy percig, és utána sajnálkozva mondom, hogy elnézést, éppen most jött a ...szerelő, népszámláló, közös képviselő, védőnő stb. le kell tennem, de majd alkalomadtán visszahívom.
Vagy egyszerűen leteszem a kagylót, és ha megint visszahív, közlöm, hogy nem tudom mi van ezzel a vonallal, állandóan megszakad, és néha nem hallok semmit, már szóltam a hibabejelentőnek.

Megoldás még, ha úgy teszek, mintha nem hallanám, mert rossz lenne a vonal, ő beszél, én meg közben "halló, halló, ki beszél"... (egyre hangosabban). Ennek megvan az a bája, hogy ő is egyre hangosabban kajabál, aztán leteszem... :-)))

De az ilyen személyes szófosókkal nagyon nehéz a helyzet, mert mintha levegőt se vennének közben...:-(

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.10. 15:48:51

@farkasokkal tancolo:

Én is mondtam már olyat anyámnak, hogy ne haragudjon, de le kell tennem, meghozták az injekciómat a nemibeteggondozóból.

Ginger18 2009.12.10. 17:06:46

egyetértek. általában az én karom is a 25. percben kezd fáradt remegésbe, mikor megpróbálok vállal kagylót fülhöz szorítva halk tevékenységet végezni. utána v megcsörgetem magam mobilon mobilról, v jön a kihangosítás.

@HRita: "De hogy ismeretlenül ráerőltesse magát valaki, hát az agyrém :)) " szerintem is. ha kisgyerekkel, v láthatóan terhesen szállsz fel bármilyen járműre ez a fajta vmi okból rendesen 'sorstársnak' néz és természetesen addig nyomakszik, míg nem kerülhet melléd. aztán pedig hallgathatod a jó tanácsokat arcán a látványos önelégültséggel, h lám mekkora bölcsességbe avat most be ő téged. aaaarrrrrrrgh

2009.12.10. 17:30:10

Itt mindenki a két végletről beszél: azt tapasztalom, hogy az emberek elfelejtettek csevegni.

A beszélgetésnek nem kellene életünk apró-cseprő ügyeiről szólnia, de egy érdekes eset, egy találkozás, egy irodalmi mű, egy film, amit mindketten ismertek az téma lehet.

Aki ide -de máshova is - jönn és ontja magából a kommenteket, tulajdonképpen beszélget, mondja a magáét, hirdeti az igét, tehát szüksége van a beszélgetésre.

A téma többnyire saját maguk.
Hogy ők hogy kivel, és miért nem.

Én nem tagadom, szeretek beszélgetni, barátnőimmel órakig tudunk skypolni, és nem csak a mitfőztél, mit vettél, kivel dugtál a téma, annyi minden van ezen kívül, amit nem ír meg az újság, és nincs rajta a neten.

Egy jó csevegés -akár ismeretlennel is- felüdít, meg mozgatja az agyat, meg kell próbálni megtalálni az a közös témát ami mind két felet érdekli.

Utitársak között az hogy honnan jön, hová megy tökéletesen megfelel. Hogy jártam-e már az ő falujában, ismerősöm van e a környéken (többnyire ismerős mindenütt van) ha más nem egy oda való híres ember.) Hol van a faluja, miről nevezetes. Ha jártál arra, akkor megkérdezheted, hogy az a kedves kis kocsma meg van e még.

Egy szófosót is lehet kezelni, ha veszed a fáradságot és időnként bele kérdezel, akkor tudod irányítani a témát, és akkor még hálás is lehetsz, hiszen a magaddal hozzott olvasni valón már spóroltál a haza útra.

2009.12.10. 17:34:51

@El Topo (Sgt. Elias): meséltél, ő volt aki feltalálta a kacsingatós pénztárcát (tetszett a története)mindent elmesélsz, szinte, de nem baj, mert látod én figyelek rád.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.10. 17:36:15

@Frengi:

Na őróla lesz monstre poszt a modoroson, ha Tibi elszánja magát.

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.10. 18:25:38

Egyik nőrokonom olyan, hogy bár nem őt keresem telefonon, de mindig ugrik, hogy ő vegye fel, aztán kb. 20 percig nem is ereszti el a kagylót. Addigra meg már szinte egyáltalán nincs kedvem, hogy azzal beszéljek, akivel eredetileg is akartam. És itt a kedv most a pénz szinonimája leginkább :D

farkasokkal tancolo 2009.12.10. 19:25:30

@Frengi:

Nem egészen erről van szó. Én is csevegős vagyok. Ha bárki szóba áll velem távolsági buszon, vagy üdülőben, parkban, ahol éppen nem csinálok smemit scak üldögélek, én is szivesen beszélgetek.
De a szófosóknál nem ez a helyzet, mert ők akkor beszélnek, amikor ŐK akarnak, és nem én. És nem is beszélgetés az olyan, amit gyakorlatilag nem lehet irányítani (lehet, nem mondom, de csak úgy ha valamit közbekérdezel, ami ujabb szóáradatot produkál, az ember inkább hallgat. "Add meg magad, hamarabb szabadulsz" - mondták a vehemens férj asszonykájának ugye. )

A telefonon való fecserészést is azért utálom ebből a szempontból. Mert a szitu az, hogy van egy illető, aki éppen unatkozik, és csevegni van kedve, nekem meg mondjuk dolgom van, vagy éppen egy érdekes filmet nézek, éppen elszunyókálok ebéd után stb, nem és nem, mert akkor ugye én is csevegjek egy pöttyet.

Ugyanebből a szempontból hagytam abba a csetelést is, mert az is idegesített, hogy ott villog a piros lámpa, mikor én már kikapcsolnám a gépet. A fórum az jó, mert akkor szólok hozzá amikor akarok, nem zargatok vele másokat.

Az én lelkiismeretem tiszta: én csakis egy konkrét dolog miatt hívok fel valakit, és csak akkor, ha fontos. Vagy ha nagyon csevegni van kedvem egy barátnőmmel, akkor felhívom, hogy jöjjünk össze. Olyankor aztán ami belefér....:-)

Mitya Ivanov 2009.12.10. 19:46:24

most fejtettem meg a szódiaré szó jelentését.

Mitya Ivanov 2009.12.10. 21:04:51

@El Topo (Sgt. Elias): @HRita: jovanna:) mit akartok, nem volt 11 óra sem:)

4TUN3 2009.12.10. 21:12:36

@HRita: ha már Youtube linkeknél tartunk, ezt nézétek meg, szorosan kapcsolódik a témához:
www.youtube.com/watch?v=5bjxDBJkAfQ

Aki nem ért angolul, van hozzá felirat (jobb alsó sarok, CC bekapcs) két kezem munkája. :)

entropic · http://e-konyv.blog.hu 2009.12.10. 21:50:56

Szia HRita, nem szoktam sűrűn kommentelni, de szinte mindennap olvasom a blogodat. Nagyon jól írsz! :)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.10. 21:54:45

@4TUN3: Kiváló! És tényleg gyönyörűen passzol :D

@El Topo (Sgt. Elias): Köszönettel megkaptam, s postafordultával visszaizentem :)

@entropic: Köszi szépen, mindig nagyon örülök, ha előlépnek az eddig csöndben olvasók, és megmutatják magukat :))

nyílméregbéka 2009.12.11. 11:58:03

Hát ez a poszt megint ismerős típust boncolgat! (sajnos, hogy csak verbálisan :-D)
Előző melóhelyemen a velem szemközti kolléganő volt teljesen ilyen. Minden reggel megkérdezte, hogy vagyok. Feleltem rá 3-4 mondattal.
Erre válaszul elmondta, hogy vele mi van. Mit főzött tegnap, mit fog főzni ma, és mit fog főzni a hétvégén. Bevásárol (részletesen, hogy mit), abból mit fog főzni, illetve mit tesz el a mélyhűtőbe. Hétvégén lemennek-e anyukájához falura vagy sem, mert a mama egyre szekánsabb, de azért mégiscsak az anyja. A keresztlányának meg diplomaosztója lesz, jaj mit kéne neki venni, mert nincs neki pénze aranyláncra, pedig gazdag család, elvárnák tőle. Felelt-e a gyerek tegnap a suliban, miből felelt, hányasra felelt, megdicsérte a tanár, nem dicsérte meg a tanár; a Vikivel jár, szakított a Vikivel, kibékült a Vikivel. Hány forintért kellett angolkönyvet venni a gyereknek, mikor lesz fogadóóra, mit fog venni az osztályfőnöknek, mert névnapja lesz és hát jó, ha helyezkedik az ember. Hány ügyfele jön ma, milyen ügyekben, miféle emberek, tudom-e, hogy az egyik ügyfele a Schóbertnorbinak a szomszédja, és miket mesélt róluk! Hideg van, mit vegyen fel, ki kéne tisztíttatni a télikabátot, drága a tisztító, dehát otthon mégsem lehet. Jön a karácsony, jaj, kinek mit kéne venni, de nincs pénz, bejgli is kéne, de kinek van arra energiája, milyen drága a mák, milyen drága a dió, ki is kéne szaladni ebédszünetben a Fény utcai piacra.

Ez nem karikatúra, ez szó szerint így ment MINDEN kurva napon! Aztán egyszer besokalltam és tőszavakban válaszoltam neki, majd szó nélkül dolgoztam tovább. Arra besértődött, de legalább hagyott melózni (az más kérdés, hogy a hátam mögött miket terjeszthetett rólam ezért bosszúból).

nyílméregbéka 2009.12.11. 12:24:15

No, mostanra végigolvastam a kommenteket is.
Nem tudom eldönteni, hogy a poszt jobb-e vagy a kommentek :-)
@El Topo (Sgt. Elias): Te nem félsz, hogy ennyi információ alapján felismer valaki?
Majd egyszer jön egy ismeretlen kommentelő és azt mondta: Vazzeg, ez a Kovács Jóska a harmadik emelet huszonnyolcból! ;-D

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.11. 14:25:12

@nyílméregbéka:

És akkor mi van? A melómhoz jelenleg nincs szükség C tipusú nemzetbiztonsági átvilágításra.
:)

2009.12.12. 09:44:26

Off

"Egy napilap ugyanis Virág megkérdezése nélkül közölt olyan fotókat, amelyen a lemezlovas egykori párját éppen _orálisan kényezteti_."
www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/perre-megy-voksan-virag-2006393

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.12. 09:52:06

@tff:

Lemezlovas... Lemezlovas az a Cintula, baszodalásan. A Virág az kurva.

Szalacsi_Dezső 2009.12.12. 12:07:24

@nyílméregbéka: Attól szerintem lehet itt kommentelni, mégha kéne is a C típusú!
Hát nehogymá!
:-D

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.12. 12:17:39

@tff: Mindig ugyanazok a szánalmas klisék. Egy-egy Blikkbe írt cikk megírásánál már csak a csirketollazás komplexebb feladat. Már ahogy kezdődik is az írás:
"Sokkoló hírre ébredt..."
Hát b+ sokkoló, ha egy busznyi gyerek belefordul az árokba, de az, hogy ez a nő mit csinált és kivel, ki a szart érdekel. Legjobb: telefonon tárolni az ilyen képeket. Tényleg.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.12. 13:13:51

@Szalacsi Dezső:

Hánem?

Ismertem egy lányt különben, akinek volt ilyenje. És folyton azon parázott, hogy esetleg megbukik, mert hát nem volt igazán hivatalos a mi kapcsolatunk. Éppen ellenkezőleg, hombre. Éppenhogy homlokegyenest ellenkezőleg.

Mitya Ivanov 2009.12.12. 15:04:49

@El Topo (Sgt. Elias): még szép hogy nem lemezlovas, hanem inkább dídzsé.
Lehetne egy poszt a szűz=>kurva=>modell=>szűzkurva=> celeb=>celebkurva=>DJ evolúciós vonal mentén is.

Mitya Ivanov 2009.12.12. 16:29:14

@El Topo (Sgt. Elias): van olyan lány, akit nem ismersz?:)

kIára 2009.12.12. 19:42:25

@Mitya Ivanov:

Engem pl. tuti nem ismer, pedig 95%-ban hasonló eset történt meg velem is.
Vagyis az akkori szeretőmféleség éppen _orálisan kényeztetett_ (na jó, ez nem a modoros blog, szóval simán csak nyalt) mikor ránkcsörtetett a nyelvszakos pasi apja. Még az is stimmel, hogy jobb híján párnával takartam amit amit már felesleges volt. De az apósjelölt nem flopis játék miatt rontott ránk, csak ebédelni hívott, és hivatását tekintve református pap volt.

És el kellett menni, mert az egy szent dolog! És evés előtt imádkoztunk.

farkasokkal tancolo 2009.12.12. 22:52:23

@kIára:

Ez meg milyen dolog már??? :-DDDD

2009.12.12. 23:30:03

@kIára:
"na jó, ez nem a modoros blog, szóval simán csak nyalt"

...pedig én totál abban a hitben voltam, hogy ez a feminin modorosblog. :o)

kIára 2009.12.13. 13:05:49

@farkasokkal tancolo:

Nos az orális része, meglehetősen jó dolog :P

Az imádkozás kevésbé -- bár gondolom, megoszlanak a vélemények.

(Közben eszembe jutott, hogy nathanp a "Most szopsz vagy szopatsz?" posztját ki lehetne egészíteni egy "Most nyalsz vagy csak a szőrt bodorítod?" poszttal.)

Rebegő ajkak 2009.12.13. 13:58:47

@farkasokkal tancolo: 2009.12.10. 19:25:30

Azt hiszem, ez a hsz volt a téma sava borsa. Csetelés pedig +1!

vincere 2009.12.13. 14:15:40

@kIára: volt róla szó odaát, de még senki nem írta meg...

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.13. 17:11:57

@vincere:

Na jó, hát nyalós posztot azért nem fogok írni helyettetek,erőltessétek csak meg ti is magatokat csajok!:D

vincere 2009.12.13. 19:01:01

@El Topo (Sgt. Elias): ha jól emlékszem, maga nathanp ígérte meg. ó, én jól elvagyok itt az olvasással :-)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.13. 19:01:39

@vincere:

Engem bezzeg nem általsz heccelni, mi?:D

vincere 2009.12.13. 19:10:53

@El Topo (Sgt. Elias): a nagy téli sznuggizás közben nincs is jobb szórakozásom :-)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.12.13. 19:13:23

@vincere:

Dögöljek meg, én is veszek egyet.

vincere 2009.12.13. 19:17:43

@El Topo (Sgt. Elias): á, ez csak házi-sznuggi, sima meleg takaró, a lényeg kanapén fetrengésen van.

2009.12.29. 13:24:54

ezeket a női szövegeléseket, h.o.t.-nek nevezi a szakirodalom: hétköznapi operatív teendők.

PUSZTI 2010.04.17. 02:47:04

Elsőként is sziasztok. Olvasgatom a blogot, gondoltam megosztom már én is egy hasonló élményem, ha nem veszitek tolakodásnak.
Az egyik 50 év körüli kolegám szokása volt, hogy eleinte odajött, belemászott az aurámba, majd utána miközben dőlt belőle a szöveg, mindig a vállamat paskolta.
Erre én közöltem vele harmadik nap, hogy erről szokjon le, mert egészségtelen vége lesz. Azóta nem tapicskol. Durva lettem volna?

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.04.18. 10:24:48

@PUSZTI: "Bemászott az aurámba" :D

Vállpaskolgatás = bizalom jele, pajtásiasság _előirányzása_ = nem ismer, de már tudja, hogy jóban lesztek. Ha nem akarod, akkor is.

Nem voltál durva :)

sorica123 (törölt) 2010.04.19. 15:27:33

@HRita: na igen, itt viszont következik a másik fajta masszív modorosság, amikor valaki minden 'aurába mászásra' (= bármilyen érintés) azt gondolja, hogy ilyen nyálas bratyizás, holott lehet, hogy az illetőnek minden nyál nélkül egyszerűen ilyen a habitusa. Alapesetben megérezhető, hogy mikor megjátszott, modoros tapperolás megy és mikor ez a normális, de akinek meg ez a fentemlített a modorossága, az meg pont ezt nem tudja megkülönböztetni.

Donna Anna · http://operahumor.blog.hu/ 2010.08.06. 22:24:09

Nekem férfi rokonom van ilyen, az szokott órákig beszélni a telefonba, de csak amikor részeg. Általában ilyenkor este tízkor tör rá a testvéri szeretet, és felhívja nagyapámat, aki aztán csak olyankor jut szóhoz, ha az öccse épp levegőt vesz.
süti beállítások módosítása