HTML

Görbe sminktükör

Kísérlet a női nem megítélésének árnyalására, azaz nagy szarban vagyunk, de mentem, ami menthető, ennél rosszabb már úgyse lehet.

Nőtípusok, játszmák, taktikázások, picsulások-picsogások túlzó, de ismerős formában.

Az ötleteket, kritikákat vagy akár teljes posztokat a gorbe.sminktukor kukac gmail.com-ra várom kíváncsi szeretettel :)

Az itt megjelenő minden tartalom Creative Commons: Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! licenc alatt áll.

Gondolatbokrétáitok

Címkék

agytröszt diznicsaj (1) alkohol (1) anya (2) ápolónő (1) autóvezetés (2) a lelki szemetesláda (1) a nők és az alkohol (1) a test angyala (1) babaproject (1) baba mama (1) bandababa (1) barátnők (4) bevásárlás a férfival (1) bikiniszezon (1) bkv (1) bőbeszédű (1) búcsúzás (1) bulvár (1) bútoráruházban (1) crocs (1) csajbuli (1) csajszis dumcsik (1) család (1) családi program (1) csúnya lány (1) díszfeleség (1) domina (1) egészségügy (1) első randi (1) esküvő (1) evés (1) facebook (1) farsang (1) felhívás (1) feminista (1) feminizmus (1) focimeccs (2) fogamzásgátló tabletta (1) fogyókúra (1) főnök (1) fotók (1) frusztráció generátor (1) gyerektervezés (1) gyermekkönyv (1) halloween (1) házasság (2) házibuli (1) hellókarácsony (1) hello kitty (1) hétköznapok dívája (1) hideghegyi sportőrült (1) hipochonder öregasszony (1) hivatalnoknő (1) húsvét (1) jogsi (1) jó fej csaj (1) karácsony (4) kibeszélés (1) kikupálós lány (1) kismama (1) kisvárosi csaj (1) könyöklő néni (1) könyvajánló (1) környezettudatos nő (1) közveszélyes nők (1) kreatív hobby (2) kretén (1) kultúra (3) lakótelep (1) latinos műveltség (1) lecsekkolás (1) lecsúszott kamuvállalkozó (1) leggings (1) magyarázat (1) március 15. (1) meglepetés party (1) mlm (1) mosolytündér (1) mozi (1) műköröm (1) nem értem (1) néptáncos (1) női dráma (1) női önzetlenség (1) női önzőség (2) nők (28) növénykedvelő (1) nyilvános wc (1) olvasói poszt (13) olvasói statisztika (1) összetartozás demonstrálása (1) óvszer (1) panasz (1) parfüm (1) párkapcsolat (1) parti nagy lajos (1) pasizás (1) pocaklakó (1) politizálás (1) posztajánló (1) rámászás a férfira (1) slágerek (1) smink (1) sör (1) stlustanácsadó (1) strandolás (1) strassz (1) szépségápolás (1) szépségszalon (1) szerelem (6) szervezőzseni nő (1) szingli (1) szlengblog könyv (1) sznob pengeszáj (1) szobanövények (1) szülés (1) születésnap (1) szüzesség (1) tánc (1) társkeresés (1) telefonálás (2) terhesség megelőzés (1) természet leánya (1) teszvesz (1) tippek (2) tömegközlekedés (1) trendi (1) tudatlan tucatnő (1) tudományos fanatikus (1) tunika (1) udvarlás (1) új külső (1) utazás (1) útjavító munkás (1) ütős keresőkifejezések (1) valentin nap (1) vallás (1) vásárlás (1) vidéki csajtípusok (1) Címkefelhő

2010.01.07. 09:00 HRita

NŐTÍPUSOK: Olvasói poszt - Az agytröszt dizni-csaj

Oriza triznyák nem először örvendeztet meg minket ütős poszttal, és bizton állíthatom, mai írása is ott van a szeren. Fogadjátok hát nagy-nagy szeretettel!


Tizenhárom és hatvan év között fordulnak elő belőle példányok, de most összpontosítsuk figyelmünket az ifjabb korosztály képviselőire.

A cicalány csak affektálva bííír beszélni, és minden főnevet becézve használ, a kedvenc szórakozóhelye nevétől a WC-keféig bezárólag.

 

Ruhatára csupa rövid, szűk, csillogó és kivágott darabból áll, a rózsaszín plüss macinacit leszámítva, de abban csak a szoliig merészkedik el. Szemöldökét tövestől kiirtotta és – már ha nem tetováltatta a helyét zölddel – minden reggel újrarajzolja szemceruzával, változó eredménnyel. Hatodikos kora óta vastagon sminkel (mékáp nélkül meg sem lehet ismerni), csak feltűnő bizsukat hord és másfél centis műkörmöket. Körmeit kéthetente újratölteti (a körmös Krisztinél töltött két óra a páros hetek fénypontja), minden alkalommal más színt és strasszmintát rakatva rájuk, hisz így mutat igazán nőcisen a kezében a slim cigi. Az állandóan kivillantott ribancrendszám és köves-lógós köldökpiercing elengedhetetlen tartozéka, ahogy a nyitott szájjal csócsált rágó is. Bőre vagy szolibarnára vagy önbarnítós narancssárgára árnyalt, ahogy a haja is az elcseszett szőkítésektől.Rózsaszín tapétás panelszobája tele van Hello Kitty-s bizbaszokkal, plakátokkal, ágyneművel, táskával, tollal (ez utóbbi csak mutatóban, sosem ír).

 

Karrierterve: pultos/műkörmös/eltartott. Valamelyiket általában meg is valósítja 19 éves korára, ezután életcélja egy majorkaji nyaralás lesz.

 

Minden létező netes közösségi fórumon szerepel (privi.hu rulez!), beleértve 42 társkereső oldalt, akkor is, ha épp van pasija. Az ezeken használt neve jellemzően: Kitty, Barbie, Renyke (stb.) kombinálva a cica, babe, baby (stb.) szavakkal. Regisztrált neve előtt rengeteg „a” betű van, hogy mindig a névsor legelején legyen, kiegészítve csomó szívvel és egyéb karakterekkel, amikről nem tudja micsodák, de az naon jófejség.

 

Feltöltött fotóinak száma 35 és 200 között mozog, ezeknek legalább a felén tangában-melltartóban vagy hellokittys bikiniben pucsít a hímzett faliszőnyeg előtt vagy a zebracsíkos ágytakarón. További képeken igézően csücsörít a fürdőszobatükörbe a saját maga által készített „művész”fotókon, amelyeken a vaku rögzített villanása érdekesen torzítja vastagon kifestett arcát. Az általa látogatott szórakozóhelyeken készült, a partifoto.hu-ra feltöltött képeket is előszeretettel másolja adatlapjára, ahol a barinőkkel smárolnak, fogdossák egymást (mert ugye így lehet pasikákat fogni), a feliratok pedig: Vicky-cicámmal, vagy: egyetlen Dzsenimmel, illetve kötelező még legalább három kép a legjobb meleg barát ölében ülve, egy Mojitóval a kézben.

 

Adatlapján jellemzően az alábbi szövegek szerepelnek, villogó rózsaszín háttérrel, sok szívecskével és még több helyesírási hibával:

 

- Aki ismer, tudja milyen vagyok, aki nem, ismerjen meg.
- Cejetlek Márkó!!!! You are my only love forever!!!! (A név két hét múlva más, a szöveg marad)
- Naon lávolom a barinőimet! Any-babe, Gracee, Melcsee-babcy, egyetlen Rolykám, cejizlek titeket!!! Ancsa, te rohatt kurva, dögölj meg! (A név két hét múlva más, a szöveg marad)
- Imádom a rózsaszínt, a cuki csili-vili kis cuccokat, és mindent, ami Hello Kitty! Kedvenc autómárkám a BNW, hobbym a műköröm.
- Gyűlölöm a rohadt szemét sunyi köcsögöket. Ha be akarsz szólni, takaroggy máshova, leperegnek rólam a szeméccségeid te csicska köcsög!!!!
- Cijjja, köcceee, h benéztél, ha keresel, myvip-ben megtalálsz
- Szabad időmben gépezek, alszok, bulizok.
- Én nem diszkóba járok, hanem clubba, és nem bulizok, hanem partyzok! Régen Bankos voltam, de most már csak Dokkba járok.
- Ne próbálj utánozni mert azt nagyon nem szeretem. Ilyen úgy sem lehetsz mint amilyen én vok. Szal. ne is próbálkozz!
- imádok táncolni és fényképezkedni, ez a két dolog az életem
- „utánam néztek...rajtam nevettek... aztán percekig... rólam fecsegtek... téma α ruhám... téma α sminkem... mindig ez megy, ha megláttok engem... de én is nevetek rajtatok... mert egyikőtöknek sincs stílusotok...sajnállak titeket lányok, de ha rátok nézek ... hányok... akármit mondotok, én nem változok, örökké egyéniség maradok”
- régebben naon szerettem a dance zenét, mostanában inkáb rapet halgatok

 

Álma egy rózsaszín kabrió. Előszeretettel nézegeti az autós képeket az újságokban, és amíg össze nem (szopja) szedi a pénzt, hogy megvehessen és átfújathasson egy nyolcéves Swiftet, kittys tárcájában őrzi az álomautó kivágott fotóját és rózsaszín tokban tartja BKV bérletét…

Köszi oriza triznyák, luwolom a posztot megint :))

148 komment

Címkék: hello kitty agytröszt diznicsaj


A bejegyzés trackback címe:

https://gorbe-sminktukor.blog.hu/api/trackback/id/tr351651892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.01.07. 11:42:09

S ami igazán szörnyű, ismerek ilyen, 20 éves leányzót.... Illetve elég ha a myvipet vagy iwiwet megnyitod, a korosztály 80% ilyen degenerált. Ezek fognak egyszer minket eltartani? Jajj nekünk...

Powerpill 2010.01.07. 11:52:23

Hál'istennek pincekocsmás, nagyfröccsös életemből ezek a népek hiányoznak :)

2010.01.07. 11:52:57

@HUN_Sector: rosszul gondolkodsz. ezeket a lányokat el kell tartani. ahhoz pasik kellenek, akik eleget keresnek. és hidd el, hogy a pasik többsége van olyan lelkitripperes, hogy minden megtesz/elér majd az ilyen csajokért.
Étted má?:D

igaziatommaki 2010.01.07. 11:53:22

@oriza triznyák: személyesen 1-2 hó után és mindenki össze akar bútorozni vele.Mondjuk műnő, műnő, de azért tudod, szép. Eleve milliókat költ magára, dolgoznia nem kell (apucika tartja el), semmi stressz...Az se igaz, h a ffiaknak a természetes szépség tetszik...:-(

FlybyWire 2010.01.07. 11:54:21

Remek alkotás, értelmező lexikonban a helye!! :D

sorica123 (törölt) 2010.01.07. 12:01:50

@HRita: ja mert persze olyat, hogy normális hosszúságú és formájú műköröm, elvből nem ismer:) ugyanez áll a lábbeliviseletére némelyik ilyen szédült tyúknak: tűsarkú-rajzszög orrú csukájával egy a gond: hogy járni nem tud benne, így valami egész idétlen tartást vesz föl, nehogy felboruljon...

2010.01.07. 12:01:55

@igaziatommaki:
Vígasztaljon a tudat, hogy a sekélyes lányok általában a sekélyes fiúkat vonzzák és viszont (vonzás törvénye).
Nekem is nagyon bejönnek a csini szálkásra gyúrt, szolibarna fiúk, de ugyan mit tudnék kezdeni velük az ágyon kívül? Miről beszélgetnénk? A barátokköztről?
Nagyugye...:D

Klárensz 2010.01.07. 12:03:22

Nagyon jó írás, de a címben mire utal az agytröszt szó? Netán irónia?

Tapasztalataim szerint ez a fajta viselkedés nem az eszétől függ a csajnak. Ismertem ilyet aki kifejezetten jóeszű volt, de direkt tette a hülye ribancot, meg ismertem eredendően hülyét is, azt meg kell hagyni az utóbbiakból van több.

2010.01.07. 12:04:43

Idei személyes kedvencem a lógóseggű sztecsfarmer.

Eleve paradoxon érted, mégis minden tini ezt hordja.:D

Pedig aszittem, hogy a fiúk a kerekseggű lányokra buknak, nem a lógóseggűekre.:D

GAbica 2010.01.07. 12:23:03

@oriza triznyák: onnan szedik főleg ők is. meg myvip-ről :)

terra incognita 2010.01.07. 12:28:39

@sorica123: ne általánosítsunk kérem. én például remekül megtanultam tűsarkakon járni, sőt, most futni is tudok benne. és csak röpke húsz évembe került. :)

2010.01.07. 12:44:40

@Traktorka: lógósegg = nagymama komplexus :)

mlly_blm · http://mollyblooom.blogspot.com/ 2010.01.07. 13:44:34

@lorinn: nekem értelmes(nek tűnő) ismerősöm is mondta már, hogy "a göndör haj ultragáz". mondjuk zavartan elhallgatott, mikor rám nézett, dehát...

mlly_blm · http://mollyblooom.blogspot.com/ 2010.01.07. 13:48:09

@igaziatommaki: de nem azt mondtad, hogy a barátnőd? (mondjuk megszokhattam volna már, hogy a barátnők rosszul vannak egymástól)

lorinn 2010.01.07. 17:24:51

@mlly_blm: igen ez a "csak egyenes legyen de mindenáron" a divat... én meg magasból teszek rá és direkt hullámosítom mert nekem meg eredetileg szögegyenes.. csak 20 évig az volt, és én meg azt untam meg... különben is, úgy vettem észre hogy a pasik nem szaladtak el előlem visítva, sőt :D

sorica123 (törölt) 2010.01.07. 17:58:37

@mlly_blm: miért lenne ultragáz? Szerintem a fénytelen, ámde simára csupált, parókaszerű lobonc se sokkal menőbb... szegény kis- és nagycsajok, akik bedőltek a 'véletlenül se vagy jó olyannak, amilyen vagy'-propagandának. De véletlenül se... mert nyilván ha valami nem tetszik magamon, azt ha lehet korrigálni, oké. De, hogy azért, mert 'kell', bevegyem a paráztató szöveget és még terjesszem is??
@terra incognita: én is tudok benne járni, bár mivel ritkán hordok olyan igazi kötőtűket, meg kell szokjam. Én pont azokról beszélek, akik nem tanulnak benne járni, hanem valahogy úgy gondolják, hogy majd a cipő csinos lesz helyettük.

Erzsebet 2010.01.07. 18:06:09

A lakótelepünkön lévő kisegítő iskolát és szakmunkásképzőt látogatják ilyen kaliberű csajok. Én úgy figyeltem meg, hogy nyáron olyan topot viselnek, hogy kilóg belőle a melltartójuk. A tangabugyi pántja is feletébb van, mint a csípő naci. Úgy járnak suliba, mint az utca sarki prostik. A mai világban sajnos divat a hülyeség, de vannak még jókülsejű és értelmes lányok is.
Az idősebb korosztályban még nem láttam ilyen kaliberű csajokat. Mi a mai 40-es nők, gimis öltözete a csöves fari, kockás ing, alföldi papucs volt, kiegészítő a tarisznya. A kemény rockot szerettük.

terra incognita 2010.01.07. 18:07:35

@sorica123: öniróniának szántam:) de egyébként is, az idejárók mind kivételes tökéletesek, és semmi olyat nem követnek el, mint a posztban leírtak:)

terra incognita 2010.01.07. 18:11:07

@terra incognita: márh kivételesen, és bármelyik posztban

flea 2010.01.07. 19:12:06

Hát ez a poszt még az amúgy nem rossz színvonalból is felfelé lóg ki. Minden szava üt. 10/10!

@mlly_blm: a sógornőm is (pedig intelligens, művelt, és a posztot kb meg sem értené, annyira idegen tőle ez a világ) egyenesíti a haját, ami világéletében gyönyörű hullámos volt. Kiegyenesítve szerintem jellegtelen és majdhogynem ronda, de neki meg úgy tetszik. Fene érti ezt. (Szerencsére nekem nem is kell. :))

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2010.01.07. 19:43:17

@terra incognita: dehogyneeem! En pl szoktam vasalni a hajam!
Na cijja!

terra incognita 2010.01.07. 20:14:34

@afromagyar: lehetne egy poszt arról h minden göndör hajú nő vasalja, minden egyenes hajú meg csavarja. nem láttam még nőt, akinek ne a másik kéne:)

janila 2010.01.07. 20:22:29

hmmmm:) újra elkezdtem edzőterembe járni (nem újévi fogadalom, csak tényleg jólesik a mozgás az évvégi semmittevés után) és egy különös jelenségre lettem figyelmes: a nap során végbemenő evolúcióra!
Legdurvább időszak az a du. 4 után este 8-ig tartó periódus, ilyenkor bukkannak fel a ráncosra/szürkére szolizott cicalányok, akik szigorúan pushupos melltartóban 485 forintos oxigénes vízzel jelennek meg, akkora műkörömmel, hogy a futógépen nem tudja benyomni a gombokat, tökéletesen az arcába vasalt hajjal, (+frufru, csak azt nem tudom, hogyan nem izzad be alá, mondjuk megfigyelésem szerint nem, hogy nem izzadnak, de még ki sem pirosodnak) végezetül pedig a szaunában, voksánvirág arckifejezéssel csevegnek az ugyancsak szürkéreszolizott bodybuilderekkel. És akkor a szaunában elhangzott világmegváltó beszélgetésekről még szót szem ejtettem:)ááááá:D

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2010.01.07. 20:23:13

@afromagyar: na hallod, figyeld meg, most elképzeli mindenki (aki nem ismer), hogy böngyör afrohajad van, és azt vasalgatod péntek délután...

bej Kutyej · http://uzsidoboz.freeblog.hu 2010.01.07. 20:41:50

_Szióka! Non cejizem a blogodat!_ Még van ez a mondás is - mint iwiwes/myvipes képfelirat - , hogy "jöhecc mehecc, de ijen cép mint én sose lehecc!" Cép behelyettesíthető bármilyen másik szóval is.

Engem az is zavar, hogy mostanság a vesszőt és a pontot mintha nem ismernék sokan, és csak úgy hányják bele a szavakat a profilokba meg hozzászólásokba, és emiatt negyed óra, míg felfogok egy "mondatot". Különösen, ha minden 2. szó az, hogy "nah, szal". Pl. így: "Nah szal tegnap a suleeban a tanár adot egy 1est bioszbol de pont lexarom szal mekkora csicska má nahXDXD"

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2010.01.07. 20:46:31

@Krisztinca: ja, modoroson valaki mar mondta, h ugy kepzeli el apamat, mint Michael Jordant (pedig akkor szerelmes lennek az apukamba, amman tuti)

sorica123 (törölt) 2010.01.07. 21:45:08

@flea: jó, höllámos hajjal én se mászkálnék. Vagy göndör, vagy nem, de ne nézzek ki úgy, mint egy középkoriasra dizájnolt Disney-hercegnő...
@terra incognita: na, én például nem aért göndöríttettem régebb a hajamat, mert irigykedő típuspicsa vagyok. Hanem anyai ágon a göndör a normális, engem meg zavart, hogy csak nekem egyenes. Aztán eluntam, hogy olyan lesz, mint a kutyaszőr, és rámondtam, hogy jó lesz az egyenesnek is, úgy legalább hajformája van.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.07. 22:10:12

Oriza, gratulálok, kurva jól sikerült poszt.
Van egy jó, meg egy rossz hírem. Úgy néz ki, ismét van gépem.

terra incognita 2010.01.07. 22:15:48

@sorica123: én is azért vettem csavarót, mert zavart h a barátnőimnek göndör nekem meg egyenes:P (viccnek szánom. csak szólok, mert ma senki sem értékeli a humorom)
de szörnyen vékonyszálú, és pudlifejem lesz göndören, úgyh most már csak igazán elborult pillanataimban csavarom be:)

vincere 2010.01.07. 22:40:46

@terra incognita: akkor itt vagyok én egynek, göndör hajam van, és úgy is hordom :-)
6-7 éve járok ugyanahhoz a fodrászhoz, és minden áldott alkalommal megkérdezi, h. göndörre szárítsa-e, tehát valóban ritka lehet ezek szerint, gondolom.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.07. 22:43:29

@vincere:

Nekem is göndör hajam ööö... lenne...

terra incognita 2010.01.07. 22:55:05

@vincere: kis csodabogár vagy:)

@El Topo (Sgt. Elias):
ha nem vasalnád ki mindennap?:P

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.07. 23:06:11

@terra incognita:

Ha nem lenne levágva a szolgálati szabályzatnak megfelelő, rövid, sportosra.
Ha hagyom megnőni, mikrofonfejem lesz, mint Jimmy Hendrixnek.

terra incognita 2010.01.07. 23:15:03

@El Topo (Sgt. Elias): akkor neked egyenruhád is van! én meg fetisiszta vagyok..
ezt az infót most elfelejtem, és tartózkodni fogok a zaklatásodtól:)

oriza triznyák 2010.01.08. 08:13:26

Naon hepi vok, h teccett nektek

eastern sugar 2010.01.08. 09:46:47

hűűű de súlyos lett ez! az a baj, hogy én csak subbán nézegetek ilyeneket, mint állandó szórakozás, de élőben még nemigen beszéltem ilyen csajjal. vagy lehet hogy de, csak az a baj, hogy én az ilyen nőktől félek, de komolyan, az ilyenekről van az a vízióm, hogy ha nem tetszik valami, akkor csapatostul nekem rontanak, és kivájják a szemem a műkörmükkel, főleg azzal a hegyes szarral. komolyan, ez utóbbitól nem hánynak a csávók?

@terra incognita:
tényleg van neki egyenruhája? én is fetisiszta vagyok, és mivel a reptéren dolgozom, ott aztán van is kit bámulni ebben a kategóriában, különösen a vámosok a szívem csücskei:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.08. 10:03:11

@pavlovna:

Honnan tudná azt Terra Incognita, hogy nekem mim van?:)
Egyébként van itthon egyenruha, de csak gyakorló.

oriza triznyák 2010.01.08. 10:26:44

@pavlovna: hűű, akkor te tobzódhatsz!

Én is csípem az egyenruhásokat. Mondjuk a legdurvább a kategóriában az egyik orvos barátnőm, aki amikor a mentős gyakorlatát töltötte, azért szeretett durva balesetekhez menni, mert ott voltak a csinos tűzoltófiúk...

terra incognita 2010.01.08. 10:37:24

@pavlovna: akkor most irigyellek. amúgy, a vámos ruha szebb mint a pilóta sapka?:)

@El Topo (Sgt. Elias):
én mindent tudok. amit nem, azt is.

eastern sugar 2010.01.08. 10:40:38

gyakorlóruha a legnagyobb királyság, bakanccsal meg mindennel...azért rajtam kívül aki szexinek talál egy háton viselt vám és pénzügyőrség feliratot, az jelentkezzen, tudjam hogy nem egyedül vagyok beteg:D egyébként a tűzoltókat a mentősök még überelik azért, még az elpuhult reptéri alakulat is, akik csak azért vannak, hogy a new yorkból érkező gazdag tantikat tologassák meg rakodják a bőröndjeiket:)
el topo, neked milyen egyenruhád van?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.08. 10:41:54

@oriza triznyák:

Nabaz, erről is a volt feleségem jut eszembe. Mikor felgyújtotta a lakást, meg egy kicsit magát is, akkor azon örvendezett, milyen helyes, kékszemű tűzoltó jött megmenteni őt.

GAbica 2010.01.08. 10:43:52

@oriza triznyák: mert naon kúl poszcsi lett :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.08. 10:45:29

@pavlovna:

Van egy műszakis, mellesnadrággal, meg egy törtmintás.

GAbica 2010.01.08. 10:50:00

Nekem volt több egyenruhás pasim, de nem az egyenruha miatt. Viszont úgy látom, egyedül maradtam azzal, hogy nem az egyenruhája vonzott.
Tényleg ennyire vonzó a nők X százalékának egy egyenruha?

tabanyi 2010.01.08. 10:50:16

"Baszd meg! Baszd meg, baszd meg!! A kurva anyád, baszd meg!! Tudod, te milyen hülye vagy, baszd meg?! Olyan hülye vagy, te egy hülye picsa vagy!!"
Butch Coolidge
(Ponyvaregény)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.08. 10:52:29

@Gabica [almighty]:

Simán. Ismerek olyan lányt is, aki a koszvadt melósruhára bukott bundesliga frizurával, traktoros bajusszal, és lehetőleg tájszólással.
Isten bizony!!!

foz 2010.01.08. 10:55:43

:D

Nekem Hello Kitty-rol automatikusan az jut eszembe hogy en meg piacra dobnam : Hollo Kitty-t
A fent emlitett no tipus megvan pasiban is igy lesznek ok szepen egy par;)

GAbica 2010.01.08. 10:56:08

@El Topo (Sgt. Elias): Hm. Hát izé, egy férfitest melósruhában az még oké (sőt, attól függ kicsodán, de nagyon oké is tud lenni). De a többi az eléggé hogyismondjam.
Hiszek neked, vágod.

oriza triznyák 2010.01.08. 11:04:24

Melósruha?? na az nekem nem dögös. Főleg azért, mert általában a benne lévők sem azok.

@pavlovna: nem a felirat a lényeg, hanem maga az egyenruha :-)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.08. 11:13:07

@oriza triznyák:

Mondjuk nyilván melósruhája is válogatja, nem?

vincere 2010.01.08. 11:47:11

@pavlovna: én is észrevettem, h. bizonyos országokban olyan a reptéri vámosok egyenruhája, h. kiemeli a jó formás feneket :-))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.08. 11:52:23

@vincere:

Fel. Amíg házasok voltunk, összesen azt hiszem három alkalommal próbált főzni, ebből egyszer felgyújtotta a konyhát, meg egy kicsit magát is.
Valami fagyasztott biszbaszt sütött magának, és bevonult enni a tévé elé, csak az olajat nem vette le a gázlángról.
Na és mit nem szabad csinálni, ha kigyullad az olaj?

GAbica 2010.01.08. 11:59:30

@El Topo (Sgt. Elias): Én tudom, én tudom. mondhatom Kiképző Őrmester Úr? :)

oriza triznyák 2010.01.08. 12:01:54

Jajj, Topo még nem is gratuláltam, hogy jelölt vagy Arany Farmermellényre!

GAbica 2010.01.08. 12:05:13

@oriza triznyák: De szavazz is :) én élen jártam benne.

oriza triznyák 2010.01.08. 12:10:30

@Gabica [almighty]: Gondoltam! :-)

Ja persze, úgy könnyű neki, ha a rajongótábor akcióba lendül!

GAbica 2010.01.08. 12:16:04

@oriza triznyák: hát, valakik bejuttatták jelöltnek is, méghozzá Tibi szövege szerint nem is kevesen :D

@El Topo (Sgt. Elias): vizet. Az égő olajba öntött víz gőzzé alakul, a gőz kilöki az égő olajat az edényből, ami apró elemi részecskékre bomlik, és rögtön belobban.
Hányast kapok a feleletemre?

GAbica 2010.01.08. 12:18:03

@El Topo (Sgt. Elias): mi hiányzott az ötöshöz? :)

oriza triznyák 2010.01.08. 12:21:40

Jajj, óvatosan, mindjárt jön valaki és leolt, amiért itt a 100. komment tájékán másról szól a csevely, mint a post témája...

GAbica 2010.01.08. 12:23:42

@El Topo (Sgt. Elias): én a tömörségre törekedtem, nem a szabatosságra. De majd a következő felelésnél jobban figyelek.

@oriza triznyák: francba, megyek is vissza dógozni inkább :D

Szalacsi_Dezső 2010.01.08. 12:51:29

@El Topo (Sgt. Elias): És most cinkre sósavat, vagy sósavra cinket nem szabad?
Mer' ezt sose bírtam megjegyezni kémia órán és hát nem "akarnák" felrobbanni így vízkereszt tájékán.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.08. 12:55:27

@Szalacsi Dezső:

Cinkre sósavat ne nagyon önts, mert kurva nagy gond lesz.:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.08. 13:07:49

@Szalacsi Dezső:

Egyébként ha átgondoltad volna, egy kis logikával már kiderülhetett volna, melyiket szabad, és melyiket nem.:)
Ha cinkre öntöd a sósavat, szétfröcsköl az egész a picsába, még örülhetsz, ha nem robban be a hidrogén.

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2010.01.08. 13:56:10

@Gabica [almighty]: erdekes, en meg egyenesen a ruhatlan ferfiakat szeretem :).

GAbica 2010.01.08. 14:11:20

@afromagyar: na hát a legjobb persze úgy. és lehet nem trendi, meg szupcsi de én szeretem ha egy férfi természetes állapotban leledzik :) mármint érted, hogy értem.

Mitya Ivanov 2010.01.08. 14:14:51

яεиςsι ♥ [°]
aki így írja a nevét a közösségi oldalakon, arról szól a poszt

kerikak 2010.01.08. 14:20:26

@Mitya Ivanov: pont ez jutott eszembe miután megnéztem a subba válogatást :)

Mitya Ivanov 2010.01.08. 14:23:51

@kerikak: hát jóhogy, onnan szedtem én is.:)

terra incognita 2010.01.08. 14:50:26

@afromagyar: végeredményben az egyenruha-mánia is a meztelenségről szól :)

terra incognita 2010.01.08. 15:12:50

@El Topo (Sgt. Elias): végső soron az ember lánya nem nézegetni akarja az egyenruhát, hanem levenni. már pedig ruha nélkül mindenki meztelen:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.08. 15:15:12

@terra incognita:

Na hát ilyen alapon minden a dugásra megy ki!
Fuj, micsoda ronda freudista népek laknak errefelé!

mlly_blm · http://mollyblooom.blogspot.com/ 2010.01.08. 15:19:12

@sorica123: fogalmam sincs mi baj a hullámos vagy göndör hajjal, nevetséges, hogy mindenkinek egyenkülső kell, nekem göndörbe hajlóan hullámos és sok hajam van, sose jutott eszembe vasalni. (ki is rázott a hideg a gondolatra)
egyébként az öltönyös rabszolga csajokat (fekete nadrágkosztüm, fényes, sima haj, hetvenhárom kiló smink, robotszerű mozgás) csak egyenruhásoknak hívom. nekik nemcsak a ruhájuk, de az arcuk is meglepően hasonló, lehet, hogy a multiknál maszkokat is osztogatnak...
@janila: voksánvirág arckifejezés, ez csodás, szebb lett tőle a napom, köszönöm

terra incognita 2010.01.08. 15:23:04

@El Topo (Sgt. Elias): jaj már, hát mondtam én ilyet? a meztelenségről rögtön a dugás jut eszedbe? és még én vagyok frojdista:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.08. 15:25:55

@terra incognita:

Hát, én még nőt nem vetkőztettem csak úgy, a meztelenség kedvéért. És nő sem engem.

Szalacsi_Dezső 2010.01.09. 10:53:25

Má' mos' má' mongya má' meg vki, ho' miaf@sz az a Hellokitty, vmi rajzfilm? Mer' én a figurát ismerem, de nem tudom, hogy honnan ered.
Köcce!

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2010.01.09. 14:29:48

@Gabica [almighty]: ertem en, hogyne ertenem!
Legyen bozontos a szorzete bizonyos helyeken.
En is imadom a szoros mellkast, de pl a haton mar nem birom elviselni (ezek az un. szonyeg tipusu ferfiak). Az orrbol kilogo szoroket meg egyenesen utalom. Ennyire ne legyen "ferfias" :).

GAbica 2010.01.09. 16:09:25

@afromagyar: teljesen egy véleményen vagyunk. szerencsére pont tökéletes szőrzetű férfival élek :)

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.01.10. 12:26:22

@Szalacsi Dezső: Na, én most néztem utána ennek a dögnek, hát nem semmi. Van saját macskája (érted, a macskának macskája) meg _párja_: Dear Daniel és a vércsoportja "A". Szereti a cukrokat és az aranyhalakat.
További infók itt:
hu.wikipedia.org/wiki/Hello_Kitty

Igazából ezek után se lett a szívem csücske, pedig a kedvenc szava a barátság :D

sorica123 (törölt) 2010.01.10. 17:25:23

@HRita: aranyos cica, de nem kellett volna ekkora mizériát csinálni belőle, akkor talán nem azonosítják a rózsaszínű szellemi állóvízzel. Amúgy egy tipikus japán (?) mesefigura, akinél épp az volt az irányadó, hogy minél aranyosabb legyen.

flea 2010.01.11. 13:10:11

@sorica123: franctudja, akkor lehet, hogy azt már göndörnek hívják, nem értek én ehhez :) Mindenesetre baromi jól néz ki, amíg ki nem egyenesítik.

sorica123 (törölt) 2010.01.11. 22:17:55

@flea: töknyóc. Az is jól áll valakinek, ez csak az én dilim, hogy én a hosszú, hullámos hajat nem szeretném a fejemre. Másén még jó is lehet.

Szalacsi_Dezső 2010.01.12. 10:04:59

@sorica123: "Az is jól áll valakinek, ez csak az én dilim, hogy én a hosszú, hullámos hajat nem szeretném a fejemre. Másén még jó is lehet. "
Pl. néhai Zámbó Imre és Balmázspali?
:-D

sorica123 (törölt) 2010.01.12. 20:12:37

Kábé. Bár Balázs Palinál az a rejtély, hogy az a haj rendesen göndör, de olyan ritka. Olyan, mint egy szomorúfűz.

kukatr 2010.02.06. 15:25:53

"ribancrendszám":D:D

aszterik 2010.05.05. 20:15:42

"Aki ismer, tudja milyen vagyok, aki nem, ismerjen meg. " - ez basszus hány embernél előfordul!! És nem is csak ennél a típusnál
süti beállítások módosítása